W Polsce nie ma kryzysu ?

Data: 2009-12-03 07:46:51
Autor: Bruner
W Polsce nie ma kryzysu ?

"Tor_pan" <orion@megapolis.org> wrote in message news:hf85nm$436$1atlantis.news.neostrada.pl...
Złotówka jednak w stosunku do dolara i euro spadła w ostatnim roku
o 50 %. Czego to dowodzi ?

dowodzi ze powtarzasz bzdury po innych idotach

rok temu kurs zl / USD okolo 3 zl (notowania z 1 grudnia 2008)

dzisiaj

dolar kosztuje okolo 2 .7 zl

czyli z tego co widze nie dosc ze daleko do 50% ale zlotowka sie umocnila np do dolara

Data: 2009-12-03 15:45:28
Autor: Tor_pan
W Polsce nie ma kryzysu ?
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w

[...]

No to może zmień sobie okulary ?
Bo ja pamiętam kurs 1zł.96 gr. za dolara ...no może sprzed roku i kilku
miesięcy. A przecież to USA są ponoć w kryzysie, a nie my..."giganci
postępu".

Data: 2009-12-03 19:18:06
Autor: Bruner
W Polsce nie ma kryzysu ?

"Tor_pan" <orion@megapolis.org> wrote in message news:hf8is6$4k1$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

To chyba masz skleroze zeby 2 zl placilo sie za dolara, ja

pamietam ze kiedys sie placilo 4.2 zl za dolara

a teraz sie placi 2.7 zl za dolara

nie bede dyskutowac z idota co nie skonczyl nawet matury z matematyki

idz sobie na http://www.money.pl/pieniadze/nbparch/srednie/

i tam sobie zrob wykres,

skro sie placi za dolara mniej to znaczy ze sie zlotowka umocnila do dolara, a nie na odwrot, co za idotyzmy tu wypisujesz

W Polsce nie ma kryzysu ?