W Świdnicy jest taki zakład

Data: 2011-11-03 16:34:39
Autor: boukun
W Świdnicy jest taki zakład

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:j7pvpg$6h5$1mx1.internetia.pl...
Nie podam nazwy... Mój kolega, który zapierdala w tym zakładzie za 1100 zł miesięcznie mówi mi, że zakład produkuje jakieś liny stalowe i przeniósł produkcję z jakiejś podkopalnianej fabryki w Wałbrzychu do Świdnicy, wszyskie maszyny są stare, z poczatków istnienia zakładu, z odległych czasów PRL-u. Właściciel robi taką rotację, co dwa, trzy dni zwalnia ludzi i przyjmuje nowych. Kilku jeszcze starych pracowników, przywożonych z Wałbrzycha tłumaczy swojemu nowemu szefowi, że na tych maszynach normy takiej zawyzonej nie da sie wyciągnąć, bo fiksują i często stają, źle chodzą i produkują wadliwy towar. Ale szef naciska i popędza, śrubuje normę, którą ludzie nie są w stanie wykonać na zdezelowanych maszynach...

I tak sprywatyzowali całą Polską, kradnąc maszyny państwowych zakładów pracy i dając nachaja nowemu właścicielowi...

I tu wspomniałem właśnie o moim biskim koledze, którego dzisiaj reżim zmusił do rozstania się z życiem...

boukun

W Świdnicy jest taki zakład