W SKROCIE...

Data: 2009-07-17 09:57:21
Autor: Panslavista
W SKROCIE...
.... TUSK !!!

PŁYŃ TUSKU !!!

Data: 2009-07-17 10:03:35
Autor: rAzor
W SKROCIE...
Użytkownik Panslavista napisał:
... TUSK !!!

PŁYŃ TUSKU !!!

W lecie opryskujesz pola gnojowicą?
--
Zabrać Platformie media, a sama zdechnie.
Dać PiSowi media - i sam się wykończy. he he he

Data: 2009-07-17 10:07:50
Autor: Panslavista
W SKROCIE...

Użytkownik "rAzor" <huck-willbury@hotd.og.jp> napisał w wiadomości
Użytkownik Panslavista napisał:
> ... TUSK !!!
>
> PŁYŃ TUSKU !!!

W lecie opryskujesz pola gnojowicą?

Ja nie - Maruda robi sobie gnojowicę fermentując niektóre rośliny.

Podoba ci się morświn?

Data: 2009-07-17 10:25:47
Autor: rAzor
W SKROCIE...
[...]

W niedzielę biorę sie za fermentowanie czerwonej porzeczki. Na przekór winom z wina - zadziwiający idiotyzm zresztą. Trzeba najpierw wydać dużo kasy, a potem trafić na wczasową melinę, żeby zrozumieć w czym rzecz. Snobizm i głupota to kosztowne sprawy. :-)

Podoba ci się morświn?

Delfiny lubię, bo sympatyczne i ludzkie. Ale chyba nie o to pytasz.

Data: 2009-07-17 11:12:06
Autor: Vic
W SKROCIE...
rAzor wrote:
W niedzielę biorę sie za fermentowanie czerwonej porzeczki. Na przekór winom z wina - zadziwiający idiotyzm zresztą.

Tylko nie zapomnij nawalic tony cukru i doprawic spirolem :)

Snobizm i głupota to kosztowne sprawy. :-)

Dla jednych stek (wolowy!) zamiast mortadeli w panierze czy jajka w sosie chrzanowym to snobizm, dla innych jedzenie zgodne z upodobaniami.

Sa tacy, dla ktorych picie wina (gronowego) zamiast slodkiego syropu zalanego spirytusem jest snobizmem... Coz...

--
plazoVic

"Wszyscy chcą naszego dobra. Nie dajcie go sobie zabrać" SJL

Data: 2009-07-17 12:03:27
Autor: HaMMeR
W SKROCIE...
Vic wrote:
rAzor wrote:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Picie wina, to nie snobizm, to tylko ty jestes snobem silac sie na takie
'sentencje'.., niczym Kwasniewska z bezami...
Och wy, nowobogacka, czerwona 'elyto'! Ile w was perweniusza, to nawet sie nie domyslacie!
'Nowa klasa' hebana.., popluczyny po komunie!

Data: 2009-07-17 12:07:03
Autor: Vic
W SKROCIE...
HaMMeR wrote:
Och wy, nowobogacka, czerwona 'elyto'! Ile w was perweniusza, to nawet sie nie domyslacie!
'Nowa klasa' hebana.., popluczyny po komunie!

Co ty wiesz... produkcie komunistycznych szkol ;)

Data: 2009-07-17 12:14:10
Autor: Panslavista
W SKROCIE...

Użytkownik "HaMMeR" <tranzac@aster.pl> napisał w wiadomości
Vic wrote:

> [...]

nie
domyslacie!
'Nowa klasa' hebana.., popluczyny po komunie!

Zdołowałeś wica, he...he.

Data: 2009-07-17 12:20:55
Autor: Vic
W SKROCIE...
Panslavista wrote:
ZdoÂłowaÂłeÂś wica, he...he.

Lece po deprim... :)

Data: 2009-07-17 12:13:21
Autor: Panslavista
W SKROCIE...

Użytkownik "Vic" <bjorgul@o2.pl> napisał w wiadomości
rAzor wrote:
> [...]

Sa tacy, dla ktorych picie wina (gronowego) zamiast slodkiego syropu
zalanego spirytusem jest snobizmem... Coz...

Jest firma sprzedająca koncentrat soku winogronowego biały i czerwony -
proporcje wody i soku 4:1, z jednej beczki wychodzi tona soku (wina). Trzeba
mieć kilka fermentorów...

Data: 2009-07-17 12:24:17
Autor: Vic
W SKROCIE...
Panslavista wrote:
Jest firma sprzedajÂąca koncentrat soku winogronowego biaÂły i czerwony -
proporcje wody i soku 4:1, z jednej beczki wychodzi tona soku (wina). Trzeba
mieĂŚ kilka fermentorĂłw...

Jesli wycisneli ten sok z winogron, dobrych winogron, to co za roznica czy sfermentuje tam gdzie zostalo zebrane czy gdzie indziej?
Zalezy jak to sie zrobi...
Ale napewno dobre nie bedzie jak dosypiesz do tego cukru i potraktujesz spirolem, zeby mialo 'palera' ;)

Data: 2009-07-17 12:11:08
Autor: Panslavista
W SKROCIE...

> [...]

kasy, a potem trafić na wczasową melinę, żeby zrozumieć w czym rzecz.
Snobizm i głupota to kosztowne sprawy. :-)

Najsmaczniejsze wino owocowe jest z jeżyny. Słodkie.
Później porzeczki czarne i czerwone, róża.

> Podoba ci się morświn?

Delfiny lubię, bo sympatyczne i ludzkie. Ale chyba nie o to pytasz.

Nasz morświn to waleń. A ten jest tuskłym sqrwysynem.

W SKROCIE...