W Polsce są powody do buntu, ludzie mają dość

Data: 2015-02-01 23:47:31
Autor: boukun
W Polsce są powody do buntu, ludzie mają dość
Prof. Ryszard Bugaj: są powody do buntu, coraz więcej ludzi ma dość

- Na poniedziałek działacze związków rolniczych zapowiedzieli blokadę dróg, bo chcą otrzymać rekompensaty za straty poczynione przez dziki. Chciałem jednak podkreślić, że rolnictwo jest w Polsce działem produkcji, który dostaje największe dotacje. Rolnicy dostają ponad 15 mld zł z UE - powiedział Marcin Święcicki, poseł PO, w programie "Bez retuszu" TVP Info. - W Polsce są powody do buntu. Ludzie mają dosyć - ocenił z kolei prof. Ryszard Bugaj.

Planowane na poniedziałek protesty rolników są reakcją na brak rządowych dopłat do strat poniesionych przez żerujące dziki, które zniszczyły część upraw. Poszkodowani rolnicy domagali się rekompensat w wysokości ok. 7 mln zł.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Prof-Ryszard-Bugaj-coraz-wiecej-ludzi-ma-dosyc,wid,17225756,wiadomosc.html

boukun

W Polsce są powody do buntu, ludzie mają dość