W Polsce by do tego nie dosz³o: 11-latek aresztowany za gwa³t na 7-latku w UK

Data: 2018-05-27 16:16:53
Autor: A. Filip
W Polsce by do tego nie dosz³o: 11-latek aresztowany za gwa³t na 7-latku w UK
Dlaczego?  Bo do 12 lat jest "licencja na bezkarno¶æ".

https://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/wielka-brytania-11-latek-aresztowany-za-gwalt-na-7-latku/ldl91t1
11-latek aresztowany za gwa³t na 7-latku
Jedenastoletni ch³opiec zosta³ zatrzymany przez policjê w hrabstwie
Dorset w po³udniowej Anglii w zwi±zku z podejrzeniem o gwa³t na
siedmiolatku [...]

--
A. Filip

Data: 2018-05-27 20:20:19
Autor: Sonn
W dniu 2018-05-27 o 16:16, A. Filip pisze:
[...]

A czym on go zgwa³ci³? Patykiem po lodzie?

--
Sonn

Data: 2018-05-27 20:54:28
Autor: A. Filip
Sonn <xxx123xxx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

A czym jedna szwedka jednego szweda _zgwa³ci³a_ z AFAIR wyrokiem skazuj±cym?
Ty se ¶miesz ¶michy-chichy robiæ z politycznie poprawnego szerokiego
rozszerzania pojêcia gwa³tu "mêska szowinistyczna ¶winio"?! :-)

--
A. Filip

Data: 2018-05-27 21:34:28
Autor: Sonn
W dniu 2018-05-27 o 20:54, A. Filip pisze:
[...]

Jak widaæ twoje w±skie pojmowanie ¶wiata i zapyzia³y umys³ nie pozwalaj± zrozumieæ ¿e baba mo¿e zgwa³ciæ faceta? No, ale w twoim przypadku mi³o¶nika formacji typu ONR jako¶ mnie to nie dziwi.

--
Sonn

W Polsce by do tego nie dosz³o: 11-latek aresztowany za gwa³t na 7-latku w UK