W Turcji odcięli dostęp do Twittera.

Data: 2014-03-21 09:30:12
Autor: Lord Donald
W Turcji odcięli dostęp do Twittera.
Wspaniałomyślna Turecka święta demokracja odcięła ludzi od Twittera bo uznali że umieszczane informacje są nie przychylne dla rządu. Pajac w TVP-Info zaczął komentować co to za demokracja i jak oni mają wejść do UE. Ale nawet biorąc pod uwagę grupy dyskusyjne to już od lat polscy operatorzy banują osoby które umieszczają nieprzychylne informacje dla rządu, wszyscy musimy nadawać z zagranicznych serwerów, sam wielokrotnie dostałem zakaz wysyłania i odbierania postów jak na razie pozwala "news.aoie.pl" ale także jest z UE i nie wiadomo kiedy dotrą do niego. Po za tym istniało wiele stron tak jak kiedyś "Aley Baba" nie przychylna kościołowi ustawowo blokowana na terenie Polski, nie mówiąc o stronie "AntyKonor" gdzie posunięto się nawet do skazania jej twórcę, trafiałem na strony które nie chciały się wyświetlać mimo, że google je znajdowało, dostęp do tych stron dopiero można było uzyskać stosując "Tor Proxy", oczywiście były to strony o niedozwolonych treściach, ale trudno ten termin przybliżyć skoro mamy demokrację i wolność wypowiedzi, a więc selekcja treści powinna przebiegać w umyśle obywatela potencjalnego wyborcy a nie w resorcie propagandy, inaczej po co wybory skoro wyborca jest odcięty od świata, informacji i nie ma podstaw aby wybierać dla siebie najlepszą opcję. Po za tym nie tylko u nas blokuje się treści, najlepszy przykład dali okupanci z USA ścigając jak najgorszego terrorystę na świecie twórcę strony "Wiki Leaks".

Data: 2014-03-21 11:06:23
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:lggtak$6bs$1speranza.aioe.org...
[...]

Mnie też nasze kurwy od kilku dni odcinają, blokują i utrudniają dostęp do Internetu i serwerów news.

bokun

Data: 2014-03-21 13:10:06
Autor: Lord Donald
W Turcji odcięli dostęp do Twittera.
Mnie już od kilku lat ale przeszedłem na serwer "news.aioe.org" i jak na razie spokój, jest tam ograniczenie 20 postów na dobę ale wystarcza. Co do treści zakazanej której mimo indeksu google u nas nie widać czyli wyskakują błędy 500 używam tor proxy, polska blokuje te ip ale przez proxy omija polskie zabezpieczenia treści, tu jest opis, jezscze jest tam chyba opis jak to na windzie instalować.

http://www.nibyblog.pl/zachowaj-anonimowosc-w-internecie-zainstaluj-tor-i-privoxy-2026.html

Data: 2014-03-21 13:22:58
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:lgha6s$ceq$1speranza.aioe.org...
[...]

News.aioe.org nie działa, znaczy rzadko działa wysyłanie, za to aioe.org działa częściej, ale przedwczoraj nawet z aioe.org nie mogłem po krótkim czasie działalności wysyłać, pomimo, że resetowałem router i ip... Nie zamierzam być anonimowy, boukun jestem, stąd ta moja nonszalancja...

boukun

Data: 2014-03-21 15:08:10
Autor: Lord Donald
W Turcji odcięli dostęp do Twittera.
Mi działa bez zarzutu używam czytnika thunderbird. Ale natknąłem się na kilka banów z netia z tepsy, itp..., chodzi o polskie serwery pośredniczące, ale ban to ban, nie możesz wysyłać i niektórzy blokują odczyt, ja coś się dzieje przez chwilę to raczej awarie, zamulenia serwera, masa ludzi korzysta z serwerów gdzie nie ma cenzury św Demokracji to może dlatego zapycha.

Data: 2014-03-21 15:16:18
Autor: boukun
Użytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisał w wiadomości news:lghh47$od$1speranza.aioe.org...
[...]

Tu stoi nawet, że news.aioe.org nie działa, w przeciwieństwie do aioe.org

http://www.disenter.com/

Jak byłem ostatnio w Niemczech, to na krótko mi news.aioe.org działał, a potem "mnie odcięli" i przerzuciłem się na aioe.org lub na freenews.netrfont.net.

boukun

Data: 2014-03-22 06:01:47
Autor: stevep
W Turcji odciêli dostêp do Twittera.
W dniu .03.2014 o 11:06 boukun <boukun@neostrada.pl> pisze:

U¿ytkownik "Lord Donald" <lord.donald@sejm.pl> napisa³ w wiadomo¶ci  news:lggtak$6bs$1speranza.aioe.org...
Wspania³omy¶lna Turecka ¶wiêta demokracja odciê³a ludzi od Twittera bo  uznali ¿e umieszczane informacje s± nie przychylne dla rz±du. Pajac w  TVP-Info zacz±³ komentowaæ co to za demokracja i jak oni maj± wej¶æ do  UE. Ale nawet bior±c pod uwagê grupy dyskusyjne to ju¿ od lat polscy  operatorzy banuj± osoby które umieszczaj± nieprzychylne informacje dla  rz±du, wszyscy musimy nadawaæ z zagranicznych serwerów, sam  wielokrotnie dosta³em zakaz wysy³ania i odbierania postów jak na razie  pozwala "news.aoie.pl" ale tak¿e jest z UE i nie wiadomo kiedy dotr± do  niego. Po za tym istnia³o wiele stron tak jak kiedy¶ "Aley Baba" nie  przychylna ko¶cio³owi ustawowo blokowana na terenie Polski, nie mówi±c  o stronie "AntyKonor" gdzie posuniêto siê nawet do skazania jej twórcê,  trafia³em na strony które nie chcia³y siê wy¶wietlaæ mimo, ¿e google je  znajdowa³o, dostêp do tych stron dopiero mo¿na by³o uzyskaæ stosuj±c  "Tor Proxy", oczywi¶cie by³y to strony o niedozwolonych tre¶ciach, ale  trudno ten termin przybli¿yæ skoro mamy demokracjê i wolno¶æ  wypowiedzi, a wiêc selekcja tre¶ci powinna przebiegaæ w umy¶le  obywatela potencjalnego wyborcy a nie w resorcie propagandy, inaczej po  co wybory skoro wyborca jest odciêty od ¶wiata, informacji i nie ma  podstaw aby wybieraæ dla siebie najlepsz± opcjê. Po za tym nie tylko u  nas blokuje siê tre¶ci, najlepszy przyk³ad dali okupanci z USA ¶cigaj±c  jak najgorszego terrorystê na ¶wiecie twórcê strony "Wiki Leaks".

Mnie te¿ nasze kurwy od kilku dni odcinaj±, blokuj± i utrudniaj± dostêp  do Internetu i serwerów news.

bokun
I dlatego wszêdzie ciê pe³no kretynie.

--
stevep
-- -- -

Data: 2014-03-22 09:29:45
Autor: Trybun
W dniu 2014-03-21 09:30, Lord Donald pisze:
Wspaniałomyślna Turecka święta demokracja odcięła ludzi od Twittera

I słusznie, każde g*no rodem z USA powinno być blokowane w świecie. To dzięki takim tubom propagandy jak Twitter urabiają ludzi i wywołują burdy w świecie.

Data: 2014-03-22 12:17:15
Autor: Ikselka
Dnia Fri, 21 Mar 2014 09:30:12 +0100, Lord Donald napisał(a):

Wspaniałomyślna Turecka święta demokracja odcięła ludzi od Twittera bo uznali że umieszczane informacje są nie przychylne dla rządu. Pajac w TVP-Info zaczął komentować co to za demokracja i jak oni mają wejść do UE.

Juści, bez tfiteróf ani innyh ogłópiaczy ani rósz!
:->

--
XL  "Nie należy mylić prawdy z opiniÄ… wiÄ™kszoÅ›ci."  Jean Cocteau

W Turcji odcięli dostęp do Twittera.