W USA benzyna po 3 zł za litr

Data: 2011-04-22 16:09:33
Autor: VSS
W USA benzyna po 3 zł za litr
W wiadomości:ioruaq$qsu$1@mx1.internetia.pl,
boukun <boukun@neostrada.pl> nastukał:
Dzisiaj w wiadomościach TV dziennikarz podżegał Polaków do protestów
publicznych, powiedział, że w USA ludzie protestują, bo benzyna
wzrosła do 3 zł za litr. Dodal potem, że u nas w Polsce jest po 5 zł
(kłamał, bo sam diesel kosztuje już 5,29 zł)

Ty kłamiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po 5,02.

--
VSS

Data: 2011-04-23 10:42:45
Autor: Hans Kloss
W USA benzyna po 3 zł za litr
On 22 Kwi, 16:09, "VSS" <v...@onet.pl> wrote:

Ty kłamiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po
5,02.
 Rewelacja, następnym razem jak mi w trasie błyśnie kontrolka rezerwy
paliwa to zjadę do stacji Statoil w Poznaniu.
Czy aby stać się platfonsem to koniecznie najpierw trzeba poddać się
zabiegowi lobotomii?
J-23

Data: 2011-04-23 16:40:27
Autor: januszklenczon
W USA benzyna po 3 zł za litr
> [...]

> (kłamał, bo sam diesel kosztuje już 5,29 zł)

Ty kłamiesz, na stacji Statoil  w Poznaniu jest olej po 5.00, na Neste po

Nie, ty bezczelnie kłamiesz internetowa świnio, debilu, idioto, bekonie, ściero dalszy ciąg obelg i plugastw do uzupełnienia włąsnego, właśnie zatankowałem olej napędowy po 5,27.

Data: 2011-04-24 07:42:53
Autor: cirrus
W USA benzyna po 3 zł za litr
Użytkownik <januszklenczon@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:5e0c.00000033.4db2e4dbnewsgate.onet.pl...
[...]