Grupy dyskusyjne   »   pl.soc.polityka   »   W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

Data: 2011-01-06 12:40:55
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, ¿e gdyby na pok³adzie Tu-154 lecia³ rosyjski nawigator, to "nie dopu¶ci³by do katastrofy". S³owa Edmunda Klicha skomentowa³ resort obrony, który zdradzi³, dlaczego strona polska zrezygnowa³a z udzia³u Rosjanina w locie.
W ocenie Klicha, gdyby na pok³adzie TU-154 znajdowa³ siê rosyjski nawigator, to "by³by na tyle ¶wiadomy zagro¿enia, ¿e nie da³by siê zabiæ, ju¿ nie mówi±c o tym, ¿e nie dopu¶ci³by do tej katastrofy". Pu³kownik podkre¶li³ w TVN24, ¿e to Polska zrezygnowa³a z nawigatora. Na pytanie, czy wniosek w tej sprawie wyszed³ z 36. Pu³ku Lotnictwa Transportowego, odpar³: "Tak wyszed³, z zawiadomieniem, ¿e za³oga zna jêzyk rosyjski".

wiêcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316425,w-tu-154-nie-bylo-nawigatora-z-rosji-mon-ujawnia-dlaczego.html


===========================================================

Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 04:00:23
Autor: robertbig
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
>
Mam pewn w tpliwo . Czy nawigator by by wa niejszy ni dow dca statku
powietrznego?
Mnie si wydaje, e taki osobnik mia by doradza i t umaczy , a decyzj
podejmuje dow dca, czyli nic by to nie zmieni o.


Taki men jest pierwszy po bogu .A ,ze ruski to i nawet odwrotnie  ;-)
Gdyby tam by³. Ale go nie by³o.

Data: 2011-01-06 13:04:14
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6542ab2e-c666-422c-9306-44d000fa0c7cz9g2000yqz.googlegroups.com...
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
>
Mam pewn w tpliwo . Czy nawigator by by wa niejszy ni dow dca statku
powietrznego?
Mnie si wydaje, e taki osobnik mia by doradza i t umaczy , a decyzj
podejmuje dow dca, czyli nic by to nie zmieni o.


Taki men jest pierwszy po bogu .A ,ze ruski to i nawet odwrotnie  ;-)
Gdyby tam by³. Ale go nie by³o.

==============================================

Sk±d wiesz? Masz jakie¶ dane, linki, czy to s± twoje pobo¿ne ¿yczenia?
Czy nawigator (choæby ruski) móg³by dowodziæ statkiem?
To dlaczego ma funkcjê nawigatora, a nie kapitana?


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 13:12:09
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25afc0$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6542ab2e-c666-422c-9306-44d000fa0c7cz9g2000yqz.googlegroups.com...
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
>
Mam pewn w tpliwo . Czy nawigator by by wa niejszy ni dow dca statku
powietrznego?
Mnie si wydaje, e taki osobnik mia by doradza i t umaczy , a decyzj
podejmuje dow dca, czyli nic by to nie zmieni o.


Taki men jest pierwszy po bogu .A ,ze ruski to i nawet odwrotnie  ;-)
Gdyby tam by³. Ale go nie by³o.

==============================================

Sk±d wiesz? Masz jakie¶ dane, linki, czy to s± twoje pobo¿ne ¿yczenia?
Czy nawigator (choæby ruski) móg³by dowodziæ statkiem?
To dlaczego ma funkcjê nawigatora, a nie kapitana?

bo jest przedstawicielem portu (tu lotniczego) czyli wlasciciela.
Na morzu bez pilota mozna wejsc do portu tylko w jednym przypadku - mozlowosci spowodowania katastrofy (np zatoniecia)
w lotnictwie pewnie podobnie + brak paliwa

Data: 2011-01-06 14:28:18
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
==============================================

Sk±d wiesz? Masz jakie¶ dane, linki, czy to s± twoje pobo¿ne ¿yczenia?
Czy nawigator (choæby ruski) móg³by dowodziæ statkiem?
To dlaczego ma funkcjê nawigatora, a nie kapitana?
Nawigator - jak sama nazwa wskazuje, prowadziæ, naprowadza - a wiêc w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie).
AZ

Data: 2011-01-06 15:39:03
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25c374$0$2446$65785112news.neostrada.pl...
==============================================

Sk±d wiesz? Masz jakie¶ dane, linki, czy to s± twoje pobo¿ne ¿yczenia?
Czy nawigator (choæby ruski) móg³by dowodziæ statkiem?
To dlaczego ma funkcjê nawigatora, a nie kapitana?
Nawigator - jak sama nazwa wskazuje, prowadziæ, naprowadza - a wiêc w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie).


To po co piloci? To dlaczego polski nawigator nie rz±dzi³ podczas przygotowania do l±dowania i podczas l±dowania, tylko odczytywa³ wysoko¶æ? Przecie¿ w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie) - tak twierdzisz.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 18:43:43
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
To po co piloci? To dlaczego polski nawigator nie rz±dzi³ podczas przygotowania do l±dowania i podczas l±dowania, tylko odczytywa³ wysoko¶æ? Przecie¿ w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie) - tak twierdzisz.
Tak - polski nawigator w TU-154 otrzymywa³ z wie¿y informacje, ¿e proces l±dowania przebiega znakomicie - jest na odpowiednim kierunku i na odpowiedniej wysoko¶ci.
Gdyby w kabinie by³ risyjski nawigator - to byæ mo¿e te informacje by³yby inne.
AZ

Data: 2011-01-06 19:24:43
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25ff50$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
To po co piloci? To dlaczego polski nawigator nie rz±dzi³ podczas przygotowania do l±dowania i podczas l±dowania, tylko odczytywa³ wysoko¶æ? Przecie¿ w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie) - tak twierdzisz.
Tak - polski nawigator w TU-154 otrzymywa³ z wie¿y informacje, ¿e proces l±dowania przebiega znakomicie - jest na odpowiednim kierunku i na odpowiedniej wysoko¶ci.
Gdyby w kabinie by³ risyjski nawigator - to byæ mo¿e te informacje by³yby inne.


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 20:49:29
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 19:24, Bogdan Idzikowski pisze:


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.



Nic podobnego, - bywaj± babcie z w±sami. i to wcale nie rzadko..

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-06 21:31:46
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig56la$r26$3news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 19:24, Bogdan Idzikowski pisze:


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.



Nic podobnego, - bywaj± babcie z w±sami. i to wcale nie rzadko..


Rêce opadaj±.


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-07 22:34:59
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 21:31, Bogdan Idzikowski pisze:


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.



Nic podobnego, - bywaj± babcie z w±sami. i to wcale nie rzadko..



Rêce opadaj±.



Tak na ciebie oddzia³uje fakt i prawda?

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-07 17:32:15
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2608ee$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25ff50$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
To po co piloci? To dlaczego polski nawigator nie rz±dzi³ podczas przygotowania do l±dowania i podczas l±dowania, tylko odczytywa³ wysoko¶æ? Przecie¿ w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie) - tak twierdzisz.
Tak - polski nawigator w TU-154 otrzymywa³ z wie¿y informacje, ¿e proces l±dowania przebiega znakomicie - jest na odpowiednim kierunku i na odpowiedniej wysoko¶ci.
Gdyby w kabinie by³ risyjski nawigator - to byæ mo¿e te informacje by³yby inne.


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.
Dzisiaj siê za¶ okaza³o, ¿e wciê³o zapisy radarowe. Nie dziwê siê - bo one mog³y byæ dowodem, ¿e kontrolerzy widzieli na ekranach, u¿ TU-154 ¼le schodzi, ale dawali komendy, jakby schodzi³ prawid³owo.
AZ

Data: 2011-01-07 20:52:04
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d274010$0$2440$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2608ee$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25ff50$0$2508$65785112news.neostrada.pl...
To po co piloci? To dlaczego polski nawigator nie rz±dzi³ podczas przygotowania do l±dowania i podczas l±dowania, tylko odczytywa³ wysoko¶æ? Przecie¿ w momencie l±dowania to on jest panem i Bogiem na statku (w samolocie) - tak twierdzisz.
Tak - polski nawigator w TU-154 otrzymywa³ z wie¿y informacje, ¿e proces l±dowania przebiega znakomicie - jest na odpowiednim kierunku i na odpowiedniej wysoko¶ci.
Gdyby w kabinie by³ risyjski nawigator - to byæ mo¿e te informacje by³yby inne.


Gdyby babcia mia³a w±sy by³aby dziadkiem.
Dzisiaj siê za¶ okaza³o, ¿e wciê³o zapisy radarowe. Nie dziwê siê - bo one mog³y byæ dowodem, ¿e kontrolerzy widzieli na ekranach, u¿ TU-154 ¼le schodzi, ale dawali komendy, jakby schodzi³ prawid³owo.
AZ

ale Idzikoski wie lepiej przeciez...
ani zapisow nie widzial ani nie wiedzial, ze sa a wie!
Prorok panie!

Data: 2011-01-06 14:26:53
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6542ab2e-c666-422c-9306-44d000fa0c7cz9g2000yqz.googlegroups.com...
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
>
Mam pewn w tpliwo . Czy nawigator by by wa niejszy ni dow dca statku
powietrznego?
Mnie si wydaje, e taki osobnik mia by doradza i t umaczy , a decyzj
podejmuje dow dca, czyli nic by to nie zmieni o.


Taki men jest pierwszy po bogu .A ,ze ruski to i nawet odwrotnie  ;-)
Gdyby tam by³. Ale go nie by³o.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie by³o go pewnie dlatego, ¿e tego nie chcieli Rosjanie - wiedzieli przecie¿, ¿e ten samolot ma siê rozwaliæ, wiêc nie chcieli nara¿aæ swego cz³owieka.
Teraz bêd± ciekawe matactwa w kwestii ustalenia przyczyny, dlaczego tego nawigatora nie by³o - ju¿ widaæ, ¿e te t³umaczenia s± do¶æ pokrêtne.
AZ

Data: 2011-01-06 15:28:20
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25c31f$0$2493$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "robertbig" <robertbig@wp.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:6542ab2e-c666-422c-9306-44d000fa0c7cz9g2000yqz.googlegroups.com...
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
>
Mam pewn w tpliwo . Czy nawigator by by wa niejszy ni dow dca statku
powietrznego?
Mnie si wydaje, e taki osobnik mia by doradza i t umaczy , a decyzj
podejmuje dow dca, czyli nic by to nie zmieni o.


Taki men jest pierwszy po bogu .A ,ze ruski to i nawet odwrotnie  ;-)
Gdyby tam by³. Ale go nie by³o.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Nie by³o go pewnie dlatego, ¿e tego nie chcieli Rosjanie - wiedzieli przecie¿, ¿e ten samolot ma siê rozwaliæ, wiêc nie chcieli nara¿aæ swego cz³owieka.
Teraz bêd± ciekawe matactwa w kwestii ustalenia przyczyny, dlaczego tego nawigatora nie by³o - ju¿ widaæ, ¿e te t³umaczenia s± do¶æ pokrêtne.


Od 2009 roku?


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 18:47:30
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

Od 2009 roku?


Byæ mo¿e - przygotowania do akcji z 10 kwietnia 2010 mog³y siê rozpocz±æ du¿o wcze¶niej. Ciekawe by³by dokumenty rosyjskich s³u¿b dyplomatycznych, s³ane do Moskwy od 2005 roku - WikiPrzeciek móg³by pój¶c dalej i nie ograniczaæ swoich zainteresowañ wy³±cznie do kwitów z amerykañskich plaæówek dyplomatycznych. Z rosyjskich by³yby znaczenie ciekawsze!
AZ

Data: 2011-01-06 19:23:13
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260033$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

Od 2009 roku?


Byæ mo¿e - przygotowania do akcji z 10 kwietnia 2010 mog³y siê rozpocz±æ du¿o wcze¶niej. Ciekawe by³by dokumenty rosyjskich s³u¿b dyplomatycznych, s³ane do Moskwy od 2005 roku - WikiPrzeciek móg³by pój¶c dalej i nie ograniczaæ swoich zainteresowañ wy³±cznie do kwitów z amerykañskich plaæówek dyplomatycznych. Z rosyjskich by³yby znaczenie ciekawsze!


Widocznie ruskie potrafi± lepiej chroniæ swoj± pocztê dyplomatyczn±.
--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-07 17:33:32
Autor: Kaczysta
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260894$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260033$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

Od 2009 roku?


Byæ mo¿e - przygotowania do akcji z 10 kwietnia 2010 mog³y siê rozpocz±æ du¿o wcze¶niej. Ciekawe by³by dokumenty rosyjskich s³u¿b dyplomatycznych, s³ane do Moskwy od 2005 roku - WikiPrzeciek móg³by pój¶c dalej i nie ograniczaæ swoich zainteresowañ wy³±cznie do kwitów z amerykañskich plaæówek dyplomatycznych. Z rosyjskich by³yby znaczenie ciekawsze!


Widocznie ruskie potrafi± lepiej chroniæ swoj± pocztê dyplomatyczn±.
Niekoniecznie - bo wiele wskazuje na to, ¿e WikiPrzeciek to robota ludzi GRU.
AZ

Data: 2011-01-07 17:34:48
Autor: u2
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-07 17:33, Kaczysta pisze:
Niekoniecznie - bo wiele wskazuje na to, ¿e WikiPrzeciek to robota ludzi
GRU.

Albo CIA.

Data: 2011-01-07 18:13:42
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d27405c$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260894$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260033$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

Od 2009 roku?


Byæ mo¿e - przygotowania do akcji z 10 kwietnia 2010 mog³y siê rozpocz±æ du¿o wcze¶niej. Ciekawe by³by dokumenty rosyjskich s³u¿b dyplomatycznych, s³ane do Moskwy od 2005 roku - WikiPrzeciek móg³by pój¶c dalej i nie ograniczaæ swoich zainteresowañ wy³±cznie do kwitów z amerykañskich plaæówek dyplomatycznych. Z rosyjskich by³yby znaczenie ciekawsze!

ruskie potrafi± lepiej chroniæ swoj± pocztê dyplomatyczn±
Widocznie .
Niekoniecznie - bo wiele wskazuje na to, ¿e WikiPrzeciek to robota ludzi GRU.


I z tego wynika, ¿e ruskie nie potrafi± lepiej chroniæ swojej poczty dyplomatycznej?
Mo¿e tak przeczytaj to, co napisa³e¶ i chwilê pomy¶l.


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-07 18:24:05
Autor: u2
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-07 18:13, Bogdan Idzikowski pisze:
I z tego wynika, ¿e ruskie nie potrafi± lepiej chroniæ swojej poczty
dyplomatycznej?
Mo¿e tak przeczytaj to, co napisa³e¶ i chwilê pomy¶l.

Skandalem jest umiejscowienie ambasady ruskiej w Warszawie. Ale
najwyra¼niej nadal nasze specs³u¿by s± na garnuszku sowietów.

Data: 2011-01-07 20:56:58
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d2749ca$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d27405c$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260894$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Kaczysta" <mechanik@gmail.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d260033$0$2449$65785112news.neostrada.pl...

Od 2009 roku?


Byæ mo¿e - przygotowania do akcji z 10 kwietnia 2010 mog³y siê rozpocz±æ du¿o wcze¶niej. Ciekawe by³by dokumenty rosyjskich s³u¿b dyplomatycznych, s³ane do Moskwy od 2005 roku - WikiPrzeciek móg³by pój¶c dalej i nie ograniczaæ swoich zainteresowañ wy³±cznie do kwitów z amerykañskich plaæówek dyplomatycznych. Z rosyjskich by³yby znaczenie ciekawsze!

ruskie potrafi± lepiej chroniæ swoj± pocztê dyplomatyczn±
Widocznie .
Niekoniecznie - bo wiele wskazuje na to, ¿e WikiPrzeciek to robota ludzi GRU.


I z tego wynika, ¿e ruskie nie potrafi± lepiej chroniæ swojej poczty dyplomatycznej?
Mo¿e tak przeczytaj to, co napisa³e¶ i chwilê pomy¶l.


no ja tak wlasnie mysle o tobie.
Ruskie jednak maja dobre kadry...
zeby osoby twojego pokroju w "wolnym kraju" nie siedzialy w pierdlu za zdrade sanu - to jest wlasnie efekt tych kadr...

Data: 2011-01-06 12:59:24
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25aa49$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, ¿e gdyby na pok³adzie Tu-154 lecia³ rosyjski nawigator, to "nie dopu¶ci³by do katastrofy". S³owa Edmunda Klicha skomentowa³ resort obrony, który zdradzi³, dlaczego strona polska zrezygnowa³a z udzia³u Rosjanina w locie.
W ocenie Klicha, gdyby na pok³adzie TU-154 znajdowa³ siê rosyjski nawigator, to "by³by na tyle ¶wiadomy zagro¿enia, ¿e nie da³by siê zabiæ, ju¿ nie mówi±c o tym, ¿e nie dopu¶ci³by do tej katastrofy". Pu³kownik podkre¶li³ w TVN24, ¿e to Polska zrezygnowa³a z nawigatora. Na pytanie, czy wniosek w tej sprawie wyszed³ z 36. Pu³ku Lotnictwa Transportowego, odpar³: "Tak wyszed³, z zawiadomieniem, ¿e za³oga zna jêzyk rosyjski".

wiêcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316425,w-tu-154-nie-bylo-nawigatora-z-rosji-mon-ujawnia-dlaczego.html


===========================================================

Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.



Nie wiem jak jest w lotnictwie ale pewnie podobnie jak w okretnictwie. Tam pilot wprowadzajacy statek do portu ma wladze nad kapitanem i moze mu zabronic oraz nakazac okreslone manewry

Data: 2011-01-06 13:19:04
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, że gdyby na pokładzie Tu-154
leciał rosyjski nawigator, to "nie dopuściłby do katastrofy". Słowa
Edmunda Klicha skomentował resort obrony, który zdradził, dlaczego
strona polska zrezygnowała z udziału Rosjanina w locie.
W ocenie Klicha, gdyby na pokładzie TU-154 znajdował się rosyjski
nawigator, to "byłby na tyle świadomy zagrożenia, że nie dałby się
zabić, już nie mówiąc o tym, że nie dopuściłby do tej
katastrofy". Pułkownik podkreślił w TVN24, że to Polska zrezygnowała z
nawigatora. Na pytanie, czy wniosek w tej sprawie wyszedł z 36. Pułku
Lotnictwa Transportowego, odparł: "Tak wyszedł, z zawiadomieniem, że
załoga zna język rosyjski".

więcej:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316425,w-tu-154-nie-bylo-nawigatora-z-rosji-mon-ujawnia-dlaczego.html


===========================================================

Mam pewną wątpliwość. Czy nawigator byłby ważniejszy niż dowódca
statku powietrznego?
Mnie się wydaje, że taki osobnik miałby doradzać i tłumaczyć, a
decyzję podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieniło.

On nie musiałby potem służyć pod tym dowódcą. Jak rozumiem kapitan się
tylko "miękko" postawił na lotnisku przed wylotem ale gdy jego nad-szef
gen. Błasik zameldował prezydentowi o gotowości do lotu to jaj żeby się
dalej stawiać *twardo* "już nie starczyło".

Ludzie zmieniają zachowanie w sytuacji "jest na kogo zwalić" albo "krycie dupy zniosło" (np. w nagraniu czarnej skrzynki).
Mielibyśmy (zapewne) zamiast setki trupów ostre opierdalanie tym razem
Rosjan  (głównie przez PiS) za czÅ‚owieka "co nie zgrzeszyÅ‚ odwagÄ…".

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Kto mówi, sieje, kto słucha, zbiera.
  -- Pitagoras (ok. 572-497 p.n.e)

Data: 2011-01-06 13:31:20
Autor: obserwator
TO SA TYLKO DEZINFORMACJIE

nie warto na nie w ogole zwracac uwagi. Ich celem jest sianie watpliwosci w slabszych glowach i odwracanie uwagi o pelowskiego nierzadu i zdrady.

Fimy *Mgla* oraz *List z Polski* pokazuja dobitnie czym jest rzad PO. To ewidentni zdrajcy. Kazdy kto ten rzad popiera jest takze kolaborantem
kremlowskim i zdrajca, albo ewentualnie pozytecznym idiota.

--


Data: 2011-01-07 09:32:36
Autor: cyc
TO SA TYLKO DEZINFORMACJIE

U¿ytkownik " obserwator" <darz_bor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig4g78

.................... albo ewentualnie pozytecznym idiota.


Ty tez jestes idiota , tyle , ze nie pozytecznym  .

cyc

Data: 2011-01-08 21:03:36
Autor: pluton
TO SA TYLKO DEZINFORMACJIE
Fimy *Mgla* oraz *List z Polski* pokazuja dobitnie czym jest rzad PO.
To ewidentni zdrajcy. Kazdy kto ten rzad popiera jest takze kolaborantem
kremlowskim i zdrajca, albo ewentualnie pozytecznym idiota.


I jak w tym kraju ma byc dobrze, kiedy 80% spoleczenstwa
jest kolaborantami kremlowskimi i zdrajcami ?

--
pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.: Positronic Lifeform Used for Troubleshooting and Online
Nullification

Data: 2011-01-08 12:07:06
Autor: Hans Kloss
TO SA TYLKO DEZINFORMACJIE
On 8 Sty, 21:03, "pluton" <zielonadu...@gazeta.pl> wrote:

I jak w tym kraju ma byc dobrze, kiedy 80% spoleczenstwa
jest kolaborantami kremlowskimi i zdrajcami ?

Sk±d ty pluto wytrzepa³e¶ owe 80%? Z tego samego nie umytego  kapucyna
z którego wytrzepa³e¶ "wariata"?
J-23

Data: 2011-01-06 13:59:10
Autor: u2
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 12:40, Bogdan Idzikowski pisze:
Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku
powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê
podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.


Jak by nie patrzeæ rz±d zawali³ organizacjê lotu. Osobi¶cie uwa¿am, ¿e
wystawili ruskim Kaczkê do odstrza³u.

Data: 2011-01-06 14:01:07
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25bc9f$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-06 12:40, Bogdan Idzikowski pisze:
Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku
powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê
podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.


Jak by nie patrzeæ rz±d zawali³ organizacjê lotu. Osobi¶cie uwa¿am, ¿e
wystawili ruskim Kaczkê do odstrza³u.

Podejrzewam, ze o tym czy leci nawigator-naprowadzacz nie decyduje pilot ale organizator przelotu czyli kancelaria premiera. Zrobili "oszczednosci"...

Data: 2011-01-06 14:03:48
Autor: u2
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 14:01, D. J. MC Donald Musk pisze:
Podejrzewam, ze o tym czy leci nawigator-naprowadzacz nie decyduje pilot ale organizator przelotu czyli kancelaria premiera. Zrobili "oszczednosci"...


A dlaczego nie polskiego kontrolera w wie¿y kontrolnej w Smoleñsku ?
Wygl±da to na celow± robotê w celu u³atwienia zamachu ruskim.

Data: 2011-01-06 14:14:02
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25bdb5$0$2441$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2011-01-06 14:01, D. J. MC Donald Musk pisze:
Podejrzewam, ze o tym czy leci nawigator-naprowadzacz nie decyduje pilot ale
organizator przelotu czyli kancelaria premiera. Zrobili "oszczednosci"...



A dlaczego nie polskiego kontrolera w wie¿y kontrolnej w Smoleñsku ?
Wygl±da to na celow± robotê w celu u³atwienia zamachu ruskim.

to jest bardzo dziwne
Leci prezydent wojskowym samolotem na obce lotnisko.
Na wiezy nie ma Polaka, w samolocie nie ma rosyjskiego naprowadzacza...
Na lotnisku nie ma BOR
To by byly jakies kompletne jajca gdyby to nie byla paranoja.
Nic tylko zamach robic!
Nie do pomyslenia w demokratycznym kraju!

Data: 2011-01-07 18:26:14
Autor: u2
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 14:14, D. J. MC Donald Musk pisze:
to jest bardzo dziwne
Leci prezydent wojskowym samolotem na obce lotnisko.
Na wiezy nie ma Polaka, w samolocie nie ma rosyjskiego naprowadzacza...
Na lotnisku nie ma BOR
To by byly jakies kompletne jajca gdyby to nie byla paranoja.
Nic tylko zamach robic!
Nie do pomyslenia w demokratycznym kraju!


"Rosja to dziki kraj" (c) :)

Data: 2011-01-06 15:46:16
Autor: Bachor
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25aa49$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, ¿e gdyby na pok³adzie Tu-154 lecia³ rosyjski nawigator, to "nie dopu¶ci³by do katastrofy". S³owa Edmunda Klicha skomentowa³ resort obrony, który zdradzi³, dlaczego strona polska zrezygnowa³a z udzia³u Rosjanina w locie.
W ocenie Klicha, gdyby na pok³adzie TU-154 znajdowa³ siê rosyjski nawigator, to "by³by na tyle ¶wiadomy zagro¿enia, ¿e nie da³by siê zabiæ, ju¿ nie mówi±c o tym, ¿e nie dopu¶ci³by do tej katastrofy".

Pierdzenie w nocnik! Prezio nie chcia³ ¿adnych ruskich na pok³adzie.

Data: 2011-01-06 08:22:27
Autor: robertbig
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
On 6 Sty, 15:46, "Bachor" <jak...@vilno.ru> wrote:

Pierdzenie w nocnik! Prezio nie chcia adnych ruskich na pok adzie.

Chyba by go szlag trafi³. Gdyby mu Ruskiego do samolotu wsadzili.
Przeciez on sie pyszni³ w³adza. Uzywa³ jej do w³asnych zachcianek-
np. Kto jest Naczelnym  Dowódca Si³ Zbrojnych ?!
Pan Panie Prezydencie .
Prosze wiêc wykonac rozkaz Prezydenta !

Przecie¿ takiego afrontu by nie ¼dzier¿y³ .Ten kartofel.
Ruski  dyrygowa³.
A  nie nasz gigant. Choc krótki by³ , z której strony by nie
patrzec. :)))
I to jeszce na okoliczno¶c pseudo patriotycznej hucypy. Jaka
zamierzali odegrac .

By³by to w nazewnictwie PIS-u ,na pewno agent Putina,
prowokator  ,dywersant , szpieg.   Byc moze kamikadze Putina ?  :D
Nigdy nie nawigator.

Data: 2011-01-06 15:59:39
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bachor" <jak.sa@vilno.ru> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25d638$0$2460$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25aa49$0$2455$65785112news.neostrada.pl...
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, ¿e gdyby na pok³adzie Tu-154 lecia³ rosyjski nawigator, to "nie dopu¶ci³by do katastrofy". S³owa Edmunda Klicha skomentowa³ resort obrony, który zdradzi³, dlaczego strona polska zrezygnowa³a z udzia³u Rosjanina w locie.
W ocenie Klicha, gdyby na pok³adzie TU-154 znajdowa³ siê rosyjski nawigator, to "by³by na tyle ¶wiadomy zagro¿enia, ¿e nie da³by siê zabiæ, ju¿ nie mówi±c o tym, ¿e nie dopu¶ci³by do tej katastrofy".

Pierdzenie w nocnik! Prezio nie chcia³ ¿adnych ruskich na pok³adzie.

Prezio w tym wypadku nie mia³ nic do gadania.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 16:33:15
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 12:40, Bogdan Idzikowski pisze:


Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.


Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie  podejmuje wszystkie decyzje.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-06 18:00:16
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig4nev$7p4$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 12:40, Bogdan Idzikowski pisze:


Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.


Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie podejmuje wszystkie decyzje.



Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 18:28:33
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d25f523$0$2438$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig4nev$7p4$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 12:40, Bogdan Idzikowski pisze:


Mam pewn± w±tpliwo¶æ. Czy nawigator by³by wa¿niejszy ni¿ dowódca statku powietrznego?
Mnie siê wydaje, ¿e taki osobnik mia³by doradzaæ i t³umaczyæ, a decyzjê podejmuje dowódca, czyli nic by to nie zmieni³o.


Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie podejmuje wszystkie decyzje.



Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.

Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie. Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?

Data: 2011-01-06 20:53:57
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-06 21:25:18
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora by³ przyczyn± katastrofy, to pierwszy rozbi³by siê Tusk trzy dni wcze¶niej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyæ winê Prezydenta.


--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 21:57:05
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rządzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumując: obecność ruskiego nawigatora nie mogła zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak możliwość uratowania samolotu i pasażerów przez
takiego dublera można porównać do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? Sądzę że w fotelu jest ruski lub polski
nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora był przyczyną
katastrofy, to pierwszy rozbiłby się Tusk trzy dni wcześniej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyć winę Prezydenta.

Czy Donald Tusk lądował przy bardzo ograniczonej widoczności *w pionie*?

Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu min. Klicha (PO).

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Minęły czasy szczęśliwej prostoty,
trzeba się uczyć, upłynął wiek złoty.
  -- Krasicki, Ignacy (1735-1801), "Monachomachia" (1778)

Data: 2011-01-06 22:37:23
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:uquopncu19+B16@jasper.huge.strangled.net...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rządzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumując: obecność ruskiego nawigatora nie mogła zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak możliwość uratowania samolotu i pasażerów przez
takiego dublera można porównać do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? Sądzę że w fotelu jest ruski lub polski
nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora był przyczyną
katastrofy, to pierwszy rozbiłby się Tusk trzy dni wcześniej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyć winę Prezydenta.

Czy Donald Tusk lądował przy bardzo ograniczonej widoczności *w pionie*?

Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w pionie*?

Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu min. Klicha (PO).

A skąd mieli być? Z kancelarii prezydenta?

--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-06 22:56:09
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:uquopncu19+B16@jasper.huge.strangled.net...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości
news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rządzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumując: obecność ruskiego nawigatora nie mogła zapobiec
katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec
katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak możliwość uratowania samolotu i pasażerów przez
takiego dublera można porównać do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? Sądzę że w fotelu jest ruski lub polski
nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora był przyczyną
katastrofy, to pierwszy rozbiłby się Tusk trzy dni wcześniej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyć winę Prezydenta.

Czy Donald Tusk lądował przy bardzo ograniczonej widoczności *w pionie*?

Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?

To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to lotnisko.

Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu
min. Klicha (PO).

A skąd mieli być? Z kancelarii prezydenta?

Jeśli ich szef (z PO) jest takim [...] co się nie poczuwa do choćby
politycznej odpowiedzialności za śmierć głowy państwa na pokładzie
samolotu jego resortu, pilotowanym przez pilotów jego resortu to jasno
widać że powinni.

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Komu się dobrze wiedzie, jest pięknie ubrany.
  -- PrzysÅ‚owie babiloÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-07 00:42:26
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:ekmg9c1cjr+B16@jasper.huge.strangled.net...
Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?
To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to lotnisko.

No to trzeba wynająć jasnowidza, który będzie dokładnie, na kilka miesięcy czy tygodni przewidywał pogodę i w razie konieczności wynajmować ruskiego nawigatora.
Przypuszczam, że kapitan miał na tyle rozumu i przy złej pogodzie, nie pozwalającej na lądowanie, powinien potrafić zrezygnować z lądowania i udać się na zapasowe lotnisko (paliwa miał dość).
Twojego punktu widzenia nie da się uratować.



Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu
min. Klicha (PO).

A skąd mieli być? Z kancelarii prezydenta?

Jeśli ich szef (z PO) jest takim [...] co się nie poczuwa do choćby
politycznej odpowiedzialności za śmierć głowy państwa na pokładzie
samolotu jego resortu, pilotowanym przez pilotów jego resortu to jasno
widać że powinni.

Za poczynania prezydenta, zmuszającego pilotów do lądowania, ja też bym nie czuł się odpowiedzialny.
Acha. A gdyby tak zdarzyło się to w czasie rządów PiS, to minister pisu też musiałby podać się do dymisji?
Za gorsze przewiny ministrowie wszystkich partii tkwili jak przymurowani.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-07 08:13:12
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ekmg9c1cjr+B16@jasper.huge.strangled.net...
Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?
To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach
pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to lotnisko.

No to trzeba wynająć jasnowidza, który będzie dokładnie, na kilka
miesięcy czy tygodni przewidywał pogodę i w razie konieczności
wynajmować ruskiego nawigatora.

Czy w samochodach osobowych wynajmuje się jasnowidza żeby wiedzieć kiedy
montować poduszki powietrzne albo zapinać pasy bezpieczeństwa?

To że nawigator był zbędny przy lotach na normalne większe lotniska
cywilne w Rosji "na co dzień" użerające się z wieloma lotami cywilnymi
po angielsku (narazie język standardowy lotnictwa) jestem w stanie
bardzo łatwo zrozumieć. Smoleńsk *nie był* takim "rutynowym" lotniskiem,
procedury były po rusku i przy "ekstremalnej" (przynajmniej) pogodzie to
wyszło. To że z niego *formalnie* zrezygnowano z Polskiej strony
(oficjalnie z braku reakcji Rosjan) pozbawiło dupków z pułki specjalnego
min. Klicha jednego z dupochronów.

Przypuszczam, że kapitan miał na tyle rozumu i przy złej pogodzie, nie
pozwalającej na lądowanie, powinien potrafić zrezygnować z lądowania i
udać się na zapasowe lotnisko (paliwa miał dość).
Twojego punktu widzenia nie da się uratować.

No to do kurwy nędzy dlacze "polityczny szef" kapitana min. Klich (PO)
dalej pierdzi w ten sam ministerialny stołek w rządzie premiera Donalda
Tuska (PO) skoro według ciebie winny jest pilot z jego resortu?

Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu
min. Klicha (PO).

A skąd mieli być? Z kancelarii prezydenta?

Jeśli ich szef (z PO) jest takim [...] co się nie poczuwa do choćby
politycznej odpowiedzialności za śmierć głowy państwa na pokładzie
samolotu jego resortu, pilotowanym przez pilotów jego resortu to jasno
widać że powinni.

Za poczynania prezydenta, zmuszającego pilotów do lądowania, ja też
bym nie czuł się odpowiedzialny.
Acha. A gdyby tak zdarzyło się to w czasie rządów PiS, to minister
pisu też musiałby podać się do dymisji?

*TAK* - powinien podać się do dymisji jeśli on i jego partia nie mieliby
standardów właściwego postępowania głęboko w dupie, co nie znaczy że
jestem na 100% pewny że by się podał. Gdzie ministrowie z PiS by mieli
właściwe postępowanie w takiej sytuacji nie wiadomo (nie sprawdzono w
takiego rzędu praktyce) ale gdzie ma PO widać przeraźliwie i zastraszająco jasno.

Za gorsze przewiny ministrowie wszystkich partii tkwili jak przymurowani.

Za "moralną/polityczną odpowiedzialność" za coś kalibru zejścia głowy
państwa? Nie przypominam sobie zdarzenia aż bezdyskusyjnie takiego kalibru.
RP3 nie ma aż tylu lat by "lotnicze zejście śmiertelne" głowy państwa
miało precedens.

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Można usunąć skazę w klejnocie, ale nie można cofnąć
powiedzianego słowa.
  -- PrzysÅ‚owie chiÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-07 14:35:26
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:384hmfbqx5+B17@ernesto.huge.strangled.net...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ekmg9c1cjr+B16@jasper.huge.strangled.net...
Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?
To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach
pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to lotnisko.

No to trzeba wynająć jasnowidza, który będzie dokładnie, na kilka
miesięcy czy tygodni przewidywał pogodę i w razie konieczności
wynajmować ruskiego nawigatora.

Czy w samochodach osobowych wynajmuje się jasnowidza żeby wiedzieć kiedy
montować poduszki powietrzne albo zapinać pasy bezpieczeństwa?

To że nawigator był zbędny przy lotach na normalne większe lotniska
cywilne w Rosji "na co dzień" użerające się z wieloma lotami cywilnymi
po angielsku (narazie język standardowy lotnictwa) jestem w stanie
bardzo łatwo zrozumieć. Smoleńsk *nie był* takim "rutynowym" lotniskiem,
procedury były po rusku i przy "ekstremalnej" (przynajmniej) pogodzie to
wyszło. To że z niego *formalnie* zrezygnowano z Polskiej strony
(oficjalnie z braku reakcji Rosjan) pozbawiło dupków z pułki specjalnego
min. Klicha jednego z dupochronów.

Przypuszczam, że kapitan miał na tyle rozumu i przy złej pogodzie, nie
pozwalającej na lądowanie, powinien potrafić zrezygnować z lądowania i
udać się na zapasowe lotnisko (paliwa miał dość).
Twojego punktu widzenia nie da się uratować.

No to do kurwy nędzy dlacze "polityczny szef" kapitana min. Klich (PO)
dalej pierdzi w ten sam ministerialny stołek w rządzie premiera Donalda
Tuska (PO) skoro według ciebie winny jest pilot z jego resortu?

Jak kierowca taksówki rozpierdzeli się o drzewo, to jego dyrektor nie podaje się do dymisji. Gdyby to zrobił, uznałbym go za dewianta.


--
J. Kaczyński - "musimy uzyskać właściwą odpowiedź"
"Jak nie wylÄ…dujÄ™(my), to mnie zabije(jÄ…)"

Data: 2011-01-07 18:07:04
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:384hmfbqx5+B17@ernesto.huge.strangled.net...
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ekmg9c1cjr+B16@jasper.huge.strangled.net...
Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?
To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach
pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to
lotnisko.

No to trzeba wynająć jasnowidza, który będzie dokładnie, na kilka
miesięcy czy tygodni przewidywał pogodę i w razie konieczności
wynajmować ruskiego nawigatora.

Czy w samochodach osobowych wynajmuje się jasnowidza żeby wiedzieć kiedy
montować poduszki powietrzne albo zapinać pasy bezpieczeństwa?

To że nawigator był zbędny przy lotach na normalne większe lotniska
cywilne w Rosji "na co dzień" użerające się z wieloma lotami cywilnymi
po angielsku (narazie język standardowy lotnictwa) jestem w stanie
bardzo łatwo zrozumieć. Smoleńsk *nie był* takim "rutynowym" lotniskiem,
procedury były po rusku i przy "ekstremalnej" (przynajmniej) pogodzie to
wyszło. To że z niego *formalnie* zrezygnowano z Polskiej strony
(oficjalnie z braku reakcji Rosjan) pozbawiło dupków z pułki specjalnego
min. Klicha jednego z dupochronów.

Przypuszczam, że kapitan miał na tyle rozumu i przy złej pogodzie, nie
pozwalającej na lądowanie, powinien potrafić zrezygnować z lądowania i
udać się na zapasowe lotnisko (paliwa miał dość).
Twojego punktu widzenia nie da się uratować.

No to do kurwy nędzy dlacze "polityczny szef" kapitana min. Klich (PO)
dalej pierdzi w ten sam ministerialny stołek w rządzie premiera Donalda
Tuska (PO) skoro według ciebie winny jest pilot z jego resortu?

Jak kierowca taksówki rozpierdzeli się o drzewo, to jego dyrektor nie
podaje się do dymisji. Gdyby to zrobił, uznałbym go za dewianta.

Jak nie widzisz różnicy między pułkiem specjalnym (transport VIPów) a
szefem taksóweczek to dla mnie jesteś pierdołą z którą nie warto
rozmawiać Over&Out

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Rozum dziesięciu kobiet zmieści się w jednej skorupie od orzecha i
jeszcze wolne miejsce pozostanie.
  -- PrzysÅ‚owie gruziÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-07 18:52:16
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji

Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:f5qp5rielt+B17@ernesto.huge.strangled.net...
No to do kurwy nędzy dlacze "polityczny szef" kapitana min. Klich (PO)
dalej pierdzi w ten sam ministerialny stołek w rządzie premiera Donalda
Tuska (PO) skoro według ciebie winny jest pilot z jego resortu?

Jak kierowca taksówki rozpierdzeli się o drzewo, to jego dyrektor nie
podaje się do dymisji. Gdyby to zrobił, uznałbym go za dewianta.

Jak nie widzisz różnicy między pułkiem specjalnym (transport VIPów) a
szefem taksóweczek to dla mnie jesteś pierdołą z którą nie warto
rozmawiać Over&Out

A jaka to różnica? Przecież ten pułk wykonywał usługi transportowe na zlecenie obu kancelarii i Sejmu. A VIP to jest takie coś jak bomba atomowa, czy trująca szczepionka? Przecież to są ludzie, których trzeba żywych przewieżć z punktu A do bunktu B. Taksówkarz wykonuje to samo. Ma przewieźć żywego i nie uszkodzonego pasażera z punktu A do ponktu B. I czy to VIP, czy zwykły pasażer, jednako trzeba o nich dbać.
Różnicą jest rodzaj środków transportu. W jednym przypadku to samochód, w drugim samolot.

Data: 2011-01-07 08:13:12
Autor: A. Filip
W Tu-154 nie było nawigatora z Rosji
"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> pisze:
Użytkownik "A. Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ekmg9c1cjr+B16@jasper.huge.strangled.net...
Odpowiem pytaniem (ty też zamiast odpowiedzieć, zapytałeś). Co ma
wspólnego rosyjski nawigator z bardzo ograniczoną wysokością *w
pionie*?
To że w sytuacji "normalnej" (w tym i w dobrych warunkach
pogodowych) ruski
nawigator był praktycznie zbędny po tylu lotach do Rosji i na to lotnisko.

No to trzeba wynająć jasnowidza, który będzie dokładnie, na kilka
miesięcy czy tygodni przewidywał pogodę i w razie konieczności
wynajmować ruskiego nawigatora.

Czy w samochodach osobowych wynajmuje się jasnowidza żeby wiedzieć kiedy
montować poduszki powietrzne albo zapinać pasy bezpieczeństwa?

To że nawigator był zbędny przy lotach na normalne większe lotniska
cywilne w Rosji "na co dzień" użerające się z wieloma lotami cywilnymi
po angielsku (narazie język standardowy lotnictwa) jestem w stanie
bardzo łatwo zrozumieć. Smoleńsk *nie był* takim "rutynowym" lotniskiem,
procedury były po rusku i przy "ekstremalnej" (przynajmniej) pogodzie to
wyszło. To że z niego *formalnie* zrezygnowano z Polskiej strony
(oficjalnie z braku reakcji Rosjan) pozbawiło dupków z pułki specjalnego
min. Klicha jednego z dupochronów.

Przypuszczam, że kapitan miał na tyle rozumu i przy złej pogodzie, nie
pozwalającej na lądowanie, powinien potrafić zrezygnować z lądowania i
udać się na zapasowe lotnisko (paliwa miał dość).
Twojego punktu widzenia nie da się uratować.

No to do kurwy nędzy dlacze "polityczny szef" kapitana min. Klich (PO)
dalej pierdzi w ten sam ministerialny stołek w rządzie premiera Donalda
Tuska (PO) skoro według ciebie winny jest pilot z jego resortu?

Samolot, piloci, pułk specjalny i gen. Błasik byli z resortu
min. Klicha (PO).

A skąd mieli być? Z kancelarii prezydenta?

Jeśli ich szef (z PO) jest takim [...] co się nie poczuwa do choćby
politycznej odpowiedzialności za śmierć głowy państwa na pokładzie
samolotu jego resortu, pilotowanym przez pilotów jego resortu to jasno
widać że powinni.

Za poczynania prezydenta, zmuszającego pilotów do lądowania, ja też
bym nie czuł się odpowiedzialny.
Acha. A gdyby tak zdarzyło się to w czasie rządów PiS, to minister
pisu też musiałby podać się do dymisji?

*TAK* - powinien podać się do dymisji jeśli on i jego partia nie mieliby
standardów właściwego postępowania głęboko w dupie, co nie znaczy że
jestem na 100% pewny że by się podał. Gdzie ministrowie z PiS by mieli
właściwe postępowanie w takiej sytuacji nie wiadomo (nie sprawdzono w
takiego rzędu praktyce) ale gdzie ma PO widać przeraźliwie i zastraszająco jasno.

Za gorsze przewiny ministrowie wszystkich partii tkwili jak przymurowani.

Za "moralną/polityczną odpowiedzialność" za coś kalibru zejścia głowy
państwa? Nie przypominam sobie zdarzenia aż bezdyskusyjnie takiego kalibru.
RP3 nie ma aż tylu lat by "lotnicze zejście śmiertelne" głowy państwa
miało precedens.

--
Andrzej Adam Filip : Świat jaki jest każdy widzi (inaczej).
Można usunąć skazę w klejnocie, ale nie można cofnąć
powiedzianego słowa.
  -- PrzysÅ‚owie chiÅ„skie (pl.wikiquote.org)

Data: 2011-01-06 22:30:53
Autor: D. J. MC Donald Musk
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:4d262531$0$2457$65785112news.neostrada.pl...

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.

jest miejsce.
sa tam miejsca dodatkowe na takie okazje

Data: 2011-01-07 22:41:18
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 21:25, Bogdan Idzikowski pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora by³ przyczyn± katastrofy, to pierwszy rozbi³by siê Tusk trzy dni wcze¶niej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyæ winê Prezydenta.



Mia³em na my¶li drugiego pilota.
   No niestety, nie orientuje siê jak sprawy wygl±daj± w zagranicznych lotach wojskowych, byæ mo¿e w takich lotach ( i mo¿liwo¶ci l±dowania na lotniskach wojskowych danego pañstwa) obecno¶æ nawigatora z owego pañstwa jest konieczna.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-09 12:09:21
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig81ep$n2g$2news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 21:25, Bogdan Idzikowski pisze:

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ig56l9$r26$1news.onet.pl...
W dniu 2011-01-06 18:28, D. J. MC Donald Musk pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie
podejmuje wszystkie decyzje.


Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.
Reasumujac: obecnosc polskiego nawigatora nie mogla zapobiec katastrofie.
Technika tez i drugiego pilota tez!
To na cholere oni lataja i pierdza w fotele?


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora by³ przyczyn± katastrofy, to pierwszy rozbi³by siê Tusk trzy dni wcze¶niej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyæ winê Prezydenta.



Mia³em na my¶li drugiego pilota.
  No niestety, nie orientuje siê jak sprawy wygl±daj± w zagranicznych lotach wojskowych, byæ mo¿e w takich lotach ( i mo¿liwo¶ci l±dowania na lotniskach wojskowych danego pañstwa) obecno¶æ nawigatora z owego pañstwa jest konieczna.


Po pierwsze - zast±pienie drugiego pilota dotatkowym nawigatorem to s± herezje, a¿ w³os je¿y siê na g³owie. W za³odze mo¿e nie byæ nawigatora, ale 2 pilot jest nieodzowny. Prêdzej nawigator oka¿e siê niepotrzebny.

Po drugie - okaza³o siê ¿e ju¿ od 2002 roku nie lataj± ruscy nawigatorzy.
I ten cytat powinien zakoñczyæ nasz± dyskusjê:

Z danych 36 Specjalnego Pu³ku Lotnictwa Transportowego, na które powo³uje siê "Nasz Dziennik" wynika, ¿e od roku 2002 ¿aden polski samolot wojskowy nie mia³ na pok³adzie rosyjskiego tzw. lidera. A to dlatego, ¿e by³oby to niezgodne z procedurami NATO.

W tym kontek¶cie gazeta krytykuje polskiego akredytowanego przy MAK p³k. dr. Edmunda Klicha, wed³ug którego jedn± z przyczyn katastrofy smoleñskiej by³ brak w sk³adzie za³ogi polskiego wojskowego samolotu rz±dowego rosyjskiego nawigatora. Ów "szturman" mia³by, wed³ug Klicha, prowadziæ korespondencjê z "Korsarzem" (wie¿a lotniska) i kontrolowaæ manewry dowódcy polskiej za³ogi mjr. Arkadiusza Protasiuka przy podej¶ciu do l±dowania.

- Mo¿na by zak³adaæ, ¿e Edmund Klich, jako by³y pilot wojskowy, powinien s³yszeæ o procedurach NATO, obligatoryjnych dla wszystkich lotów wojskowych pañstw Sojuszu, pisze "Nasz Dziennik". - Zgodnie z nimi lider wprawdzie mo¿e byæ cz³onkiem za³ogi, ale nie mo¿e (tak jak wyobra¿a to sobie Edmund Klich) wykonywaæ jej obowi±zków i - dajmy na to - prowadziæ korespondencji radiowej. A tak± rolê Klich nagminnie przypisuje liderowi.

Lider tak¿e - wed³ug procedur NATO - nie mo¿e byæ w za³odze nawigatorem, poniewa¿ nie ma prawa korzystaæ z zainstalowanych w samolocie urz±dzeñ nawigacyjnych. Nie mo¿e te¿ - jak to sugeruje Klich - niczego kapitanowi zabroniæ ani wystêpowaæ w roli kontrolera jego dzia³añ. Mo¿e tylko patrzeæ i notabene pozbawiæ w ten sposób za³ogê nawigatora, zasiadaj±c zamiast niego w ¶rodkowym fotelu. A poza tym musia³by te¿ nauczyæ siê odczytywania wskazañ amerykañskich urz±dzeñ nawigacyjnych, ca³kowicie odmiennych od stosowanych w rosyjskich, wojskowych Tu-154.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316647,dlaczego-na-pokladzie-tu-154-nie-bylo-rosyjskiego-nawigatora.html

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-09 20:01:33
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-09 12:09, Bogdan Idzikowski pisze:


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora by³ przyczyn± katastrofy, to pierwszy rozbi³by siê Tusk trzy dni wcze¶niej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyæ winê Prezydenta.



Mia³em na my¶li drugiego pilota.
  No niestety, nie orientuje siê jak sprawy wygl±daj± w zagranicznych lotach wojskowych, byæ mo¿e w takich lotach ( i mo¿liwo¶ci l±dowania na lotniskach wojskowych danego pañstwa) obecno¶æ nawigatora z owego pañstwa jest konieczna.



Po pierwsze - zast±pienie drugiego pilota dotatkowym nawigatorem to s± herezje, a¿ w³os je¿y siê na g³owie. W za³odze mo¿e nie byæ nawigatora, ale 2 pilot jest nieodzowny. Prêdzej nawigator oka¿e siê niepotrzebny.

Nikt nie mówi o zastêpstwie drugiego pilota nawigatorem. Mówi³em tylko ¿e chyba siê jeszcze nie zdarzy³o w historii lotnictwa ¿e drugi pilot zast±pi³ pierwszego i uratowa³ samolot.


Po drugie - okaza³o siê ¿e ju¿ od 2002 roku nie lataj± ruscy nawigatorzy.
I ten cytat powinien zakoñczyæ nasz± dyskusjê:

Z danych 36 Specjalnego Pu³ku Lotnictwa Transportowego, na które powo³uje siê "Nasz Dziennik" wynika, ¿e od roku 2002 ¿aden polski samolot wojskowy nie mia³ na pok³adzie rosyjskiego tzw. lidera. A to dlatego, ¿e by³oby to niezgodne z procedurami NATO.

W tym kontek¶cie gazeta krytykuje polskiego akredytowanego przy MAK p³k. dr. Edmunda Klicha, wed³ug którego jedn± z przyczyn katastrofy smoleñskiej by³ brak w sk³adzie za³ogi polskiego wojskowego samolotu rz±dowego rosyjskiego nawigatora. Ów "szturman" mia³by, wed³ug Klicha, prowadziæ korespondencjê z "Korsarzem" (wie¿a lotniska) i kontrolowaæ manewry dowódcy polskiej za³ogi mjr. Arkadiusza Protasiuka przy podej¶ciu do l±dowania.

- Mo¿na by zak³adaæ, ¿e Edmund Klich, jako by³y pilot wojskowy, powinien s³yszeæ o procedurach NATO, obligatoryjnych dla wszystkich lotów wojskowych pañstw Sojuszu, pisze "Nasz Dziennik". - Zgodnie z nimi lider wprawdzie mo¿e byæ cz³onkiem za³ogi, ale nie mo¿e (tak jak wyobra¿a to sobie Edmund Klich) wykonywaæ jej obowi±zków i - dajmy na to - prowadziæ korespondencji radiowej. A tak± rolê Klich nagminnie przypisuje liderowi.

Lider tak¿e - wed³ug procedur NATO - nie mo¿e byæ w za³odze nawigatorem, poniewa¿ nie ma prawa korzystaæ z zainstalowanych w samolocie urz±dzeñ nawigacyjnych. Nie mo¿e te¿ - jak to sugeruje Klich - niczego kapitanowi zabroniæ ani wystêpowaæ w roli kontrolera jego dzia³añ. Mo¿e tylko patrzeæ i notabene pozbawiæ w ten sposób za³ogê nawigatora, zasiadaj±c zamiast niego w ¶rodkowym fotelu. A poza tym musia³by te¿ nauczyæ siê odczytywania wskazañ amerykañskich urz±dzeñ nawigacyjnych, ca³kowicie odmiennych od stosowanych w rosyjskich, wojskowych Tu-154.

http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316647,dlaczego-na-pokladzie-tu-154-nie-bylo-rosyjskiego-nawigatora.html

Czyli jasna sprawa....

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-09 21:10:12
Autor: Bogdan Idzikowski
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

U¿ytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:igd0mg$58p$2news.onet.pl...
W dniu 2011-01-09 12:09, Bogdan Idzikowski pisze:


Reasekuracja. Jednak mo¿liwo¶æ uratowania samolotu i pasa¿erów przez takiego dublera mo¿na porównaæ do wygranej w totolotka.


O jakim dublerze mówisz? S±dzê ¿e w fotelu jest ruski lub polski nawigator. Na dwóch w kabinie nie ma miejsca.
I jeszcze jedno. Gdyby brak ruskiego nawigatora by³ przyczyn± katastrofy, to pierwszy rozbi³by siê Tusk trzy dni wcze¶niej.
Czyli jeszcze jedna zadyma by rozmyæ winê Prezydenta.



Mia³em na my¶li drugiego pilota.
  No niestety, nie orientuje siê jak sprawy wygl±daj± w zagranicznych lotach wojskowych, byæ mo¿e w takich lotach ( i mo¿liwo¶ci l±dowania na lotniskach wojskowych danego pañstwa) obecno¶æ nawigatora z owego pañstwa jest konieczna.



Po pierwsze - zast±pienie drugiego pilota dotatkowym nawigatorem to s± herezje, a¿ w³os je¿y siê na g³owie. W za³odze mo¿e nie byæ nawigatora, ale 2 pilot jest nieodzowny. Prêdzej nawigator oka¿e siê niepotrzebny.

Nikt nie mówi o zastêpstwie drugiego pilota nawigatorem. Mówi³em tylko ¿e chyba siê jeszcze nie zdarzy³o w historii lotnictwa ¿e drugi pilot zast±pi³ pierwszego i uratowa³ samolot.


Po drugie - okaza³o siê ¿e ju¿ od 2002 roku nie lataj± ruscy nawigatorzy.
I ten cytat powinien zakoñczyæ nasz± dyskusjê:

Z danych 36 Specjalnego Pu³ku Lotnictwa Transportowego, na które powo³uje siê "Nasz Dziennik" wynika, ¿e od roku 2002 ¿aden polski samolot wojskowy nie mia³ na pok³adzie rosyjskiego tzw. lidera. A to dlatego, ¿e by³oby to niezgodne z procedurami NATO.
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/316647,dlaczego-na-pokladzie-tu-154-nie-bylo-rosyjskiego-nawigatora.html

Czyli jasna sprawa....

I o to chodzi. Pisiakom zale¿y by rozmyæ sprawê, dokopaæ Tuskowi i Ruskim. Je¶li fakty mówi± inaczej, tym gorzej dla faktów.
Tu mamy wyja¶nienie obecno¶ci "lidera".
Wielki krzyk o niszczenie wraku samolotu, ale g³ucha cisza, ¿e istotne dla ¶ledztwa elementy wraku s± od pocz±tku zabezpieczone pod dachem.
I tak dalej... Ju¿ mi siê nie chce wyliczaæ tych g³upot.
I ty mówi±c o zamachu wpisujesz siê w ten "trynd".

--
J. Kaczyñski - "musimy uzyskaæ w³a¶ciw± odpowied¼"
"Jak nie wyl±dujê(my), to mnie zabije(j±)"

Data: 2011-01-06 20:51:02
Autor: jadrys
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
W dniu 2011-01-06 18:00, Bogdan Idzikowski pisze:

Jasna sprawa. W samolocie rz±dzi jego dowódca i to on ostatecznie podejmuje wszystkie decyzje.



Reasumuj±c: obecno¶æ ruskiego nawigatora nie mog³a zapobiec katastrofie.


Bez ¿adnych w±tpliwo¶ci.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..
Instaluj±c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-01-07 10:43:45
Autor: robertbig
W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego
On 6 Sty, 12:40, "Bogdan Idzikowski" <bogda...@neostrada.pl> wrote:
Przedstawiciel Polski przy MAK twierdzi, e gdyby na pok adzie Tu-154 lecia
rosyjski nawigator, to "nie dopu ci by do katastrofy".

Ja tam jakos kojarze ,ze nawigatorów w locie 101 , to by³o az nadtto.
Niestety powiedzenie   -   "wysokie aspiracje , niskie kwalifikcje  "
okaza³o sie znów prawdziwe.

Swoja droga "swiat lotniczy" mówiac ogólnie .  Juz dawno zwróci³ uwage
na to ,ze nawigator TU-154 , w tym podejsciu, by³ jedynie obci±zeniem
dla Protasiuka .  Nie pomoca.
To jest jedna z istotnych  sk³adowych fatalnego ciagu wydarzen.

W Tu-154 nie by³o nawigatora z Rosji. MON ujawnia dlaczego

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona