W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady

Data: 2019-07-04 09:41:16
Autor: japanizer
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/w-polsce-od-dwoch-i-pol-roku-nie-oddano-ani-kilometra-nowej-autostrady,949344.html

  Internauci nie dowierzają publikowanym w mediach społecznościowych statystykom,   które pokazują, że od 2017 r. nie oddano do użytku w Polsce ani kilometra   autostrady. Sprawdziliśmy u źródła - w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i   Autostrad. To prawda. Organizacje przedsiębiorców ostrzegają, że Polska może   stracić ponad 4 mld zł unijnego dofinansowania na budowę dróg.

Cyt:

Cały wysiłek państwa idzie w priorytetowe projekty:
- finansowanie nowych posad dyrektorskich w spółkach skarbu państwa
- budowę milionów elektrycznych aut
- rozbudowę pękającego w szwach lotniska w Radomiu
- rechrystianizację Europy

Data: 2019-07-04 09:53:52
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 18:41:17 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
[...]

Co tam 4mld przy 35 na "Czyste Powietrze".

--
Bruno

Data: 2019-07-04 10:31:54
Autor: Zenek Kapelinder
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
W PRL dobrobyt mierzono iloscia wyprodukowanej stali na leb. Po 1990 czerwona banda i ich platna demokratyczna opozycja odeszla od stali i zaczela mierzyc dobrobyt kilometrami autostrad. A moze do kurwy nedzy dobrobyt mierzyc iloscia kromek chleba z maslem i szynka przypadajacych na obywatela.

Data: 2019-07-04 11:15:49
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 19:31:55 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Ilość kromek chleba jest, na obecnym etapie rozwoju infrastruktury, proporcjonalna do ilości kromek chleba z masłem i szynka przypadających na obywatela. Vide boom gospodarczy w Rzeszowie i okolicach do którego autostrada dotarła. Pisiory doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego tak długo jak mogły blokowały "priorytetową" S19. Podobnie jak połączenie dawnego COP z centrum Polski czyli drogi  S74, S12 i co najmniej DK78. S7, S8  i S17 nie udało się zablokować gdyż kontrakty podpisał poprzedni rząd, a S61 wymusiła ta wredna Unia zatwierdzając finansowanie  jeszcze przed ogłoszeniem przetargów.

--
Bruno

Data: 2019-07-04 11:17:45
Autor: Bruno Brunowski
[...]

Długość dróg o podwyższonym standardzie, na obecnym etapie rozwoju infrastruktury, jest proporcjonalna do ilości kromek chleba z masłem i szynka przypadających na obywatela. Vide boom gospodarczy w Rzeszowie i okolicach do którego autostrada dotarła. Pisiory doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego tak długo jak mogły blokowały "priorytetową" S19. Podobnie jak połączenie dawnego COP z centrum Polski czyli drogi  S74, S12 i co najmniej DK78. S7, S8  i S17 nie udało się zablokować gdyż kontrakty podpisał poprzedni rząd, a S61 wymusiła ta wredna Unia zatwierdzając finansowanie  jeszcze przed ogłoszeniem przetargów.

Data: 2019-07-06 02:07:07
Autor: Bytomir Szimoza
użytkownik Bruno Brunowski napisał:

[...]

Ni ma komu robić, drogowcy wyjechali po tym jak "wzbogacili się" za peło
jak im forsy nie wypłacono za zlecenia, a ukraińcy za takie grosiki robić nie chcą. Z tego wynika że w 2016 i 2017 jednak jakieś autostrady oddano do użytku:)

Data: 2019-07-04 18:45:40
Autor: Budzik
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Przy tych cenach masła? Oszalales?!?!?!

--
Pozdrawia... Budzik
Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy potrafią zepsuć stalową kulę...

Data: 2019-07-04 12:09:43
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 20:45:41 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

> nedzy dobrobyt mierzyc iloscia kromek chleba z maslem i szynka
> przypadajacych na obywatela. Przy tych cenach masła? Oszalales?!?!?!

Przecież masło staniało. Prezes NBP o ty mówił:
"- Rzeczywiście niektóre produkty żywnościowe podrożały bardziej niż w poprzednim okresie, ale z kolei inne produkty żywnościowe nie zdrożały. Na przykład mięso wieprzowe zdrożało, ale wołowe nie. Wzrost cen jajek budził niepokój, a ostatnio one staniały. Pietruszka bardzo zdrożała, ale inne warzywa i owoce potaniały. Ogólnie warzywa zdrożały ze względów klimatycznych, na które RPP i nikt ze śmiertelników nie ma wpływu - powiedział.
- Dla różnych grup społecznych różne ceny mają inne znacznie. Np. dla mnie książki mają duże znaczenie, a dla innych nie, bo ich nie kupują. Ktoś robi codzienne zupę z włoszczyzny, a ktoś inny nie je jarzyn. Generalnie rzeczywiście produkty żywnościowe, a niektóre potniały - jajka, masło, mleko, ogórki... Nie jestem gospodynią domową, choć zdarza mi się robić zakupy. Niektóre produkty podrożały, niektóre potaniały. Dla niektórych grup społecznych może to być istotne i budować wrażenie, że wszystko drożeje. Nas jednak interesują zjawiska w skali marko. Nie jesteśmy odpowiedzialni za politykę socjalną i analizowanie sytuacji poszczególnych grup społecznych - wyjaśnił Glapiński."
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Glapinski-Nie-bedziemy-robic-nerwowych-ruchow-z-powodu-inflacji-7701703.html

--
Bruno

Data: 2019-07-04 20:59:50
Autor: Budzik
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
UĹźytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

ze względów klimatycznych, na które RPP i nikt ze śmiertelników nie
ma wpływu – powiedział.

Czy aby na pewno?

--
Pozdrawia... Budzik
"Siłą kobiet są słabostki mężczyzn" - Voltaire

Data: 2019-07-04 20:59:50
Autor: u2
[...]

w takich Suwałkach przetarg na drogę ekspresową S61 Suwałki - Budzisko (granica RP z Litwą) wygrała z dwa lata temu szwajcarsko - włoska firma Impresa - Pizzarotti i czekała, czekała, aż GDDKiA ją wyrzuciła

https://tvn24bis.pl/z-kraju,74/gddkia-rozwiazala-umowe-z-firma-impresa-pizzarotti-na-odcinek-suwalki-budzisko-via-baltica,945822.html

teraz czytam, że ta sama firma czeka, aż ją GDDKiA wyrzuci z budowy drogi S5:)

http://bydgoszcz.wyborcza.pl/bydgoszcz/7,48722,24882371,budowa-drogi-s5-impresa-pizzarotti-czeka-az-gddkia-ja-wyrzuci.html

Budowa drogi S5. Impresa Pizzarotti czeka, aż GDDKiA ją wyrzuci
Andrzej Tyczyno
10 czerwca 2019 | 07:02

[...]

--
I love love

Data: 2019-07-04 12:16:37
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 20:59:53 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> [...]

teraz czytam, że ta sama firma czeka, aż ją GDDKiA wyrzuci z budowy drogi S5:)

Pisiory wybierały kontraktora.

Budowa drogi S5. Impresa Pizzarotti czeka, aż GDDKiA ją wyrzuci
Andrzej Tyczyno
10 czerwca 2019 | 07:02

Pisiory nie reagowały na występujące opóźnienia. O tym, że roboty nie idą tak jak powinny było wiadomo co najmniej od zeszłego roku. http://torun.wyborcza.pl/torun/7,48723,23859355,opoznienia-na-budowie-s5-nowa-droga-pojedziemy-pozniej.html

Jakbyś nie kombinował, to przepłacony kontrakt z czasów poprzedników. Wystarczyło dopilnować, nieprawdaż?

--
Bruno

Data: 2019-07-04 22:48:13
Autor: u2
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
Pisiory nie reagowały na występujące opóźnienia.

bez przesadyzmu, GDDKiA jest od reagowania i zareagowali:)

a poprzednicy, czyli twoja pełomafia, dali ciała w całej rozciągłości, paczaj autostrady na Euro 2012:)

--
I love love

Data: 2019-07-04 14:11:08
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 22:48:16 UTC+2 użytkownik u2 napisał:
> Pisiory nie reagowały na występujące opóźnienia.

bez przesadyzmu, GDDKiA jest od reagowania i zareagowali:)

a poprzednicy, czyli twoja pełomafia, dali ciała w całej rozciągłości, paczaj autostrady na Euro 2012:)

Znaczy się, że wróciliśmy do 2012 roki i pisiory popełniają błędy poprzedników? Może nie trzeba było czyścić GDDKiA tak dogłębnie, by zrobić miejsce dla pisiorskich pociotków?

--
Bruno

Data: 2019-07-04 23:26:36
Autor: u2
[...]

twój język prymitywny i plugawy, wyróżnik przynależności do pełomafii:)

a autostrady w Bolanda to produkt autostradopodobny, czyli typowe ekspresówki przerobione na "autostrady", lepiej już budować ekspresówki, niż twoje "autostrady":)

--
I love love

Data: 2019-07-04 14:37:19
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 23:26:38 UTC+2 użytkownik u2 napisał:

> [...]

a autostrady w Bolanda to produkt autostradopodobny, czyli typowe ekspresówki przerobione na "autostrady", lepiej już budować ekspresówki, niż twoje "autostrady":)

Za to pisiory obecnie pokazują, że nawet "wyrobów autostradopodobnych" nie potrafią budować. Co tam budować, nawet "przepłaconych" przez poprzedników kontraktów nie potrafią dopilnować. --
Bruno

Data: 2019-07-04 23:46:10
Autor: u2
[...]

zazdrościsz:)))))))))))))))))

--
I love love

Data: 2019-07-05 11:46:34
Autor: Zenek Kapelinder
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
Ta cala twoja platforma obywatelska ma wiecej wspolnego z milicja obywatelska niz obywatelami.

Data: 2019-07-06 13:34:03
Autor: Yogi
Dnia Fri, 5 Jul 2019 11:46:34 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

Ta cala twoja platforma obywatelska ma wiecej wspolnego z milicja obywatelska niz obywatelami.

Ty masz najwięcej więcej wspólnego ze szpitalem psychiatrycznym. Dzierżysz
miano zasłużone 1-wszego przygłupa psp. Ale uważaj! Ostatnio u2 depcze ci
po piętach. Idiocieje w zastraszającym tempie! Za nim dumnie lordzik
kroczy! Filipek z Bytomirem też aspirują do miejsca na pudle! Robi się
tłoczno na pudle przygłupów!

Data: 2019-07-05 19:10:14
Autor: Yogi
Dnia Thu, 4 Jul 2019 10:31:54 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder napisał(a):

[...]

To wszystko wina PO!  ;-))))

Data: 2019-07-04 20:34:42
Autor: boukun
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

https://www.money.pl/gospodarka/s17-zyskala-dodatkowe-30-km-szybciej-ze-stolicy-na-lubelszczyzne-6399020510197889a.html

boukun

Data: 2019-07-04 12:04:35
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 20:35:57 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

https://www.money.pl/gospodarka/s17-zyskala-dodatkowe-30-km-szybciej-ze-stolicy-na-lubelszczyzne-6399020510197889a.html

Poczytaj kiedy i kto podpisał kontrakt, oraz pomyśl czemu takich samych otwarć nie ma na S19, odcinek Lublin-Rzeszów. Przetarg na ten kawałek S19 był ogłoszony w 2015.

--
Bruno

Data: 2019-07-04 21:11:11
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

1h temu

Piotr
Zaraz zacznie się maraton malkontentów: za drogo, nie równo, głośno, za późno, itp.

Data: 2019-07-04 12:23:11
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 21:11:13 UTC+2 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Piotr
Zaraz zacznie się maraton malkontentów: za drogo, nie równo, głośno, za późno, itp.

I że nie na temat. Teraz mowa o opóźnionej przez pisiorów S19, a nie o S17, która planowo ma być otwarta w całości do końca roku.. Chyba, że pisiory znów coś spieprzą. Oczywiście mowa o S17 bez kawałka do DK92, bo tu zmów pisiory zawaliły.

--
Bruno

Data: 2019-07-05 19:11:26
Autor: Yogi
W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady
Dnia Thu, 4 Jul 2019 09:41:16 -0700 (PDT), japanizer@japanizer.org
napisał(a):

https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/w-polsce-od-dwoch-i-pol-roku-nie-oddano-ani-kilometra-nowej-autostrady,949344.html

Jak mogli cokolwiek cokolwiek skoro to nieudacznicy!

Data: 2019-07-05 19:13:17
Autor: u2
W dniu 05.07.2019 o 19:11, Yogi pisze:
Jak mogli cokolwiek cokolwiek skoro to nieudacznicy!

tak jak ty ?:)

--
I love love

Data: 2019-07-06 02:03:56
Autor: Bytomir Szimoza
[...]

A ile kilometrów autostrad oddała peło w 3 roku urzędowania?

Widocznie pińcet plusy mają większe branie niż te autostrady (wschód-zachód, DE-RU):)

Data: 2019-07-06 08:31:53
Autor: Bruno Brunowski
W dniu sobota, 6 lipca 2019 11:03:57 UTC+2 użytkownik Bytomir Szimoza napisał:
W dniu czwartek, 4 lipca 2019 18:41:17 UTC+2 użytkownik japa...@japanizer.org napisał:
> https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/w-polsce-od-dwoch-i-pol-roku-nie-oddano-ani-kilometra-nowej-autostrady,949344.html

O 9km więcej niż za PiS w analogicznym okresie.

Widocznie pińcet plusy mają większe branie niż te autostrady (wschód-zachód, DE-RU):)

U pisiorów największe branie ma Via Carpatia (S19) i drogo łączące wschód z centrum kraju (S12, S74). Pewnie dlatego rząd PiS tak usilnie walczył  by nie powstały zbyt szybko.

--
Bruno

W Polsce od dwóch i pół roku nie oddano ani kilometra nowej autostrady