W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?

Data: 2009-04-27 10:11:36
Autor: tl
W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?

Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości news:gt3mdk$lb6$1nemesis.news.neostrada.pl...

np: 50zł/mc tak jak to jest (słyszałem ) w jakiejś sieci ?
A jeśli nie to do jakiej przejść aby taka możliwość była ?

5 pln /rok - play fresz
abonament 0 pln - era

tl

ps. Nie wierzę, że o tym jeszcze nie słyszałeś/czytałeś.

Data: 2009-04-27 11:21:04
Autor: Rylen
tl pisze:
[...]

O Play to oczywiście słyszałem (pomimo swoich 70 lat!)
Ale znajomi nie chcieli by dzwonić do niej (chyba raczej z przekory
ale jednak) bo to "drogo" jak mi mówią.Tak że na PLAY się nie zdecyduję.
Nie chcę mieć "cichych" wrogów. Bo to widzisz jest tak: w oczy to Ci nie powiedzą, ale poza tobą to obgadają.Tak się zdarzyło że jedna osoba
(młoda) ma w PLAY i słyszałem jak ją obgadują. A to "co to jej nie stać
na rozmowy , przecież dobrze zarabia" "tylko od nas kasę wyciąga".
NO ale jak już ona jest no to wszystko OK cacy...cacy.. nikt tego tematu
przy niej nie podejmuje . No bo "nie wypada" . I tak to z tym jest.
Pozdrawiam

Rylen

Data: 2009-04-27 09:27:50
Autor: Olgierd
Dnia Mon, 27 Apr 2009 11:21:04 +0200, Rylen napisał(a):

[...]

Zawistni. Nie słuchaj takich! ;-)

--
pozdrawiam serdecznie, Olgierd
Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

Data: 2009-04-27 11:29:11
Autor: Rylen
W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?
OK już sie dowiedziałem ze strony Simplusa http://simplus.pl/v.do?idx=805079
(którą podał mi Maciek)
że można doładować za 50zł na 3 miesiące
i z tego skorzystam.
Dziękuję!

Rylen

Data: 2009-04-27 11:39:55
Autor: Maciek
W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?
Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał
Dziękuję!

Na zdrowie! :)
I na zdrowie Ci wyjdzie jeśli dasz sobie spokój z *takimi* znajomymi. Z Twojego opisu wynika, że są fałszywi. A założę się, że korzystają z Play gdy nikt nie widzi - ukryta prezentacja numeru, drugi telefon "a taki tam, testuję sobie". To nie ludzie, to wilki ;)

Maciek.

Data: 2009-04-27 18:42:13
Autor: radekp@konto.pl
W SimPlusie dołado wanie 50zł za 3 mi esiące można?
Mon, 27 Apr 2009 11:21:04 +0200, w <gt3thr$pg4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
Rylen <rylenSPAM@man.pl> napisał(-a):

ale jednak) bo to "drogo" jak mi mówią.Tak że na PLAY się nie zdecyduję.
Nie chcę mieć "cichych" wrogów. Bo to widzisz jest tak: w oczy to Ci nie powiedzą, ale poza tobą to obgadają.Tak się zdarzyło że jedna osoba

To przenieś jej nr do Mobilkinga.

Data: 2009-04-27 21:10:05
Autor: tl

Użytkownik "Rylen" <rylenSPAM@man.pl> napisał w wiadomości news:gt3thr$pg4$1atlantis.news.neostrada.pl...
tl pisze:
[...]

To kup w playu Myphona na 2 karty sim. Na jednej uruchom abo dla
tych "co to ich nie stać na dzwonienie do fresza" za zero złoty w erze,
a na drugiej fresza żeby w razie czego nie wspomagać niepotrzebnie kieszeni operatora rozmowami do tych znajomych :-).

czapka z głowy - 45-latek :-)

Data: 2009-04-27 21:33:30
Autor: Rylen
tl pisze:
[...]

Wyobraź sobie że kupiłem MyPhone MP 6650 1 kwietnia za 299zł (ten na 2 karty sim)  po kilku dniach zaczął "gubić" ustawienia, a 8go kwietnia padł.
9 go zgłosiłem do naprawy. Przyjechał kurier i odebrał. Cały przebieg naprawy można obserwować w internecie na ich stronie.
Dostałem takiego e-maila " Status zlecenia mozna obserwować na stronie: http://www.serwis-myphone.pl
  Wpisując numer zlecenia: xxxxxx
  oraz hasło: xxxxxx
No i rzeczywiście wczoraj dostałem e-maila że kurier do domu go przywiezie. Co do telefonu: Ładny zgrabny,tani, posiada radio itd. . A co do wad to jak jest
słońce (nawet niewielkie to nie widać wyświetlanych numerów, trzeba wejść do bramy... Ale ogólnie bym go polecił. 2 lata gwarancji dor-dor
A że po paru dniach padł? No cóż , zauważyłem że wszystko co obecnie
produkują jest marne i tylko ładny wygląd ma.Laptoy i inne gadzety.
No ale to może tylko moje zdanie . Nie musicie się z tym zgadzać.
DEla mnie jest ważna gwarancja.

Rylen

W SimPlusie doładowanie 50zł za 3 miesiące można?