W Polsce królują złomy

Data: 2010-09-28 16:00:11
Autor: J.F.
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał
Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
Koszmar jakiś.
Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.

A nie polepszyla ? Znikly maluchy, polonezy, syrenki, nawet moja sierra przestala zatruwac srodowisko :-)

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_potrzebuje_pol_wieku__by_wymienic_stare_auta.html

A tym ekspertom to niech odpowiedzialni urzednicy przestana placic.
Skoro taki zlom, to ile pojezdzi ? 5 lat i do wymiany.

A co przybedzie zamiast niego to juz od urzednikow zalezy.
Jak pozwola firmom odliczyc vat i wprowadza 2000 euro doplaty do nowego, to i zlomow ubedzie :-P

J.

Data: 2010-09-28 16:30:48
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7ssd4$33t$1news.onet.pl...
[...]

Nie.

Znikly maluchy, polonezy, syrenki,

No właśnie, zamiast 1 malucha który i tak mało co jeździl, na drogi wyjechało 10 20 letnich strucli.

A tym ekspertom to niech odpowiedzialni urzednicy przestana placic.
Skoro taki zlom, to ile pojezdzi ? 5 lat i do wymiany.

Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.
Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

A co przybedzie zamiast niego to juz od urzednikow zalezy.
Jak pozwola firmom odliczyc vat i wprowadza 2000 euro doplaty do nowego, to i zlomow ubedzie :-P

Marzenia.
Nie liczyłbym na to że państwo dopłaci cokolwiek.

Data: 2010-09-28 16:48:27
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-28 16:30, Cavallino pisze:

[...]

Ciekawe skad maja prawo jazdy :P
Zapedzasz sie coraz bardziej z ta swoja pokretna filozofia.

--
Karolek

Data: 2010-09-28 17:18:20
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7svbb$1s9o$1news.mm.pl...
[...]

Nie, to Tobie się wydaje, że jak nie masz o czymś pojęcia, to to coś nie istnieje.
B1 - mówi Ci to coś?

Data: 2010-09-28 15:21:24
Autor: masti
W Polsce królują złomy
Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 17:18:20 +0200 osobnik zwany Cavallino
wystukał:

[...]

ile samochodów, którymi można jeździć na B1 widziałeś? A w szczególności pod gimnazjami?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-28 17:41:22
Autor: J.F.
W Polsce królują złomy
[...]

No to poprosimy o:
a) fotki tych B1 pod gimnazjum,
b) oferte kursu na B1,
c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?

J.

Data: 2010-09-28 17:59:23
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

No to poprosimy o:
a) fotki tych B1 pod gimnazjum,

Jaja chyba sobie robisz, prawda?

Ale why not?
100 zł za zdjęcie, płatne z góry przelewem, a dostaniesz co chcesz.
Ile zdjęć zamawiasz? ;-)

b) oferte kursu na B1,

http://www.wierzbak.com/sub,pl,ceny-kursow.html

c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?

http://www.word.poznan.pl/pl/egzaminy/oplaty

Data: 2010-09-28 16:03:10
Autor: masti
W Polsce królują złomy
Dnia pięknego Tue, 28 Sep 2010 17:59:23 +0200 osobnik zwany Cavallino
wystukał:

czyli tylko pieprzysz.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-28 21:55:59
Autor: J.F.
W Polsce królujš złomy
On Tue, 28 Sep 2010 17:59:23 +0200,  Cavallino wrote:
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:
No to poprosimy o:
a) fotki tych B1 pod gimnazjum,
Jaja chyba sobie robisz, prawda?

Jaja ? to tak trudno wyciagnac komorke i pstryknac po drodze ?
Ale why not?
100 zł za zdjęcie, płatne z góry przelewem, a dostaniesz co chcesz.
Ile zdjęć zamawiasz? ;-)

Za drogo chcesz :-P

No chyba ze .. koszt, trzeba wszystkie gimnazja w Poznaniu objechac,
zeby jedna taka znalezc :-)

c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?
http://www.word.poznan.pl/pl/egzaminy/oplaty

no widac juz mozna - 65 osob zdalo w 2009.

J.

Data: 2010-09-28 22:21:19
Autor: Cavallino
W Polsce królujš złomy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:rmh4a6peijm91d672cqdn6vr5kd6rs6pgd4ax.com...
[...]

Trzeba się wybrać do szkoły z komórką, trafić na moment że akurat B1 stoi pod szkołą i jeszcze sfocić dowód rejestracyjny, bo inaczej nie uwierzysz, a po samochodzie z zewnątrz tego nie widać.
Ale cofnij się o kilka miechów wstecz, sam chciałem właśnie z tego tytułu sprzedać Punciaka i kupić młodemu coś na B1 - będziesz miał potwierdzenie.

Ale why not?
100 zł za zdjęcie, płatne z góry przelewem, a dostaniesz co chcesz.
Ile zdjęć zamawiasz? ;-)

Za drogo chcesz :-P

Zawsze pozostaje Ci uwierzyć na słowo.

No chyba ze .. koszt, trzeba wszystkie gimnazja w Poznaniu objechac,
zeby jedna taka znalezc :-)

Nie - akurat mam pod nosem takie, w którym jedno B1 jest na pewno.

Data: 2010-09-28 23:25:17
Autor: J.F.
W Polsce królujš złomy
On Tue, 28 Sep 2010 22:21:19 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Aha, czyli mlodziez jeszcze masowo nie dojezdza swoimi samochodzikami
do gimnazjum.

i jeszcze sfocić dowód rejestracyjny, bo inaczej nie uwierzysz, a po samochodzie z zewnątrz tego nie widać.

Ale przeciez jakos sie nazywa i typ ma, wystarczy ze podasz adres
strony www :-P

Ale cofnij się o kilka miechów wstecz, sam chciałem właśnie z tego tytułu sprzedać Punciaka i kupić młodemu coś na B1 - będziesz miał potwierdzenie.

I co - czemu nie kupiles ?
No chyba ze .. koszt, trzeba wszystkie gimnazja w Poznaniu objechac,
zeby jedna taka znalezc :-)
Nie - akurat mam pod nosem takie, w którym jedno B1 jest na pewno.

Jedno ..

J.

Data: 2010-09-28 23:40:09
Autor: Cavallino
W Polsce króluj? złomy
[...]

Jakbyś czytał co piszą, a nie tylko co piąte słowo to byś bzdur sobie nie wyobrażał.

http://www.google.pl/search?aq=f&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=samoch%C3%B3d+b1

Ale cofnij się o kilka miechów wstecz, sam chciałem właśnie z tego tytułu
sprzedać Punciaka i kupić młodemu coś na B1 - będziesz miał potwierdzenie.

I co - czemu nie kupiles ?

Bo stwierdziłem że nie będę dopłacał kilku tys, żeby kupić coś gorszego niż rzeczony Punciak i równoletniego.
Poczekam jeszcze te 1,5 roku.

No chyba ze .. koszt, trzeba wszystkie gimnazja w Poznaniu objechac,
zeby jedna taka znalezc :-)
Nie - akurat mam pod nosem takie, w którym jedno B1 jest na pewno.

Jedno ..

A żeby zaistniał przypadek o którym pisałem to trzeba miliona?
Jedno znam osobiście, o drugim w okolicy słyszałem, rynek na takie autka istnieje, więc zapewne jedno, ale nie jedyne na świecie.

Data: 2010-09-28 19:02:42
Autor: Seba
W Polsce królują złomy
Dnia Tue, 28 Sep 2010 17:41:22 +0200, J.F. napisał(a):

b) oferte kursu na B1,

http://rolka.wroclaw.pl/

c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?

U nas w WRC można.

Tylko żeby nie było, że bronię cocolino - on już dawno osiągnął taki
poziom kompromitacji, że aż dziwię się, że chce się Wam z nim
'dyskutować'.

--
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-28 21:27:40
Autor: J.F.
W Polsce królujš złomy
On Tue, 28 Sep 2010 19:02:42 +0200,  Seba wrote:
Dnia Tue, 28 Sep 2010 17:41:22 +0200, J.F. napisał(a):
b) oferte kursu na B1,
http://rolka.wroclaw.pl/

c) ... a egzamin na B1 gdzie mozna zdac w Polsce ?
U nas w WRC można.

"(w cenie kursu na kat.B1-30 godz. wykładów, 30 godz. jazd, jedno
podstawienie auta na egz. państwowy i 1 godz. GRATIS przed egzaminem)"

Hm, czyzby mozna bylo pod warunkiem podstawienia pojazdu ? Na stronie http://www.word.wroclaw.pl/ tylko enigmatyczne
"Chciałbym zdawać egzamin korzystając ze swojego auta. Czy to możliwe?
Tak, jeżeli osoba zdająca ubiega się o prawo jazdy kategorii "B1" ..."

Tylko żeby nie było, że bronię cocolino - on już dawno osiągnął taki
poziom kompromitacji, że aż dziwię się, że chce się Wam z nim
'dyskutować'.

No wiesz - on ma swoj punkt siedzenia i wynikajacy z niego punkt
widzenia. Jasny i klarowny, i w sporej czesci sie z nim zgadzam.
Mozna mu tylko przypomniec ze latwo moze sie stac ofiara wlasnych
pomyslow :-)

J.

Data: 2010-09-29 07:19:33
Autor: Seba
W Polsce królujš złomy
Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:27:40 +0200, J.F. napisał(a):

[...]

Jarek - przecież dobrze wiesz, że nie chodzi mi o jego przekonania,
punkt widzenia, czy inne wartości obiektywne a o sposób jego zachowania
na grupie i poziom dyskusji. On już dawno dołował pod tym względem, a
teraz to mam już wrazenie, że to dno mu się oberwało.

 --
Pozdrawiam,
Sebastian S.

Data: 2010-09-29 07:59:37
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-28 17:18, Cavallino pisze:

[...]

ROTFL :P
Jeszcze nie widzialem takiego z B1 i wlasnym pojazdem na B1... ba ten pojazd powinien miec przeciez jeszcze z 15 czy 20 lat i byc zajechanym trupem... jakos nie mialem okazji czegos takiego zobaczyc.
Ale moze malo widzialem, bo do gimnazjum nie uczeszczalem :>

--
Karolek

Data: 2010-09-29 10:36:55
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7ukno$24pt$2news.mm.pl...
[...]

Jak wyżej - to że czegoś nie widziałeś, świadczy tylko kiepsko o Tobie, jeśli z tego tytułu uważasz że tego nie ma, a co gorsza czynisz z tego zarzuty komuś, kto jednak wie lepiej, bo widział.

Data: 2010-09-29 10:57:56
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 10:36, Cavallino pisze:

[...]

Nawet jak takie pojazdy sa z kierowcami w wieku 13-16 lat to jest to jakis nieistotny promil, ktory sialo mozna zignorowac :>

--
Karolek

Data: 2010-09-29 11:05:01
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7uv64$1ql2$2news.mm.pl...
[...]

No właśnie o to chodzi, że rzuciłeś się na mnie z epitetami i zaprzeczeniami kiedy tak napisałem.
Teraz wypadałoby przeprosić, nie uważasz?

Data: 2010-09-29 09:08:04
Autor: masti
W Polsce królują złomy
Dnia pięknego Wed, 29 Sep 2010 11:05:01 +0200 osobnik zwany Cavallino
wystukał:

Nawet jak takie pojazdy sa z kierowcami w wieku 13-16 lat to

No właśnie o to chodzi, że rzuciłeś się na mnie z epitetami i
zaprzeczeniami kiedy tak napisałem.
Teraz wypadałoby przeprosić, nie uważasz?

najpierw rzucałeś duzymi kwantyfikatorami. Przyciśnięty o dowody twierdzisz, że gdzieś chyba coś widziałeś. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-29 11:24:52
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 11:05, Cavallino pisze:

Nawet jak takie pojazdy sa z kierowcami w wieku 13-16 lat to

No właśnie o to chodzi, że rzuciłeś się na mnie z epitetami i
zaprzeczeniami kiedy tak napisałem.
Teraz wypadałoby przeprosić, nie uważasz?

Nie uwazam.
Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi samochodomai pod szkole (tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).
Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami, a ich liczba jest pomijalnie mala (wiecej jezdzi po prostu bez prawka).
Wiec nie pieprz bzdur bo to juz przestaje byc smieszne.

--
Karolek

Data: 2010-09-29 11:48:39
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7v0oj$2p77$1news.mm.pl...
[...]

Tak myślałem.
Pyskować to każdy umie, do przeproszenia trzeba mieć jaja i odrobinę cywilnej odwagi.

Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi samochodomai pod szkole

Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
Prawdziwy.
Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.
Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie potwierdziłeś.

(tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).

Zapewne widział, tylko nie wiedział co widzi.
Zapewniam, że czyjaś niewiedza też nie jest wina kogoś, kto wie.

Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami,

Nie - nie okazały się.
To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.

Data: 2010-09-29 12:03:30
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 11:48, Cavallino pisze:

Nie uwazam.

Tak myślałem.
Pyskować to każdy umie, do przeproszenia trzeba mieć jaja i odrobinę
cywilnej odwagi.

LOL, Ty za to jakbys mial odrobine moralnosci to nie klamalbys prosto w oczy.

Zarzuciles, ze juz uczniowie gimnazjum podjezdzaja wlasnymi
samochodomai pod szkole

Nie zarzuciłem tylko stwierdziłem fakt.
Prawdziwy.
Ty zarzuciłeś mi, że prawdziwy nie jest.

Bo nie jest.
To ze znajdzie sie kilka takich dzieciakow w calej Polsce nie potwierdza w zadnym wypadku Twoich rewelacji.

Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
potwierdziłeś.

Hihi, nie ma argumentu, to trzeba odwolac sie do marki samochodu? :P
Godne podziwu... ale to typowe dla wlasciciela Kii :>

(tylko dziwne, ze nikt oprocz ciebie ich nie widzial).

Zapewne widział, tylko nie wiedział co widzi.
Zapewniam, że czyjaś niewiedza też nie jest wina kogoś, kto wie.

Tak, tak... daihatsu cuore to widzialem chyba raz na drodze i bynajmniej nie kierowal nim 16 latek (chyba ze juz mial 116) :>

Potem te samochody okazaly sie motorowerami z 4 kolami,

Nie - nie okazały się.
To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.

Ach skorzystalem, nawet z aledrogo skorzystalem.
Takich samochodow nie kupuje doslownie ani jedna osoba :P
Jeszcze mozna powiedziec ze popularny jest smart, ale tez nie widzialem, aby 16 latkowie takimi jezdzili.

--
Karolek

Data: 2010-09-29 12:28:24
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7v312$q70$1news.mm.pl...
[...]

Jesteś po prostu bezczelnym gnojem, jeśli dalej brniesz w te oszczerstwa.

To ze znajdzie sie kilka takich dzieciakow w calej Polsce nie potwierdza w zadnym wypadku Twoich rewelacji.

Debil, po prostu debil.
Faktycznie, to że istnieją dzieciaki które dojeżdżają do gimnazjum samochodami, nie potwierdza w żadnym przypadku istnienia dzieciaków, które dojeżdżają do gimnazjum samochodami.

Pewnie ich istnienie zaprzecza ich istnieniu?

Był prawdziwy, więc Twoje zarzuty to czyste oszczerstwo jest.
Ale jaki człowiek, takie zachowanie - mentalność dresa z BMW sam właśnie
potwierdziłeś.

Hihi, nie ma argumentu,

Dokładnie.
Nie masz żadnego argumentu na poparcie swoich oszczerstw, a mimo to je podtrzymujesz.
Typowy drech.

[...]

Radzę zapamiętać że nie jesteś wszystkimi ludźmi w tym kraju.
Więc zdanie "ty nie widziałeś" nie oznacz "nikt nie widział".

To że z linku z googla nie skorzystałeś, to już Twój problem.

Ach skorzystalem, nawet z aledrogo skorzystalem.
Takich samochodow nie kupuje doslownie ani jedna osoba :P

Mój nastoletni syn też kiedyś bardzo lubił stwierdzenia "wszyscy" "nikt" "ani jedna".
Bo też nie zdawał sobie sprawy, że wystarczy choć jeden przypadek, żeby udowodnić, ze gada bzdury.
Już z tego wyrósł, Ty nie, co oznacza że jesteś drechem, który myśli jeszcze mniej logicznie niż gimnazjalista.

Jeszcze mozna powiedziec ze popularny jest smart, ale tez nie widzialem, aby 16 latkowie takimi jezdzili.

A kogo obchodzi co Ty widziałeś a czego nie, oraz co Twoim zdaniem to udowadnia?
Oprócz Twojej głupoty i ograniczenia rzecz jasna?

Data: 2010-09-29 12:49:06
Autor: flower
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w
wiadomości news:i7v4c8$v7r$1news.onet.pl...

Radzę zapamiętać że nie jesteś wszystkimi ludźmi w tym kraju.
Więc zdanie "ty nie widziałeś" nie oznacz "nikt nie widział".

"Akurat miałem auto z lpg, wcale nie takie duże, więc wiem, że spalanie
poniżej 10 l, jest nierealne."

"Żałuj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2010-09-29 12:52:26
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "flower" <flower19737@wp.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Gdzie widzisz sprzeczność?
Chcesz udowadniać, że są duże auta palące poniżej 8 l benzyny?
Proszę bardzo, ale mnie w to nie mieszaj.
Idź na grupę z bajeczkami na dobranoc.

Data: 2010-09-29 12:51:03
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 12:28, Cavallino pisze:

LOL, Ty za to jakbys mial odrobine moralnosci to nie klamalbys prosto
w oczy.

Jesteś po prostu bezczelnym gnojem, jeśli dalej brniesz w te oszczerstwa.

To nie jest oszczerstwo, tylko stwierdzenie faktu.

[...]

Ty masz chyba ptasi mozdzek.
Wiecej dzieciakow jezdzi prawdziwymi samochodami bez prawka niz tych Twoich wymyslonych z B1 :>
Wiec pytam sie po kiego grzyba przytaczasz jakies zjawisko, ktore w zasadzie nie istnieje?

Hihi, nie ma argumentu,

Dokładnie.
Nie masz żadnego argumentu na poparcie swoich oszczerstw, a mimo to je
podtrzymujesz.
Typowy drech.

To Ty twierdzisz, ze dzieciaki w gimnazjum maja wlasne samochody i nimi dojezdzaja do szkoly, wiec ciezar udowodnienia tego spoczywa na Tobie, a nie inaczej.
Ale chyba za glupi jestes zeby to pojac.

[...]

No jak na razie nikt nie potwierdza Twoich rewelacji... ba powiedzialbym, ze wrecz przeciwnie.

[...]

Jakbym mial takiego starego to tez bym szybko wyrosl z dyskutowania z kretynem.

[...]

A kogo obchodzi, ze Ty niby cos widziales?
Nikt tego nie potwierdza, wiec nie pierdol.
Jakbys jeszcze napisal, ze dzieciaki skuterami smigaja, to mysle ze kazdy to by potwierdzil, ale z samochodami to przegiales palke niesamowicie.

--
Karolek

Data: 2010-09-29 13:12:20
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:i7v5q6$2cv8$1news.mm.pl...
[...]

Fałszywe oskarżenie to oszczerstwo.
I to jest karalne.
Ten kto je wygłasza to zwykły przestępca.

Rozumiem, że drechowi jedno w te czy wewte nie robi różnicy.

[...]

Ależ skąd, to nie ja zaprzeczam że A=A.

To Ty twierdzisz, ze dzieciaki w gimnazjum maja wlasne samochody

Oczywiście.
Żeby to twierdzenie było prawidziwe wystarczy ich sztuk 2.
Rozumiesz, czy za trudne?

A może twierdzisz że tych 2 sztuk nie ma? ;-)

i nimi dojezdzaja do szkoly, wiec ciezar udowodnienia tego spoczywa na Tobie

Ja mam coś tak logicznego drechowi udowadniać?
W jakim niby celu?
To że jesteś za głupi żeby logicznie myśleć, nijak nie oznacza, że to ja mam obowiązek za Ciebie to robić.

[...]

Jakbym mial

Jakbyś miał mózg, to już byś się spalił ze wstydu.

[...]

A kogo

Misia gogo.

obchodzi, ze Ty niby cos widziales?
Nikt

Nikt=Ty.
Twoje potwierdzenie nie jest do niczego potrzebne.
To co piszesz wystarczająco potwierdza Twoją tępotę.

tego nie potwierdza, wiec nie pierdol.

Debil, jak pragnę zdrowia debil czystej wody.
Prosimy o ciąg dalszy tych popisów.

Data: 2010-09-29 13:37:08
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 13:12, Cavallino pisze:

[...]

To ze malo rozumiesz juz kazdy tutaj wie.

Ty masz chyba ptasi mozdzek.

Ależ skąd, to nie ja zaprzeczam że A=A.

ROTFL.

[...]

Tego nikt nie wie ile ich jest bo jak na razie poza twoimi poboznymi zyczeniami nic tutaj nie udowodniles.
Za to szarpiesz sie jak debil probojac jakos uprawdopodobnic swoje tezy.

[...]

Dno panie, dno mentalne juz osiagnales.

Jakbym mial

Jakbyś miał mózg, to już byś się spalił ze wstydu.

Zatrzymales sie z tekstami na poziomie podstawowki?

A kogo

Misia gogo.

Tak, faktycznie jeszcze mentalnie jestes w szkole podstawowej.

obchodzi, ze Ty niby cos widziales?
Nikt

Nikt=Ty.
Twoje potwierdzenie nie jest do niczego potrzebne.
To co piszesz wystarczająco potwierdza Twoją tępotę.

Jeszcze nie miales na zajeciach czytania ze zrozumieniem?

tego nie potwierdza, wiec nie pierdol.

Debil, jak pragnę zdrowia debil czystej wody.
Prosimy o ciąg dalszy tych popisów.

Fakt twoich popisow juz starczy, tego to juz nawet ja nie jestem w stanie zdzierzyc.

--
Karolek

Data: 2010-09-29 13:42:59
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

To ze malo rozumiem juz kazdy tutaj wie.

Trudno żeby drech rozumiał dużo.

[...]

I znowu "nikt".
Znowu wypowiedź na poziomie podstawówki.

Ja mam coś tak logicznego drechowi udowadniać?
W jakim niby celu?
To że jesteś za głupi żeby logicznie myśleć, nijak nie oznacza, że to ja
mam obowiązek za Ciebie to robić.

Dno panie, dno mentalne juz osiagnalem.

Już dawno.
Miałeś szanse wyjscia z klasą, gdybyś przeprosił za oszczerstwo gdy była okazja.
Teraz juś za późno, pokazałeś całego drechowatego siebie.

Jakbym mial

Jakbyś miał mózg, to już byś się spalił ze wstydu.

Zatrzymalem sie z tekstami na poziomie podstawowki

Z rozumowaniem też.

Tak, faktycznie jeszcze mentalnie jestem w szkole podstawowej.

Obstawiam że po kilka razy w każdej klasie.

Nikt=Ty.
Twoje potwierdzenie nie jest do niczego potrzebne.
To co piszesz wystarczająco potwierdza Twoją tępotę.

Jeszcze nie miales na zajeciach czytania ze zrozumieniem?

Ze zrozumieniem drecha?
Ja cię nawet rozumiem, że wyżej d.. nie podskoczysz z rozumowaniem i współczuję.

Data: 2010-09-29 11:47:44
Autor: masti
W Polsce królują złomy
Dnia pięknego Wed, 29 Sep 2010 13:42:59 +0200 osobnik zwany Cavallino
wystukał:

Oryginał Karolka:
To ze malo rozumiesz juz kazdy tutaj wie.

PodrĂłbka Cavallino:
To ze malo rozumiem juz kazdy tutaj wie.

Trudno żeby drech rozumiał dużo.

Cieszę się, że przyznałeś się, ze jesteś drechem.
Po manipulacji cytatami zostało Ci już tylko prawo Godwina.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-29 13:51:20
Autor: Karolek
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-09-29 13:42, Cavallino pisze:
[...]

Twoje cytowanie swietnie odzwierciedla powiedzenie: nie gadaj z debilem bo sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem.
Ale ze znizy sie do doslownej manipulacji cytatami... :P
Dobra ciulu juz sie nie wysilaj bo i tak nie mam zamiaru odpisywac.

--
Karolek

Data: 2010-09-29 14:04:32
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Karolek" <dragNOSPAM@o2.pl> napisał w wiadomości news:

nie gadaj z debilem bo sprowadzi cie do swojego poziomu i pokona doswiadczeniem.

Masz rację.
Zazwyczaj się od tego powstrzymuję i po prostu debili plonkuję, ale Ty poza debilizmem popełniłeś jeszcze oszczerstwo, co mnie zawsze wkurza i dlatego dałem się wciągnąć w dykusję z debilnym drechem.

Data: 2010-09-29 14:06:18
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 11:48:39 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Zacytuję Ciebie:
Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.
Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

Nie napisałeś tego wprost, ale zasugerowałeś (ja to tak odebrałem, i
najwyraźniej, nie tylko ja), że jest to zjawisko masowe. Tymczasem nie
jest. To jest liczba pomijalna, będąca raczej ciekawostką.

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 14:13:49
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Zacytuję Ciebie:
Problem w tym że nie, kupi go następny w kolejce, który nie powinien mieć
samochodu, ale teraz będzie miał za kilkaset zł.

(warto zrozumieć co tu oznacza czas przyszły)

Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

Nie napisałeś tego wprost, ale zasugerowałeś (ja to tak odebrałem, i
najwyraźniej, nie tylko ja), że jest to zjawisko masowe.

To co Ty sobie odbierasz to już jest Twój problem.
Ja używam słów dokładnie w takim znaczeniu jak zostały napisane.
Nigdzie nie pisałem o masowym zjawisku, tylko właśnie o skrajności - punkcie brzegowym jak wolisz.
Takim który moim zdaniem jest już przegięciem.

Masówka to obecnie jest, ale np. pod uczelniami, albo akademikami.

Tymczasem nie
jest. To jest liczba pomijalna, będąca raczej ciekawostką.

Dokładnie po to ją pokazałem, żeby uzmysłowić do czego może dojść jak się nie opamiętamy.

Data: 2010-09-28 17:37:38
Autor: J.F.
W Polsce królują złomy
[...]

Polemizowalbym. dwa, gora trzy.
O przecietny wiek pojazdow trzeba by statystykow spytac.

[...]

No i jak dlugo beda tak jezdzic ? Jak on juz dzis ma 15 lat, to myslisze ze jak dlugo da sie nim jeszcze jezdzic ?
W pewnym momencie tych dziur juz nikt nie kupi, tylko pojedzie po kolejnego 15 latka.

Tak wiec straszenie 50 latami to jest bzdura.
Owszem, byc moze i za 100 lat bedzie sie oplacalo rodakowi kupic stare auto z Niemiec - ale to juz od czego innego zalezy.

Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

I co - nie prezentuja wtedy odpowiedniego szacunku dla twojej starej kijówki, wiec Ci to tak bardzo nie w smak ? :-P

A co przybedzie zamiast niego to juz od urzednikow zalezy.
Jak pozwola firmom odliczyc vat i wprowadza 2000 euro doplaty do nowego, to i zlomow ubedzie :-P
Marzenia. Nie liczyłbym na to że państwo dopłaci cokolwiek.

Ja tez nie. Ale w koncu kazdy moze sie przeniesc za Odre :-P

J.

Data: 2010-09-28 17:55:28
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

No właśnie, zamiast 1 malucha który i tak mało co jeździl, na drogi wyjechało 10 20 letnich strucli.

Polemizowalbym. dwa, gora trzy.

To i tak o 1,5 do 2,5 za dużo.

[...]

Do tego momentu jeszcze kilkakrotnie zwiększy się ilość tych, co to auta mieć nie powinni ale mają.
Żły trend, powinien być odwrotny.

Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.

I co -

I to, że nie ma jak dojechać, przejechać, o tym żeby stanąć w okolicy to w ogóle szkoda gadać.
A do MPK trzeba dokładać.

Data: 2010-09-28 17:04:03
Autor: kamil
W Polsce królują złomy
"Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> wrote in message news:i7t35h$mtn$1news.onet.pl...

Do tego momentu jeszcze kilkakrotnie zwiększy się ilość tych, co to auta mieć nie powinni ale mają.
Żły trend, powinien być odwrotny.

Czytam wypociny tego oszoloma i oczom uwierzyc nie moge. Koreanski nazista po prostu, najchetniej wprowadzilby odgorne pozwolenia na posiadanie samochodu wydawane przez Centralne Biuro Cavallinowe.

Ze starych domow ciepla duzo ucieka, marnuje sie, srodowisko trzeba truc cieplowniami, to moze tak wprowadzic nakaz posiadania wylacznie nowych mieszkan? A tych co "chca miec dom, a nie powinni" bo nie stac na wyrzucenie pol banki gotowki na stol, do barakow z dykty.

Co za kretyn.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-09-28 22:21:45
Autor: Sergiusz Rozanski
W Polsce królują złomy
Dnia 28.09.2010 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

I to, że nie ma jak dojechać, przejechać, o tym żeby stanąć w okolicy to w ogóle szkoda gadać.

Zawsze możesz pojechać mpk jak Ci źle i nie dajesz sobie rady z ww.

--
"A cóż to za sens kupować samochód, żeby jeździć po asfalcie? Tam, gdzie jest  asfalt, nie ma nic ciekawego,  a gdzie  jest coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

Data: 2010-09-29 00:24:49
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <write-only-with-spf@sergiusz.com> napisał w wiadomości news:slrnia4qjp.dna.write-only-with-spfdns.media-lab.com.pl...
[...]

Nie żartuj, 500 m mam jechać MPK?
Z pieskiem na spacer (przy okazji) tam chodzę.
Problem to mają ludzie z dalszych okolic, którym honor nie pozwala na użytkowanie MPK, ja tylko go mam jak są wywiadówki, pół Poznania parkuje wtedy centralnie na chodnikach, nawet pies się nie zmieści na tym co pozostawiają pieszym, o człowieku nie wspominając.

Data: 2010-09-28 22:54:56
Autor: Sergiusz Rozanski
W Polsce królują złomy
Dnia 28.09.2010 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał/a:
Problem to mają ludzie z dalszych okolic, którym honor nie pozwala na użytkowanie MPK, ja tylko go mam jak są wywiadówki, pół Poznania parkuje

Masz honor tylko jak są wywiadówki?

Data: 2010-09-29 07:25:24
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 00:24:49 +0200, Cavallino napisał(a):
[...]

Przepraszam, ale nie zrozumiałem tego posta. --
Yakhub

Data: 2010-09-29 01:01:27
Autor: J.F.
W Polsce królujš złomy
On Tue, 28 Sep 2010 17:55:28 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

Musisz sie przyzwyczaic - coraz wiecej opsob bedzie stac na auto,
nawet nowe z salonu :-)

No chyba ze polaczymy system dunski z paroma innymi krajami europy.
200% akcyzy plus wysoki coroczny podatek.

A moze rozwinac tworczo system singapurski ? Po trzech latach auto sie
wlascicielowi zabierze i skieruje do huty :-)

Efekt jest taki, że już uczniowie gimnazjum podjeżdżają własną bryką.
I co -
I to, że nie ma jak dojechać, przejechać, o tym żeby stanąć w okolicy to w ogóle szkoda gadać.

I to ten jeden pojazd klasy B1, ktory widziales zajmuje wszystkie
miejsca parkingowe w czasie wywiadowek ? :-)

A do MPK trzeba dokładać.

Ale jak odbierzesz samochody to bedzie trzeba jeszcze wiecej doplacac
:-)

J.

Data: 2010-09-29 01:11:48
Autor: Cavallino
W Polsce królujš złomy
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:

Musisz sie przyzwyczaic - coraz wiecej opsob bedzie stac na auto,
nawet nowe z salonu :-)

Ja tam się mogę przyzwyczaić do wszystkiego, byle tylko budujący i finansujący drogi przyzwyczaili się do myśli, że muszą budować ich tyle, żeby to pomieścić.

[...]

Skąd tak durny wniosek?
Albo masz kłopot z czytaniem, albo z rozumieniem tego co czytasz, bo ja podobnych bzdur nigdy nie pisałem.

A do MPK trzeba dokładać.

Ale jak odbierzesz samochody to bedzie trzeba jeszcze wiecej doplacac
:-)

Niekoniecznie, pełny autobus szybciej się zwraca.

Data: 2010-09-29 01:25:21
Autor: J.F.
W Polsce królujš złomy
On Wed, 29 Sep 2010 01:11:48 +0200,  Cavallino wrote:
[...]

A to musisz o tym pamietac przed oddaniem glosu :-P

A do MPK trzeba dokładać.
Ale jak odbierzesz samochody to bedzie trzeba jeszcze wiecej doplacac
:-)
Niekoniecznie, pełny autobus szybciej się zwraca.

Badz realista - u nas beda wieksze doplaty :-P

A poza tym poprzyj partie czynem i sam sie przesiadz do autobusu.
Koniecznie nowego :-)

J.

Data: 2010-09-29 01:31:01
Autor: Cavallino
W Polsce króluj? złomy
[...]

Nie muszę, nie ma takiego wyboru wśród istniejących, żeby cokolwiek w tym temacie mogli zmienić.
Ze wszystkich partii wszyskie już były i bardziej przejmowały się dozbrajaniem łapówkarzy w niebieskich mundurach, niż budową dróg.

A poza tym poprzyj partie czynem i sam sie przesiadz do autobusu.
Koniecznie nowego :-)

Do centrum najszybciej mam pociągiem.
Często nawet korzystamy w rodzinie, taniej i szybciej niż MPK.

Data: 2010-09-29 07:24:20
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Tue, 28 Sep 2010 17:55:28 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Bo?

[...]

Kolego, wyjaśnij mi tak, jak kretynowi:

- dlaczego, Twoim zdaniem ktoś "nie powinien mieć auta"? - dlaczego ktokolwiek miałby decydować, komu wolno mieć samochód, a komu
nie? - dlaczego Ty akurat miałbyś należeć do tej grupy, która "powinna mieć"?

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 10:28:20
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

Bo nie odwraca trendu z tematu wątku, tylko go umacnia.

- dlaczego, Twoim zdaniem ktoś "nie powinien mieć auta"?

Bo każdy dodatkowy zapycha zapchane drogi, smrodzi niesprawnym silnikiem, psuje widok pordzewiałym nadwoziem, o bezpieczeństwie jazdy czterośladem nie wspominając.

- dlaczego ktokolwiek miałby decydować, komu wolno mieć samochód, a komu
nie?

A kto powiedział że ja chcę decydować?
Ja tylko jestem za tym, aby samochodów było jak najmniej, zwłaszcza starych.

- dlaczego Ty akurat miałbyś należeć do tej grupy, która "powinna mieć"?

Nic takiego nie mówiłem.
Jak się zdarzy że nie będzie mnie stać, to nie kupię.
Na pewno nie jestem klientem rynku na samochody za kilkaset zł, dla mnie może on nie istnieć, za tą cenę to rower ciężko dostać w sensownym stanie.

Data: 2010-09-29 14:14:11
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 10:28:20 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Zakładamy, że te pojazdy są, mimo wszystko, sprawne. I nie mów mi, że nie
da się.

[...]

A kilka milionów obywateli jest jednak za tym, żeby samochodów było jak
najwięcej. Bo wtedy większa jest szansa, że i oni się na jakiś załapią.

- dlaczego Ty akurat miałbyś należeć do tej grupy, która "powinna mieć"?

Nic takiego nie mówiłem.
Jak się zdarzy że nie będzie mnie stać, to nie kupię.

W obecnej sytuacji niewiele jest osób, których nie stać na żadne auto. I
nie widzę w tym nic oburzającego.

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 14:17:01
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:1r0d6d09x8rqt.dlgwazzenon.pl...
[...]

Nie - zakładamy coś dokładnie odwrotnego.
Że jak by miały być sprawne, to ich utrzymanie byłoby za drogie, więc by ich nie było.

A kilka milionów obywateli jest jednak za tym, żeby samochodów było jak
najwięcej.

Pewnie tak.
Nie twierdzę że jestem w większości, twierdzę że stan obecny mi się nie podoba.

W obecnej sytuacji niewiele jest osób, których nie stać na żadne auto. I
nie widzę w tym nic oburzającego.

A ja widzę, dopóki zamiast samochodów po ulicach jeżdżą złomy.
Możemy na tym zakończyć?

Data: 2010-09-29 14:49:47
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:17:01 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

To przyjmujecie błędne założenia.
Że jak by miały być sprawne, to ich utrzymanie byłoby za drogie, więc by ich nie było.

Utrzymanie samochodu w stanie takim, żeby był w stanie przejść podstawowe
badania techniczne nie jest jakieś nieprawdopodobnie trudne, ani drogie.

[...]

Widzisz, mnie się z kolei nie podoba, jak ludzie piszą głupoty w Internecie
:). Ale ani ja, ani Ty kijem wisły nie zawrócimy. A prąd wisły płynie w
kierunku "(jakiś) samochód dla każdego". I jest to, w pewnym sensie, piękne. :)

W obecnej sytuacji niewiele jest osób, których nie stać na żadne auto. I
nie widzę w tym nic oburzającego.

A ja widzę, dopóki zamiast samochodów po ulicach jeżdżą złomy.

Znowu - efekt innych (IMHO błędnych) założeń na początku. Mimo wszystko zdecydowana większość pojazdów jeżdżących obecnie po naszych
drogach jest, w podstawowym przynajmniej zakresie, sprawna (jadą prosto i
mają działające hamulce). NIE zgodzę się z nazwaniem ich "złomami" (bo-patrz wyżej).
ZGODZĘ, że:
- nie są piękne - no ale to kwestia finansów i DGCC
- zapychają i tak zapchane drogi i parkingi - ale na zapchane drogi
będziemy mogli narzekać tylko wtedy, gdy sami przesiądziemy się do
autobusu/na rower. Do tego czasu, sami, jeżdżąc samochodami (nowymi, czy
starymi), przykładamy się do tego zapchania - w takim samym stopniu, jak te
używki z Zachodu.

Możemy na tym zakończyć?

Ależ możecie :)

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 14:59:15
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Zakładamy, że te pojazdy są, mimo wszystko, sprawne.

Nie - zakładamy coś dokładnie odwrotnego.

To przyjmujecie błędne założenia.

Nie, to Wy przyjmujecie błędne założenia, nie przystające do praktyki.

[...]

W teorii.
W praktyce komuś kto kupi złoma za kilkaset zł nie opłaca się remontować go za kilka tys, tylko po to aby nie palił oleju.
No to jeździ dopóki koła się kręcą.

Nie twierdzę że jestem w większości, twierdzę że stan obecny mi się nie
podoba.

Widzisz, mnie się z kolei nie podoba, jak ludzie piszą głupoty w Internecie

Mnie też.
Ale co zrobić, jest wolność wypowiedzi, więc czytam wypociny tych obrońców złomowisk.

:). Ale ani ja, ani Ty kijem wisły nie zawrócimy. A prąd wisły płynie w
kierunku "(jakiś) samochód dla każdego".

Mam nadzieję że jednak się to zmieni.

A ja widzę, dopóki zamiast samochodów po ulicach jeżdżą złomy.

Znowu - efekt innych (IMHO błędnych) założeń na początku.

Zgadzam się - masz IMO błędne założenia od początku, to i co innego Ci wychodzi.

Mimo wszystko zdecydowana większość pojazdów jeżdżących obecnie po naszych
drogach jest, w podstawowym przynajmniej zakresie, sprawna

Nie wiem, nie badałem, dopóki badanie techniczne da się zrobić za flaszkę bez oglądania samochodu, to należy przyjąć dokładnie odwrotne założenie.

(jadą prosto i
mają działające hamulce).

NIE zgodzę się z nazwaniem ich "złomami" (bo-patrz wyżej).

A ja się nie zgodzę z nazywaniem ich samochodami.

Data: 2010-09-29 13:13:25
Autor: Sergiusz Rozanski
W Polsce królują złomy
Dnia 29.09.2010 Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał/a:

[...]

Nowe palą więcej i też nikt ich nie naprawia 'norma panie'.

No to jeździ dopóki koła się kręcą.

Wiesz ile w aucie musi być sprawnych rzeczy aby kręciły się koła? (silnik,
skrzynia, wały) I to jeszcze jeździ (zawiecha) to już tylko oświetlenie
i hamulce i przechodzisz badania bez problemu.

Mnie też.
Ale co zrobić, jest wolność wypowiedzi, więc czytam wypociny tych obrońców złomowisk.

Mnie też.
Więc walczę z lobby niesprowadzania lepszych aut z zachodu w imię lepszej ceny
jednego starego ceeda w sprzedaży ;)

Mimo wszystko zdecydowana większość pojazdów jeżdżących obecnie po naszych
drogach jest, w podstawowym przynajmniej zakresie, sprawna

Nie wiem, nie badałem,

Ale piszesz jakbyś jednak badał.

dopóki badanie techniczne da się zrobić za flaszkę bez oglądania samochodu, to należy przyjąć dokładnie odwrotne założenie.

Nie wiem gdzie tak robią badania, może w Poznaniu.

Data: 2010-09-29 15:19:53
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia 29 Sep 2010 13:13:25 GMT, Sergiusz Rozanski napisał(a):

dopóki badanie techniczne da się zrobić za flaszkę bez oglądania samochodu, to należy przyjąć dokładnie odwrotne założenie.

Nie wiem gdzie tak robią badania, może w Poznaniu.

Akurat tutaj zgodzę się z kolegą Cavallino - obecnie badania techniczne to
fikcja. --
Yakhub

Data: 2010-09-29 15:22:01
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

Znowu nie rozumiesz o czym mowa.
HINT: Jeśli pali oleju tyle, że to zanim czuć, to nie są to ilości mieszczące się w normach.

No to jeździ dopóki koła się kręcą.

Wiesz ile w aucie musi być sprawnych rzeczy aby kręciły się koła? (silnik,
skrzynia, wały)

One wcale nie muszą być sprawne.
Wystarczy że są zdolne do poruszenia auta.

Więc walczę z lobby niesprowadzania lepszych aut z zachodu w imię lepszej ceny
jednego starego ceeda w sprzedaży ;)

Nie chodzi o cenę ceeda i tak przed zniesieniem barier i po traciłem mniej więcej tyle samo procentowo.

Mimo wszystko zdecydowana większość pojazdów jeżdżących obecnie po naszych
drogach jest, w podstawowym przynajmniej zakresie, sprawna

Nie wiem, nie badałem,

Ale piszesz jakbyś jednak badał.

Bo widzę, że dużo nie jest i to mi wystarcza.

dopóki badanie techniczne da się zrobić za flaszkę
bez oglądania samochodu, to należy przyjąć dokładnie odwrotne założenie.

Nie wiem gdzie tak robią badania

To się dowiedz zamiast bawić się w Karolka.

Use google.

Data: 2010-09-29 15:10:50
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 14:59:15 +0200, Cavallino napisał(a):

Zakładamy, że te pojazdy są, mimo wszystko, sprawne.

Nie - zakładamy coś dokładnie odwrotnego.

To przyjmujecie błędne założenia.

Nie, to Wy przyjmujecie błędne założenia, nie przystające do praktyki.

Po prostu piszę z własnej praktyki - obracam się w środowisku, w którym
większość ludzi porusza się pojazdami wartymi <10kzł (i sam też takim
jeżdżę). I zdecydowana większość tych pojazdów jest sprawna, jeżeli
pominiemy drobiazgi typu zacinający się zamek, dziurawa tapicerka czy
porysowany lakier, które są upierdliwe, ale nikomu nie zagrażają.

[...]

Pomiędzy nowym samochodem, a struclem za 100zł jest jeszcze mnóstwo
możliwych stanów pośrednich.

[...]

A ja nie. Bo - może to i dziwne - ale podoba mi się to. Nawet, gdy kosztem
są zapchane drogi.

[...]

Co do badań technicznych w sumie mamy bardzo podobne zdanie - należy je
bezwzględnie egzekwować. I właśnie tutaj jest duże pole do popisu dla
naszych prawodawców.

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 15:18:11
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

Do czasu kiedy nie trzeba w nie włożyć kolejnych 10 tys, bo wtedy nikt tego nie robi, tylko sprzedaje auto, kolejny też go nie naprawi bo to nie ma sensu ekonomicznego.

[...]

Owszem.
Ale pozwalając na import bez kontroli jakości przyzwalamy na strucle.

:). Ale ani ja, ani Ty kijem wisły nie zawrócimy. A prąd wisły płynie w
kierunku "(jakiś) samochód dla każdego".

Mam nadzieję że jednak się to zmieni.

A ja nie.

A ja tak.

Bo - może to i dziwne - ale podoba mi się to.

Tak myślałem - kloszardom też nie przeszkadza smród.

[...]

I zaostrzyć.

I właśnie tutaj jest duże pole do popisu dla
naszych prawodawców.

Przecież to jest mój główny postulat, reszta to raczej przewidywanie skutków.

Data: 2010-09-29 15:54:59
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 15:18:11 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Do czasu kiedy nie trzeba w nie włożyć kolejnych 10 tys, nie robi, tylko sprzedaje auto, kolejny też go nie naprawi bo to nie ma sensu ekonomicznego.

Gdy naprawa samochodu nie ma sensu ekonomicznego, to tenże jest już więcej
wart jako zbiór (wciąż sprawnych) części zamiennych. I nawet wtedy nie
idzie na przetop do huty - zostaje sprzedany na części. Te części służą
właśnie do naprawy tych aut, które jest jeszcze sens naprawiać.

[...]

A nazywaj to jak chcesz :). Sam pisałem, i nie przeczę temu, że jeżdżę
samochodem za < 10kzł.

[...]

Czyli co jeszcze powinno wchodzić w skład takiego badania? Ocena rys na
lakierze? Czy stopień błysku elementów chromowanych? Bo (na papierze)
obecny zakres badań technicznych jest w zupełności wystarczający. O ile
samochód będzie spełniał to, co już teraz jest w wymaganiach, to dla mnie
może nawet mieć karoserię z nieheblowanych desek, a napędzać go może trzech
Murzynów pedałujących pod maską (o ile za mocno nie pierdzą).

I właśnie tutaj jest duże pole do popisu dla
naszych prawodawców.

Przecież to jest mój główny postulat, reszta to raczej przewidywanie skutków.

Wybacz, ale ja odebrałem to tak, jakby Twoim postulatem było ograniczenie
importu używanych samochodów, a nie egzekucja badań technicznych. Jeżeli tak, to się w 100% z Tobą w tym zakresie zgadzam.

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 16:04:14
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

I tak skończy, ale jak mu się koła przestaną kręcić.
Dopóki da radę jakoś się odpychać - będzie jeżdżony w tym kraju.

A nazywaj to jak chcesz :). Sam pisałem, i nie przeczę temu, że jeżdżę
samochodem za < 10kzł.

Do takich za 10 tys nic nie mam, byle nie łapały się w tą samą kategorię ułatwienia dla złomów praktycznie bez wartości, np. takich za 1000 czy 2000.

Co do badań technicznych w sumie mamy bardzo podobne zdanie - należy je
bezwzględnie egzekwować.

I zaostrzyć.

Czyli co jeszcze powinno wchodzić w skład takiego badania?

Np. badanie punktów konstrukcyjnych nadwozia (nie wiem jak to się fachowo nazywa, chodzi o to czym się kontroluję naprawy powypadkowe), kompresji - smrodzenia spalonym olejem i niespalonym gazem, dymienia diesli itd
Czyli to co najbardziej wkurza, bo da się zobaczyć w skrajnych przypadkach i gołym okiem.

Wybacz, ale ja odebrałem to tak, jakby Twoim postulatem było ograniczenie
importu używanych samochodów, a nie egzekucja badań technicznych.

Jedno z drugim się łączy.
Gdyby porządnie egzekwować stan techniczny, to sprowadzanie złomów byłoby nieopłacalne i żadne ograniczenia zewnętrzne nie byłyby potrzebne.
I tak byłoby najlepiej.
A że nikt nie kontroluje, to są potrzebne.

Data: 2010-09-29 17:36:18
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 16:04:14 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Ja po prostu nic nie mam do aut o żadnej wartości. Jak dla mnie maluch za 2
flaszki też może sobie jeździć, o ile przejdzie badania techniczne.

[...]

http://tinyurl.com/35zcdth
Punkt 6.1 i 6.2 ?

kompresji -  smrodzenia spalonym olejem i niespalonym gazem,

Punkt 9.2 ?

dymienia diesli itd

Punkt 9.3 ?

Czyli to co najbardziej wkurza, bo da się zobaczyć w skrajnych przypadkach i gołym okiem.

To wszystko już jest... Niestety, tylko w teorii.

[...]

Zgoda co do tego, że dodatkowe ograniczenia byłyby zbędne. Co do
opłacalności sprowadzania... to pozostawmy ją sprowadzaczom.
I tak byłoby najlepiej.
A że nikt nie kontroluje, to są potrzebne.

IMHO - Zły tok myślenia: "Skoro nikt nie kotroluje stanu technicznego, to
wprowadźmy ograniczenie importu".
Prawidłowy tok myślenia powinien brzmieć: "Skoro nikt nie kotroluje stanu
technicznego, to powinien zacząć kontrolować".

Bo ograniczając import wcale nie spowodujesz ograniczenia ilości złomów
poruszających się po drogach, a wręcz przeciwnie.

--
Yakhub

Data: 2010-09-29 18:18:25
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

Niestety.

[...]

Jasne.
Rynek by to sam wyregulował.

[...]

Prawidłowy, uwzględniający realia jest taki: "Skoro nikt nie chce kontrolować stanu technicznego i nie można na to liczyć, to trzeba sobie radzić inaczej".

Data: 2010-09-30 07:33:39
Autor: Yakhub
W Polsce królują złomy
Dnia Wed, 29 Sep 2010 18:18:25 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

Obie metody wymagają działań prawodawców. Może lepiej jednak wybrać tę,
która naprawia problem, a nie tę, która naprawia jego część, przy okazji
generując kolejne problemy?

--
Yakhub

Data: 2010-09-30 09:36:56
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
[...]

Niech wybierają, byle wybrali cokolwiek, a nie zostawili tak jak jest.

Data: 2010-10-03 19:37:25
Autor: Mario
W Polsce królują złomy

Jedno z drugim się łączy.
Gdyby porządnie egzekwować stan techniczny, to sprowadzanie złomów
byłoby nieopłacalne i żadne ograniczenia zewnętrzne nie byłyby potrzebne.
I tak byłoby najlepiej.

I tu się zgadzam :-). Jednak zauważ że nie każde autko sprowadzane TERAZ to złom.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-10-03 19:34:34
Autor: Mario
W Polsce królują złomy

Do czasu kiedy nie trzeba w nie włożyć kolejnych 10 tys, bo wtedy nikt
tego nie robi, tylko sprzedaje auto, kolejny też go nie naprawi bo to
nie ma sensu ekonomicznego.

Znowu źle zakładasz. Nie dla każdego autko to "przyrząd do jeżdżenia". Choć w sumie co wymagać więcej od kii na przykład. Są jeszcze pasjonaci, ludzie którzy chcą mieć stare autka, potrafią o nie zadbać i dbają. Znam MNÓSTWO takich ludzi, posiadających auta z lat 84-90 i uwierz mi ich stan techniczny jest bez zarzutu. No ale to przecież i tak złomy dla Ciebie. Zdejmij klapki z oczu bo nie wierzę, że jesteś tak ograniczony.

pozdrawiam
mario

Data: 2010-10-03 21:01:00
Autor: Cavallino
W Polsce królują złomy
Użytkownik "Mario" <camaro94@op.pl> napisał w wiadomości news:

Zdejmij klapki z oczu bo nie wierzę, że jesteś tak ograniczony.

Z pyskowaniem udaj się do tatusia, pasek będzie miał robotę.
PLONK

Data: 2010-10-04 11:44:35
Autor: Mario
W Polsce królują złomy
W dniu 2010-10-03 21:01, Cavallino pisze:
[...]

wzajemnie kretynie

mario

Data: 2010-10-03 19:31:20
Autor: Mario
W Polsce królują złomy

NIE zgodzę się z nazwaniem ich "złomami" (bo-patrz wyżej).

A ja się nie zgodzę z nazywaniem ich samochodami.

Ja mam tak dokładnie z koreańskimi badziewiami, też się nie godzę ich nazywać samochodami. :-D

pozdrawiam
mario

Data: 2010-10-03 19:28:03
Autor: Mario
W Polsce królują złomy

Ja tylko jestem za tym, aby samochodów było jak najmniej, zwłaszcza
starych.

Ale dlaczego starych? Przecież stary nie oznacza niesprawny.
Mi na przykład nie podobają się nowe modele, mimo że stać mnie na nowe autko, nie kupię bo mi się nie podoba. Na szczęście mamy wolny kraj i nie MUSZĘ kupować nowego.
Gratuluję, że kupiłeś nowe chińskie, pardon koreańskie (jakby to była różnica :-/) gówno i teraz próbujesz każdemu wciskać jedyną słuszną teorię.

pozdrawiam
mario

W Polsce królują złomy