W Tuskolandii jak w prylu

Data: 2011-03-15 00:50:46
Autor: Lorn
W Tuskolandii jak w prylu
W dniu 2011-03-15 00:30, Hans Kloss pisze:
....karze się niewygodnych władzuchnie ludzi mandatami "za niemanie"
"za zakłócanie"  itd. itp.
Piotr Lisiewicz ( "Naszo¶ć") dostał 1500 zł grzywny bo przyszedł do
s±du  pijany

Prawidłowo... :-p

Data: 2011-03-14 16:55:45
Autor: Hans Kloss
W Tuskolandii jak w prylu
On 15 Mar, 00:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Prawid owo... :-p
 Już niedługo tej waszej "prawidłowo¶ci"...
J-23

Data: 2011-03-15 01:09:24
Autor: Lorn
W Tuskolandii jak w prylu
W dniu 2011-03-15 00:55, Hans Kloss pisze:
On 15 Mar, 00:50, Lorn<ateag...@poczta.fm>  wrote:

Prawid owo... :-p
  Już niedługo tej waszej "prawidłowo¶ci"...

Z pochodni± wyleziesz przed pałacyk? Znamy te obrazki...

Data: 2011-03-15 01:15:56
Autor: Lorn
W Tuskolandii jak w prylu
W dniu 2011-03-15 01:09, Lorn pisze:
[...]

PS. My¶lisz, że wygracie wybory? Kolejna porażka będzie waszym sukcesem? ;-p

Data: 2011-03-15 01:50:13
Autor: Jaksa
W Tuskolandii jak w prylu
On Tue, 15 Mar 2011 01:15:56 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

W dniu 2011-03-15 01:09, Lorn pisze:
W dniu 2011-03-15 00:55, Hans Kloss pisze:
On 15 Mar, 00:50, Lorn<ateag...@poczta.fm> wrote:

Prawid owo... :-p
Już niedługo tej waszej "prawidłowości"...

Z pochodnią wyleziesz przed pałacyk? Znamy te obrazki...

PS. MyĹ›lisz, ĹĽe wygracie wybory? Kolejna poraĹĽka bÄ™dzie waszym sukcesem?  ;-p

Spalimy was.
Jak tradycja to tradycja :)

Jaksa

Data: 2011-03-15 01:41:03
Autor: MH
W Tuskolandii jak w prylu
Jaksa <Jaksa@podole.pl> napisał(a):

Spalimy was.
Jak tradycja to tradycja :)

Jaksa
===========

Nie baw się ogniem , bo się posikasz do łóżka.

MH

Data: 2011-03-15 02:33:09
Autor: Lorn
W Tuskolandii jak w prylu
W dniu 2011-03-15 01:50, Jaksa pisze:
[...]

PS. Myślisz, że wygracie wybory? Kolejna porażka będzie waszym
sukcesem? ;-p

Spalimy was.
Jak tradycja to tradycja :)

Czekamy? :)

Data: 2011-03-16 02:36:51
Autor: Jaksa
W Tuskolandii jak w prylu
On Tue, 15 Mar 2011 02:33:09 +0100, Lorn <ateagina@poczta.fm> wrote:

[...]

Najlepiej zbierzcie sie w jakies stodole.

Jaksa

Data: 2011-03-15 02:26:35
Autor: zbig
W Tuskolandii jak w prylu
On 15 Mar, 00:55, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 15 Mar, 00:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

> Prawid owo... :-p

 Już niedługo tej waszej "prawidłowo¶ci"...
J-23

W końcu dostan± swoj± szanse najebani!
Już widzę ten rz±d fachowców: Dorn, Karski, Kruk...

Data: 2011-03-15 08:25:32
Autor: jerzy.n
W Tuskolandii jak w prylu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:58374ead-26c4-4348-9ec1-a1bd7b37cfa9o10g2000vbg.googlegroups.com...
On 15 Mar, 00:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Prawid owo... :-p
>Już niedługo tej waszej "prawidłowo¶ci"...
J-23

Znowu przyjd± noc±, kolbami w drzwi załomoc±, znowu będ± aresztowania kończ±ce sie wypadkami.Bedzie sie zamykać lekarzy, podsłuchiwać dziennikarzy.Czyli kto nie z nami, to przeciwko nam, niedoczekanie ...

Data: 2011-03-15 10:52:02
Autor: u2
W Tuskolandii jak w prylu
W dniu 2011-03-15 08:25, jerzy.n pisze:
Znowu przyjd± noc±, kolbami w drzwi załomoc±, znowu będ± aresztowania
kończ±ce sie wypadkami.Bedzie sie zamykać lekarzy, podsłuchiwać
dziennikarzy.Czyli kto nie z nami, to przeciwko nam, niedoczekanie

Teraz wła¶nie pełobanda tak robi, a ty udajesz że wszystko w porz±dku.

Data: 2011-03-15 11:48:39
Autor: jadrys
W Tuskolandii jak w prylu

Użytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisał w wiadomości news:58374ead-26c4-4348-9ec1-a1bd7b37cfa9o10g2000vbg.googlegroups.com...
On 15 Mar, 00:50, Lorn <ateag...@poczta.fm> wrote:

Prawid owo... :-p
>Już niedługo tej waszej "prawidłowości"...
J-23

Znowu przyjdą nocą, kolbami w drzwi załomocą, znowu będą aresztowania kończące sie wypadkami.Bedzie sie zamykać lekarzy, podsłuchiwać dziennikarzy.Czyli kto nie z nami, to przeciwko nam, niedoczekanie ...

Nad kim się użalasz? przeciwko nam? - Ja (uczciwy obywatel) ani przez chwilę nie czułem się zagrożony.

W Tuskolandii jak w prylu