W UE?

Data: 2009-05-24 06:23:56
Autor: cirrus
W UE?
# Jarosław Kaczyński przekonywał na konwencji wyborczej, że kiedy tylko Platforma osiągnie dobry wynik, wprowadzi cięcia socjalne. #
Ze strony:
http://tnij.org/dgbl

--
stevep

Data: 2009-05-24 14:12:23
Autor: Adam
W UE?

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:gvafn0$ku0$1news.vectranet.pl...
# Jarosław Kaczyński przekonywał na konwencji wyborczej, że kiedy tylko Platforma osiągnie dobry wynik, wprowadzi cięcia socjalne. #
Ze strony:
http://tnij.org/dgbl

I tak jest w rzeczywistości. Przecież to widac gołym okiem. Np. do dzisiaj nie są zrealizowane podwyżki płac (i tak dość nędzne  5%) w oświacie.
AC

Data: 2009-05-24 15:51:15
Autor: Bogdan Idzikowski
W UE?

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:gvbe56$5e1$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Wprawdzie nie wiem, czy to ma jakieś znaczenie, ale obiło mi się o uszy, że mamy jakiś kryzys. I to w dodatku światowy!

W UE?