W Polsce mo偶e przyby膰 kilka tysi臋cy dr贸g ekspresowych przed EURO !!!

Data: 2011-06-06 12:29:43
Autor: J.F.
W Polsce mo偶e przyby膰 kilka tysi臋cy dr贸g ekspresowych przed EURO !!!
U偶ytkownik ""Rafa艂 \"SP\" Gil"" <usenet@motopower.pl> napisa艂
Sukces rz膮dz膮cych mo偶liwy.
Jad膮c S3 dostrzeg艂em "ciekawostk臋". Jedziemy S3, jak widomo S z za艂o偶enia, nie powinna mie膰 ruchu poprzecznego czy przej艣膰 dla pieszych (co by 偶y艂o si臋 lepiej). Jad膮c rzeczon膮 drog膮 mamy znak informuj膮cy, 偶e to S, nast臋pnie znak odwo艂uj膮cy S , tu wyst臋puje skrzy偶owanie/przej艣cie dla pieszych, nast臋pnie zn贸w znak, 偶e S ... jedziemy chwil par臋 - odwo艂anie S, przej艣cie dla pieszych ;) , i za przej艣ciem zn贸w S.
Proponuj臋 racjonalizatorski pomys艂. Oznakowa膰 tak gierk贸w臋 i wszystkie trasy krajowe ...

Jakby te chwile nie byly zbyt czeste to ja bym sie nie obrazil.
Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85 do skrzyzowania :-)

Gdyby kto艣 si臋 upar艂, 偶e autostrada powinna by膰 dzielona pasem zieleni - ja proponuj臋 k艂a艣膰 mi臋dzy pasami betonowe bariery a na ich wierzchu sadzi膰 rze偶uch臋. W ten oto spos贸b mo偶emy mie膰 autostrad od groma, we Wroc艂awiu autostrad膮 wypa艣niejsz膮 od A4 b臋dzie ulica Legnicka,

Nie ma lekko - co to za autostrada z predkoscia dopuszczalna 50.
A wiecej nie mozna, bo podobno halas. Czyli trzeba ekrany.

Tak nawiasem mowiac - na AOW te ekrany chyba zakrzywione i wklesle ... oj, moze byc ciekawie jechac, preferowane naprawde szybkie samochody :-)

J.

Data: 2011-06-07 13:49:56
Autor: Massai
W Polsce moze przybyc
J.F. wrote:

> [...]

Warunek - 4 pasy ruchu. Gierkowka w zasadzie nie jest zla - tylko
oznakowac odpowiednio gdzie trzeba na luz wrzucic zeby dojechac 85 do

Afair na gierk贸wce s膮 na skrzy偶owaniach ograniczenia do 70...

--
Pozdro
Massai

W Polsce mo偶e przyby膰 kilka tysi臋cy dr贸g ekspresowych przed EURO !!!