W Ruchu Palikota zagnieździł się jakiś Kawecki!

Data: 2011-10-15 12:37:18
Autor: oyster
W Ruchu Palikota zagnieździł się jakiś Kawecki!
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/posel-ruchu-palikota-zatail-prawde-kim-byl-w-przes,1,4881425,wiadomosc.html "Ruch Palikota miał na swoich listach największą po SLD liczbę kandydatów na parlamentarzystów, którzy w oświadczeniach lustracyjnych przyznali się do związków z SB. Kotliński w swoim oświadczeniu twierdzi, że ze służbami nie współpracował. Pion lustracyjny IPN nie sprawdził jeszcze jego deklaracji. Gdyby sąd uznał Kotlińskiego za kłamcę lustracyjnego, grozi mu utrata mandatu poselskiego, biernego prawa wyborczego i zakaz pełnienia funkcji publicznych od trzech do dziesięciu lat."
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 12:47:47
Autor: Leprechaun

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7bnor$bid$7news.onet.pl...
[...]

Ty się śmieciu nigdzie nie zagnieździsz. Nikt nie potrzebuje takich zmutowany kanalii jak ty.

BomBel

Data: 2011-10-15 12:57:55
Autor: oyster
Użytkownik - Leprechaun napisał:

[...]

:-D Jak się niebożątko zagotowało. Czyżby twój tatuś był kablem SB? A teraz gdzie się zagnieździł? W PO czy w PiS? :-] Przytulili szmaciarza?
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 13:06:07
Autor: oyster
Użytkownik - Bogdan Idzikowski napisał:

[...]

Raz kurwa - zawsze kurwa, miśku.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 13:10:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7bpes$j1k$1news.onet.pl...
[...]

Jesteś wulgarny jak każdy pisiorek, kóremu brak argumentów.
Pezejdż do rzeczy, pisiaczku!

Data: 2011-10-15 13:15:27
Autor: oyster
[...]

Argumenty z dupy przedszkolaka wzięte. Nigdy nie głosowałem na PiS, misiaczku. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 13:21:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7bq0c$kho$1news.onet.pl...
[...]

Mnie to wali, pisiaczku, na kogo głosowałeś. Ważne, że zachowujesz się jak pisiaczek, pisiaczku.
Może jednak przejdziesz do meritum i napiszesz, co z tego wynika? Mam na myśli, oczywiście, pierwszy post.

Data: 2011-10-15 13:28:29
Autor: oyster
[...]

Z idiotą nie mam zamiaru konwersować. Paszoł won. :-D
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 13:35:59
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7bqoq$mo1$2news.onet.pl...
[...]

Czyli miałem rację. Brak argumentów powoduje, że jesteś wulgarny, pisiaczku.

Data: 2011-10-15 14:20:45
Autor: matusm
TŁUMACZEW Ruchu Palikota zagnieździł się jakiś Kawecki!

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e997020$0$2191$65785112news.neostrada.pl...

[...]

A iwec panie ORMO

Roman Kotliński na zlecenie SB zaciagnął sie do seminarium duchownego ,aż do chwili dekonspiracji.Prosto z seminarium  zaczał pracować jako etatowy funkcjonariusz SB IV Dep do walki z  Kościołem Katolickim.Swego czasu na łamach Faktów i Mitów chwalił sie ,ze jeszcze w SB został doceniony przez swoich przełożonych za lekkie pióro  i pozwolono mu pisać raporty z zasłyszanych kazań  kościoła pod wezw."św Krzyża"  (moja parafia z dzieciństwa).

Obecnie chodzi o to,ze Kotliński zataił ze tył konfidentem SB (zatajenie jest karalne odsunieciem od czynnego prawa wyborczego)a co do całośći jego działań,ze cala partia Paligłupa jest tworem byłych funkcjonariuszy SB

Jest to zwykły smieć esbecki i nic więcej a fakt,ze dalej tacy rzadza wynika z tego
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace gremia kierownicze tych organizacji na szczeblu centralnym i wojewodzkim, a takze na szczeblach podstawowych, musza byc one przez nas operacyjnie opanowane. Musimy zapewnic operacyjne mozliwosci oddzialywania na te organizacje, kreowania ich dzialalnosci i kierowania ich polityka." -- Czeslaw Kiszczak, luty 1989 roku z posiedzenia kierownictwa MSW -- -- -- -- -- -- -
pozdrowienia

Data: 2011-10-15 14:23:02
Autor: oyster
Użytkownik - matusm napisał:
[...]

Nie szkoda panu czasu na tłumaczenie głupkowi, co to za gnida ten kapuś od Palikota? I tak nie zrozumie, bo po tu jest - żeby udawać, że nie rozumie. :-)
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-15 14:28:45
Autor: matusm

Użytkownik "oyster" <morska@glizda.com> napisał w wiadomości news:j7btv3$30k$1news.onet.pl...
Użytkownik - matusm napisał:
[...]

Własnie o to im chodzi aby wszystkim zamknać usta,wszystko zapomnieć i uznac ,ze jest "ok."

Tu chodzi o zwykła socjotechnike ,ze czesto powtarzane hasło patrioci  SB OK ma stać sie faktem,,,mamamy zapomnieć ale np mnie te kurwy za bardzo zaszły za  skóre abym zapomniał
Nic sie nie  stało,beda  stawiać pomniki  byłe  smieciowi co zapisal sie do PZPR albo był w SB prawym ramieniem  PZPR

Data: 2011-10-15 14:53:24
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-15 14:20, matusm pisze:
funkcjonariusz SB IV Dep do walki z Kościołem Katolickim.

A tak konkretnie to na czym polegała ta ich walka z kościołem? Nie pytam tu oczywiscie o sprawę księdza Popiełuszki, bo to incydentalna zdarzenie, ale o ogół i zakres tej walki.

Data: 2011-10-15 15:17:08
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7bvn6$ae1$1news.onet.pl...
[...]

rozpracowywanie,inwigilacja,pozyskiwanie zródeł informacyjnych i inne techniki operacyje
do eliminacji KK jako instytucji,wszystkie chwyty dozwolone

Cel unicestwienie,eliminacja ekstryminacja to co założyli sobie
wykładowcy w WSO Im F.Dzierżyńskiego w Legionowe i działajacy do dzisiaj w Policji funkcjionariusze SB pod  dyjktat,,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-15 16:25:46
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-15 15:17, matusm pisze:
UĹźytkownik "jadrys"<Che@yahoo.com>  napisał w wiadomości
[...]

Do rozpracowywania i inwigilacji zagranicznych instytucji służy bezpieka w każdym kraju na świecie, po to właśnie jest powoływana.
Skąd taki wniosek że celem było unicestwienie? Przecież nie ma na to żadnych dowodów. W żaden sposób pseudokomuna nie utrudniała działalności kościoła na terenie kraju. Mało tego, nawet w dobie kryzysu postanowili urządzić kosztowną wizyta Papieża w kraju..

Data: 2011-10-15 21:06:01
Autor: matusm

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7c544$s0h$1news.onet.pl...
[...]

Cel unicestwienie,eliminacja eksterminacja to co założyli sobie
[...]

Tak wywiad i kontrwywiad ale nie SB bo oni mieli jedynie zaspokajac oczekiwania PZPR i bratniej Armii Radzieckiej

[...]

Zanim przyjmowali JPII w Semie to do końca lat 80 walczyli z kosciołem przez szereg działań majacych paraliżować działalność duszpasterska np.przez odmowe wydawania  zezwoleń na nowe kościoly w miejscach gdzie powstawaly nowe osiedla,odmowa wydawania paszportów,np łodzcy dzaiałacze KW PZPR aby sie pomodlić jezdzili do Grotnik,kazdy oficer LWP po wzieciu slubu kościelnego był automatycznie pomijany przy awansie itd ,itp
Efekty to m.in ks Niedzielak ,itd bo nie prowadze zapisków  tego typu ale sa na googlach

Co do szkolenia funkcjonariuszy SB konieczne jest dotarcie do materiałow zródłowych ,wystarczy udać sie na jakieś  zebranie Palikota

Data: 2011-10-16 18:38:20
Autor: jadrys
W dniu 2011-10-15 21:06, matusm pisze:

[...]

Guzik prawda, przez ponad 40 lat stali na straży (w interesie większości Polaków) przed powrotem jaśnie panów dziedziców. Także i przed tym co mamy teraz w kraju.. w kraju w którym wtedy mieszkańcy chodzili z podniesionymi czołami.

[...]

Efekty to m.in ks Niedzielak ,itd bo nie prowadze zapiskĂłw  tego typu ale sa
na googlach

Co do szkolenia funkcjonariuszy SB konieczne jest dotarcie do materiałow
zrĂłdłowych ,wystarczy udać sie na jakieś  zebranie Palikota

A jednak sporo kościołów było pobudowanych w tym czasie.. Czy to aby nie chodziło o to że tych kościołów mniej wtedy pobudowano nie ze względu na zezwolenia, a ze względu na mniejsze dotacje niż teraz z budżetu państwa?

Wiesz, to tak samo brzmi jak ta bzdura z zmuszaniem PolakĂłw do wstępowania do PZPR. Mnie  nigdy do tej partii nie przyjęto.. Kilkukrotnie składałem wniosek, ale mi odmawiano.

Data: 2011-10-16 19:53:43
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7f191$u5c$1news.onet.pl...
[...]

Nawet w PZPR poznano się na twojej głupocie. Mimo fanatycznego wprost umiłowania komunizmu, a może dlatego, olewano cię.
Dziwne! Ja, który olewałem porządek PRL, byłem wielokrotnie zapraszany do wstąpienia do PZPR. Wykpiwałem się ciągle, twierdząc, że wciąganie na członka jest bolesne, a ja bólu się boję.

Data: 2011-10-16 06:20:36
Autor: stevep
Dnia 15-10-2011 o 15:17:08 matusm <matusm@poczta.onet.pl> napisał(a):

UÂżytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisaÂł w wiadomoÂści
W dniu 2011-10-15 14:20, matusm pisze:
funkcjonariusz SB IV Dep do walki z KoÂścioÂłem Katolickim.

A tak konkretnie to na czym polegaÂła ta ich walka z koÂścioÂłem? Nie pytam
tu oczywiscie o sprawĂŞ ksiĂŞdza PopieÂłuszki, bo to incydentalna  zdarzenie,
ale o ogó³ i zakres tej walki.

rozpracowywanie,inwigilacja,pozyskiwanie zrĂłdeÂł informacyjnych i inne
techniki operacyje
do eliminacji KK jako instytucji,wszystkie chwyty dozwolone

Cel unicestwienie,eliminacja ekstryminacja to co zaÂłoÂżyli sobie
wykÂładowcy w WSO Im F.DzierÂżyĂąskiego w Legionowe i dziaÂłajacy do dzisiaj  w
Policji funkcjionariusze SB pod  dyjktat,,,,,,,,,,,,,

Wytłumaczysz nam jako spec SB na czym polegają te poszczególne działania?
--
stevep
UĹźywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-10-15 14:57:58
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7btqn$2v3$1news.onet.pl...

[...]

O ile dobrze zrozumiałem, to nagannym jest, że był ponoć konfidentem SB (brak dokumentów).
Całkowicie zaś usprawiedliwionym jest jego praca jako etatowego funkcjonariusza SB.
Czy to nie kuriozalne? Nic o pracy w SB nie ma.

http://www.rp.pl/artykul/600153,733226-Kotlinski-z-Ruchu-Palikota-w-rejestrach-SB.html

Kawałek art.
Rzeczpospolita"
"Kotliński naukę w seminarium włocławskim przerwał. Dokończył ją w Łodzi. Wyświęcony został w 1993 r. Księdzem był zaledwie trzy lata. Porzucił stan kapłański i się ożenił. Napisał autobiograficzną trylogię "Byłem księdzem" i został najbardziej znanym antyklerykałem w Polsce. Wydaje skrajnie antyklerykalny tygodnik "Fakty i Mity". Założył partię Racja i bezskutecznie ubiegał się o mandat parlamentarny - zyskał go dopiero w ostatnich wyborach, gdy związał się z Ruchem Janusza Palikota."

To kiedy był tym pracownikiem SB?

Jeszcze jedna uwaga: TW można zostać bez wiedzy zainteresowanego.

"Do formalnego pozyskania Kotlińskiego doszło 27 kwietnia 1989 r. w Kłodawie, skąd pochodził. "Podczas przeprowadzonej rozmowy wymieniony odpowiadał szczegółowo na postawione pytania, chociaż nie wypowiedział się sam na poszczególne problemy. Nie odciął się od współpracy z nami, napisał zobowiązania o zachowaniu rozmów w tajemnicy. TW zobowiązał się do przekazywania nam informacji pomocnych w rozeznaniu aktualnej sytuacji w WSD. Zobowiązał się także do punktualnego i systematycznego stawiania się na umówione spotkania" - raportował funkcjonariusz SB.
Kotlińskiemu nadano pseudonim Janusz i zarejestrowano go pod numerem WL 8969 jako tajnego współpracownika. Werbunek został zatwierdzony osobiście przez szefa włocławskiej czwórki ppłk. M. Łowickiego."

Gdzie jest podpisana współpraca? Podpisanie zobowiązania o zachowaniu tajemnicy  nie świadczy o gotowości do współpracy.
A pamiętacie proces Gilowskiej?

Data: 2011-10-15 21:47:27
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e998357$0$8450$65785112news.neostrada.pl...

[...]

masz racje ale,to co napisalem to przeczytałen w "Faktach i Mitach" w jednym z pierwszych numerów.Byłem ciekaw co było w nowej gazecie bo zanim ona powstala, wlasnie tu na psp  około 2000r przewaliło sie  paru antyklerykałow którzy poslugiwali sie przygotowanymi fachowymi tekstami propagandowymi mogacymi pochodzić przynajmniej z jakiegos polibiura.

Skoro urodzil sie w 1967r ,do seminarium 86,ukończył seminarium 1993r
Masz racje mylilem sie ale trzeba wobec tego sprawdzić co robił po  1996r i kto sfinansował "Fakty i Mity"

Nawet teraz jak sie  zastanawiam to myśle skad mi to sie  wzięło ???? Jestem pewien wiec powesze ale jezeli od poczatku miał byc prowokacja esbecka bo jednak,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-15 22:01:23
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7co09$qck$1news.onet.pl...
[...]

i tak rozwiewają się mity w konfrontacji z rzeczywistścią.

Oświadczenie Romana Kotlińskiego w sprawie publikacji w "Rzeczpospolitej".
Ja Roman Kotliński oświadczam, że nigdy nie byłem współpracownikiem służb bezpieczeństwa PRL ani żadnych innych służb.
Chyba, że za takową współpracę należy uznać rutynową rozmowę, którą przed rokiem 1990 przeprowadzali funkcjonariusze Służby Bezpieczeństwa ze wszystkimi alumnami seminariów duchownych.
Ze mną taką rozmowę przeprowadził jeden jedyny raz mężczyzna podający się za milicjanta. Z zadawanych pytań i sposobu prowadzenia rozmowy zorientowałem się, że mój rozmówca jest funkcjonariuszem jakiejś tajnej służby, bo przed kontaktami z takimi właśnie ludźmi często ostrzegano nas w seminarium.
Podczas wspomnianego spotkania rozmówca, które trwało ok. 15 minut, nalegał abym opowiadał mu o wewnętrznych sprawach seminarium - sam podając liczne przykłady na dowód, że wiedzę na temat życia alumnów ma dużą. Gdy kategorycznie i kilka razy odmówiłem jego żądaniom poprosił, abym pokwitował mu jedynie sam fakt odbycia rozmowy. Bo tylko w ten sposób - tak twierdził - otrzyma zwrot kosztów przyjazdu do Kłodawy, gdzie nasza rozmowa miała miejsce. Dodał, że przy jego kiepskiej sytuacji finansowej taki wydatek z osobistych środków jest poważny.
Przystałem na tę prośbę kierując się odruchem współczucia i jeden jedyny raz oświadczenie o spotkaniu podpisałem. Na tym nasze kontakty się skończyły i nigdy więcej żadnych dokumentów swoim podpisem nie sygnowałem. Nie spotkałem się też nigdy z żadnym innym funkcjonariuszem SB czy też innej służby.
Nadmieniam, że moi prawnicy rozważają skierowanie pozwu przeciwko wydawcy "Rzeczpospolitej" oraz autorowi tekstu, a także Tomaszowi Terlikowskiemu, który publicznie mnie zniesławia.
http://www.faktyimity.pl/News/ObjectId/2987/Default.aspx

może jednak z oceną poczekamy do wyroku?

Data: 2011-10-15 22:29:43
Autor: matusm

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4e99e695$0$2180$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No pewnie ,zależy jaki zbierze  sie sad,,,,,ale az dziw bierze ,ze jeszcze nie  złożył donosu do  sadu.Troche  szachow z tymi pozwami ,dzisiaj pat, a wystarczy tylko przewerbować jakiegos pismaka  "Faktów i Mitów"  albo samego naczelnego,co dla niego zaden  problem bo juz przechodził  na  strony.Musza być jacys ludzie co wiedza co robił w  Łodzi jako alumn ,np w 1995r zapaliły sie  smieci  w koszu sali na terenie Katedry Łódzkiej powodując panieke wsród
zebrania przyszłych księży i ich rodzin.

Reka Opatrzności Bozej czuwa wiec  Nie lekajcie  sie chociaz ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,

Data: 2011-10-16 10:20:19
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "matusm" <matusm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:j7cqfj$519$1news.onet.pl...

[...]

Sąd będzie niezależny, a nie picowski!

Data: 2011-10-15 14:06:41
Autor: matusm
[...]

Pisałem,,,pisalem,,,,,,żadna tajemnica ze  wstapił do seminarium na zlecenie SB

Wszystkie paligłupy to twor..............

Data: 2011-10-15 15:57:45
Autor: u2
W dniu 2011-10-15 12:37, oyster pisze:
Ruch Palikota miał na swoich listach największą po SLD liczbę kandydatów
na parlamentarzystów, którzy w oświadczeniach lustracyjnych przyznali
się do związków z SB.

SB wypromowalo palikmiota. To oczywiste.

Data: 2011-10-16 06:17:43
Autor: stevep
Dnia 15-10-2011 o 15:57:45 u2 <u_2@o2.pl> napisał(a):

[...]

Eeee, to razwietka.

--
stevep

W Ruchu Palikota zagnieździł się jakiś Kawecki!