"W Polsce znowu rządzi kartofel"

Data: 2015-10-26 13:47:11
Autor: Marek
"W Polsce znowu rządzi kartofel"
Tak Niemcy napisza, jak kiedys pisali, zde w Polsce rzadza dwa kartofle.

Jednoczesnie beda ubolewac, ze nie ma dobrych stosunkow polskiego rzadu z EU.

Data: 2015-10-26 22:00:35
Autor: boukun
"Marek" <mwisniewski2008@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:
Tak Niemcy napisza, jak kiedys pisali, zde w Polsce rzadza dwa kartofle.

Jednoczesnie beda ubolewac, ze nie ma dobrych stosunkow polskiego rzadu z EU.

Juz narzekaja, zwykli Niemcy...

boukun

Data: 2015-10-26 23:20:31
Autor: silvio balconetti
Am 26.10.2015 um 22:00 schrieb boukun:
[...]

Czlowieku, zwyklego Niemca g* obchodzi, co sie dzieje w Polsce. Spiegel Online krotko wspomnial cos i juz zajal sie czyms innym. W huffingtonpost.de i focus.de tez juz nic nie ma. Cos tam w dziennikach gadali, ale od jutra bedzie cicho.
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

Data: 2015-10-26 15:52:37
Autor: Marek
Am Montag, 26. Oktober 2015 23:20:33 UTC+1 schrieb silvio balconetti:

> [...]

Czlowieku, zwyklego Niemca g* obchodzi, co sie dzieje w Polsce. Spiegel Online krotko wspomnial cos i juz zajal sie czyms innym. W huffingtonpost.de i focus.de tez juz nic nie ma. Cos tam w dziennikach gadali, ale od jutra bedzie cicho.

Mylisz sie.
34 miliony niewolnikow, ktorych im narail Tusk, nie sa im obojetne.
Dalej chcieliby ciagnac profity, ale czekaja, co powie "kartofel".
Zwyklego Niemca g***no obchodzi, skad sie biora jego zyski. On ufa w operatywnosc swojego rządu.
Moj szef, czlowiek wyksztalcony, twierdzi, ze przyjmowanie uchodzcow to "dobry interes", bo rzad dobrze placi wlascicielom nieruchomosci, ktorzy utworzyli osrodki dla uchodzcow.
Nie jestem w stanie wytlumaczyc mu, jakie to niesie skutki dla calego kraju..
Stad sie bierze rzekoma przyjazn Niemcow do azylantow.

Data: 2015-10-27 05:49:57
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 23:52 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

> [...]

Nie jestem w stanie wytlumaczyc mu, jakie to niesie skutki dla calego  kraju.
Stad sie bierze rzekoma przyjazn Niemcow do azylantow.

Hola, hola już nadciąga "bohaterski" kociarz ba Kasztance.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 10:22:02
Autor: bronek.tallar
użytkownik Marek napisał:

[...]

Skąd się wzięła potęga UK? Z kolonii i dymania
czarnych. Tylko drobny wycinek:
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/02/Decolonization_of_Africa_PL.PNG

Data: 2015-10-26 23:50:04
Autor: boukun
"silvio balconetti" <silvio@invalid.invalid> schrieb im Newsbeitrag news:
[...]

Nie pierdol, jestem wsrod niemieckiej rodziny i wiem co mowia...

boukun

Data: 2015-10-27 05:48:28
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 23:50 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

[...]

A ta rodzina ma żydowski rodowóds?
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 13:04:57
Autor: silvio balconetti
Am 26.10.2015 um 23:50 schrieb boukun:
[...]

Jak bylem kiedys u Holendrow, to tez mowili o Polsce. Zastanawiali sie czy cyrylica piszemy i krakowiaka tanczymy. A na party ktos mial mi za zle, ze napadlismy kiedys na Afganistan. Dzisiaj w gazecie jest rzeczywiscie cos o PL.
http://www.nordbayern.de/politik/polen-wahlt-rechts-historischer-sieg-fur-nationalkonservative-1.4744010
Jesli jestes na Wschodzie, to mowia cos o znikajacych samochodach, panelach slonecznych i maszynach? Bo mi 3 tygodnie towarzystwo z pogranicza opowiadalo.

Data: 2015-10-27 17:04:28
Autor: andal
On Mon, 26 Oct 2015 23:50:04 +0100, boukun wrote:

[...]

ten huj jest w szoku powyborczym

Data: 2015-10-27 11:26:42
Autor: szklanynocnik
użytkownik boukun napisał:

Juz narzekaja, zwykli Niemcy...

boukun

Ale na kogo bardziej, na merkelowej zaproszenie
dla muslimów, czy na polaków?

Data: 2015-10-26 23:24:18
Autor: salto en la parte superior del pene
"w neoPRLu znowu rządzi kartofel"
Marek wrote:
Tak Niemcy napisza, jak kiedys pisali, zde w Polsce rzadza dwa kartofle.
Jednoczesnie beda ubolewac, ze nie ma dobrych stosunkow polskiego rzadu z EU.

*gdzie* tak pisza (przed- /i wczoraj tranzytem bylem w neofaszystowskiej /obludnej)
nigdzie sie tego nie doczytalem i od nikogo slyszalem, za to widzalem co sie dzieje
z dezerterami, kryminalistami, zlodziejami, bandytami i szacujac z 5% *prawdziwych*
azylantow - gehenna czeka (szczegolnie tych najslabszych, na ktorych barkach niemal
wszystko *JESZCZE* *istnieje* (i funkcjonuje) w tym po uszy *zaklamanym* "raju" dla
skorumpowanych skurwieli multi-miliarderow imperialistow *hien*.

--
"kto w demokracji nie jest czujny,  obudzi sie w dyktaturze" - goethe
"gdy bezprawie staje sie prawem, opor staje sie obowiazkiem" - brecht

¡¡¡¡ http://tinyurl.com/p8lzmte ¡¡¡¡¡ http://tinyurl.com/ojkq4sg ¡¡¡¡

Data: 2015-10-27 05:46:33
Autor: stevep
W dniu .10.2015 o 21:47 Marek <mwisniewski2008@gmail.com> pisze:

Tak Niemcy napisza, jak kiedys pisali, zde w Polsce rzadza dwa kartofle.

Jednoczesnie beda ubolewac, ze nie ma dobrych stosunkow polskiego rzadu  z EU.

Eeeee, już tylko jeden, ale mocno przejrzały.
--
stevep
-- -- -

Data: 2015-10-27 10:19:06
Autor: bronek.tallar
użytkownik Marek napisał:
Tak Niemcy napisza, jak kiedys pisali, zde w Polsce rzadza dwa kartofle.

Jednoczesnie beda ubolewac, ze nie ma dobrych stosunkow polskiego rzadu z EU.

Jest taki film na YT, kto rządzi UE.
Masz przewinięte, ok. 1minuty
https://youtu.be/S691yKqGy_g?t=5m

Nawet niemcy to wiedzą i widzą zagrożenia z obecnej
sytuacji np.  w handlu, kiedy rządzą koncerny i wycinają
ich i polski drobny handel.

"W Polsce znowu rządzi kartofel"