W Poznaniu brakuje kasy?

Data: 2013-04-16 21:04:43
Autor: Artur Miller
W Poznaniu brakuje kasy?
to ograniczenie do 50 na wylocie na Katowice, to jakis zart, prawda? tak sie troszcza o moje zawieszenie, ze az fotozdradary stawiajo. i jak nie dbam o swoje, to oni mnie przekonajo finansowo, ze powinienem.

... ale ja to truskawki cukrem posypuje .

@

Data: 2013-04-16 21:16:16
Autor: Cavallino
W Poznaniu brakuje kasy?

Użytkownik "Artur Miller" <arrmii@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:kkk7cg$qmh$1@usenet.news.interia.pl...
to ograniczenie do 50 na wylocie na Katowice, to jakis zart, prawda? tak sie troszcza o moje zawieszenie, ze az fotozdradary stawiajo. i jak nie dbam o swoje, to oni mnie przekonajo finansowo, ze powinienem.

Było.....

Data: 2013-04-18 00:40:29
Autor: J.F.
W Poznaniu brakuje kasy?
Dnia Tue, 16 Apr 2013 21:04:43 +0200, Artur Miller napisał(a):
[...]

Ale co, dziurawa droga ? No to ograniczenie obowiazkowe. Do 30 :-)

J.

Data: 2013-04-18 15:31:29
Autor: Artur Miller
W Poznaniu brakuje kasy?

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uwschz3fhfpu$.zue18k8a9tlc$.dlg40tude.net...
[...]

tak samo dziurawa mniej wiecej od 5 lat. nagle zauwazyli, ze sie nagle zrobila dziurawa?

@

Data: 2013-04-18 15:56:31
Autor: J.F
W Poznaniu brakuje kasy?
Użytkownik "Artur Miller"  napisał w wiadomoœci
[...]

Byc moze nagle znalazl sie kierowca ktory cos urwal i zazadal odszkodowania, albo ubezpieczyciel sie wypial i napisal ze zawiesza polise do czasu zalatania dziur.

W niemczech to jest porzadek, ulice sa patrolowane, jak ktos zauwazy dziure, to zaraz przysyla ekipe ... ktora ustawia stosowny znak ostrzegawczy i ograniczenie do 30. Jak sobie kierowca cos urwie, to juz tylko z wlasnej winy :-)

J.

W Poznaniu brakuje kasy?