W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące mo żna?

Data: 2009-04-27 10:55:45
Autor: rjewticz@gmail.com
W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące mo żna?
On 27 Kwi, 09:12, Rylen <rylenS...@man.pl> wrote:
No mam kłopot. Cała rodzina ma w Plusie
Żona (od 3ch miesięcy) też. Ale z nią jest taki kłopot
że nie dzwoni prawie wcale.Aparat jest jej jednak potrzebny
bo się często przemieszczamy i te 2-3 słowa trzeba powiedzieć.
Co miesiąc doładowuję jej za 30zł a ona wykorzystuje z tego
5-6zł! więc już się nazbierało prawie 100zł które nie wykorzysta.
czy jest jakaś możliwość w SimPlusie (na kartę) aby płacić
np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

ja w swoim czasie dla córek które mało rozmawiały miałem abonament w
plusie za 10 PLN/mies . ( ze swoim telefonem ) - cała kwota
przeznaczona na rozmowy,po przekroczeniu cena za min. była chyba 0.69
PLN . Wydaje mi się że ta oferta jeszcze obowiązuje

pozdr

W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące mo żna?