W Polsce komunizmu nie by³o

Data: 2014-11-06 19:31:15
Autor: boukun
W Polsce komunizmu nie by³o
Jak kapitalista mo¿e byc socjaldemokrat±?

Dobrze gada, dac mu wódki!

http://get.wp.tv/?f=2889060.1415198980515.h.webm&rnd=0

http://www.biztok.pl/ey-przedsiebiorca-roku/menadzerowie-powinni-miec-jak-najmniejsza-pensje_a18613

boukun

Go¶æ 6 listopada 2014 15:56:07
Niby stary komuch a nieg³upio gada. Co do tego co mówi³ o kszta³ceniu m³odzie¿y to 100% zgoda.

emeryt 6 listopada 2014 17:10:45
Nigdy nie popiera³em komuchów, ale to jest w³a¶nie przypadek i przyk³ad w jakim kierunku powinna i¶æ Polska. Panie Wa³êsa, rozpieprzy³e¶ Pan ten Kraj. Popieram tego Pana rêkoma i nogami. Mam 67 lat i niejedno przeszed³em, ale do¶wiadczenie, kursy dokszta³caj±ce i praca to podstawa sukcesu. Szko³a wy¿sza to materia³ pomocniczy. Pozdrawiam tego Pana i ¿yczê mu wszystkiego dobrego.

Gniewosz ¦widnicki 6 listopada 2014 16:33:09
Pracodawca jest jednak konkretny, wie czego chce, pomaga innym I to jest WA¯NE!!!!
NIE P£AWI SIÊ W LUKSUSIE, jak inni nowobogaccy.

ona 6 listopada 2014 17:51:29
Komuch czy nie komuch ja siê z nim zgadzam. I to zarówno w kwestii ograniczania pensji mened¿erskich jak i edukacji polskiej m³odzie¿y. reforma edukacji zrobiona na si³ê zniszczy³a tak naprawdê system nauczania. A co pensji mened¿erów, to czêsto gêsto wyznacznikiem s± uk³ady i znajomo¶ci a nie rzeczywiste kwalifikacje i osi±gniêcia.

W Polsce komunizmu nie by³o