W Polsce umiera 50 tys. osób rocznie z powodu zgon Ăłw

Data: 2017-04-08 00:05:34
Autor: u2
W Polsce umiera 50 tys. osób rocznie z powodu zgon Ăłw
http://niezalezna.pl/96781-lepsze-od-kabaretu-ludzie-umieraja-z-powodu-zgonow-mowila-w-sejmie-poslanka-po

[...]

  Byłam jedną z dwóch posłanek opozycji, Klubu Parlamentarnego Platforma Obywatelska, która brała udział w debacie, kiedy procedowana była ta nieszczęsna, fatalna dla polskiej ochrony środowiska ustawa. I wtedy to posłanka sprawozdawczyni zakrzykiwała mnie niesamowicie, kpiła z moich wypowiedzi. A ja miałam proste pytanie, które powtarzam dzisiaj, o ile dobrze wiem, szósty raz. Pytałam o to już w trakcie debat, pytałam wtedy 15 grudnia na sali, pytałam w interpelacjach. Nie ma żadnej odpowiedzi - mówiła Lidia Gądek.

  Szanowni państwo, jak bardzo zniszczyliście polski drzewostan? Czy macie w ogóle tego świadomość? Czy wiecie o tym, że ta wasza pseudowolność doprowadza do tego, że Polacy umierają z powodu smogu? I proszę nie opowiadać takich bzdur (dzwonek), albo sobie doczytać, jak niektórzy posłowie w komisji ochrony środowiska, że drzewa nie mają wpływu na smog w Polsce. Otóż mają. W Polsce umiera 50 tys. osób rocznie z powodu zgonów. A dzięki wam będzie umierać dwa razy tyle
- dodała.

[...]
--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-04-08 03:47:48
Autor: Roman
W Polsce umiera 50 tys. osób rocznie z powodu smogu.

 Szanowni państwo, jak bardzo zniszczyliście polski drzewostan? Czy macie
w ogóle tego świadomość? Czy wiecie o tym, że ta wasza pseudowolność
doprowadza do tego, że Polacy umierają z powodu smogu?
prof. PAN o katolikach :

"Katolikow gubi brak umiaru we wszystkim i przekonanie, ze sa narodem
takze doktryny żydowskiej. Cokolwiek bysmy zrobili, i tak bedzie
najglebszym przekonaniu szkoda czasu na dialog z Katolikami, bo on do
tworza mowe nienawisci".

"Nikt nie przekona mnie, że białe jest białe, a czarne jest czarne"
tak powiedział Jarosław Kaczyński, I sekretarz PiS-PZPR.

Data: 2017-04-08 09:59:04
Autor: Ciemny Lud
Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:58e80d45$0$663$65785112news.neostrada.pl...
http://niezalezna.pl/96781-lepsze-od-kabaretu-ludzie-umieraja-z-powodu-zgonow-mowila-w-sejmie-poslanka-po

I co w tym śmiesznego? Nie masz się już czego czepiać?

CL

W Polsce umiera 50 tys. osób rocznie z powodu zgon Ăłw