W Polsce są dwa narody. Słowiański Polski Naró d i Volksdeutsch Polski Naród.

Data: 2009-08-23 08:14:30
Autor: Rajmund
Użytkownik "pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.22.17.52.58polew.ej...
W Polsce są dwa narody. Słowiański Polski Naród i Volksdeutsch Polski
Naród.

Ciekawa teoria. ;-)

Należę do Słowiańskiego polskiego narodu. Nigdy nie byłem Germanofilem,

Zdecyduj się Pan, kim żeś jest.
Bo jeśli Sarmatą, to nie Słowianinem etnicznym.
Sarmaci nigdy Słowianami nie byli, choć przejęli ich język.
[podobnie Bułgarzy, Chorwaci, Serbowie]

ani Zachodnioeuropejczykiem. Mimo, że 20 lat mieszkam w Szwecji nie
zadaję się z moimi wrogami etnicznymi za oknem. Tak gorąco pragnął bym
mieszkać w NORMALNYM kraju NORMALNYCH ludzi w którym brak German,

No proszę, zewsząd same wrogi...:)))
To ma Pan poważny problem, Panie Głownia. ;-)
Wielu zapewne chciałoby mieć tylko takie problemy, co Pan.

Germanofilów i wszelkiej zachodniej cywilizacji, a otoczony byłbym przez
moją rodzinę, moich braci Słowian i sarmacką cywilizację Wschodu.
Swój między swymi mieszkający z daleka od wrogich mu ludzi.

To po co Pan wyjechał do Szwecji, skoro Panu tam tak źle?
Trza było jechać do Iranu (dawnej Persji), i tam szukać swoich korzeni (korzeni etnicznych Sarmatów).

pozdrawiam

Rajmund
[ potomek Wikingów ;-))) ]

Data: 2009-08-23 11:35:57
Autor: Panslavista
W Polsce są dwa narody. Słowiański Polski Naród i Volksdeutsch Polski Naród.
On Sun, 23 Aug 2009 08:14:30 +0200, Rajmund wrote:

Gudzia_amba nalezy do zaginionego, a cudem odnalezionego czternastego
pokolenia ze starożytnego Wielkiego Isr... Wróć! Germanskiego
plemienia zwanego, przez rzymskich niedoukĂłw Sarmatami.

Data: 2009-08-23 11:49:39
Autor: Rajmund
Użytkownik "Panslavista" <panslavista@wp.pl> napisał w wiadomości news:pan.2009.08.23.09.35.47.144401wp.pl...
[...]

Ĺťywa skamielina.
Do rezerwatu!
;-D

Data: 2009-08-23 12:45:44
Autor: Slavinka

Użytkownik "Rajmund" <rajmund@notowany.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> pokolenia ze starożytnego Wielkiego Isr... Wróć! Germanskiego
> plemienia zwanego, przez rzymskich niedouków Sarmatami.

Żywa skamielina.
Do rezerwatu!
;-D

Jeszcze nie umarłem !!! (cycat z Perfecta).

Data: 2009-08-23 11:47:09
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba
[...]

To nie teoria, lecz fakt z życia w Polsce każdemu dobrze znany.
Polak Polakowi wrogiem nie od dziś. Czemu więc my Polacy nie
mamy się ani etnicznie ani narodowo różnić? Na pewno my Słowianie,
my Sarmaci różnimy się cywilizacyjnie od German.

[...]

Sarmaci sąi klasą słowiańskich wojowników. To autentyczni Słowianie o
autentycznym słowiańskim wyglądzie, języku, kulturze i tradycji.

Sarmaci nigdy Scytami nie byli. To się zgadza. Scyci są przecież klasą
ukraińskich słowiańskich chłopów. Oni Czerń! Acz autentycznymi Słowianami
bym, ich nazywał tylko w tej ich części zesłowianizowanej. nie tej
ungro-fińskiej,czy kazahstańskiej.

Oczywiście my Sarmaci nie jesteśmy jedyną ludnością tubylczą
w Europie. Sarmacko-Celtycki mój lud Wendów to ludność tubylcza
Zachodniej Europy. Chorwaci, Macedończycy, Bułgarzy, a nawet
Rumunii (ci są złacinnieni, Rumuni to po prostu tacy łacińscy Polacy)
to ludność Dalmaci-Tracy mówiący bardzo słowiańskim
językiem nawet przed zaistnieniem słowiańskiej mowy w Europie.
Włoch Molinei poświęcił wręcz swoje życie by to lingwistycznie
udowodnić. Oczywiście o Gaetonach, trackim plemieniu Słowaków
i Czechów, którzy obok Chorwatów jaskrawo różnią się w ten sam
genetyczny sposób od Ukraińców, Węgrów, Litwinów i Rosjan.

[...]

Braćmi nie są nam z powodu przecież. Myśmy się nie bracili z tymi ludźmi.
Ręczę moim życiem, że to wrogowie. Ach... i tam jeszcze był jakiś przykład
z Germanem o nazwisku Adolf Hitler, lecz w takie bajki że to wróg nas Słowian
to pan też nie wierzy na pewno. :)

[...]

Ma pan na myśli Ukrainę, ponieważ Ukraina była tą częścią Persji
zwaną Sarmacją. Tak? Do Ukrainy pan mnie wysyła? Ciekawe, że
jak moich dziadków pociąg jechał 60 lat temu do Lwowa to
KGB opróżniło już na Dolnym Śląsku i zakazało tego czynić pod
groźbą kuli w potylicę.

A co się Szwecji czyni to nie przyjechałem tutaj za pracą, lecz
na łączeniu rodzin i to tak, że ojciec przez ambasadę szukać
mnie musiał, bom nie był jeszcze pełnoletnim.

[potomek Wendów, czystej rasowo krwi tubylców, żadnych
północnych mieszańców rasowych Wikingów ;-)) ]

sarmackiej narodowości, pan Piotr Głownia h. Godzyamba
--
http://web.telia.com/~u85446208/
Jeszcze Sarmacja nie padła, jeszcze my żyjemy!

Data: 2009-08-25 18:55:31
Autor: naprany jak kruk!
"pan Piotr Glownia h. Godzyamba" <sarmata&telia.com_@polew.ej> napisał(-a):

Sarmaci sąi klasą słowiańskich wojowników. To autentyczni Słowianie o
autentycznym słowiańskim wyglądzie, języku, kulturze i tradycji.

sarmaci to zaukazie
--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2009-08-27 11:08:05
Autor: pan Piotr Glownia h. Godzyamba

napisał(-a):

Sarmaci sąi klasą słowiańskich wojowników. To autentyczni Słowianie o
autentycznym słowiańskim wyglądzie, języku, kulturze i tradycji.

sarmaci to zaukazie

Ślepyś i głupiś!

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Scythia-Parthia_100_BC.png

Zakaukazie to Parhia.

Król Piast był z plemienia Polan. Plemię Polan to Kijów.
Samo centrum starożytnej Sarmacji.