W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace

Data: 2009-04-17 19:54:13
Autor: Prolegomena
W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace
w telewizji

Data: 2009-04-18 09:10:55
Autor: babsztylet
W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace
to chyba nie jest jakis celowy błąd,nie wiem jak to wytłumaczyć, nawet na szczeblu krajow-polskim.

Data: 2009-04-18 09:10:59
Autor: babsztylet
W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace
to chyba nie jest jakis celowy błąd,nie wiem jak to wytłumaczyć, nawet na szczeblu krajowo-polskim.

Data: 2009-04-18 11:45:39
Autor: -
W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace
hm

Data: 2009-04-23 14:09:43
Autor: HanZOLO
W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace
łe to jak to tak w Polsce nie mogliby ?

--

W UE zabrońmy bezrobotnym podejmować prace