W Społem, w Pewexie byli kim¶, dzi¶ s± wycięci

Data: 2013-01-27 13:19:00
Autor: u2
W Społem, w Pewexie byli kim¶, dzi¶ s± wycięci
W dniu 2013-01-27 13:01, No pasaran pisze:
Je¶li uda się nam uchronić, ostrzec chociaż kilka osób, aby nie weszły w
tę pułapkę, będziemy naprawdę szczę¶liwe - podkre¶laj± trzy kobiety,
wszystkie w ¶rednim wieku, z dużym do¶wiadczeniem w handlu. Żabka
popl±tała im życie.

Te zabki, biedronki i inne markety to drenowanie polskich kieszeni.

Data: 2013-01-27 19:09:54
Autor: jr
W Społem, w Pewexie byli kim¶, dzi¶ s± wycięci

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51051b33$0$26691$65785112news.neostrada.pl...

| Te zabki, biedronki i inne markety to drenowanie polskich kieszeni.

A co myslales komuchu, ze ci sie za darmo nalezy?

Data: 2013-01-27 20:13:45
Autor: u2
W Spo�em, w Pewexie byli kim�, dzi � s� wyci�ci
W dniu 2013-01-27 19:09, jr pisze:
 Te zabki, biedronki i inne markety to drenowanie polskich kieszeni.

A co myslales komuchu, ze ci sie za darmo nalezy?

Glupis, te supermarkety nie wykazuja zadnych zyskow, nie placa podatkow, stosuja ceny dumpingowe, byle tylko wykosic polska konkurencje.

Data: 2013-01-27 20:21:23
Autor: jr
W Spo?em, w Pewexie byli kim?, dzi? s? wyci?ci

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:51057c68$0$1213$65785112news.neostrada.pl...

Swiete prawo konkurencji.

Data: 2013-01-27 20:30:26
Autor: No pasaran
"jr" <tractusalbus@gru.pl> schrieb im Newsbeitrag news:ke3unp$ns9$1node1.news.atman.pl...

> [...]
|
| Glupis, te supermarkety nie wykazuja zadnych zyskow, nie placa podatkow,
| stosuja ceny dumpingowe, byle tylko wykosic polska konkurencje.

Stuknij się porz±dnie w ten głupi łeb.. "¦więte" prawo sprzedajnych kurew... Obcy nie płaci, Polak musi i do zaorania...

W Społem, w Pewexie byli kim¶, dzi¶ s± wycięci