W ¦widnicy jest taki zak³ad

Data: 2011-10-21 02:30:10
Autor: MH
W ¦widnicy jest taki zak³ad
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
Nie podam nazwy... Mój kolega, który zapierdala w tym zak³adzie za 1100 z³ miesiêcznie mówi mi, ¿e zak³ad produkuje jakie¶ liny stalowe i przeniós³ produkcjê z jakiej¶ podkopalnianej fabryki w Wa³brzychu do ¦widnicy, wszyskie maszyny s± stare, z poczatków istnienia zak³adu, z odleg³ych czasów PRL-u. W³a¶ciciel robi tak± rotacjê, co dwa, trzy dni zwalnia ludzi i przyjmuje nowych
. Kilku jeszcze starych pracowników, przywo¿onych z Wa³brzycha t³umaczy swojemu nowemu szefowi, ¿e na tych maszynach normy takiej zawyzonej nie da sie wyci±gn±æ, bo fiksuj± i czêsto staj±, ¼le chodz± i produkuj± wadliwy towar. Ale
 szef naciska i popêdza, ¶rubuje normê, któr± ludzie nie s± w stanie wykonaæ na zdezelowanych maszynach...

I tak sprywatyzowali ca³± Polsk±, kradn±c maszyny pañstwowych zak³adów pracy i daj±c nachaja nowemu w³a¶cicielowi...

boukun

=================

Kurde , marudzisz okrutnie  !!  Byæ mo¿e bêdê w Twojej okolicy w przysz³ym
tygodniu. Jak co , dam znaæ..  Byæ mo¿e Baca te¿ bêdzie...

Pzdr .,

MH

Data: 2011-10-21 10:40:53
Autor: Neko
W ¦widnicy jest taki zak³ad
U¿ytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w

Kurde , marudzisz okrutnie  !!  Byæ mo¿e bêdê w Twojej okolicy w przysz³ym
tygodniu. Jak co , dam znaæ..  Byæ mo¿e Baca te¿ bêdzie...

Podaj nazwe tej okolicy, abysmy omijali j± szerokim lukiem. :)

MH, boukun i baca (!)  Bedzie dzidzi ? :)))

Data: 2011-10-21 11:57:26
Autor: Polok_Prawdziwy
W ¦widnicy jest taki zak³ad
> [...]

Podaj nazwe tej okolicy, abysmy omijali j± szerokim lukiem. :)

MH, boukun i baca (!)  Bedzie dzidzi ? :)))

Aco, chcio³by¶ nom popiwo lotaæ...?

Data: 2011-10-21 14:24:45
Autor: MH
W ¦widnicy jest taki zak³ad