W Soczi sportowcy fikajÄ? kozio??ki, a po??yteczni idioci propagandujÄ?

Data: 2014-02-15 11:37:11
Autor: A. Filip
W Soczi sportowcy fikajÄ? kozio??ki, a po??yteczni idioci propagandujÄ?
miś z okienka <miszokienka@.pl> pisze:
Narciarscy mistrzowie przewracają się jak nowonarodzone żyrafy,
snowboardziści walą twarzami o glebę, coraz więcej wybitnych
sportowców odnosi kontuzje i mówi o kompromitacji, coraz więcej
dziennikarzy nieśmiało wspomina o skandalu. Ktoś nawet nazwał imprezę
idiotyzmem stulecia (..) w Soczi temperatura zbliża się do plus 20
stopni Celsjusza, więc śnieg jest jak cukier.

W Kenii jest równik i góra na której leży śnieg, wiec może nie pierdol jak "Urban propagandy 21 wieku" ile jest w Soczi tylko pisz ile jest tam gdzie się rozgrywa zawody olimpijskie na otwartym powietrzu, ile jest w dzień i ile jest w nocy (dośnieżanie).

Mam pogardę dla *idiotów* którzy nie wiedzą od którego momentu (zbędna) przesada z nich samych robi *żenujących* pajaców albo nie mają wstydu się tym przejmować.

--
A. Filip
Kiedy bijesz, sprawiaj bĂłl; kiedy dajesz, nasyć.  (Przysłowie arabskie)

Data: 2014-02-15 15:08:32
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:snm9e8fnrfe2f6.huge.strangled.net...
[...]

A może nasz geniusz włączy telewizor i popatrzy, jak to jest ze śniegiem w Soczi, bo ja go widzę wszędzie. I na trasie i obok trasy i widzę w tle ośnieżone góry. Rusofobia i Putinofobia powinna mnieć jednak rozsądne granice.

rozbawiony

--
Kłótnia z idiotą jest jak gra w szachy z gołębiem. Nieważne, jak dobrze grasz, gołąb i tak przewróci wszystkie figury, nasra na szachownicę i będzie dumny z wygranej.

Data: 2014-02-15 21:11:21
Autor: Towarzysz GnĂłj

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:52ff74e1$0$2148$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Widać towarzyszu Idzikowski, że jesteście również ekspertem śniegoznastwa. Najwyższy czas podnieść dupę od telewizora i ruszyć na naukowe konsultacje, na przykład do Grenlandii - tamtejsi Eskimosi używają kilkunastu nazw na określenia różnego rodzaju śniegu.
__
Z partyjnym pozdrowieniem!
-kolektyw

Data: 2014-02-15 12:43:39
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W Soczi sportowcy fikaj? kozio?ki, a po?yteczni idioci propaganduj?
W dniu sobota, 15 lutego 2014 21:11:21 UTC+1 użytkownik Towarzysz Gnój napisał:
> [...]

>>> j

> [...]

Widać towarzyszu Idzikowski, że jesteście również ekspertem śniegoznastwa. Najwyższy czas podnieść dupę od telewizora i ruszyć na naukowe konsultacje, na przykład do Grenlandii - tamtejsi Eskimosi używają kilkunastu nazw na określenia różnego rodzaju śniegu.

kilkuset towarzyszu...kilkuset.
Kilkanaście nazw śniegu to my mamy...

Data: 2014-02-16 04:03:49
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:11 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Hej, towarzyszu uczony, daj głos o ruskim śniegu.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:48:59
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbctgnji50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Zawsze do usług towarzyszu Piszczyk:
http://www.twojapogoda.pl/wiadomosci/113299,na-syberii-spadl-czarny-snieg

Nawiasem dodam, że towarzysze chińscy szybko sie uczą:
http://wolnemedia.net/ekologia/w-chinach-spadl-czarny-snieg/

Data: 2014-02-17 02:45:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:48 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Rozczarowałeś mnie, myślałem, że to śnieg w postaci spadających czarnych  kotów.  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-17 16:19:26
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbekhayl50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

W ogóle za dużo myślicie towarzyszu Piszczyk. I bez wzgledu na kolor śniegu, za ciężką wam ulepili głowę.
-kolektyw

Data: 2014-02-18 02:56:23
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 16:19 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Mało oryginalne gnojku jako, że głowę masz tylko po to, żeby się podrapać

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-18 21:53:54
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbgfn9me50oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Podrapcie sie i wy towarzyszu Pietrzykowski (do świętego Grzegorza nic wam nie grozi).
-kolektyw

Data: 2014-02-19 03:28:00
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 21:53 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

A już się podrapałeś, czy zamiast łba znalazłeś kapustę gnoju?  :D

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-20 22:47:01
Autor: Towarzysz Gnój

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.xbibsyu050oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Nie ma kapuscianych gnojów. Są natomiast głąby kapusciane, ale o tym będzie mowa na następnym zebraniu towarzyszu Piszczyk.
-kolektyw

Data: 2014-02-21 03:06:27
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 22:47 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Tylko nie zapomnij podczas prelekcji pierdnąć gnoju.  :D
--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-15 20:45:00
Autor: Towarzysz GnĂłj
[...]

Słusznie obywatelu.. Następne zimowe igrzyska zorganizujemy na szczycie Kilimandżaro.
__
gru.pl

 wiec moĹźe nie

Data: 2014-02-16 04:05:21
Autor: stevep
W dniu .02.2014 o 20:45 Towarzysz Gnój <gnojczerwony@gru.pl> pisze:

[...]

Wy z GRU?

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-02-16 21:31:18
Autor: Towarzysz GnĂłj
[...]

Słusznie *obywatelu* - (zbędna) przesada jest *idiotyczna* i (naprawdę) *żenująca*.
Z (partyjnym) *pozdrowieniem*!
- kolektyw

W Soczi sportowcy fikajÄ? kozio??ki, a po??yteczni idioci propagandujÄ?