W TV podali, ĹĽe nowe zasady zdawania prawka wejdÄ… dopiero w 2013

Data: 2012-01-05 15:28:23
Autor: Marcin N
W TV podali, ĹĽe nowe zasady zdawania prawka wejdÄ… dopiero w 2013
Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.

Data: 2012-01-06 11:25:11
Autor: Andrzej Zbierzchowski
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
W dniu 2012-01-05 15:28, Marcin N pisze:
Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.

Ja bym każdemu dorzucił obowi±zkow± psychotechnikę....

Data: 2012-01-06 13:29:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
W TV podali, ĹĽe nowe zasady zdawania prawka wejdÄ… dopiero w 2013
Hello Andrzej,

Friday, January 6, 2012, 11:25:11 AM, you wrote:

Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.
Ja bym każdemu dorzucił obowiązkową psychotechnikę....
A ja zalecił zmianę czytnika na taki, który nie psuje poprawnie
zadeklarowanych polskich robali.

--
Best regards,

Data: 2012-01-06 21:33:31
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-01-06 13:29, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

Minister opóźnił termin wejścia w życie przepisów.
Ja bym każdemu dorzucił obowiązkową psychotechnikę....
A ja zalecił zmianę czytnika na taki, który nie psuje poprawnie
zadeklarowanych polskich robali.

To nie czytnik, tylko użyszkodnik, który ustawił ISO na sztywno

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2012-01-06 22:17:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
Hello Mirek,

Friday, January 6, 2012, 9:33:31 PM, you wrote:

[...]

Czytnik - ja mam ustawione ISO na wysyłaniu (mogę ręcznie zmienić, co
zreszt± zrobiłem w poprezednim po¶cie) ale to ma sie nijak do
przyjmowania poprawnej deklaracji na wejsciu. Jedynie brak deklaracji
może namieszać ale w tym wypadku to nie nastapiło.

--
Best regards,

Data: 2012-01-07 11:10:49
Autor: John Kołalsky
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013

Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <roman@pik-net.pl>

[...]

Tak trudno zrozumieć, że na wej¶ciu można ustawić na sztywno ?

Data: 2012-01-07 11:12:18
Autor: Grejon
W dniu 2012-01-07 11:10, John Kołalsky pisze:

Tak trudno zrozumieć, że na wej¶ciu można ustawić na sztywno ?

Można tylko po co? Jak jest zadeklarowane kodowanie, to takie powinno być użyte, jak nie ma to i tak zostanie zastosowane domy¶lne.

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2012-01-07 21:31:44
Autor: John Kołalsky
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013

Użytkownik "Grejon" <grejon83@gmail.com>

Tak trudno zrozumieć, że na wej¶ciu można ustawić na sztywno ?

Można tylko po co? Jak jest zadeklarowane kodowanie, to takie powinno być użyte, jak nie ma to i tak zostanie zastosowane domy¶lne.

Ale jak jakie¶ głupki pisz± o ISO to tak sobie ustawił

Data: 2012-01-07 21:37:10
Autor: Grejon
W dniu 2012-01-07 21:31, John Kołalsky pisze:

[...]

Ale co innego ustawić ISO jako domy¶lne kodowanie, a co innego ustawić domy¶lne kodowanie dla każdego posta przychodz±cego.

Data: 2012-01-07 21:57:39
Autor: John Kołalsky
[...]

Kiedy to wła¶nie to samo :-)

Data: 2012-01-07 11:59:32
Autor: RoMan Mandziejewicz
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
Hello John,

Ale po co to robić?

--
Best regards,

Data: 2012-01-07 14:30:02
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2012-01-07 11:59, *RoMan Mandziejewicz* napisał, a mnie co¶ podkusiło, żeby odpisać:

[...]

O to zapytaj użyszkodnika :) - jak widzisz mi taki sam czytnik nie psuje kodowania :) - i nie muszę (choć mogę) nic robić z kodowaniem - dzieje się to automagicznie i w 99.99% dobrze.

Data: 2012-01-07 21:33:04
Autor: John Kołalsky
[...]

Po to samo po co ustawiać ISO na wyj¶ciu :-)

Data: 2012-01-11 20:39:50
Autor: Andrzej Zbierzchowski
[...]

Sa zadeklarowane poprawnie co można sprawdzić wy¶wietlaj±c nagłówek. Wzajemnie zalecam używanie czytnika który potrafi to przeczytać.

Data: 2012-01-11 21:09:47
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Nie zarzucam niepoprawnej deklaracji!

Wzajemnie zalecam używanie czytnika który potrafi to przeczytać.

Ależ mój czytnik poprawnie czyta Twoja deklarację, natomiast Twój
czytnik psuje polskie literki w cytatach - co widać powyżej.

--
Best regards,

Data: 2012-01-12 17:48:49
Autor: John Kołalsky
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013

Użytkownik "Andrzej Zbierzchowski" <andrzejzb@gazeta.pl>

Było o tym, że Ľle cytujesz

Data: 2012-01-12 17:49:26
Autor: John Kołalsky
[...]

A dodatkowo używasz kodowania utrudniaj±cego innym cytowanie twoich wypowiedzi

Data: 2012-01-12 18:25:27
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

A to już problem Twojego czytnika.

--
Best regards,

Data: 2012-01-12 18:59:09
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie, to problem zachowania. Cytować też może jak chce

Data: 2012-01-12 19:07:32
Autor: Cavallino
Użytkownik "John Kołalsky" <john@kowal.invalid> napisał w wiadomo¶ci news:

A dodatkowo używasz kodowania utrudniaj±cego innym cytowanie twoich
wypowiedzi

A to już problem Twojego czytnika.

Nie, to problem zachowania.

Dokładnie.
Po co utrudniać komu¶ życie, je¶li takie a nie inne ustawienie (domy¶lam się, że chodzi o qp), dokładnie NIC autorowi ustawienia nie daje, a wył±cznie utrudnia życie komu¶ innemu?

Data: 2012-01-12 19:13:12
Autor: RoMan Mandziejewicz
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
Hello John,

[...]

A dodatkowo używasz kodowania utrudniaj±cego innym cytowanie twoich
wypowiedzi
A to już problem Twojego czytnika.
Nie, to problem zachowania. Cytować też może jak chce

Nie - proble z QP±, to stary problem OE. I to jest problem Twojego
czytnika naprawdę. Ja nie mam najmniejszych problemów z cytowaniem
jego postów.

--
Best regards,

Data: 2012-02-02 02:16:07
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie, to nie jest problem OE tylko QP jako takiego. Nawet gdyby było inaczej to by nie tłumaczyło zło¶liwego zachowania.

Data: 2012-02-02 10:50:01
Autor: RoMan Mandziejewicz

Thursday, February 2, 2012, 2:16:07 AM, you wrote:

[...]

Problem ma OE - inne czytniki poprawnie interpretuję QPę.

--
Best regards,

Data: 2012-02-02 10:55:37
Autor: Chris
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
RoMan Mandziejewicz nabazgrał(a):

Zainstalować i zapomnieć o problemach:

http://www.grzegorz.net/oe/oept.php?lang=pl

--
www.bezwypadkowy.net - SprawdĽ historię auta i zobacz czy nie było wrakiem.
www.automo.pl - SprawdĽ VIN, wyposażenie, przebieg, historię wypadkow±.

Data: 2012-02-02 21:48:04
Autor: John Kołalsky
[...]

Nie. Po prostu nie ogarniasz cało¶ci problemu. I nie ma sensu tego tłumaczyć bo istot± sprawy jest zło¶liwe zachowanie a nie to, że jaki¶ czytnik według Ciebie ma problem.

Data: 2012-02-02 22:49:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
[...]

Jakby¶ nie zauważył, to ja zwróciłem uwage na psucie poprawnie
zadeklarowanych znaków. A problem z QP± pozostaje problemem OE - czy
Ci się to podoba czy nie.

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 16:35:16
Autor: John Kołalsky
[...]

Ale co z tego ? Zarówno psucie jak i używanie QP wynika ze skonfigurowania czytnika.

A problem z QP± pozostaje problemem OE - czy
Ci się to podoba czy nie.

No wła¶nie nie. To jest problem samego QP. Że jaki¶ czytnik a nawet masa czytników problemu nie ujawnia to jeszcze nie znaczy, że ten co ujawnia jest taki bee. Jest faktem, że dzisiaj można już problem rozwi±zać, ale przesłanek do nieużywania tego kodowania to nie zmienia.

Data: 2012-02-03 17:08:58
Autor: RoMan Mandziejewicz
W TV podali, że nowe zasady zdawania prawka wejd± dopiero w 2013
Hello John,

Friday, February 3, 2012, 4:35:16 PM, you wrote:

[...]

A problem z QP± pozostaje problemem OE - czy Ci się to podoba czy
nie.
No wła¶nie nie.

Potup nóżkami jeszcze.

To jest problem samego QP. Że jaki¶ czytnik a nawet masa
czytników problemu nie ujawnia to jeszcze nie znaczy,

Ależ znaczy. Bo OE to jedyny z popularnych czytników, który olewa
deklaracje QPy.

że ten co ujawnia jest taki bee. Jest faktem, że dzisiaj można już
problem rozwi±zać, ale przesłanek do nieużywania tego kodowania to
nie zmienia.

To jest przesłanka albo do zmiany czytnika albo do załatania go. Tym
bardziej, że łata jest dostepna. W ten prosty sposób, zamiast szarpać
nerwy sobie i grupie, nie przejmujesz się czy inny czytnik nasrał do
kodu czy nie. QPę należy mieć w dupie a nie wymachiwać obsranymi
gaciami.

--
Best regards,

Data: 2012-02-03 22:17:25
Autor: John Kołalsky
[...]

Póki co tylko Ty tupiesz.

To jest problem samego QP. Że jaki¶ czytnik a nawet masa
czytników problemu nie ujawnia to jeszcze nie znaczy,

Ależ znaczy. Bo OE to jedyny z popularnych czytników, który olewa
deklaracje QPy.

Bredzisz. Nie ma mowy o żadnym olewaniu.

[...]

Że jaki¶ półgłówek jest zło¶liwy ?

Tym
bardziej, że łata jest dostepna.

W nosie to mam.

W ten prosty sposób, zamiast szarpać
nerwy sobie i grupie, nie przejmujesz się czy inny czytnik nasrał do
kodu czy nie. QPę należy mieć w dupie a nie wymachiwać obsranymi
gaciami.

Póki co tylko Ty się denerwujesz i wmawiasz mi swoje problemy.

W TV podali, ĹĽe nowe zasady zdawania prawka wejdÄ… dopiero w 2013