W Polsce nie ma antysemityzmu.

Data: 2011-05-24 10:43:10
Autor: Antenka
W Polsce nie ma antysemityzmu.
On 24 Maj, 19:04, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Nie tylko zniszczyli, ale te otworzyli grobowce. Nieznani sprawcy
zdewastowali cmentarz ydowski w Andrychowie.

Do dewastacji na cmentarzu ydowskim przy ul. wirki i Wigury w Andrychowie
dosz o najprawdopodobniej w nocy z soboty na niedziel . Nieznani sprawcy
rozbili dziewi macew i ods onili grobowce. Dwa z nich otworzyli.
Zniszczono te zabytkowe pomniki, kt re przewr ci y si na ogrodzenie. -
Nie wiemy na razie, w jakich okoliczno ciach dosz o do tej bulwersuj cej
dewastacji. Na pewno jest to dzie o cz owieka. Opr cz zniszczenia mienia
zastanawiamy si te nad zakwalifikowaniem tego zdarzenia jako zniewa enia
miejsca spoczynku zmar ych. Grozi za to do dw ch lat pozbawienia wolno ci -
poinformowa prokuratur rejonowy w Wadowicach Jerzy Utrata.

Pokrzywdzonym jest w tej sprawie gmina ydowska w Bielsku-Bia ej. Grobowce
najprawdopodobniej da si zrekonstruowa . W sprz taniu kirkutu pomog
najprawdopodobniej wi niowie z zak adu karnego w Wadowicach. Prokuraturze
nie uda o si na razie ustali wiadk w zdarzenia, cho policjanci
rozpytuj okolicznych mieszka c w. Funkcjonariusze prosz osoby, kt re mog
mie wiedz na temat tego zdarzenia, o kontakt z komisariatem policji w
Andrychowie.

To ju drugi przypadek dewastacji andrychowskiego cmentarza ydowskiego.
Tak e dwa lata temu kto uszkodzi tamtejsze grobowce.

http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9659137,Zdewastowano_c...

Pewnie POlszewia szukała skarbów, bo jak powszechnie wiadomo  o
biednym  żydzie nikt nigdy nie słyszał. Dzięki lichwiarstwu każdy się
dorobił, a ponieważ to bardzo chciwe plemię,  to złoto zabierali do
grobu.

Antenka

Data: 2011-05-24 19:54:33
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

[...]

Skąd wiadomo że nikt nigdy nie słyszał? Ja akurat znam kogoś takiego.

Data: 2011-05-24 12:12:37
Autor: Antenka
On 24 Maj, 19:54, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:
Antenka napisał:

> Pewnie POlszewia szukała skarbów, bo jak powszechnie wiadomo  o
> biednym  żydzie nikt nigdy nie słyszał

Skąd wiadomo że nikt nigdy nie słyszał? Ja akurat znam kogoś takiego.<

No nie mów, że ty nim jesteś? :D
To wszystko tłumaczy hihihi

Antenka

Data: 2011-05-24 23:13:37
Autor: Grzegorz Z.

[...]

Zapomniałeś? Jestem przecież Niemcem, nie Żydem.

Data: 2011-05-24 15:16:26
Autor: Antenka
W Polsce nie ma antysemityzmu.
On 24 Maj, 23:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Zapomnia e ? Jestem przecie Niemcem, nie ydem.<

Ok jesteś niemieckim żydem.

Antenka

Data: 2011-05-25 01:03:04
Autor: Grzegorz Z.
Antenka napisał:

On 24 Maj, 23:13, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

Zapomnia e ? Jestem przecie Niemcem, nie ydem.<

Ok jesteś niemieckim żydem.

"Żydem" jeśli już, wtórny analfabeto.

W Polsce nie ma antysemityzmu.