W Sejmie znalazłoby się SLD

Data: 2018-03-28 14:01:43
Autor: boukun
W Sejmie znalazłoby się SLD
Tylko 28 proc. Polaków zagłosowałoby na PiS - wynika z najnowszego sondażu Kantar Millward Brown na zlecenie "Faktów" TVN i TVN24. To spadek o 12 punktów procentowych w porównaniu z poprzednim badaniem przeprowadzonym w lutym.

PO popiera 22 proc. Polaków (wzrost o 6 pkt. proc.), Kukiz'15 10 proc. (wzrost o 4 pkt. proc.).

W Sejmie znalazłoby się SLD z poparciem w wysokości 9 proc. (wzrost o 6 pkt. proc.), Nowoczesna 6 proc. (spadek o 2 pkt. proc.), PSL 5 proc. (bez zmian w porównaniu z poprzednim badaniem) oraz partia Wolność 5 proc. (wzrost o 2 pkt. proc.).

https://wiadomosci.wp.pl/pis-traci-poparcie-duze-zmiany-w-sondazu-6235061768074881a

boukun

Data: 2018-03-28 08:25:21
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
W Sejmie znalazłoby się SLD
Też uważam że pisiorstwu się należało za lekkie rozbujanie gospodarki.

Tera w rzundzie zarabiają mniej niż ma dentysta. Zresztą to samo pisałem
i za peło.  Za 10 tysi nikt kompetennty do żłoba nie pójdzie, chyba że
ideowiec, ale tych mało. Alternatywą jest peło co wexmie niby mało do kiesy,
ale na boku weźmie 10x więcej.

Takie są realia. Poza tym uważam że 460 osłów w PL to przegięcie pały.

Data: 2018-03-28 08:36:02
Autor: japanizer
W Sejmie znalazłoby się SLD
On Thursday, March 29, 2018 at 12:25:22 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
[...]

I dlatego przez 2,5 roku pisiorstwo nikogo z PO skazać nie może -- a nie ma w zasadzie tygodnia, by jakiegoś pisiora do aresztu za korupcję nie wsadzono?

Pomówienia z ust pisiorstwa niezbyt wiarygodnie brzmią, a w dodatku to, że co tydzień się okazuje, że w pisior=złodziej -- nie stawia ich w najlepszym świetle, nie przyznasz?

Data: 2018-03-28 09:32:27
Autor: japanizer
W Sejmie znalazłoby się SLD
On Thursday, March 29, 2018 at 1:23:07 AM UTC+9, boukun wrote:
Użytkownik  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

Pomówienia z ust pisiorstwa niezbyt wiarygodnie brzmią, a w dodatku to, że co tydzień się okazuje, że w pisior=złodziej -- nie stawia ich w najlepszym świetle, nie przyznasz?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Sądy są wciąż POwskie :)

Jakaś bzdura z tym "peowskie sądy". Coś jak "zamach w Smoleńsku" - też dużo Polaków uwierzyło w tą bzdurę.

Poza tym, Ziobro, na mocy nowych ustaw o "reformie" sądownictwa powymieniał kierownictwo chyba wszystkich sądów w Polsce.

Data: 2018-03-29 09:24:01
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M.Wolski - PiS
W Sejmie znalazłoby się SLD
Użytkownik "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:p9gfh8$18ld$1gioia.aioe.org...
Sądy są wciąż POwskie :)

Wszyscy są zwolennikami PO. Nawet PiS. Właściel kota też! Co ja gadam! Nawet Rydzyk!

CL

Data: 2018-03-29 10:59:30
Autor: Presidente de San Escobar
W Sejmie znalazłoby się SLD
Bytomir Szydera vel Dąs <franek.zyto@gmail.com> napisał(-a):

Za 10 tysi nikt kompetennty do żłoba nie pójdzie, chyba że
ideowiec, ale tych mało. Alternatywą jest peło co wexmie niby mało do kiesy,
ale na boku weźmie 10x więcej.

Pis nie kradnie - Pis bierze jak swoje w dowolnej wysokości :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-29 11:20:26
Autor: Presidente de San Escobar
W Sejmie znalazłoby się SLD
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

W Sejmie znalazłoby się SLD z poparciem w wysokości 9 proc. (wzrost o 6 pkt. proc.),

brawo sld

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-03-29 13:12:19
Autor: A. Filip
W Sejmie znalazłoby się SLD
Presidente de San Escobar <presidente@sanescobar.so> pisze:
"boukun" <boukun@gmail.com> napisał(-a):

W Sejmie znalazłoby się SLD z poparciem w wysokości 9 proc. (wzrost o 6 pkt. proc.),

brawo sld

Dlaczego bijesz brawo post komunistom?

--
A. Filip

[...]