W USA benzyna po 3 z³ za litr

Data: 2011-04-22 14:54:05
Autor: boukun
W USA benzyna po 3 z³ za litr
Dzisiaj w wiadomo¶ciach TV dziennikarz pod¿ega³ Polaków do protestów publicznych, powiedzia³, ¿e w USA ludzie protestuj±, bo benzyna wzros³a do 3 z³ za litr. Dodal potem, ¿e u nas w Polsce jest po 5 z³ (k³ama³, bo sam diesel kosztuje ju¿ 5,29 z³) i ludzie nie protestuj±, ¿e gdyby u nas by³a benzyna po 3 z³ote, to ludzie byliby szczê¶liwi...
Dwa ¶wiaty, jeden rozumnych ludzi, a drugi têpej tepoty polskiej...
Kim jest ten naród?

boukun

Data: 2011-04-22 13:01:03
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 z³ za litr
boukun <boukun@neostrada.pl> napisa³(a):
[...]

pisz wiecej, na pewno cie wybiora na kolejnego przywodce narodu.
Twoje szanse rosna z dnia na dzien.

Data: 2011-04-22 15:53:14
Autor: Zakarm
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 2011-04-22 15:01,  obserwator pisze:
[...]

Bynaljmniej nie robi kopiuj wklej jak ty i twoi debilni kolesie .

Data: 2011-04-22 13:59:02
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 z³ za litr
Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> napisa³(a):
Bynaljmniej nie robi kopiuj wklej jak ty i twoi debilni kolesie .

pomyliles mnie chyba z cirrusem, kaleckim i grzegorzem z. ?

Czytaj z ust bekonowi i koniecznie zaglosuj na niego, zennus.

Data: 2011-04-22 16:04:47
Autor: Zakarm
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 2011-04-22 15:59,  obserwator pisze:
[...]

Poczytaj swoje posty. COPY PASTE plus bzdetny komentarz

Nie dorastasz do piet Bekonowi

Data: 2011-04-22 14:10:10
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 z³ za litr
> [...]
>
> Czytaj z ust bekonowi i koniecznie zaglosuj na niego, zennus.

Poczytaj swoje posty. COPY PASTE plus bzdetny komentarz

co tam bekonowi, tobie nie dorastam. Napisz znowy cos na temat psychiatrii.
W koncu bylo nie bylo, specjalista sowiecki jestes, piekny zennonie:))

Data: 2011-04-22 16:38:03
Autor: Lorn
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 2011-04-22 16:10,  obserwator pisze:
co tam bekonowi, tobie nie dorastam.

True...

Data: 2011-04-23 07:55:30
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 z³ za litr
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ios282$jkt$1inews.gazeta.pl...
[...]

No proszê, dopiero upomina³e¶ innych w sprawie obelg, moralno¶æ Kalego jednak silniejsza.

--
stevep

Data: 2011-04-23 07:54:09
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 z³ za litr
U¿ytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:ios1tq$hnl$1news.onet.pl...
[...]

Tyz prowda, nikt mu nie dorównuje w debili¼mie.

--
stevep

Data: 2011-04-23 07:53:19
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 z³ za litr
U¿ytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ios1j6$hia$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciebie nie mo¿na pomyliæ, twój idiotyzm jest dla nikogo nieosiagalny.

--
stevep

Data: 2011-04-22 14:35:53
Autor: Canucki
W USA benzyna po 3 z³ za litr
[...]

Nawet po 2.66zl za litr   http://www.buffalogasprices.com/

A przeciez w Western New York sa jedne z najwyzszych cen paliw w USA.

Najnizsza cena benzyny "regular" w USA wynosi okolo 2.5 zlotego za litr.  http://www.buffalogasprices.com/

Na pocieszenie:  niektore stacje Delta sprzedaja specjalna benzyne do samolotow i samochodow wyscigowych, np. przy Niagara Falls Boulevard 1 galon kosztuje $6.99 czyli 5.02 zl za litr

Krzysztof Canucki

Data: 2011-04-22 16:09:33
Autor: VSS
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W wiadomo¶ci:ioruaq$qsu$1@mx1.internetia.pl,
boukun <boukun@neostrada.pl> nastuka³:
[...]

Ty k³amiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po 5,02.

--
VSS

Data: 2011-04-23 10:42:45
Autor: Hans Kloss
W USA benzyna po 3 z³ za litr
On 22 Kwi, 16:09, "VSS" <v...@onet.pl> wrote:

Ty k³amiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po
5,02.
 Rewelacja, nastêpnym razem jak mi w trasie b³y¶nie kontrolka rezerwy
paliwa to zjadê do stacji Statoil w Poznaniu.
Czy aby staæ siê platfonsem to koniecznie najpierw trzeba poddaæ siê
zabiegowi lobotomii?
J-23

Data: 2011-04-23 16:40:27
Autor: januszklenczon
W USA benzyna po 3 z³ za litr
> [...]

> (k³ama³, bo sam diesel kosztuje ju¿ 5,29 z³)

Ty k³amiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po

Nie, ty bezczelnie k³amiesz internetowa ¶winio, debilu, idioto, bekonie, ¶ciero dalszy ci±g obelg i plugastw do uzupe³nienia w³±snego, w³a¶nie zatankowa³em olej napêdowy po 5,27.

Data: 2011-04-24 07:42:53
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 z³ za litr
U¿ytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:5e0c.00000033.4db2e4dbnewsgate.onet.pl...
[...]

Uuuu, Wersalu jak u Leppera nie b±dzie.

--
stevep

Data: 2011-04-22 16:24:09
Autor: jadrys
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-22 14:54, boukun pisze:
Dzisiaj w wiadomościach TV dziennikarz podżegał Polaków do protestów publicznych, powiedział, że w USA ludzie protestują, bo benzyna wzrosła do 3 zł za litr. Dodal potem, że u nas w Polsce jest po 5 zł (kłamał, bo sam diesel kosztuje już 5,29 zł) i ludzie nie protestują, że gdyby u nas była benzyna po 3 złote, to ludzie byliby szczęśliwi...
Dwa światy, jeden rozumnych ludzi, a drugi tępej tepoty polskiej...
Kim jest ten naród?

boukun

Tym się różnimy od jankesów że oni w jakiejś mierze glosują na swoich reprezentantów. A my w Polsce, to nikt nie wie kogo reprezentuje taki Tusk, Komorowski, Kwaśniewski czy Kaczyński. I to są zasadnicze różnice w naszym i amerykańskim świecie. Nasze protesty (o ile nie są to górnicy z kilofami) psu na budę się zdadzą. - Klika kolesi i tak pozostanie przy korytach.

Data: 2011-04-22 19:35:20
Autor: boukun
W USA benzyna po 3 zł za litr

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ios31p$lk8$1news.onet.pl...
[...]

Teraz już wiesz, dlaczego mamy 40% głupców, co głosują w sumie na bandę POPiSSLD...

Na swoje nieszczęście i zagładę, a potem potulnie przyjmują wszystkie cięgi...

boukun

Data: 2011-04-22 21:05:06
Autor: jadrys
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-22 19:35, boukun pisze:

[...]

No niestety - nazwanie ich ogłupionymi baranami nie będzie żadnym nadużyciem.

Data: 2011-04-23 07:56:47
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
[...]

Ale ja wiem kogo ty reprezentujesz- pokręconych psycholi.

--
stevep

Data: 2011-04-23 22:11:06
Autor: jadrys
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-23 07:56, cirrus pisze:
[...]

Prawidłowe wychowanie nie pozwala mi wymienić kogo ty Stefanie reprezentujesz.

Data: 2011-04-24 07:44:37
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:iovbup$kdh$1news.onet.pl...
[...]

No jak to twoje "nienaganne wychowanie" nie przeszkadza ci nazywać mnie pacholkiem Michnika, masz jakieś zakłócenia, raz tak, raz inaczej?

--
stevep

Data: 2011-04-22 17:20:01
Autor: the_foe
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 2011-04-22 14:54, boukun pisze:
k³ama³, bo sam diesel kosztuje ju¿ 5,29 z³

tankuje co drugi-trzeci dzien i nie kupilem ON drozej niz 5.04. Tankuje zawsze na Shellu. A przed wczoraj za Wroclawiem na Shellu widzialem ON za mniej niz 5 zl.

--
the_foe

Data: 2011-04-22 19:36:22
Autor: boukun
W USA benzyna po 3 z³ za litr

U¿ytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:ios6av$2h6$4news.dialog.net.pl...
[...]

U mnie w TESCO jest ju¿ po 5,12 z³...

boukun

Data: 2011-04-22 17:55:18
Autor: pluton
W USA benzyna po 3 z³ za litr
[...]

na co czekasz ? wynajmuj tankowiec, sprowadz benzynke, sprzedawaj po 3,50 i
dobrze na tym zarobisz.

Nullification

Data: 2011-04-23 15:43:01
Autor: raff
W USA benzyna po 3 z³ za litr

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:ios856$7tl$1inews.gazeta.pl...
[...]

taa jest. Oczywiscie nie ma czegos takiego jak clo. Umysl lewaka jest bardzo nieskomplikowany.

R.

Data: 2011-04-23 16:36:04
Autor: niebieski
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 23.04.2011 15:43, raff pisze:

taa jest. Oczywiscie nie ma czegos takiego jak clo. Umysl lewaka jest bardzo nieskomplikowany.
Raczej akcyza.

--
niebieski

Data: 2011-04-23 16:56:15
Autor: raff
W USA benzyna po 3 z³ za litr

"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> wrote in message news:iouo4p$2uu$1usenet.news.interia.pl...
W dniu 23.04.2011 15:43, raff pisze:

taa jest. Oczywiscie nie ma czegos takiego jak clo. Umysl lewaka jest bardzo nieskomplikowany.
Raczej akcyza.

Jeden ch...    Podatek to podatek.

R.

Data: 2011-04-23 19:37:59
Autor: pluton
W USA benzyna po 3 z³ za litr

taa jest. Oczywiscie nie ma czegos takiego jak clo. Umysl lewaka jest
bardzo nieskomplikowany.
Raczej akcyza.

Jeden ch...    Podatek to podatek.

Rzeczywiscie masz nieskomplikowany umysl.

Nullification

Data: 2011-04-23 19:37:23
Autor: raff
W USA benzyna po 3 z³ za litr

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:iov2hg$23j$1inews.gazeta.pl...

[...]

Jak sie toto odcina ;) Jeszcze by ktos pomyslal ze cos sie tam dzieje w tej plutonowej czaszce ;)

R.

Data: 2011-04-23 17:58:59
Autor: the_foe
W USA benzyna po 3 z³ za litr
W dniu 2011-04-23 15:43, raff pisze:
taa jest. Oczywiscie nie ma czegos takiego jak clo. Umysl lewaka jest bardzo nieskomplikowany.

no i koncesja.

--
the_foe

W USA benzyna po 3 z³ za litr