W Stanach...

Data: 2013-12-13 18:04:10
Autor: TJ_Blues
W Stanach...
W amrykanskim parlamencie trwaja prace nad zmianami w prawie lotniczym
majace na celu zlagodzenie wymagan medycznych dla prywatnych pilotow.
Plan zaklada zniesienie koniecznosci pozytywnego zaliczenia med cat III
a w zamian dopuszczenie osob posiadajcych wazne prawo jazdy. Na tych
warunkach bedzie mozna uzyskac PPL VFR z limitem 14000ft.

Wg. mnie to swietny pomysl, ktory moze zastymulowac powrot GA do swietnosci i ekonomiczny rozwoj tego sektora.

http://www.flyingmag.com/news/house-bill-pushes-drivers-license-medical

cheers

Data: 2013-12-15 20:31:28
Autor: J.F
W Stanach...
UĹĽytkownik "TJ_Blues"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup
[...]

A w NY zadnych badan na PJ nie trzeba bedzie miec
http://gothamist.com/2011/09/27/the_dmv_will_now_let_your_self-cert.php

No i dobrze, w powietrzu latwiej sie minac niz na drodze :-)

J.

W Stanach...