W Polsce królują złomy

Data: 2010-09-28 16:58:36
Autor: kamil d
W Polsce królują złomy
Cavallino pisze:
Eksperci oceniają szansę na zmianę tego stanu rzeczy na 50 lat.
Koszmar jakiś.
Przecież sytuacja się pogorszyła drastycznie przez ostatnie kilka lat.

http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,8433599,Polska_potrzebuje_pol_wieku__by_wymienic_stare_auta.html

Gdyby nie import z UE to dopiero by królowały złomy i rożnej maści "składaki".

Polska to po prostu biedny kraj i tyle, w kwietniu chciałem nową Pandę, po dodaniu "wypasu" wyszła tyle co roczne zarobki, więc wracając z salonu poszedłem po rozum i kupiłem używkę, na którą trzeba "robić" 3 miesiące. Na Ceeda to chyba z 2 lata bym musiał odkładać, szaleństwo. Może jakbym jeszcze dużo jeździł to by było nad czym myśleć ale wychodzi 2-3tys km na miesiąc. Po co mi nowe auto?

Zaznaczam, że ogólnie jestem za nowymi i nie mam zbyt wysokich wymagań odnośnie samochodu więc jeśli kiedyś ten kraj znormalnieje i będę mógł kupić nówkę za powiedzmy 6 pensji to obiecuję Ci, że to zrobię ;)

--
kamil d

W Polsce królują złomy