W Polsce nie ma demokracji

Data: 2011-03-27 18:30:45
Autor: boukun
W Polsce nie ma demokracji
Tępota polska głosuje na sondaże. Wystarczy popatrzeć, co wypisuje tu większość ludzi na grupie, żeby zrozumieć, jak głupie mamy społeczeństwo.
Żeby można było w Polsce mówić o demokracji, to po pierwsze, wszelkie sondaże preferencji politycznych powinny być całkowicie zabronione. Nie powinno się w ogóle podawać takiej prymitywnej manipulacji ludzkiej do publicznej wiadomości. Nikt, ale to nikt w Polsce nie wie, kto i na czyje zlecenie robi te sondaże. Znaczy w TV mówią nam co dwa dni, który rzekomo ośrodek ostatni sondaż zamówił, ale po co nam to? Żeby w Polsce można było przystąpić do uczciwej rywalizacji i żeby chcieć zachęcić normalnych, myślących Polaków do wzięcia udziału w wyborach, to powinno byc zakazane publikowanie jakichkolwiek sondaży, powinno być tylko informowane, jakie mamy partie polityczne i wszystkie te partie powinny mieć taki sam dostęp do mediów publiczych. Wszystkie partie powinny mieć taki sam czas antenowy i prawo dostępu na równych zasadach do mediów publicznych. Taka Samoobrona, LPR, Polska Partia Pracy, czy Polska Partia Narodowa powinny mieć taki sam udział w publicznym dostepie do mediów. PPN i PPP powinny mieć prawo zadawać publicznie pytania innym ugrupowaniom i politykom z innych ugrupowań, te niewygodne i te nas dręczące.

Tylko wtedy można by mówić, że mamy w Polsce demokrację. A tak, dopóki prymitywom jak ci tu na grupie piorą mózgi sondażami, wychowuje się co najwyżej naród debili..., sterowany sondażami...

Najgorszymi głupcami są właśnie ci, co się sprzeczają pod publiczkę, co jest lepszy, PO czy PiS, kiła czy rzeżączka..

Kto was zrobił ciemniaki? Palcami w dupie was namacał...
Tfu, co za motłoch zniewolony...

Tylko głupiec bierze udział w "wyborach" na ICH obecnych zasadach sondażowni...

boukun

Data: 2011-03-27 17:51:25
Autor: Marek Czaplicki
W Polsce nie ma demokracji
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 marzec 2011 18:30:
Tylko głupiec bierze udział w "wyborach" na ICH obecnych zasadach
sondażowni...
boukun

a kto Ci karze przejmować się sondażami. głosuj jak Ci w duszy gra. ale do tej pory dopóki nie zaczniesz wyrażać swojego zdania w wyborach całe gadanie o tym, że chce się coś zmienić to psu na budę. nawiasem teraz każda partia ma nielimitowany dostęp do opinii publicznej poprzez internet.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-27 09:29:20
Autor: Brooks
W Polsce nie ma demokracji
On Mar 27, 4:51 pm, Marek Czaplicki <em...@gazeta.pl> wrote:
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 marzec 2011
18:30:

> Tylko g upiec bierze udzia w "wyborach" na ICH obecnych zasadach
> sonda owni...
> boukun

a kto Ci karze przejmowa si sonda ami. g osuj jak Ci w duszy gra. ale do
tej pory dop ki nie zaczniesz wyra a swojego zdania w wyborach ca e gadanie
o tym, e chce si co zmieni to psu na bud . nawiasem teraz ka da partia
ma nielimitowany dost p do opinii publicznej poprzez internet.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Kto kaze przejmowac sie sondarzami?
Czy to jest retoryczne pytanie?
Tak jest szanowni panstwo, mila pani i sympatyczny panie "róbta co
chceta", a glupiemu radosc.

Najbardziej sondarzami przejmuje sie ten kto jest u wladzy. Ciekawe
czy kiedykolwiek wyniki wyborów byly rozbierzne z sondarzowymi
probnozami?
No i o czym to swiadczy? (pytam retorycznie)
Tak, tak! Oczywiscie! nie ma sie czym przejmowac bo kto by sie tym
martwil ;-)

Brooks

Data: 2011-03-27 09:31:16
Autor: Brooks
W Polsce nie ma demokracji
> [...]

--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67....

Gdyby sondarze, PR, bildboardy nie byly istotne to kto by tam na nie
grosza lozyl co?
Nie ma sie czym przejmowac, przeciez to jest wogóle nie istotne i nie
przeklada sie na wynik wyborów.

Ha ha

Brooks

Data: 2011-03-27 18:08:07
Autor: boukun
W Polsce nie ma demokracji

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imnmek$abh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tu już nie chodzi o mnie. Ja nie jestem w stanie walczyć z prymitywnym narodem... Nie ma w Polsce wolnych wyborów, kiedy motłoch nakarmili sondażami... Na ICH zasadach nie jesteś w stanie cokolwiek zmienić dla siebie, dlaczego jesteś taki prymitywny?

Zapomnij o Polsce...

boukun

Data: 2011-03-27 10:02:21
Autor: J-23
W Polsce nie ma demokracji
On 27 Mar, 18:08, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "Marek Czaplicki" <em...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:imnmek$abh$1inews.gazeta.pl...

> [...]

Na ICH zasadach nie jesteś w stanie cokolwiek zmienić dla siebie, dlaczego

Chlopie mow za siebie, i martw sie o siebie!
Ja nie zycze sobie bys mnie reprezentowal w zadnym zakresie.

J...

Data: 2011-03-28 15:13:36
Autor: boukun
W Polsce nie ma demokracji

Użytkownik "J-23" <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:d730fa83-9b9e-48e9-930b-0c3516a076bex18g2000yqe.googlegroups.com...
> [...]

boukun

Chlopie mow za siebie, i martw sie o siebie!
Ja nie zycze sobie bys mnie reprezentowal w zadnym zakresie.

-- -- -- -- -- -- -- -
Przecież ty mnie nic nie interesujesz, jesteś wolny, jak świnia w korycie...

boukun

Data: 2011-03-27 18:14:22
Autor: Marek Czaplicki
W Polsce nie ma demokracji
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 marzec 2011 18:08:

[...]

ja prymitywny? a dlaczego Ty każesz przejmować się swoim zdaniem Narodowi, skoro mówisz o ludziach, którzy Ci nic nie zrobili per "prymitywny naród". zauważ jedno ci, którzy zawsze wiedzą lepiej niż cała masa ludzi z których składa się Naród kończą na śmietniku historii. np teraz można zaobserwować przemianę jednego polityka z zaciętego i zamkniętego w sobie. na otwartego i wyposażonego w duży zasób poczucia humoru. tak czynią ci politycy którzy wierzą właśnie w sondaże, którzy wszystkie swoje poczynania i słowa ustawiają pod kątem badań opinii. jak długo tacy ludzie jak Ty nie będą chodzić na wybory, tak długo będą niezadowoleni ze wszystkiego. po prostu ich głos poprzez to że nie chcą go wyrazić będzie lekceważony.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-27 18:24:54
Autor: boukun
W Polsce nie ma demokracji

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imnnpm$ele$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ty i ciemny naród utrudniacie mi życie i dalszą egzystencję dla przyszłych naszych pokoleń. Nigdy tego nie zrozumiesz... Nie męcz mnie, proszę... Idź w pizdu z twoimi "wyborami"...

boukun

Data: 2011-03-27 18:29:45
Autor: Marek Czaplicki
W Polsce nie ma demokracji
boukun pisze na grupie pl.soc.polityka w dniu niedziela 27 marzec 2011 18:24:

[...]

widzę że i socjal urwało. przyszłe pokolenia nigdy Ci tego nie zapomną że zamiast pracować wolisz żyć na garnuszku. idź w pizdu ze swoim ciągłym wyciąganiem ręki po zasiłek.
--
 2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-03-27 18:33:22
Autor: boukun
W Polsce nie ma demokracji

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:imnomj$hoc$1inews.gazeta.pl...
[...]

Idź w pizdu z twoimi oprawcami u WłADZY I KRWIOPIJCAMI..., żyjącymi w przepychu na koszt całego społeczeństwa... Przyszłe pokolenia są stracone przez WAS...

boukun

Data: 2011-03-27 20:09:54
Autor: jadrys
W Polsce nie ma demokracji
W dniu 2011-03-27 18:30, boukun pisze:
Tępota polska
boukun

No takiej pierwotne,j Greckiej to nie ma. To co teraz się tak nazywa w świecie nie ma nic wspólnego z znaczeniem słowa "Demokracja".

Data: 2011-03-27 21:57:43
Autor: matusm
W Polsce nie ma demokracji

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomoœci news:imnl76$cq2$1mx1.internetia.pl...
Tępota polska głosuje na sondaże. Wystarczy popatrzeć, co wypisuje tu większość ludzi na grupie, żeby zrozumieć, jak głupie mamy społeczeństwo.

--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

W Polsce nie ma demokracji