W Polsce mamy niewolę

Data: 2009-05-22 23:23:05
Autor: matusm
W Polsce mamy niewolę

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gv6qnl$pks$1nemesis.news.neostrada.pl...
Moja żona opowiadała mi, że moja bratowa pracuje teraz gdzieś w jakiejś jelenigórskiej fabryce, ale mi nie powie w jakiej, bo bratowa nosi te same nazwisko co ja i mógłbym jej zaszkodzić wypisując w internecie.

Otóż moja bratowa mówi, że ona nigdy nie wie na którą ma do pracy i ile godzin ma pracować. jeden dzień pracuje tak, a inny inaczej, zawsze szef jej mówi, do której dzisiaj pracuje i ile godzin ma do odpracowania. Z dnia na dzień szefostwo mówi jej, że jutro przychodzi na rano, a innego dnia, że na popołudnie i robi do 22, bo ostatnim razem robiła do 20 itd. Dlatego nigdy nie może zaplanować wyjścia z dziećmi do parku, na wycieczkę, na lody itp. W pracy już ni ma siły, akord tak śrubują, że pracownice nie wyrabiają. Szef krzyczy na nich, dlaczego tak mało zrobili, a one się sprężają jak tylko mogą. Wyśrubował im normę i nie są w stanie tego w normalnym czasie w pracy wyrobić, dlatego biorą jakiś tam materiał z pracy do domu i 20 sztuk czegoś tam robią w domu i przynoszą gotowe do pracy, żeby w pracy mieć szanse na odpoczynek.

A najgorsze to teraz. Bratowa zarabia w tej fabryce 1300 złotych.
Pozdrowienia
matusm

W Polsce mamy niewolę