W TVN nawet o 3 nad ranem koszerne pożywienie się dostanie

Data: 2016-08-05 13:26:08
Autor: Klin..................................................
W TVN nawet o 3 nad ranem koszerne pożywienie się dostanie
  Kiedyś o godzinie 3 nad ranem zadzwonił do mnie kierownik produkcji i żalił się, że jedna z gwiazd po zakończeniu zdjęć o tej godzinie szuka koszernego jedzenia w hotelu. I on pyta, co ma zrobić, bo przecież to idiotyzm. A ja mu odpowiedziałem, że ma szukać tego koszernego jedzenia, bo jeśli gwiazda takie je, to nie jest idiotyzm, tylko potrzeba i on jako kierownik produkcji powinien o to zadbać.

   Jak Was interesuje skąd to - wklejcie sobie tekst do g.

Data: 2016-08-05 14:16:39
Autor: Klin..................................................
W dniu 2016-08-05 o 13:26, Klin pisze:
[...]

     A podobno TVN nie sprzyja żadnej opcji jak się chwalą a tu tak się starają dogodzić Żydówce nawet w jedzeniu. Ciekawe której to?
     Tym który ustawiał kierownika produkcji był Edward Miszczak dyrektor programowy TVN.

Data: 2016-08-05 18:41:27
Autor: Marek Czaplicki
 pisze na pl.soc.polityka w piątek, 5 sierpnia 2016 13:26:

[...]

Spoko. Kiedyś jeden gostek na jakimś forum żalił się, że nigdzie w Wigilię o 17:00 nie mógł dostać pizzy. :-)

Data: 2016-08-06 06:19:32
Autor: stevep
W dniu .08.2016 o 13:26  Klin.................................................. <klin@wp.p> pisze:

[...]

No i zeżarłeś to koszerne jedzenie?

--
stevep

W TVN nawet o 3 nad ranem koszerne pożywienie się dostanie