W Polsce są dwa narody. Słowiański Polski Naró d i Volksdeutsch Polski Naród.

Data: 2009-08-22 20:02:53
Autor: boukun

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.22.17.52.58polew.ej...
W Polsce są dwa narody. Słowiański Polski Naród i Volksdeutsch Polski Naród.

Jak rozumiem, wg ciebie ten Volksdeutsch Polski Naród to Polacy, a ten Słowiański Polski Naród to Żydzi.

boukun

Data: 2009-08-23 11:30:45
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sat, 22 Aug 2009 20:02:53 +0200, boukun wrote:

[...]

Ci, których zwiesz tutaj powyżej Żydami w odróżnieniu od ciebie
Volksdeutschu mają udokumentowane słowiańskie urodzenie,
i słowiański rodowód od słowiańskich wojów z X wieku w dokumentach
starszych o 500-800 lat niż te dokumenty, które odnoszą się
do istnienia twojej rodziny w Polsce. Może masz jakieś starsze
dokumenty, lecz wątpię by były one spisywane po polsku i
w Polsce. Więc z łaski swojej nie świń nam Słowianom w Polsce.
Jedź do Niemiec. Tam możesz sobie świnić wrogu Słowian.
Żydzi są waszymi wrogami także? No to czemu my Słowianie
mamy sobie antagonizować Żydów, póki wy Germanie nadal
świnicie się po naszej ziemi w Europie? To chyba nielogiczne.
Chyba nie namawiasz nas Słowian byśmy też zabijali nasze
słowiańskie dzieci we Wschodniej Europie by zrobić twojej
Volksdeutsch rodzinie większy Lebensraum? Masz Słowian
za kretynów ty czysty Volksdeutsch Polaku?

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-08-23 20:28:39
Autor: boukun

Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.23.11.31.00polew.ej...
[...]

Głownia, wyluzuj pajacu. U ciebie Słowianin = Żyd, Polak = Volksdeutsch. Kropka.

boukun

Data: 2009-08-24 16:01:23
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
On Sun, 23 Aug 2009 20:28:39 +0200, boukun wrote:

[...]

Na pewno nie u mnie. Ja mam tradycję nieżydowską po mojej stronie.
Piastowską kulturę mam po mojej stronie. Słowiańską cywilizację
przed-rozbiorowej Polski! Nie rozumiesz pajacu? Głupiego udajesz?
Starożytną Sarmację nie w Ukrainie tylko gdzieś w Tybecie będziesz
jeszcze umieszczał? A co ty masz? Nawet chłopie nie jesteś Słowianom
bratem.

To według ciebie Niedźwiecki Słowianin = Żyd,  Volksdeutsch = Polak,
Cygan = Polak, Żyd = Polak. Bóg wie co urodziło się w Polsce = Polak.

Coś o wczesnej polityce twojego Dmowskiego ruchu wobec Żydów
też czytałem. Mi nie wciśniesz kitu, że twój ruch pansłowiańskim
jest. Ekscesy na nie polskiej słowiańskiej ludności NSZ w czasie
wojny też są znane. Mi swoich wymysłów nie przypisuj. Moje nazwisko
ani Dmowski, ani niemieckie mleko z piersi matki nie ssałem.
Twoja ideologia. Twoje nazewnictwo. Miej więc trochę cywilnej
odwagi stać za swoją chłopską etnicznością. Nie bądź takim
skończonym chytrym chłopem.