W Polsce może przybyć kilka tysięcy dró g ekspresowych przed EURO !!!

Data: 2011-06-06 11:45:20
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W Polsce może przybyć kilka tysięcy dró g ekspresowych przed EURO !!!
Sukces rządzących możliwy.

Jadąc S3 dostrzegłem "ciekawostkę". Jedziemy S3, jak widomo S z założenia, nie powinna mieć ruchu poprzecznego czy przejść dla pieszych (co by żyło się lepiej). Jadąc rzeczoną drogą mamy znak informujący, że to S, następnie znak odwołujący S , tu występuje skrzyżowanie/przejście dla pieszych, następnie znów znak, że S .... jedziemy chwil parę - odwołanie S, przejście dla pieszych ;) , i za przejściem znów S.

Proponuję racjonalizatorski pomysł. Oznakować tak gierkówę i wszystkie trasy krajowe ...

Teoretycznie nie wszędzie się da, ale można improwizować.

Gdyby ktoś się uparł, że autostrada powinna być dzielona pasem zieleni - ja proponuję kłaść między pasami betonowe bariery a na ich wierzchu sadzić rzeżuchę. W ten oto sposób możemy mieć autostrad od groma, we Wrocławiu autostradą wypaśniejszą od A4 będzie ulica Legnicka, ul. Karkonoska po pokryciu rzeżuchą betonowych barier stanie się łącznikiem autostradowym pomiędzy a4 a autostradami a569 (ul wyścigowa) i a448 (ul powstańców śląskich) ;)

To jak, pomożecie ?!?!?!

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-06-06 11:49:00
Autor: Cavallino
Użytkownik ""Rafał \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisał w wiadomości news:isi7jf$7o5$1node2.news.atman.pl...
[...]

Gdzie tak zrobili?

Data: 2011-06-06 12:37:04
Autor: Marcin Luty
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4deca28c$0$2437$65785112news.neostrada.pl...
U¿ytkownik ""Rafa³ \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:isi7jf$7o5$1node2.news.atman.pl...
Sukces rz±dz±cych mo¿liwy.

Jad±c S3 dostrzeg³em "ciekawostkê". Jedziemy S3, jak widomo S z za³o¿enia, nie powinna mieæ ruchu poprzecznego czy przej¶æ dla pieszych (co by ¿y³o siê lepiej). Jad±c rzeczon± drog± mamy znak informuj±cy, ¿e to S, nastêpnie znak odwo³uj±cy S , tu wystêpuje skrzy¿owanie/przej¶cie dla pieszych, nastêpnie znów znak, ¿e S ... jedziemy chwil parê - odwo³anie S, przej¶cie dla pieszych ;) , i za przej¶ciem znów S.

Gdzie tak zrobili?

Miedzy Szczecinem a Goleniowem mniej wiecej.

--
ml

Data: 2011-06-06 12:51:04
Autor: Cavallino
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
U¿ytkownik "Marcin Luty" <marcin.luty.no.spam@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:isiakg$rr5$1news.onet.pl...

To S3 leci gdzie¶ dalej poza Szczecin?

Data: 2011-06-06 13:03:13
Autor: Marcin Luty
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4decb118$0$2493$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak, do Goleniowa, choc nie nazwalbym tej drogi "S"

--
ml

Data: 2011-06-06 13:06:53
Autor: Cavallino
[...]

Co¶ tam poremontowali chocia¿?
Bo ona istnieje ju¿ od wieków i z tego co pamiêtam by³a w tragicznym stanie.

Data: 2011-06-06 13:42:27
Autor: Marcin Luty
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4decb4ce$0$2505$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czesciowo (blizej Szczecina) przypomina droge Gliwice-Opole w najgorszych czasach ale to raptem pare kilometrow. Potem juz jest bardzo dobrze od wezla z DW142. Co ciekawe kolizyjnosc wystepuje tylko na tej wyremontowanej czesci :)

--
ml

Data: 2011-06-06 13:47:13
Autor: Cavallino
[...]

Dobrze rozumiem, ¿e kiedy¶ jej (kolizyjno¶ci) nie by³o?

A odcinek do Gorzowa to normalna ekspresówka bez takich pomys³ów?

Data: 2011-06-06 14:08:20
Autor: Marcin Luty
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!

U¿ytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4decbe41$0$2453$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tego nie wiem ale raczej byla, wnioskuje po ukladzie drog ale moge sie mylic

A odcinek do Gorzowa to normalna ekspresówka bez takich pomys³ów?

Ten odcinek bardziej przypomina "A" niz "S". Poza tym zaczynaja budowac nastepny odcinek w kierunku poludniowym (od Miedzyrzecza do Sulechowa pod Zielona Gora) oraz trwa przetarg na odcniek od Gorzowa do Miedzyrzecza.

--
ml

Data: 2011-06-06 14:26:48
Autor: Cavallino
[...]

Te akurat zupe³nie mnie nie interesuj± (w konktek¶cie dojazdu z Poznania), to co jest wystarczy mi w zupe³no¶ci, no mo¿e jeszcze przyda³by siê odcinek z Zielonej Góry na po³udnie.

Data: 2011-06-06 12:19:52
Autor: Pan Piskorz
W Polsce może przybyć kilka tysięcy d róg ekspresowych przed EURO !!!
Oznakować tak gierkówę i wszystkie trasy krajowe ...

W Albanii drogÄ™ z licznymi wyjazdami z posesji oznaczono jako autostradÄ™.
Nasz "rozwój" infrastruktury drogowej idzie właśnie w tym kierunku.
P.

Data: 2011-06-06 12:29:43
Autor: J.F.
[...]

Jakby te chwile nie byly zbyt czeste to ja bym sie nie obrazil.
Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85 do skrzyzowania :-)

[...]

Nie ma lekko - co to za autostrada z predkoscia dopuszczalna 50.
A wiecej nie mozna, bo podobno halas. Czyli trzeba ekrany.

Tak nawiasem mowiac - na AOW te ekrany chyba zakrzywione i wklesle ... oj, moze byc ciekawie jechac, preferowane naprawde szybkie samochody :-)

J.

Data: 2011-06-07 13:49:56
Autor: Massai
W Polsce moze przybyc
J.F. wrote:

> [...]

Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko
oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85 do

Afair na gierkówce są na skrzyżowaniach ograniczenia do 70...

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-06-06 12:44:05
Autor: Artur Maśląg
[...]

Piszesz o starym kawałku S3 (od Goleniowa?) do Szczecina? Było tam
coś podobnego kiedyś, ale nie było to co chwilę jak to opisujesz.

Data: 2011-06-06 13:47:31
Autor: Rafał \"SP\" Gil
W dniu 2011-06-06 12:44, Artur Maśląg pisze:

Sukces rządzących możliwy.
Piszesz o starym kawałku S3 (od Goleniowa?) do Szczecina? Było tam
coś podobnego kiedyś, ale nie było to co chwilę jak to opisujesz.

Tak. Akurat jedziesz "cały" czas (od Wrocławia) ... jedziesz ekspresówkami min, i nagle odwołują ci ekspresówkę ... myślisz, spox ... koniec to koniec, 50 metrów dalej znów ekspresówka ... jedziesz 2 minuty czy i leś tam i znów odwołanie i znów przywrócenie. Mimo, że wystąpiło "lokalnie" to wystąpiło *co chwilę* . Jadąc dłuższy czas ekspresówką bez skrzyżowań i przejść dla pieszcych gdy wpadasz na ten odcinek zaczynasz się zastanawiać, czy droga tak będzie już do końca wyglądała.

A rzeżuchę już posadził ?

Data: 2011-06-06 14:52:36
Autor: tck
[...]

podobnie bylo z 7 miedzy warszawa a zakroczymem
ekspresowka, koniec, skrzyzowanie, ekspresowka...

--
pozdr

tck(at)top.net.pl

Data: 2011-06-06 21:48:28
Autor: jerzu
W Polsce mo¿e przybyæ kilka tysiêcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
On Mon, 6 Jun 2011 14:52:36 +0200, "tck" <tck@top.WytniJ.net.pl>
wrote:

podobnie bylo z 7 miedzy warszawa a zakroczymem
ekspresowka, koniec, skrzyzowanie, ekspresowka...

Nigdy tak nie by³o.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyñski  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-06-08 13:14:19
Autor: glang
W Polsce może przybyć kilka tysięcy dróg ekspresowych przed EURO !!!
Sukces rządzących możliwy.

łot minister sie znalazł :))
Ty lepiej wyślij maila premierow bo Grabarczyk na wylocie może zrobi coś dla ludu i Cię podkupią ze swoimi pomysłami ;p
pzdt
GL

W Polsce może przybyć kilka tysięcy dró g ekspresowych przed EURO !!!