W Polsce Tuska nikomu się już nie chce żyć

Data: 2012-10-28 19:10:35
Autor: Jusuf
W Polsce Tuska nikomu się już nie chce żyć
Co to za kraj, w którym coraz więcej ludzi popełnia samobójstwa, i to często ludzi, którzy mają zapewniony byt na dosyć dobrym poziomie. Od 2013 roku, ofiarami Tuska staną się niedoszli emeryci, ludzie ubodzy i pozbawieni środków do życia. Warto będzie prowadzić statystyki, ile rok w rok będzie wzrasatać samobójców, spowodowanych okradaniem ludzi z emerytury przez Tuska. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-28 20:05:00
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-28 19:10, Jusuf pisze:
[...]

Doliczyłbym do tych statystyk ludzi umarłych w domach z zimna. Czyli tym którym kapitalizm zafundował to że nie stać ich na ogrzanie mieszkań.

Data: 2012-10-28 12:27:11
Autor: Marek
W dniu niedziela, 28 października 2012 20:05:03 UTC+1 użytkownik Trybun napisał:
> [...]

Doliczyłbym do tych statystyk ludzi umarłych w domach z zimna. Czyli tym którym kapitalizm zafundował to że nie stać ich na ogrzanie mieszkań.

Jadrys, a , jak Eskimos umiera w igloo, to czyja to jest wina ?

Data: 2012-10-28 20:47:14
Autor: Trybun
W dniu 2012-10-28 20:27, Marek pisze:
[...]

Eskimos może sobie do woli narąbać drzewa w lesie. W kapitalistycznej Polsce za takie rzeczy grozi ciupa. Także za paleniem oponami czy innymi odpadkami grożą wysokie kary. Polak ma nakaz palić węglem a`la 1150 zł tona.

Data: 2012-10-28 21:00:49
Autor: Chiron
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości news:k6k244$oe7$2node1.news.atman.pl...
[...]

Jadrys- daj se na luz:-))))))))))))))))))))))))))))))))))))
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tundra

Eskimosi mieszkają najczęściej nawet powyżej strefy tundry

demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

Chiron

Data: 2012-10-28 21:47:38
Autor: leszek niewiadomski
Am 28.10.2012 21:00, schrieb Chiron:
Użytkownik "Trybun" <rg@yahuoo.com> napisał w wiadomości
W dniu 2012-10-28 20:27, Marek pisze:
W dniu niedziela, 28 paĹşdziernika 2012 20:05:03 UTC+1 uĹźytkownik
Trybun napisał:
[...]

Slyszalem ze w igloo bylo dziwnym trafem dosc cieplo. Poza tym Eskimosi nie chodzili lub spali tam golo, lecz ubierali sie w futra i spali na nich. Pisze bylo, bo Eskimosi uzywaja ostatnio do mieszkania domy.
Ale zamiast bawic sie w tania demagogie, zajrzyjcie do statystyk: samobojstwa najczesciej dopelniaja ludzie w wieku 16-21 i 45-55 lat.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Samob%C3%B3jstwo

Np. >Osobami, które częściej popełniają samobójstwa są mężczyźni, jednakże w różnych społeczeństwach proporcja liczby mężczyzn do liczby kobiet popełniających samobójstwo jest różna[3]. Jedynym krajem na świecie w którym liczba samobójstw popełnionych przez kobiety jest większa od liczby samobójstw popełnionych przez mężczyzn, są Chiny[3], dotyczy to jednak tylko rejonów wiejskich, ponieważ w miastach chińskich liczba samobójstw wśród kobiet i mężczyzn jest podobna.
W Polsce na jedną kobietę, która popełniła samobójstwo przypada 5 mężczyzn-samobójców. Najczęściej popełniane są samobójstwa w wieku 16–21 oraz 45–55 lat. Osoby rozwiedzione czy owdowiałe są też częściej samobójcami, niż osoby żyjące w związkach małżeńskich, czy osoby w stanie wolnym. W tym przypadku pierwsze próby samobójcze pojawiają się szybko, do roku od momentu owdowienia czy rozwiedzenia.
Słabsze więzi społeczne w miastach tłumaczyły przez długi czas fakt, że w miastach odsetek samobójstw jest wyższy, niż na obszarach wiejskich. Jednakże w niektórych sytuacjach proporcje są odwrotne. W Polsce od lat 90. XX w., najwięcej samobójstw występuje w małych miejscowościach — wioskach i małych miasteczkach, a najmniej w dużych miastach. Jedną z przyczyn jest rozluźnienie więzi społecznych na wsi.<
ln.

Data: 2012-10-28 21:23:37
Autor: Jusuf

Jednym słowem, jesteśmy już traktowani jak eskimosi, ale nie przygotowani do takiego życia, ani genetycznie, ani w żaden inny sposób. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-28 20:08:38
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 20:05:

[...]

Można dołączyć też i tych którzy umierają co sekundę. Jak kiedyś czytałem na całej Ziemi umiera w ten sposób coś około trzydziestu. Śmierć jest naszym przeznaczeniem. Tylko dlaczego większość ludzi o tym nie wie i nie zgadza się na to? :)

Data: 2012-10-28 20:14:02
Autor: Jusuf

"Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k6jvrm$ltc$1node1.news.atman.pl...
[...]

Mowa w tym wątkunie jest o tym, ile ludzi na świecie umiera w ciągu sekundy, tylko o tym, ile nagle zwiększa się samobójstw w reżimie Tuska i ile będzie przyrostu samobójstw z powodu okradzenia przez Tuska ludzi z emerytury, sukcesywnie od 2013 roku. Także zwiększona satystycznie liczba samobójstw z powodu braku miejsc pracy, godziwej pracy, bo Polskę sprzedano i zaorano. Warto będzie taką statystykę prowadzić. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-28 20:18:07
Autor: Marek Czaplicki
Jusuf pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 20:14:

[...]

To prowadź. Więcej ludzi umiera podczas długich weekendów na drogach. :)

Data: 2012-10-28 21:19:33
Autor: Jusuf

Dziad swoje, baba swoje.  Więcej, czy coraz więcej? Jeśli coraz więcej, to z jakiego powodu ten wzrost? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-29 15:48:42
Autor: Marek Czaplicki

[...]

Przecież chcesz prowadzić statystykę. To prowadź. Czy ja powiedziałem coś innego? :-)

Data: 2012-10-28 21:26:59
Autor: leszek niewiadomski
Am 28.10.2012 20:18, schrieb Marek Czaplicki:
[...]

Wczoraj zginelo 12 osob w 99 wypadkach, jak podaly wasze media. Jednak wszystko jeszcze przed nami/wami. Zblizaja sie swieta i weekend. I znowu bedzie na Tuska?
A zamiast pieprzyc od rzeczy polecilbym panu boukunowi i wspoltowarzyszom niedoli artykul w wikipedii i statystyki.

Data: 2012-10-28 21:29:12
Autor: Jusuf

Czy te statystyki wybiegają w przeszłość, od 2013 do 2020 roku powiedzmy? -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-28 21:33:18
Autor: Jusuf

"Jusuf" <jusuf@qmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:k6k4j2$1glh$1adenine.netfront.net...

[...]

W przyszłość oczywiście miało być i najlepiej prowadzić specjalną statystykę, dotyczącą samobójców okradzionych sukcesywnie przez Tuska z emerytury. -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -

Data: 2012-10-29 15:51:32
Autor: Marek Czaplicki
Jusuf pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 21:33:

W przyszłość oczywiście miało być i najlepiej prowadzić specjalną
statystykę, dotyczącą samobójców okradzionych sukcesywnie przez Tuska z
emerytury.

Babka Kiepska też się załapie? Ją Kiepski z renty/emerytury ograbiał. :-)

Data: 2012-10-28 20:20:34
Autor: Trybun
[...]

Nie, za śmierć z naturalnych przyczyn nie oskarżałbym kapitalizmu. Ale za to że ktoś zmarł z zimna w domu, z głodu - bez własnej woli, czy braku leków których nie mógł wykupić ze względu na ich cenę - to jak najbardziej oskarżam ten antyludzki system.

Data: 2012-10-28 20:25:35
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 20:20:

[...]

Idź więc do sądu i wyrzuć z siebie co myślisz. Jakby ludzie byli konsekwentni to ryli by na nagrobkach nie ave coś tam, ale że zamarł z powodów które wymieniasz. :)

Data: 2012-10-28 20:44:28
Autor: Trybun
[...]

W kapitalizmie żeby pójść do sądu to też niestety także trzeba być przy kasie. Sprawiedliwości, mimo tego że jej wymiar kowalski utrzymuje z swojej kieszeni - to jednak może się doczekać jak zapłaci ekstra.

Data: 2012-10-28 20:46:44
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 20:44:

W kapitalizmie żeby pójść do sądu to też niestety także trzeba być przy
kasie. Sprawiedliwości, mimo tego że jej wymiar kowalski utrzymuje z
swojej kieszeni - to jednak może się doczekać jak zapłaci ekstra.

Żal Ci tych paru stów na walkę z systemem, który wg Ciebie morduje ludzi? Na trumnach to już jadą w polityce, ale czy Ty musisz? :)

Data: 2012-10-28 20:54:35
Autor: Trybun
[...]

To kwestia zasad a nie paru stów.
Czyli sądzisz że z systemem można powalczyć za pomocą strażników którzy go strzegą?

Data: 2012-10-28 20:57:27
Autor: Marek Czaplicki
Trybun pisze na pl.soc.polityka  w dniu niedziela 28 październik 2012 20:54:

[...]

Zasady masz więc że mucha nie siada. Oskarżasz kogoś że morduje ludzi zabierając im: chęć do życia, pracę, pieniądze na leki, a jak przychodzi co do czego to odechciewa Ci się? :)

Data: 2012-10-28 20:17:47
Autor: matusm

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Data: 2012-10-28 21:31:51
Autor: leszek niewiadomski
W Polsce Tuska nikomu siĂŞ juÂż nie chce Âż yĂŚ
Am 28.10.2012 20:17, schrieb matusm:

[...]

Ze tego paranoika jeszcze nie zamkneli lub nie usmiercili, to naprawde cud!
ln.

Data: 2012-10-28 20:25:57
Autor: pluton_
W Polsce Tuska nikomu się już nie chce żyć
Co to za kraj, w którym coraz więcej ludzi popełnia samobójstwa, i to
często
ludzi, którzy mają zapewniony byt na dosyć dobrym poziomie.

Ano ludziom sie w dupach przewraca.

ofiarami Tuska staną się niedoszli emeryci, ludzie ubodzy i pozbawieni
środków do życia.

A z tym koniecznie trzeba cos zrobic. Panstwo nigdy nie zrozumie,
ze czas sie przestawic na starzenie spoleczenstwa. Trzeba je zaglodzic
i zorganizowac sie samemu.

Nullification

Data: 2012-10-28 13:47:30
Autor: Stachu Chebel
On 28 Paź, 20:27, "pluton_" <pluton_o...@poczta.onet.pl> wrote:

A z tym koniecznie trzeba cos zrobic. Panstwo nigdy nie zrozumie,
ze czas sie przestawic na starzenie spoleczenstwa. Trzeba je zaglodzic
i zorganizowac sie samemu.

Nie marudź! Z Soboty na Niedzielę, Państwo odmłodziło Cię o godzinę.

W Polsce Tuska nikomu się już nie chce żyć