W ¦widnicy jest taki zak³ad

Data: 2011-10-20 22:18:36
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad
Nie podam nazwy... Mój kolega, który zapierdala w tym zak³adzie za 1100 z³ miesiêcznie mówi mi, ¿e zak³ad produkuje jakie¶ liny stalowe i przeniós³ produkcjê z jakiej¶ podkopalnianej fabryki w Wa³brzychu do ¦widnicy, wszyskie maszyny s± stare, z poczatków istnienia zak³adu, z odleg³ych czasów PRL-u. W³a¶ciciel robi tak± rotacjê, co dwa, trzy dni zwalnia ludzi i przyjmuje nowych. Kilku jeszcze starych pracowników, przywo¿onych z Wa³brzycha t³umaczy swojemu nowemu szefowi, ¿e na tych maszynach normy takiej zawyzonej nie da sie wyci±gn±æ, bo fiksuj± i czêsto staj±, ¼le chodz± i produkuj± wadliwy towar. Ale szef naciska i popêdza, ¶rubuje normê, któr± ludzie nie s± w stanie wykonaæ na zdezelowanych maszynach...

I tak sprywatyzowali ca³± Polsk±, kradn±c maszyny pañstwowych zak³adów pracy i daj±c nachaja nowemu w³a¶cicielowi...

boukun

Data: 2011-10-20 22:50:15
Autor: Lorn
W ¦widnicy jest taki zak³ad
Jeszcze jest jaki¶ zak³ad? Super.

Data: 2011-10-21 00:28:49
Autor: Canucki
W ¦widnicy jest taki zak³ad
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
I tak sprywatyzowali ca³± Polsk±, kradn±c maszyny pañstwowych zak³adów
pracy i
daj±c nachaja nowemu w³a¶cicielowi...

Jeden zlodziej kradnie maszyny a drugi mieso i wedliny

Krzysztof Canucki

Data: 2011-10-21 10:18:32
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik " Canucki" <canucki@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7qec1$hnf$1inews.gazeta.pl...
[...]

Tych, co kradli miêso i wêdliny, powiesili w latach '60...

boukun

Data: 2011-10-21 18:52:48
Autor: pluton
W ¦widnicy jest taki zak³ad

> Jeden zlodziej kradnie maszyny a drugi mieso i wedliny
>
> Krzysztof Canucki

Tych, co kradli miêso i wêdliny, powiesili w latach '60...

Czas zaczac wieszac tych, co biora zasilki.

Nullification

Data: 2011-10-21 20:11:29
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7s84m$ebc$1inews.gazeta.pl...

> Jeden zlodziej kradnie maszyny a drugi mieso i wedliny
>
> Krzysztof Canucki

Tych, co kradli miêso i wêdliny, powiesili w latach '60...

Czas zaczac wieszac tych, co biora zasilki.
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

To nie ³atwiej jest tch, co te zasi³ki wymy¶lili? Przecie¿ to na nich spada za zasi³ki odpowiedzialno¶æ popierdolony przyg³upie!

boukun

Data: 2011-10-21 20:30:10
Autor: pluton
W ¦widnicy jest taki zak³ad
To nie ³atwiej jest tch, co te zasi³ki wymy¶lili? Przecie¿ to na nich
spada za
zasi³ki odpowiedzialno¶æ popierdolony przyg³upie!

Moze i latwiej, ale przyjemniej jest wieszac darmozjadow-pasozytow, co
pasozytuja na innych.

Nullification

Data: 2011-10-21 20:35:21
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7sdr6$1rb$1inews.gazeta.pl...
[...]

Czyli ustawodawców. Ciebie, jako kata pastwi±cego siê nad ofiarami systemu pierwszego lud by powiesi³...

boukun

Data: 2011-10-21 02:30:10
Autor: MH
W ¦widnicy jest taki zak³ad
[...]

=================

Kurde , marudzisz okrutnie  !!  Byæ mo¿e bêdê w Twojej okolicy w przysz³ym
tygodniu. Jak co , dam znaæ..  Byæ mo¿e Baca te¿ bêdzie...

Pzdr .,

MH

Data: 2011-10-21 10:40:53
Autor: Neko
W ¦widnicy jest taki zak³ad
U¿ytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w

Kurde , marudzisz okrutnie  !!  Byæ mo¿e bêdê w Twojej okolicy w przysz³ym
tygodniu. Jak co , dam znaæ..  Byæ mo¿e Baca te¿ bêdzie...

Podaj nazwe tej okolicy, abysmy omijali j± szerokim lukiem. :)

MH, boukun i baca (!)  Bedzie dzidzi ? :)))

Data: 2011-10-21 11:57:26
Autor: Polok_Prawdziwy
W ¦widnicy jest taki zak³ad
> [...]

Podaj nazwe tej okolicy, abysmy omijali j± szerokim lukiem. :)

MH, boukun i baca (!)  Bedzie dzidzi ? :)))

Aco, chcio³by¶ nom popiwo lotaæ...?

Data: 2011-10-21 14:24:45
Autor: MH
W ¦widnicy jest taki zak³ad
Polok_Prawdziwy <baca_nowocesny@onet.eu> napisa³(a):
> U¿ytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w

Aco, chcio³by¶ nom popiwo lotaæ...?

=========================

Ten Nemo jakosik inksy jez ....

MH

Data: 2011-10-21 10:39:26
Autor: Neko
W ¦widnicy jest taki zak³ad
U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³

[...]

To powiedzial boukun, ktory od 7 lat siedzi na garnuszku zony, ktora to zapierdala
za 3000 zl w Niemczech w salonach pieknosci.

Data: 2011-10-21 11:05:42
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7rb4j$ftb$1news.onet.pl...
[...]

Nie za 3, tylko za blisko 6 tysiêcy...
A czy Polacy maj± inny wybór?
Ju¿ z 4 milionów Polaków bandyci u w³adzy zrobili niewolników i ich dzieci pó³sierotami...

boukun

Data: 2011-10-21 12:41:03
Autor: jadrys
W Świdnicy jest taki zakład
W dniu 2011-10-20 22:18, boukun pisze:
Nie podam nazwy... Mój kolega, który zapierdala w tym zakładzie za 1100 zł miesięcznie mówi mi, że zakład produkuje jakieś liny stalowe i przeniósł produkcję z jakiejś podkopalnianej fabryki w Wałbrzychu do Świdnicy, wszyskie maszyny są stare, z poczatków istnienia zakładu, z odległych czasów PRL-u. Właściciel robi taką rotację, co dwa, trzy dni zwalnia ludzi i przyjmuje nowych. Kilku jeszcze starych pracowników, przywożonych z Wałbrzycha tłumaczy swojemu nowemu szefowi, że na tych maszynach normy takiej zawyzonej nie da sie wyciągnąć, bo fiksują i często stają, źle chodzą i produkują wadliwy towar. Ale szef naciska i popędza, śrubuje normę, którą ludzie nie są w stanie wykonać na zdezelowanych maszynach...

I tak sprywatyzowali całą Polską, kradnąc maszyny państwowych zakładów pracy i dając nachaja nowemu właścicielowi...

boukun

No przecież o to chodzi. O to zawsze chodziło w kapitalizmie - o wyzysk i korzyści osiągnięte jak najniższym kosztem... Nie zdawałeś sobie z tego sprawy wrzeszcząc "Precz z komuną" i niech żyje Wałęsa", a także podnosząc do góry dwa rozczapierzone paluchy?

Data: 2011-10-21 13:24:29
Autor: boukun
W Świdnicy jest taki zakład

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7ri7t$e8n$1news.onet.pl...
[...]

Nie, wtedy o co innego walczyliÅ›my! Gdyby w Polsce ludzie przed 1981 roku wyprzedzili zamiary hunty Jaruzelskiego i wyszli zbrojnie na ulice, to może byÅ‚oby wiÄ™cej ofiar na poczatku, ale dzisiaj nie byÅ‚oby tych wszystkich krwiopijców u wÅ‚adzy, nikt by o nich nie sÅ‚yszaÅ‚, nie  yloby biedy, wyzysku i kurewskiego kapitalizmu i Polska byÅ‚aby socjalistyczna...

boukun

Data: 2011-10-21 19:29:52
Autor: obserwator
W ¦widnicy jest taki zak³ad
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
kurewskiego kapitalizmu i Polska byłaby socjalistyczna...

ale zona u tych kurewskich kapitalistow te 6 tysiaczku zarabia i nie musisz pracowac, tylko siedzisz przy komputerze i wypisujesz glupoty.

Wyslij moze zone do Korei Polnocnej?Chociaz wlasnie tam zaczyna sie powazny problem z zywnoscia, co spowoduje prawdopodobnie smierc glodowa wielu Koreanczykow.

Niech zona wezmie ze soba jadrysia:)

Data: 2011-10-21 19:49:15
Autor: obserwator
W ¦widnicy jest taki zak³ad
bekon napisal:

Polacy baraniue

***************

maja wybor kacapski baranie, tylko takich ja ty trzeba wziac krotko  za morde.

Data: 2011-10-21 21:51:23
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7sibr$ev1$1inews.gazeta.pl...
bekon napisal:

Polacy baranie

***************

maja wybor kacapski baranie, tylko takich ja ty trzeba wziac krotko  za morde.

Takich jak ja jest 51%. Jak to sobie wyobra¿asz?

boukun

Data: 2011-10-21 21:56:32
Autor: u2
W ¦widnicy jest taki zak³ad
W dniu 2011-10-21 21:49,  obserwator pisze:
maja wybor kacapski baranie, tylko takich ja ty trzeba wziac krotko  za morde.

-- Wys³ano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl ->
http://www.gazeta.pl/usenet/

Ech te gwniane dyktatorskie zapedy. Tfuj. :)

Data: 2011-10-21 21:43:04
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7sh7g$bhv$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polacy baraniue nie maja ¿adnego wyboru, ponad 4 miliony Polaków zosta³o przez ten kurewski system zmuszonych do emigracji zarobkowej, najczê¶ciej udaj± siê do krajów o¶ciennych, ¿eby dzieci roz³±ki tak nie odczuwa³y. To jest przymus re¿imu, nie wybór zniewolonego polskiego narodu. Ci kapitali¶ci niemieccy te¿ Polaków wykorzystuj±, bo te¿ im p³ac± poni¿ej swojej minimalnej pensji i o wiele gorzej traktuj± jak swoich obywateli. Ale my nie mamy ¿adnej alternatywy, ¿adnego wyboru, albo sznur, albo emigracja zarobkowa, a czasami ca³e rodziny pope³niaj± zbiorowe samobójstwa w Polsce...

boukun

Data: 2011-10-21 19:47:12
Autor:

Data: 2011-10-21 21:21:38
Autor: jadrys
W Świdnicy jest taki zakład
W dniu 2011-10-21 13:24, boukun pisze:

[...]

WidzÄ™ że na stare lata nadal bujasz w obÅ‚okach.. Może ja czegoÅ› nie wiem, co siÄ™ w "SolidarnoÅ›ci" zmieniÅ‚o za sprawÄ… Jaruzelskiego i jego stanu wojennego, zmienili siÄ™ może przywódcy, zmienili zasady  dziaÅ‚alnoÅ›ci? Zrobili siÄ™ antyludzcy i prokapitalistyczni, czy może oni (wy) caÅ‚y czas byliÅ›cie prokapitalistyczni?

Data: 2011-10-21 21:31:33
Autor: boukun
W Świdnicy jest taki zakład

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j7sgn9$6od$1news.onet.pl...
[...]

Ty kurwa nic nie wiesz, albo głupa rżniesz... Każdy uczciwy Polak wie, że z Solidarnością zbrodniarz Jaruzelski rozprawił się w 1981 roku... Za namową agentów bezpieki, w tym Geremka... Geremek to nie Solidarność polska, Geremek to czlowiek Kiszczaka i Jaruzelskiego, to on po cichu układał się z Jaruzelskim i wyciszył mający przed stanem wojennym nastąpić strajk generalny...

Solidarność z 1989 roku nie ma nic wspólnego z Solidarnością 1980 roku, która została przez bandyte Jaruzelskiego zdelegalizowana. Tak ciężko jest to pojąć matole?

boukun

Data: 2011-10-21 14:38:41
Autor: obserwator
W ¦widnicy jest taki zak³ad
jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a): No przecie¿ o to chodzi. O to zawsze chodzi³o w kapitalizmie - o wyzysk i korzy¶ci osi±gniête jak najni¿szym kosztem... Nie zdawa³e¶ sobie z tego sprawy wrzeszcz±c "Precz z komun±" i niech ¿yje Wa³êsa", a tak¿e podnosz±c do góry dwa rozczapierzone paluchy?
**************************************

te , *intelektualista* od Urbana i Ikonowicza, zona boukuna zarabia te 6 000,
wlasnie u kapitalistow, a nie u komunistow:)

Data: 2011-10-21 18:52:10
Autor: pluton
W ¦widnicy jest taki zak³ad
[...]

Zajebiste maszyny nakradl. Pewnie maja gigantyczna wartosc muzealna.

Nullification

Data: 2011-10-21 20:15:10
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7s83h$e9q$1inews.gazeta.pl...
[...]

Taka warto¶æ, jak ca³a obecna Polska kapitalistyczna...

Z tego co niejaki Sharon na scp napisa³, to s± nawet maszyny poniemieckie...

"Jest to Linmet przy ulicy Inzynierskiej 8.
Przeniesiony w zeszlym roku z walbrzycha.

Urzadzenia nie sa z czasow PRL, a z czasow niemieckich.
Wlascicielem byla firma "Schlesische Drahtgewebe und
Drahtgeflechtefabrik "GmbH.
Po przejeciu fabryki w 1945, PRL nie wprowadzil tam zadnych
udoskonalen technicznych, zaiwaniano nadal na starych urzadzeniach"

boukun

Data: 2011-11-03 16:34:39
Autor: boukun
W ¦widnicy jest taki zak³ad

U¿ytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j7pvpg$6h5$1mx1.internetia.pl...
[...]

I tu wspomnia³em w³a¶nie o moim biskim koledze, którego dzisiaj re¿im zmusi³ do rozstania siê z ¿yciem...

boukun

W ¦widnicy jest taki zak³ad