W Soczi sportowcy fikaj? kozio?ki, a po?yteczni idioci przechodz? przyspieszony kurs co znaczy rosyjski rozmach

Data: 2014-02-15 11:25:57
Autor: miś z okienka
W Soczi sportowcy fikaj? kozio?ki, a po?yteczni idioci przechodz? przyspieszony kurs co znaczy rosyjski rozmach
Narciarscy mistrzowie przewracają się jak nowonarodzone żyrafy, snowboardziści walą twarzami o glebę, coraz więcej wybitnych sportowców odnosi kontuzje i mówi o kompromitacji, coraz więcej dziennikarzy nieśmiało wspomina o skandalu. Ktoś nawet nazwał imprezę idiotyzmem stulecia (..) w Soczi temperatura zbliża się do plus 20 stopni Celsjusza, więc śnieg jest jak cukier.

Data: 2014-02-15 11:36:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "miś z okienka" <miszokienka@.pl> napisał w wiadomości news:ldnfd6$dtt$3node1.news.atman.pl...
[...]

Złej tanecznicy...

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-15 12:37:31
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 15 lutego 2014 11:36:44 UTC+1 użytkownik Bogdan Idzikowski napisał:
> [...]

> Narciarscy mistrzowie przewracają się jak nowonarodzone żyrafy, > snowboardziści walą twarzami o glebę, coraz więcej wybitnych sportowców > odnosi kontuzje i mówi o kompromitacji, coraz więcej dziennikarzy > nieśmiało wspomina o skandalu. Ktoś nawet nazwał imprezę idiotyzmem > stulecia (..) w Soczi temperatura zbliża się do plus 20 stopni Celsjusza, > więc śnieg jest jak cukier.

Baletnicy...

rozbawiony

....baletnicy

Data: 2014-02-15 20:47:56
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ff433c$0$2156$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Której złej towarzyszu Idzikowski? (to nie wiecie, że Polak wyląduje nawet na piasku?)

Data: 2014-02-15 12:38:33
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 15 lutego 2014 20:47:56 UTC+1 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:

> Złej tanecznicy...

Której złej towarzyszu Idzikowski? (to nie wiecie, że Polak wyląduje nawet na piasku?)

....lecąc na drzwiach od stodoły...

Data: 2014-02-16 04:06:55
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:47 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Radzę ci towarzyszu, nie próbuj latać na drzwiach od stodoły bo zbijesz  tyłek.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:21:26
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbctlthd50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Jak zwykle macie rację Piszczyk. Stodoła, jak sama nazwa wskazuje, służy do ukrywania Żydów w czasie okupacji.
__
gru.pl

Data: 2014-02-17 02:46:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:21 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Mam ci powiedzieć, gdzie masz swoją filozofie gnoju?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:15:35
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbekiya050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ależ nie musicie się krępować towarzyszu Piszczyk!
-kolektyw

Data: 2014-02-18 02:57:21
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:15 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Przez dobre wychowanie ogranicze się gnojku.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:46:34
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbgfpvot50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zamiast stroić fochy, wykopcie Piszczyk sto dołów, i zobaczcie, czym to się różni od stodoły.
-kolektyw

Data: 2014-02-19 03:29:05
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:46 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Sraj tylko za stodołą i najlepiej w kolektywie gnoju.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:43:23
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbiburob50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

A czy wy wiecie Piszczyk, do czego służy stodoła?
-kolektyw

Data: 2014-02-21 03:07:25
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:43 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Podobnym tobie wieśniakom do srania gnoju.  ;)
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-21 13:08:02
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xblz6nhp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Czyżbyście Piszczyk awansowali?
Przenieśli was do miasta z tej podradomskiej pipidówki?
-kolektyw

Data: 2014-02-21 14:54:35
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 13:08 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Hmmm, piszesz to już jako srakotarz?
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-21 23:21:37
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbmww9q850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Hmmm, pewnie już was przenieśli z tej Dąbrówki, bo żeście się pyskaci zrobili towarzyszu Piszczyk...
-kolektyw

Data: 2014-02-22 03:00:07
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 23:21 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

No, no nie znacie historii gnoju, kto to była Dąbrówka?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 15:04:39
Autor: Towarzysz Gnój

[...]

No, no nie znacie geografii gdzie pod Radomiem jest Dąbrówka?
(nie krępujcie się Pietrzykowski - Partia wie wszystko)
-kolektyw

Data: 2014-02-22 17:20:16
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:04 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Czyli jak wie wszystko to nie wie nic gnoju, wysrałeś sie już kolektywnie  za stodołą?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 19:46:34
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xboyb2d050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Mówicie, że nie wie? hmmm....
Jak zwykle macie rację Piszczyk, pod Radomiem nie ma i nigdy nie było żadnej Dąbrówki.
Buuuu-ha-ha!
-kolektyw

Data: 2014-02-23 01:47:08
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 19:46 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Zmień esbeckie metody śledztwa gnoju, bo te dają słabe rezultaty..  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 18:24:36
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbplsuvp50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Słusznie Piszczyk, więc umówmy sie tak: Dąbrówka jest pod Radomiem, ale na razie Partia nic o tym nie wie.
-kolektyw

Data: 2014-02-24 02:00:01
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:24 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

Słusznie Piszczyk, więc umówmy sie tak: Dąbrówka jest pod Radomiem, ale  na razie Partia nic o tym nie wie.
-kolektyw

Zostaw te gierki dla podobnych sobie przygłupów, a co do Dąbrówki to  udzieliłem twojej esbeckości obfitej informacji w osobnym poście.
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 03:13:21
Autor: stevep
[...]

Wolę Dąbrówkę niż gnojówkę.  '<

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-22 15:03:11
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbnu4js850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nu, słusznie Pietrzykowski... A powiedzcie no jeszcze, czy wyście nie chodzili do szkoły z niejakim Pająkiem?
-kolektyw

Data: 2014-02-22 17:18:27
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 15:03 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Z niejakim Pająkiem gnoju to chodziłem na turystykę, był to słynny na całą  Polskę i nie tylko turysta.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-23 01:45:24
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 19:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Nauczysz go "Międznarodówki" gnoju?  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-24 02:01:11
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 18:25 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

 a śpiewać umiał?

Nauczysz go "Międznarodówki" gnoju?  :D

a w jakim języku?

W esperanto gnoju.  ;)

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-15 11:37:11
Autor: A. Filip
W Soczi sportowcy fikajÄ? kozio??ki, a po??yteczni idioci propagandujÄ?
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
[...]

W Kenii jest równik i góra na której leży śnieg, wiec może nie pierdol jak "Urban propagandy 21 wieku" ile jest w Soczi tylko pisz ile jest tam gdzie się rozgrywa zawody olimpijskie na otwartym powietrzu, ile jest w dzień i ile jest w nocy (dośnieżanie).

Mam pogardę dla *idiotów* którzy nie wiedzą od którego momentu (zbędna) przesada z nich samych robi *żenujących* pajaców albo nie mają wstydu się tym przejmować.

--
A. Filip
Kiedy bijesz, sprawiaj bĂłl; kiedy dajesz, nasyć.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-02-15 15:08:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:snm9e8fnrfe2f6.huge.strangled.net...
[...]

A może nasz geniusz włączy telewizor i popatrzy, jak to jest ze śniegiem w Soczi, bo ja go widzę wszędzie. I na trasie i obok trasy i widzę w tle ośnieżone góry. Rusofobia i Putinofobia powinna mnieć jednak rozsądne granice.

rozbawiony

Data: 2014-02-15 21:11:21
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ff74e1$0$2148$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widać towarzyszu Idzikowski, że jesteście również ekspertem śniegoznastwa. Najwyższy czas podnieść dupę od telewizora i ruszyć na naukowe konsultacje, na przykład do Grenlandii - tamtejsi Eskimosi używają kilkunastu nazw na określenia różnego rodzaju śniegu.
__
Z partyjnym pozdrowieniem!
-kolektyw

Data: 2014-02-15 12:43:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W Soczi sportowcy fikaj? kozio?ki, a po?yteczni idioci propaganduj?
W dniu sobota, 15 lutego 2014 21:11:21 UTC+1 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:
> [...]

>>> j

> [...]

Widać towarzyszu Idzikowski, że jesteście również ekspertem śniegoznastwa. Najwyższy czas podnieść dupę od telewizora i ruszyć na naukowe konsultacje, na przykład do Grenlandii - tamtejsi Eskimosi używają kilkunastu nazw na określenia różnego rodzaju śniegu.

kilkuset towarzyszu...kilkuset.
Kilkanaście nazw śniegu to my mamy...

Data: 2014-02-16 04:03:49
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:11 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Hej, towarzyszu uczony, daj głos o ruskim śniegu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:48:59
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbctgnji50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zawsze do usług towarzyszu Piszczyk:
http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/113299,na-syberii-spadl-czarny-snieg

Nawiasem dodam, że towarzysze chińscy szybko sie uczą:
http://wolnemedia.net/ekologia/w-chinach-spadl-czarny-snieg/

Data: 2014-02-17 02:45:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Rozczarowałeś mnie, myślałem, że to śnieg w postaci spadających czarnych  kotów.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:19:26
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbekhayl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W ogóle za dużo myślicie towarzyszu Piszczyk. I bez wzgledu na kolor śniegu, za ciężką wam ulepili głowę.
-kolektyw

Data: 2014-02-18 02:56:23
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:19 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Mało oryginalne gnojku jako, że głowę masz tylko po to, żeby się podrapać

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:53:54
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbgfn9me50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Podrapcie sie i wy towarzyszu Pietrzykowski (do świętego Grzegorza nic wam nie grozi).
-kolektyw

Data: 2014-02-19 03:28:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:53 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

A już się podrapałeś, czy zamiast łba znalazłeś kapustę gnoju?  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:47:01
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbibsyu050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie ma kapuscianych gnojów. Są natomiast głąby kapusciane, ale o tym będzie mowa na następnym zebraniu towarzyszu Piszczyk.
-kolektyw

Data: 2014-02-21 03:06:27
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:47 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Tylko nie zapomnij podczas prelekcji pierdnąć gnoju.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-15 20:45:00
Autor: Towarzysz GnĂłj
[...]

Słusznie obywatelu.. Następne zimowe igrzyska zorganizujemy na szczycie Kilimandżaro.
__
gru.pl

 wiec moĹźe nie

Data: 2014-02-16 04:05:21
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:45 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Wy z GRU?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:31:18
Autor: Towarzysz GnĂłj
[...]

Słusznie *obywatelu* - (zbędna) przesada jest *idiotyczna* i (naprawdę) *żenująca*.
Z (partyjnym) *pozdrowieniem*!
- kolektyw

Data: 2014-02-15 17:37:45
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 11:25 miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:

[...]

Pewnie wraży spisek, a "putinowcy" się nie przewracają- wpisz w google.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 12:17:37
Autor: Lord Donald
W Soczi sportowcy fikajÄ? kozio??ki, a po?? yteczni idioci przechodzÄ? przyspieszony kurs c o znaczy rosyjski rozmach
W dniu 15.02.2014 11:25, miś z okienka pisze:
[...]

Dobrze że nie ma tam naszych polskich piłkarzy, to by była samobójcza rzeźnia, ci by nawet nie musieli by się starać aby pokazać jak to u ruskich źle, samoistnie zaspokoili by swoje rusofobiczne fobie.

W Soczi sportowcy fikaj? kozio?ki, a po?yteczni idioci przechodz? przyspieszony kurs co znaczy rosyjski rozmach