W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie

Data: 2017-04-28 22:52:41
Autor: u2
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
http://www.glosgminny.pl/odbudowa-stoczni-szczecinskiej/

W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie. Reaktywacja przemysłu stoczniowego.

,,Zapewniam państwa iż MON jest żywotnie zainteresowany jak najszybszym otwarciem tej stoczni" - mówił Antoni Macierewicz podczas konferencji prasowej w Stoczni Szczecińskiej.

Dzięki umowie dotyczącej zakupu Stoczni Szczecińskiej przez Fundusz Inwestycyjny Mars tworzymy największą nad Bałtykiem i jedną z największych w Europie grupę stoczniową - stwierdził w poniedziałek w Szczecinie minister obrony narodowej Antoni Macierewicz.
Przemysł stoczniowy i firmy branży stoczniowej będą uosabiać nowoczesne elementy naszego rozwoju gospodarczego jeszcze w tej kadencji - powiedział w Szczecinie wicepremier Mateusz Morawiecki.
Daje to wielką szansę, że skuteczność Stoczni będzie się koncentrowała nie tylko na promach, ale i potencjale, którym zainteresowany jest MON, budowy obiektów wojskowych. Historycznie ta stocznia wybudowała najwięcej jednostek wojskowych, wznawiamy tę tradycję. Przed nami budowa okrętów podwodnych i jednostek Czapla, Miecznik, Kormoran.. podkreślał również Minister MON

W wyniku decyzji o wykupieniu przez PGZ, Stocznia Szczecińska ma stopniowo odzyskać swoje możliwości. Celem jest budowa jednostek dla Polskiej Żeglugi Morskiej. Produkcja w Stoczni Szczecińskiej Nowa została wstrzymana w styczniu 2009 roku. Powodem była decyzja Komisji Europejskiej, która uznała, że udzielona wcześniej stoczniom w Gdyni i Szczecinie przez polski rząd pomoc publiczna była niezgodna z prawem. Majątek stoczni sprzedano, a pracownicy zostali zwolnieni.

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-28 15:50:38
Autor: Zenek Kapelinder
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
Jak popatrzysz na mape i umiescisz na niej gdzie sa robione najwieksze inwestycje to zauwazysz ze powstaja przede wszystkim na terenach ktore przed 1939 nalezaly no niemiec.   Wiesz co to znaczy? Ze niemcy szykuja sie do odzyskania tych terenow. Stettin stocznia, prusy wschodnie fabryka plyt pilsniowych za miliard ojro. Slask fabryki samochodow. I tak dalej. Wykorzystaja tania sile robocza ktora zbuduje fabryki, maja w tym doswiadczenie z tym ze kiedys nie placili niewolnikom. Teraz maja krzywde bo musza placic minimum 13 zyli na godzine. Jesli potrzebna jest korekta sztucznie ustalonej granicy z niemcami to niech to sie odbedzie w cywilizowany a nie niemiecki sposob.. Przede wszystkim ludzie ktorzy mieszkaja na spornych terenach musza chciec zmiany, to podstawa. Potem pelne odszkodowanie za straty wojene, oczywiscie zwaloryzowane. Odszkodowanie za tereny na wschodzie nalezace teraz do innych panstw. Bo my raczej nie bedziemy chcieli ich przylaczenia razem z ludnoscia ktora teraz tam zyje. Odkupienie calej infrastruktury jaka jest na terenach ktore chca przejac. Odkupienie od ludzi ktorzy zadeklaruja chec wyjazdu ich nieruchomosci i mienia wedlug srednich stawek jakie sa w niemczech x 2. Zdeponowanie u nas na 100 lat z opcja przedluzenia na nastepne 100 lat wszystkich swoich rezerw zlota zebysmy w razie gdyby im znowu palma odbila mogli uzbroic i oplacic armie najemnikow. Jak juz ma sie cos prostowac to niech sie prostuje na naszych zasadach zwlaszcza ze nie jestesmy niczemu winni. Po takiej operacji bedziemy panstwem terytorialnie mniejszym, co nie ma wielkiego znaczenia jak granice sa teoretyczne. Mniej ludnym ale bardzo zamoznym. Do przedwojennych terenow niemieckich mam mniej wiecej taki sam stosunek co do fabryk w Magnitogorsku czy torfowisk w Szkocji. A kazdy komu wydaje sie ze nie jestem patriota to niech sam sobie odpowie czy gdyby wybuchla wojna to oddal by zycie za Kaczynskiego, Schetyne, Petru, Kukiza itd.

Data: 2017-04-29 03:01:33
Autor: andal
On Fri, 28 Apr 2017 15:50:38 -0700, Zenek Kapelinder wrote:

[...]

Zenek, zaczynam cie lubiec

ale zeby to wszystko wcielic w zycie musialby najpierw zydopacholkow z Polski wyprowadzic
(kilku wymieniles, ale jest ich duzo wiecej)

Data: 2017-04-29 09:55:35
Autor: Pajdak
Użytkownik "andal" <andal@andal.org> napisał w wiadomości
:
ale zeby to wszystko wcielic w zycie musialby najpierw zydopacholkow z
Polski wyprowadzic
(kilku wymieniles, ale jest ich duzo wiecej)

Co sądzisz o tym?

http://www.gazetawarszawska.com/pugnae/4103-rzez-wolynska-a-zydowskie-korzenie-pis

http://kekusz.pl/2016/06/rzady-zydow-w-polsce-pisowsko-zydowskie-bydlo-czyli-zyd-j-kaczynski-i-jego-doktryna-niektorzy-jego-podopieczni-oraz-j-gowin-i-a-bodnar/

--
Lepudruk

Data: 2017-04-29 10:45:18
Autor: u2
W dniu 29.04.2017 o 09:55, Pajdak pisze:

Co sądzisz o tym?

http://www.gazetawarszawska.com/pugnae/4103-rzez-wolynska-a-zydowskie-korzenie-pis

wiadomo żeś parch:))))))

Data: 2017-04-29 09:55:50
Autor: Pajdak

Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości
[...]

Dawno takich bzdur nie czytałem!  A za Tuska nadstawiłbyś głowę? ;-))))

--
Lepudruk

Data: 2017-04-29 04:55:04
Autor: Zenek Kapelinder
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
ty do niemca nadstawiasz dupe zeby sobie dobrze zrobil to i za niemca mozesz nadstawiac glowe.

Data: 2017-04-29 14:29:58
Autor: Ciemny Lud
W Polsce powstaje największa grupa PSYCHYOLI

ty do niemca nadstawiasz dupe zeby sobie dobrze zrobil to i za niemca
mozesz nadstawiac glowe.

PASZOŁ WON SOWIECKI KUNDLU!

CL

Date: Sat, 29 Apr 2017 04:55:04 -0700 (PDT)
Subject:
=?UTF-8?Q?Re=3A_W_Polsce_powstaje_najwi=C4=99ksza_grupa_stoczniowa_w?=
 =?UTF-8?Q?_Europie?=
From: Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com>

Do archiwum.

--
Lepudruk

Data: 2017-04-29 17:12:46
Autor: prezydent San Escobar
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Jak popatrzysz na mape i umiescisz na niej gdzie sa robione najwieksze inwestycje to zauwazysz ze powstaja przede wszystkim na terenach ktore przed 1939 nalezaly no niemiec.   Wiesz co to znaczy?

Ja wiem. W zaborze niemieckim większość potrafi czytać i pisać. W zaborze
rosyjskim większość była analfabetami.

Ze niemcy szykuja sie do odzyskania tych terenow.

Wniosek jest taki, że chętniej się inwestuje na terenach z wykształconym
społeczeństwem, głąbie kapuściany :DDD Idź na kozetkę, klonu Maciory :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-29 17:15:45
Autor: prezydent San Escobar
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> napisał(-a):

> [...]

społeczeństwem, głąbie kapuściany :DDD Idź na kozetkę, klonu Maciory :DDD

Masz jeszcze mapkę:
http://3.bp.blogspot.com/-mhLxAzuIoqY/UQ47tMp1F5I/AAAAAAAAAig/C31paJ_ahrk/s1600/mapk%C4%99+z+wybor%C3%B3w+prezydenckich+w+2005+r.+wersja+z+granicami+zabor%C3%B3w+i+II+RP.jpg

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-29 17:19:29
Autor: A. Filip
prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so> pisze:
[...]

[...]

A na "Ziemie Odzyskane" nie przesiedlono zabużan?
Sugerujesz że najlepsi do inwestowania są Polacy z najdalszego
_przedwojennego_ wschodu rosyjskiego zaboru? :-)

Weź się może stuknij w główkę większym młotkiem albo od razu młotem.

Data: 2017-04-29 18:39:56
Autor: prezydent San Escobar
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

> [...]

Sugerujesz że najlepsi do inwestowania są Polacy z najdalszego
_przedwojennego_ wschodu rosyjskiego zaboru? :-)

Wrocław to akurat Lwów, to Lwowiacy byli dobrze wykształceni.
Co prawda była to mniejszość, ale reszta jak widać pozarażała się
wykształceniem od wykształconych Polaków.

Weź się może stuknij w główkę większym młotkiem albo od razu młotem.

Miałeś okazję nie zrobić z siebie głupka, ale znowu jej nie wykorzystałeś :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-04-29 10:37:43
Autor: Zenek Kapelinder
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
to dlaczego jak byli wyksztalceni we Lwowie to prawie w calym miescie nie bylo kanalizacji i gowna plynely rynsztokami?

Data: 2017-04-30 00:10:39
Autor: u2
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
to dlaczego jak byli wyksztalceni we Lwowie to prawie w calym miescie nie bylo kanalizacji i gowna plynely rynsztokami?

to spadek po Niemcach, którzy lubują się w szajsie:)

Data: 2017-04-30 08:04:07
Autor: Ciemny Lud
W Polsce powstaje największa grupa stoczniowa w Europie
Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4kogutek44@gmail.com> napisał w wiadomości news:3f751f23-02eb-4d63-955c-ae3cb3a4e75egooglegroups.com...
to dlaczego jak byli wyksztalceni we Lwowie to prawie w calym miescie nie bylo kanalizacji i gowna plynely rynsztokami?rupy stoczniowej"?

Kapelusznik, jak to się do "najwiekszej grupy stoczniowej" ?  Związek z gównem i rynsztokami wydaje się oczywisty. Gigantomania w marzeniach PiS przerasta epokę Gierka.

CL