W Polsce jest drożej niż w strefie euro

Data: 2019-04-25 08:32:17
Autor: Bruno Brunowski
W Polsce jest drożej niż w strefie euro
"Brawo panie premierze Morawiecki, właśnie przegoniliśmy Niemców... w cenach paliw. Obie autostrady przy trasie" - czytamy we wpisie użytkownika Podkarpacka Fantazja. Jak można zauważyć na udostępnionym zdjęciu, za litr paliwa zapłacimy w Polsce 5,83 zł. U sąsiadów zza Odry kwota za litr wyniesie tylko 1,2 euro.
https://natemat.pl/271005,w-polsce-jest-juz-drozej-niz-w-strefie-euro-paragony-za-paliwo-sa-dowodem?_ga=2.87946065.817944541.1555913981-2089260098.1514035964

--
Bruno

Data: 2019-04-25 17:34:35
Autor: A. Filip
W Polsce jest o wszystkim! ]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]

A jak długo Niemcy nas wyprzedzali? :-)

--
A. Filip : Pij mleko (matki)!!

Data: 2019-04-25 08:49:48
Autor: Bruno Brunowski
W Polsce jest drożej niż w strefie euro [BB: Benzyna jest najważniejsza i przesądza o wszystkim! ]
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 17:34:44 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]
> zdjęciu, za litr paliwa zapłacimy w Polsce 5,83 zł. U sąsiadów zza
> Odry kwota za litr wyniesie tylko 1,2 euro.

Gdzieś tak od stycznia tego roku przestali. https://www.google.com/search?q=paliwo+tańsze+w+niemczech

Ale to mało ważne. Skoro wyprzedziliśmy Niemców, to zgodnie z obietnicą BACZNOŚĆ!!! Naczelnika SPOCZNIJ!!! czas na przystąpienie do strefy euro :P

--
Bruno

Data: 2019-04-25 17:53:01
Autor: u2
W dniu 25.04.2019 o 17:49, Br Br pisze:
Skoro wyprzedziliśmy Niemców

znowu durnia kleisz, chodzi o zarobki, w cenach dawno Bolanda dogoniła twój hajmat:))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 09:15:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 17:53:23 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 25.04.2019 o 17:49, Br Br pisze:
> Skoro wyprzedziliśmy Niemców

znowu durnia kleisz, chodzi o zarobki, w cenach dawno Bolanda dogoniła twój hajmat:))))))))))

A gdzie tam dawno. Od stycznia dopiero, gdy weszły w życie nowe podatki... wróć, opłaty (bo przecież PiS nie podnosi podatków) doliczane do ceny paliwa.
Niby Orlen i Lotos obiecywały, że wezmą to na klatę, ale najwyraźniej tylko obiecywały.

--
Bruno

Data: 2019-04-25 19:04:49
Autor: u2
W dniu 25.04.2019 o 18:15, Br Br pisze:
Niby Orlen i Lotos obiecywały, że wezmą to na klatę, ale najwyraźniej tylko obiecywały.

znowu narzekasz, weź się do jakiejś porządnej roboty, nie trolluj na usenecie to będzie ciebie stać na paliwo:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 10:13:36
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 19:05:02 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

znowu narzekasz, weź się do jakiejś porządnej roboty, nie trolluj na usenecie to będzie ciebie stać na paliwo:))))))))))))))

Jakie trolowanko!? Czyste fakty: "Analizy PKN ORLEN dotyczące efektów planowanych regulacji dotyczących dodatkowej opłaty emisyjnej, nie wykazują wpływu na finalną cenę dla klienta detalicznego. "
https://www.orlen.pl/PL/BiuroPrasowe/Strony/Opłata-emisyjna-bez-wpływu-na-ceny-paliw.aspx

"Z kolei prezes Lotosu Marcin Jastrzębski mówił w środę na konferencji wynikowej, że opłata emisyjna "jest tak marginalna, że mamy odwagę wziąć ją na siebie"."
https://businessinsider.com.pl/gielda/wiadomosci/orlen-i-lotos-sa-za-dodatkowa-oplata-paliwowa/sjjmtry

--
Bruno

Data: 2019-04-25 19:16:33
Autor: u2
W Polsce jest drożej niż w strefie euro [BB: Benzyna jest najważniejsza i przesądza o wszystkim! ]
W dniu 25.04.2019 o 19:13, Br Br pisze:
Jakie trolowanko!?

ktoś tobie płaci za te trollowanie i flejmy, że tak się napinasz ?:))))))))))))

btw na pewno jesteś kierowcą ?:))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 10:23:22
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 19:16:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 25.04.2019 o 19:13, Br Br pisze:
> Jakie trolowanko!?

ktoś tobie płaci za te trollowanie i flejmy, że tak się napinasz ?:))))))))))))

btw na pewno jesteś kierowcą ?:))))))))))))))

Ot parę faktów i już Kukuryźniczek przystępuje do ataków personalnych.

--
Bruno

Data: 2019-04-25 19:40:02
Autor: u2
W dniu 25.04.2019 o 19:23, Br Br pisze:
W dniu czwartek, 25 kwietnia 2019 19:16:35 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
W dniu 25.04.2019 o 19:13, Br Br pisze:
Jakie trolowanko!?

ktoś tobie płaci za te trollowanie i flejmy, że tak się napinasz
?:))))))))))))

btw na pewno jesteś kierowcą ?:))))))))))))))

Ot parę faktów i już Kukuryźniczek przystępuje do ataków personalnych.

znowu się napinasz, wyluzuj:)))))))))))))))

--
George Orwell :

Data: 2019-04-25 22:05:26
Autor: silvio balconetti
Am 25.04.19 um 19:23 schrieb Bruno Brunowski:
[...]

Z okazji swiat paliwa tutaj dosc podrozaly, ale moze od przyszlego tygodnia bedzie lepiej? Obecnie mamy diesel od 1.289 do 1.309, a benzyne super E10 od 1.409 do 1.479! W polowie marca tankowalem pare razy na La Palmie - zawsze okolo 1.09-1.12.

https://www.clever-tanken.de
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała Rodzina Radia Maryja" (MM).

Data: 2019-04-25 22:09:50
Autor: u2
W dniu 25.04.2019 o 22:05, silvio balconetti pisze:
[...]

sylwek dał odpór dla brutka, zadziwiające:)))))))))))))))

--
George Orwell :

W Polsce jest drożej niż w strefie euro