W USA benzyna po 3 zł za litr

Data: 2011-04-22 13:01:03
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 zł za litr
boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):
Dzisiaj w wiadomościach TV dziennikarz podżegał Polaków do protestów publicznych, powiedział, że w USA ludzie protestują, bo benzyna wzrosła do 3 zł
 za litr. Dodal potem, że u nas w Polsce jest po 5 zł (kłamał, bo sam diesel kosztuje już 5,29 zł) i ludzie nie protestują, że gdyby u nas była benzyna po 3
 złote, to ludzie byliby szczęśliwi...
Dwa światy, jeden rozumnych ludzi, a drugi tępej tepoty polskiej...
Kim jest ten naród?

pisz wiecej, na pewno cie wybiora na kolejnego przywodce narodu.
Twoje szanse rosna z dnia na dzien.

Data: 2011-04-22 15:53:14
Autor: Zakarm
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-22 15:01,  obserwator pisze:
[...]

Bynaljmniej nie robi kopiuj wklej jak ty i twoi debilni kolesie .

Data: 2011-04-22 13:59:02
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 zł za litr
Zakarm <tyskie@smiedzimulem.com> napisał(a):
Bynaljmniej nie robi kopiuj wklej jak ty i twoi debilni kolesie .

pomyliles mnie chyba z cirrusem, kaleckim i grzegorzem z. ?

Czytaj z ust bekonowi i koniecznie zaglosuj na niego, zennus.

Data: 2011-04-22 16:04:47
Autor: Zakarm
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-22 15:59,  obserwator pisze:
[...]

Poczytaj swoje posty. COPY PASTE plus bzdetny komentarz

Nie dorastasz do piet Bekonowi

Data: 2011-04-22 14:10:10
Autor: obserwator
W USA benzyna po 3 zł za litr
> [...]
>
> Czytaj z ust bekonowi i koniecznie zaglosuj na niego, zennus.

Poczytaj swoje posty. COPY PASTE plus bzdetny komentarz

co tam bekonowi, tobie nie dorastam. Napisz znowy cos na temat psychiatrii.
W koncu bylo nie bylo, specjalista sowiecki jestes, piekny zennonie:))

Data: 2011-04-22 16:38:03
Autor: Lorn
W USA benzyna po 3 zł za litr
W dniu 2011-04-22 16:10,  obserwator pisze:
co tam bekonowi, tobie nie dorastam.

True...

Data: 2011-04-23 07:55:30
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ios282$jkt$1inews.gazeta.pl...
[...]

No proszę, dopiero upominałeś innych w sprawie obelg, moralność Kalego jednak silniejsza.

--
stevep

Data: 2011-04-23 07:54:09
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
Użytkownik "Zakarm" <tyskie@smiedzimulem.com> napisał w wiadomości news:ios1tq$hnl$1news.onet.pl...
[...]

Tyz prowda, nikt mu nie dorównuje w debiliźmie.

--
stevep

Data: 2011-04-23 07:53:19
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
Użytkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ios1j6$hia$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciebie nie można pomylić, twój idiotyzm jest dla nikogo nieosiagalny.

--
stevep

W USA benzyna po 3 zł za litr