W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]

Data: 2020-12-30 14:57:10
Autor: A. Filip
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
IMHO jedyną (solidną) podstawą zakazu mogło być udawanie "urzędowego
znaku drogowego". Brak zakazu publikacji to nie zakaz dochodzenia
odszkodowania za publikacje.  Ja na miejscu Staszewskiego by się za
bardzo nie cieszył, jak jeszcze dwie sprawy w toku to szansa że któryś
sąd orzeknie "znacząco inaczej" jest sporawa (IMHO 1/3). https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/532663-sad-po-stronie-aktywisty-lgbt-staszewski-oglasza-triumf
Bart' Staszewski dumnie ogłasza triumf. Gmina Niebylec
(woj. podkarpackie) próbowała nie dopuścić do publikacji zdjęcia z
tabliczką ,,strefa wolna od LGBT". Jednak rzeszowski sąd stanął po
stronie tęczowego aktywisty. ,,Prawda jest taka, że to nie koniec i
dalszy ciąg będzie. A jakie to działania to się pan dowie w swoim
czasie" -- odpowiedział Maciej Świrski z Reduty Dobrego Imienia.
[...]
Na tym nie koniec. Dumny z siebie Staszewski pręży muskuły i liczy na
wygraną również z innymi samorządami.
   To zwiastun tego co czeka #Zakrzówek i Tuszów Narodowy w sądzie. Oj
   będzie płacz

--
A. Filip

Data: 2020-12-30 18:33:53
Autor: Robert Tomasik
W dniu 30.12.2020 o 14:57, A. Filip pisze:

[...]

Zacznijmy od tego, czy jest sens ściganie każdego kretyna
umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie. Bo moim zdaniem
najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli
umieszczenie ogłoszenia.

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-30 21:38:57
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fecba01$0$544$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

A sa jakies dowody, ze to on umiescil ? :-)

J.

Data: 2020-12-31 02:45:43
Autor: Robert Tomasik
W dniu 30.12.2020 o 21:38, J.F. pisze:

[...]

Jak nie ma, to w ogóle nie da sie go ścigać. Tu już nie mam  znaczenia o
jakie wykroczenie się go ścigać nie da :-)

--
Robert Tomasik

Data: 2020-12-31 10:46:42
Autor: J.F.
Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5fed2d47$0$523$65785112@news.neostrada.pl...
[...]

Ale zdjecia propaguje.
Co moze byc uznane za karalne.

Choc jesli to zdjecia rzeczywistej tablicy ... hm ...

A to okreslenie "strefa wolna od LGBT" to samorzady zasluzyly, czy nie ?

J.

Data: 2021-01-01 19:15:33
Autor: Robert Tomasik
W dniu 31.12.2020 o 10:46, J.F. pisze:

Ale zdjecia propaguje.
Co moze byc uznane za karalne.

Żeby temat był mniej nerwowy. Powiedzmy, że ktoś na słupku koło drogi
postawi tablicę "ZOO". Czy od tego teren za tablicą stanie się Ogrodem
Zoologicznym?

--
Robert Tomasik

Data: 2021-01-01 21:00:48
Autor: A. Filip
Robert Tomasik <robert.tomasik@gazeta.pl> pisze:
[...]

Czy Michnik (Adam) ścigał skutecznie po sądach za "niedokładne" podanie
za co w RP2 został skazany jego ojciec?  Jak dla mnie ustanowił
pokazowy "precedens" "bezprawnej niedokładności wypowiedzi".

Ludzie!  Jak chcecie mówić o skazaniu ojca Michnika w RP2
to tylko BARDZO PRECYZYJNIE i z dokładnym cytowaniem
jawnie podanych źródeł! :-)

https://pl.wikipedia.org/wiki/Ozjasz_Szechter#Sprawa_szpiegostwa_na_rzecz_ZSRR
Sąd pierwszej instancji 17 marca 2009 roku oddalił pozew Adama
Michnika, przychylając się do argumentów reprezentujących IPN
prawników, którzy twierdzili, że czyn, za który Ozjasz Szechter
faktycznie został skazany, zdrada stanu, był według ówczesnego
polskiego prawa zagrożony wyższą karą niż szpiegostwo[5].
20 listopada 2009 roku sąd apelacyjny zmienił wyrok sądu pierwszej
instancji i nakazał IPN-owi przeprosić Adama Michnika za podanie
nieprawdziwych informacji o jego ojcu[6]. IPN przeprosił za nazwanie
Ozjasza Szechtera ,,szpiegiem" na swojej stronie internetowej oraz w
gazecie Rzeczpospolita[7]
[5] Michnik przegrał z IPN proces o ojca. wp.pl, 17 marca 2009.
http://wiadomosci.wp.pl/michnik-przegral-z-ipn-proces-o-ojca-6036640985773185a
[6] IPN zafałszował informacje o ojcu Michnika. gazeta.pl, 20
listopada 2009. [dostęp 4 lipca 2011].
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,7275621,IPN_ma_przeprosic_Michnika_za_nieprawdziwe_informacje.html
[7] Oświadczenie IPN w związku ze stwierdzeniem zawartym w książce
,,Marzec 1968 w dokumentach MSW. Tom 1 Niepokorni". ipn.gov.pl, 6
grudnia 2008. [dostęp 17 marca 2011].
http://www.ipn.gov.pl/portal.php?serwis=pl&dzial=245&id=8590&search=33105

--
A. Filip

Data: 2021-01-01 22:12:23
Autor: Robert Tomasik
W dniu 01.01.2021 o 21:00, A. Filip pisze:

[...]

Przyznam, że nie do końca ogarniam, co ma Twoja wypowiedź do mojej i
czemu akurat mi odpowiadasz.

Ludzie!  Jak chcecie mówić o skazaniu ojca Michnika w RP2
to tylko BARDZO PRECYZYJNIE i z dokładnym cytowaniem
jawnie podanych źródeł! :-)

Skoro już postanowiłeś tu o tym dyskutować :-) Samo wskazanie artykułu
na podstawie którego kogoś skazano nie zawsze precyzyjnie pozwala na
ocenę skazanego.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-01-02 01:59:48
Autor: Animka
W dniu 2021-01-01 o 21:00, A. Filip pisze:
[...]

Powinni w takim razie to IPN zlikwidować.

--
animka

Data: 2021-01-04 10:59:57
Autor: Budzik
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
Użytkownik A. Filip anfi@pseudonim.pl ...

Ludzie!  Jak chcecie mówić o skazaniu ojca Michnika w RP2
to tylko BARDZO PRECYZYJNIE i z dokładnym cytowaniem
jawnie podanych źródeł! :-)

Jak masz ochote o tym gadac to wypadałoby zebys był precyzyjny.
No ale skoro to dla ciebie wazne to przeciez nie powinno to być problemem...

--
Pozdrawia... Budzik
"W demokracji wolno głupcom głosować,

Data: 2021-01-04 17:47:18
Autor: J.F.
Dnia Fri, 1 Jan 2021 19:15:33 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

A jak ktos dopowie "bo tam malpy mieszkaja" ? :-)

J.

Data: 2021-01-04 18:28:24
Autor: A. Filip
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> pisze:
[...]

Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od  LGBTQ+ wystawi znak ZOO
to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?
Albo bardziej konkretnie: Czy przed ratuszem burmistrza Warszawy
Trzaskowskiego wolno bezkarnie postawić analogiczny znak z treścią
"Strefa LBGT"?  Jak Sądy ustanawiają standardy to się niech ich potem
*konsekwentnie* trzymają nie tylko w starannie wybrane strony.

--
A. Filip

Data: 2021-01-04 20:14:19
Autor: Kviat
W dniu 04.01.2021 o 18:28, A. Filip pisze:

Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od  LGBTQ+ wystawi znak ZOO
to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?

A tam jest zoo?

Albo bardziej konkretnie: Czy przed ratuszem burmistrza Warszawy
Trzaskowskiego wolno bezkarnie postawić analogiczny znak z treścią
"Strefa LBGT"?

A tam jest strefa LBGT?

 Jak Sądy ustanawiają standardy to się niech ich potem
*konsekwentnie* trzymają nie tylko w starannie wybrane strony.

Przecież sąd uznał, że koleś nie rozpowszechniał nieprawdziwej informacji, więc o co ci chodzi z tymi standardami?
Sąd ma uznać, że nieprawdziwa informacja o zoo, czy strefie LGBT u Trzaskowskiego, to prawda, bo ktoś stanął z tabliczką? Bez sensu...

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2021-01-04 22:17:42
Autor: J.F.
Dnia Mon, 4 Jan 2021 20:14:19 +0100, Kviat napisał(a):
W dniu 04.01.2021 o 18:28, A. Filip pisze:
Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od  LGBTQ+ wystawi znak ZOO
to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?
A tam jest zoo?

Nie. Ale czy toc zmienia ?

Albo bardziej konkretnie: Czy przed ratuszem burmistrza Warszawy
Trzaskowskiego wolno bezkarnie postawić analogiczny znak z treścią
"Strefa LBGT"?

A tam jest strefa LBGT?

Patrzac na niektore wypowiedzi Trzaskowskiego ... mozna by tak rzec.
A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?

Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)

[...]

A uznal? Bo podstawy chyba do uznania byly, ale czy sad to w
uzasadnieniu napisal ?

Sąd ma uznać, że nieprawdziwa informacja o zoo, czy strefie LGBT u Trzaskowskiego, to prawda, bo ktoś stanął z tabliczką? Bez sensu...

A o jakiejs strefie wolnej od LGBT, mimo, ze zadnej strefy wolnej nie
uchwalono ?

J.

Data: 2021-01-04 23:35:31
Autor: A. Filip
[...]

Tylko wypowiedzi?  PO-Warszawa pod przewodem Trzaskowskiego nie
zostawiła "śladów na piśmie"?

https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Karta-LGBT-Plus-co-to-jest-gdzie-obowiazuje
 Karta LGBT Plus: co to jest, gdzie obowiązuje?
; 16.06.2020 09:00

Karta LGBT plus, która została przyjęta na sesji rady miasta w
Warszawie, od kwietnia 2019 roku obowiązuje w stolicy. Sprawdzamy, co
dla osób homo, bi i transseksualnych przygotował prezydent Rafał
Trzaskowski. [...]

--
A. Filip

Data: 2021-01-05 01:02:45
Autor: J.F.
Dnia Mon, 04 Jan 2021 23:35:31 +0100 (CET), A. Filip napisał(a):
[...]

No, czyli "strefa LGBT" pelna geba :-)
Powinien sam z duma tablice postawic ... tylko mu potem jacys
"naziole" moga ratusz spalic :-)

Ha, a moze by to rondo Dmowskiego obstawic tablicami "strefa LGBT" ? Tylko solidnymi :-)

[...]

A gdzie jest ta Karta w wersji pelnobrzmiacej?

Ciekaw jestem, czy nie ma tam zapisow zakrawajacych na dyskryminacje
osob hetero :-)

J.

Data: 2021-01-04 23:40:45
Autor: Robert Tomasik
W dniu 04.01.2021 o 22:17, J.F. pisze:

Czy jeśli jakiś "artysta" przed siedzibą NGO od  LGBTQ+ wystawi znak ZOO
to nikt go nie powie? GW+ larum nie zagra?
A tam jest zoo?
Nie. Ale czy toc zmienia ?

To, że jakiś debil napisze tablicę "Strefa wolna o ..." nie powoduje, ze
tam jest taka strefa.

--
Robert Tomasik

Data: 2021-01-05 00:48:34
Autor: J.F.
Dnia Mon, 4 Jan 2021 23:40:45 +0100, Robert Tomasik napisał(a):
[...]

No ale szkoda jest. Wymierna, finansowa :-)

J.

Data: 2021-01-05 13:05:16
Autor: Kviat
[...]

Tak rzec może tylko dureń.

Jeżeli ktoś się domaga żeby nie dyskryminować osób LGBT, to znaczy że tworzy strefy dla LGBT?

A nawet jesli nie mozna ... czy sympatyk moze sie czuc urazony ?

Sympatyk zoo? Czy o co ci chodzi?

Zresztą co to za idiotyczne stwierdzenie... sympatyk/nie sympatyk osób LBGT. Trzeba być kretynem żeby coś takiego wymyślić.
Wynika z tego, że jak ktoś ma problemy umysłowe i nie lubi rudych, to znaczy, że trzeba tworzyć strefy wolne od rudych?

Tylko prawackie kryptogeje mają obsesję czy ktoś jest LGBT czy nie jest.

Na drzwiach gabinetu mu nakleic ? :-)

Że tam jest zoo? Czy o co ci znowu chodzi?

[...]

A uznal?

A nie?
Wklejałem linka z cytatami sądu.

Bo podstawy chyba do uznania byly,

Do uznania czego? Że upublicznił nieprawdę?
Zacznij kiedyś pisać pełnymi zdaniami o co ci chodzi, to może dyskusja z tobą nabierze większego sensu.

ale czy sad to w
uzasadnieniu napisal ?

Po co głupio pytasz, zamiast zajrzeć do linka?
Z tobą jest nawet gorzej, bo te cytaty wkleiłem również do posta.

Po co w ogóle zabierasz głos w dyskusji o sprawie, o której nie masz zielonego pojęcia?

Ręce opadają.
Uchwalono.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-31 01:50:09
Autor: Kviat
[...]

Zacznijmy od tego, że kretynem jest ten co tworzy "strefy wolne od LGBT" i pozywa do sądu normalnych ludzi, którzy to piętnują.

https://korso24.pl/wiadomosci/gmina-niebylec-strefa-wolna-od-lgbt-gmina-chciala-cenzury-zdjecia/60Cj1YcOO0YnRuEHM3Ze

Czytaj ze zrozumieniem:

"Oto kilka najważniejszych cytatów z postanowienia:

"Brak jest jakichkolwiek dowodów, że podejmowane przez obowiązanego [Barta Staszewskiego] działania pozostawały bezprawne." "Nie wykazano by treść upublicznionych zdjęć nie była zgodna z rzeczywistym stanem faktycznym. Ujemny wizerunkowo skutek w postaci uznania gminy za nietolerancyjną nastąpił w konsekwencji przyjęcia uchwały" "Zdaniem sądu jednostki gminy nie mogą "po fakcie" wstydzić się podejmowanych przez siebie w przeszłości uchwał oraz dopiero wówczas ważyć ogólną opłacalność ich podjęcia."

"Sąd za całkowicie bezzasadne oraz niepoparte na jakichkolwiek trwałych dowodach uznał twierdzenia wnioskodawcy zgodnie którymi w następstwie działań obowiązanego polegających na rozpowszechnianiu fałszywych oraz kłamliwych informacji jakoby na terenie gminy segregowano ludzi na podstawie danych kryteriów - doszło do odstraszenia turystów, inwestorów, partnerów strategicznych i zdezawuowano reputację gminy w kontekście funduszy Unii Europejskiej. Przywołana wyżej argumentacja jawi się w ocenie Sądu jako gołosłowna (...) zdaniem Sądu nawet, jeśli rzeczywiście doszło do opisywanych zdarzeń to zasadnym jest zaryzykować stwierdzenie, że gmina doprowadziła do tego stanu rzeczy niejako "na własne życzenie" w następstwie powzięcia nieprzemyślanej uchwały"."

Bo moim zdaniem
najprościej byłoby go ukarać za wykroczenie z art. 63a kw, czyli
umieszczenie ogłoszenia.

Taki tytan intelektu jak ty nigdy nie wpadnie na to, że najprościej jest nie podejmować kretyńskich uchwał i najprościej jest ukarać idiotów, którzy takie uchwały podejmują żeby więcej im głupie pomysły nie przychodziły do głowy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

Data: 2020-12-31 05:59:50
Autor: Budzik
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
Użytkownik Robert Tomasik robert.tomasik@gazeta.pl ...

[...]

Zeby sie w papierach zgadzało ze jak jest człowiek to musi być kara?
Najprosciej byłoby zajac sie czyms waznym i np znalezc w miedzyczasie jakiegos złodzieja...

--
Pozdrawia... Budzik
"Kobiety mogą uczynić milionerem tylko takiego mężczyznę, który jest

Data: 2020-12-31 09:58:12
Autor: ąćęłńóśźż
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
Gdzie mam kliknąć łapkę w górę?
:-)

-- -- -
Zeby sie w papierach zgadzało ze jak jest człowiek to musi być kara?
Najprościej byłoby zajac sie czymś ważnym i np znalezc w miedzyczasie jakiegoś złodzieja.

Data: 2020-12-31 10:11:22
Autor: A. Filip
Budzik <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:
[...]

W niektórych miejscach (NYC) przestawienie policji na tryb "zero
tolerancji" dało rezultaty nie tylko w "drobnicy", nieprawdaż?

--
A. Filip

Data: 2020-12-31 11:02:50
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+zwfxlpxslf-kcv4@wp.eu...
[...]

Warto poczytac.
Ponoc w calych USA przestepczosc w tych latach spadla, i NY nie odbiegal od sredniej krajowej.
A inne miasta jakos nie wziely przykladu z Giullianiego - a wydawaloby sie, ze po medialnym sukcesie NY to prosta recepta na sukces.

A tak swoja droga, to czytalem wtedy cos takiego:

"np - wszystkich co jada bez biletu, aresztujemy. Jak aresztujemy, to mamy prawo przeszukac.
I czasem znajdujemy noz, czyli bron, lub narkotyki.
Wtedy dostajemy nakaz na przeszukanie mieszkania.
I znajdujemy wiecej narkotykow, broni, czy kradzione przedmioty.
Wtedy wsadzamy na dluzej.
I ten przestepca juz metra unika, i jego koledzy tez.
A moze nawet wynosza sie z miasta.

A przy okazji - ludzie widza, ze nie oplaca sie oszukiwac i kupuja bilety.
Wplywy rosna, co pozwala zatrudnic wiecej ochrony.
I metro staje sie bezpieczne, przez co jest wiecej pasazerow i wieksze wplywy".

A niedlugo potem czytam "mlody chlopak ugodzony nozem w metrze, bo nie chcial oddac ipoda napastnikom. To juz piata ofiara w metrze w tym roku" ...

Z drugiej strony - mimo pewnej uciazliwosci dla mieszkancow, Gullianiego wybrali na druga kadencje.
A mieszkancy chyba najlepiej wiedza, czy warto ...

J.

Data: 2020-12-31 15:53:14
Autor: Shrek
W dniu 31.12.2020 o 06:59, Budzik pisze:

Zeby sie w papierach zgadzało ze jak jest człowiek to musi być kara?
Najprosciej byłoby zajac sie czyms waznym i np znalezc w miedzyczasie
jakiegos złodzieja...

Bzdura - same problemy z takim złodziejem. A to się okaże, że on nie ukradł a pożyczył, a to się okaże że nie złodziej a biznesmen. Albo co gorsza polityk..

Ty nie rozumiesz jak działa policja. Dla policjanta oczywiste jest, że patologia istniała istnieje i będzie istnieć. Dopust boży, dzika przyroda jak mówią rosjanie - nic nie poradzisz.

Więc gdzie jest źródło problemu - no w tym, że sobie obywatel ubzdurał, że policjant to powinien jakiegoś złodzieja łapać. A na chuj? Złapie jednego, to będzie następny. Sam widzisz, że bez sensu. Ale jest rozwiązanie - trzeba zrobić zrobić tak, żeby społeczeństwo nie oczekiwało już od kulsoństwa żadnego ganiania złodziei, a żeby się kulsoństwo od społeczeństwa odpierdoliło przynajmniej. No więc sam rozumiesz, że jak jest do wyboru złapać złodzeja albo przypierdolić się do zwykłego obywatela, to wybór jest oczywisty?

--
Shrek

Data: 2021-01-04 07:48:07
Autor: ąćęłńóśźż
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
Chyba na odwrót.

-- -- -
żeby się kulsoństwo od społeczeństwa odpierdoliło przynajmniej.

Data: 2021-01-04 13:00:25
Autor: Shrek
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
W dniu 04.01.2021 o 07:48, ąćęłńóśźż pisze:
Chyba na odwrót.

Wiem co piszę. Jak będą spuszczać społeczeństo na drzewo, to normalny człowiek będzie chciał, żeby skoro nic mu nie pomogą z patusami to przynajmniej niech się od niego odpierdolą.

-- -- -

Data: 2021-01-04 13:40:06
Autor: ąćęłńóśźż
W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]
Zaprzeczasz tezie, że marzeniem kulsoństwa jest aby społeczeństwo się od nich odpie.....ło?

-- -- -
Wiem co piszę.

Data: 2020-12-31 11:12:54
Autor: Olin
Dnia Wed, 30 Dec 2020 18:33:53 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

Zacznijmy od tego, czy jest sens ściganie każdego kretyna
umieszczającego jakieś nieprawdziwe ogłoszenie.

Co tam było nieprawdziwego?

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Stefan Kisielewski

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-31 11:32:43
Autor: Olin
[...]

Po tej linii właśnie idzie MO, ale w sądach przegrywa:

<<Na początku grudnia pisaliśmy, że za wykroczenie z art. 63a. Kodeksu
wykroczeń odpowiadała także Joanna Krysiak, która zorganizowała
manifestację pod gdańską rezydencją abp. Sławoja Leszka Głódzia. W Dzień
Dziecka 2019 roku na płocie hierarchy zawisły transparenty, misie i lalki z
zaklejonymi ustami. Kiedy na miejsce zdarzenia przyjechała policja i
poprosiła ją o usunięcie zawieszonych na ogrodzeniu rzeczy, Krysiak
odmówiła. Kobieta została spisana przez funkcjonariuszy, a sprawa trafiła
do sądu. W grudniu 2020 roku Sąd Rejonowy Gdańsk-Południe uniewinnił ją,
stwierdzając, że "działania obwinionej należy rozumieć w kategorii wolności
słowa". >>

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,26650496,sieradz-przykleila-kartke-na-drzwiach-biura-poselskiego-joanny.html#s=BoxOpImg9

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

Różańca"
Matka Boża do s. Łucji

http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Data: 2020-12-30 21:37:25
Autor: J.F.
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:anfi+erdh0n34cf-kcu3@wp.eu...
IMHO jedyną (solidną) podstawą zakazu mogło być udawanie "urzędowego
znaku drogowego".

A jak to fotomontaz, to tez ?

Brak zakazu publikacji to nie zakaz dochodzenia
odszkodowania za publikacje.

Ktos tam teoretycznie moze sie poczuc obrazony/oczerniony.
Radny, burmistrz, mieszkaniec ... i wtedy moze sie okazac istotne, czy to prawda, czy to falsz.

[...]

A te samorzady jakos podpadly, czy montowal gdzie mu sie chcialo ?

J.

Data: 2020-12-30 21:53:37
Autor: A. Filip
[...]

To wtedy po innej linii.

[...]

_W sensie prawnym_ to prawda? :-)
Dlaczego prawnicy wolą "mija się z prawdą" od kłamie? :-)

[...]

Mam ci streszczać artykuł spod linka i całą sprawę?
Ten sąd uznał że uchwały w sprawie "Stefy wolnej od IDEOLOGII LGBT"
wystarczają by nie wydać zakazu publikacji zdjęć. Niespecjalnie dobrze
to wróży zasądzeniu odszkodowania za publikacje zdjęć ale nie przesądza
końcowego wyroku za parę+ lat po wszystkich apelacjach.

Czasem warto ścisnąć szczęki jak buldog bo ciąganie (latami) po sądach
może być karą samą w sobie.

--
A. Filip

Data: 2020-12-31 01:41:45
Autor: Kviat
[...]

To zależy.
Jeżeli całkowicie urządzimy się w dupie, to faktycznie mogą go skazać. Wysłać na Sybir, czy coś takiego.
W normalnym państwie urzędnicy tworzący "strefy wolne od LGBT" poszliby siedzieć.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

W Polsce wolno rozpowszechniać fałsz? [tablice "Strefa Wolna ..." bez zakazu publikacji]