W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]

Data: 2011-10-21 07:25:54
Autor: Pszemol
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
http://www.appleinsider.com/articles/11/10/21/apple_focuses_on_siri_with_first_iphone_4s_tv_ad.html
Widać, że według Apple, to najważniejsza zmiana w nowym telefonie
bo cała długa reklama TV poświęcona jest prezentacji asystenta Siri.
Ciekawe jakie będą inne reklamy i co pokażą jako zalety poza Siri :-)

Data: 2011-10-21 15:05:26
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7r7oo.r8.1poczta.onet.pl...
[...]

Mujborze, ten czlowiek rzeczywiscie zyje tylko dla ajfona.

Data: 2011-10-21 15:17:09
Autor: atm
On 2011-10-21 14:25, Pszemol wrote:
[...]

Bo ja wiem czy ciekawe....jak dla mnie to juz przesyt. Znacznie ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy porodzie grabarz wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac. Pierwszy raz spotkalem sie z tego typu zachowaniem firmy wobec wlasnego produktu, ktory moglby odniesc sukces A Siri.... zeby chociaz jakis glos dobry miala:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hckrig2BwNY
Pogadac tez z nia zbyt ciekawie nie mozna:
http://shitthatsirisays.tumblr.com/
Crash test IP4S byl w watku powyzej, bardzo slabo wypadl.
Wydajnosc hmmmm....SGS2 o podobnych parametrach juz od dluzszego czasu lapie kurz na moim biurku.... Naprawde nie jest zbyt ciekawe co jeszcze wymysli Apple, zeby tego kotleta dobrze sprzedac.
Zdrowko

Data: 2011-10-21 12:36:34
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7rrcs$gq9$1news.onet.pl...
On 2011-10-21 14:25, Pszemol wrote:
[...]

Gdzie tu widzisz przesyt? Przesyt czego?

Znacznie ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy
porodzie grabarz wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac.

A co jest takiego ciekawego i przełomowego w N9??

Data: 2011-10-21 19:56:21
Autor: atm
On 2011-10-21 14:25, Pszemol wrote:
[...]

Spojrz na niusy na wiekszosci komorkowych i technologicznych portali, wszedzie Siri i iP4S, zreszta w wielu wypadkach jako rozczarowanie.
Gdyby Siri dzialala tak dobrze jak na prezentacji to byloby cos faktycznie ciekawego, jednak liczne filmiki pokazuja, ze to wciaz dosc kulawa beta i wiekszosc czynnosci szybciej mozna zrobic recznie niz uzywajac komend glosowych. Czy pierwszy raz Apple chwalilo sie oficjalnie beta na keynote? Odnosze wrazenie, ze chcieli koniecznie pokazac cos wiecej niz tylko nowe bebechy.

Gdzie tu widzisz przesyt? Przesyt czego?

Znacznie ciekawsza jest dla mnie Nokia N9, tyle ze juz przy
porodzie grabarz wzial wymiary aby ladna trumienke wykonac.

A co jest takiego ciekawego i przełomowego w N9??

Obejrzyj, poczytaj, jestem ciekaw Twojego zdania:
http://www.dobreprogramy.pl/Nokia-N9-pokochalyby-ja-miliony,Artykul,28178.html

Data: 2011-10-21 17:45:52
Autor: Pszemol
On 2011-10-21 14:25, Pszemol wrote:
[...]

Pomijając już ton tego tekstu który czytam mając wrażenie że napisał
go religijny fanatyk piszący o swoim bogu to mi się rzuca w oczy:
- zerżnięte od Appla pudełko
- corning gorilla glass, podobno szkło się łatwo tłucze, plastik lepszy?
- zintegrowany na stałe akumulator, podobno do dupy że nie można wymienić?
- kolor a'la Barbie
- zalety systemu MeeGo, jakbym czytał o systemie iOS...

Generalnie podsumowując myślę o tym że jest to iPhone zrobiony przez Nokię.
I co ciekawe, jest zachwalany przez zagorzałego użytkownika Nokii - co dla mnie
oznacza tylko tyle, że ta cała krytyka iPhone przez fanbojów Nokii bierze się
tylko stąd, że religia im nie pozwala na pochwałę systemu iOS, chyba że jest
to wierna kopia iOS pod nazwą MeeGo - jest to kryptopochwała iPhone...
"Tymczasem jest to zdecydowanie najlepszy z systemów jaki Nokia kiedykolwiek
instalowała na swoich smartfonach" - dotychczas instalowała tylko syf nieprzeciętny.
Podoba się mu bo zobaczył podróbę iOS na Nokii :-)

"Wiele osób krytykowało Symbiana za momentami chaotyczny system, również
Android z całą pewnością nie jest pod tym względem ideałem. W porównaniu
z nimi MeeGo jest uporządkowane niczym wzorcowe mieszkanie z katalogu IKEA.
Wszystkie opcje konfiguracyjne są dostępne w jednym, czytelnym menu Ustawienia."
Właśnie taki jest panowie iOS. A więc androidowcy - teraz wiecie co tracicie :-)
Powiedział Wam o iOS fanboj Nokii zachwalający iOS by Nokia o nazwie MeeGo :)

Data: 2011-10-22 09:23:30
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 17:45:52 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
Właśnie taki jest panowie iOS. A więc androidowcy - teraz wiecie co
tracicie
:-)

Tak wiemy czego nie tracimy tylko dzięki temu, że nie korzystamy z iOS ;)

--
AL

Data: 2011-10-22 09:48:43
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7sb4g.3eo.0poczta.onet.pl...

Generalnie podsumowując myślę o tym że jest to iPhone zrobiony przez Nokię.
I co ciekawe, jest zachwalany przez zagorzałego użytkownika Nokii - co dla

Zaczynajm wierzyc, ze pszemol to jednak robi za kase.

Data: 2011-10-22 20:14:45
Autor: atm
[...]

Nie nazwalbym N9 przelomem, chyba ze w swiatku Nokiowym. Jest to dla mnie urzadzenie ciekawsze niz iP4, zauwaz ze nie pisze iz jest lepsze ;]
Moze nawet nie samo urzadzenie ale jego pojawienie sie na rynku.

Pomijając już ton tego tekstu który czytam mając wrażenie że napisał
go religijny fanatyk piszący o swoim bogu to mi się rzuca w oczy:
- zerżnięte od Appla pudełko
no tak, bo jest prostopadloscienne i sklada sie z dwoch czesci...a no i jest kolorowe ;] Czy pudelko naprawde ma jakies wieksze znaczenie?

- corning gorilla glass, podobno szkło się łatwo tłucze, plastik lepszy?
Mowimy o ekranie czy obudowie? Ekran wykonany z gorilla glass jak w iP4S tyle, ze odpowiednio zabezpieczony obudowa. Tutaj tylko upadek na ekran moze skonczyc sie uszkodzeniem. W iP4 Stefan niezwykle designersko wyeksponowal szklo, zapomnial jedynie ze to nie jest eksponat muzealny.
Tak Nokia testuje telefony:
http://www.youtube.com/watch?feature=fvwp&NR=1&v=KcfvRfJeLPQ
Apple takiej maszyny jeszcze nie ma  - splaca kredyt za laboratorium do testowania anteny. Pewnie to bedzie nastepny zakup, bo obecnie testy wytrzymalosciowe iP4 nie wypadaja zbyt korzystnie ;]
http://komorkomania.pl/2011/10/18/samsung-galaxy-s-ii-i-iphone-4s-ktory-jest-twardszym-zawodnikiem-wideo Obudowa N9 wykonana z poliweglanu, mozna wnioskowac, ze bedzie sie lepiej sprawowala niz metal podatny na wgniecenia czy zadrapania a z pewnoscia lepiej niz szklo, chocby nawet gorilla glass.

- zintegrowany na stałe akumulator, podobno do dupy że nie można wymienić?
to jest straszna wtopa, przynajmniej dla mnie. Lubie sprzet ktory nie jest jednorazowy (wymien baterie w iPadzie...). Niestety Apple wyznaczyl kierunek a inni sie wzoruja. Taki sam glupi trend mozna zauwazyc wsrod tabletow. Kup, korszystaj przez 2-3 lata, wyrzuc i kup cos nowego.
Wymiana baterii w N9 jest trudniejsza niz w iP4:
http://mynokiablog.com/2011/07/15/nokia-n9-disassembled-instructions-inside-service-manual/
Idealem z punktu widzenia budowy jest dla mnie N8: swietnie zabezpieczony ekran, elementy najbardziej narazone na uszkodzenia czyli
gora i dol tanie i latwo wymienne. Reszta body z odpowiedniej grubosci blachy nie oslabiona klapka baterii, bateria dostepna po odkreceniu dwoch srubek. Caly telefon zlozony bez uzycia kleju jako to ostatnio modne jest.

- kolor a'la Barbie
mhm, Pszemol akurat tego tematu nie powienienes podnosic... ile trzeba bylo czekac na bialego iP4? Rok? Tu masz na starcie przynajmniej trzy kolory w tym czarny, ktory jest tak samo Barbie jak czarny w IP4.

- zalety systemu MeeGo, jakbym czytał o systemie iOS...
Chyba w iOS nie ma tego patentu z trzema ekranami glownymi?

Zapomniales wspomniec o optymalnej wielkosci ekranu dla kieszonkowego urzadzenia jakim jest telefon. Wg mnie 3,5" to zbyt malo dla komfortowej obslugi natomiast 4,3" jak np w SGS2 jest zbyt duzy zeby wygodnie miescil sie w kieszeni.
Zaokraglony ekran jest ciekawa nowoscia, co wiecej autor recenzji pisze o bardzo dobrej widocznosci w swietle slonecznym. Efekt przyblizenia lcd do szkla jest niestety zapewne okupiony zespoleniem warstwy dotykowej z lcd. Witamy w swiecie Apple.
NFC tez jest fajnym ficzerem.
No i  sam system, w koncu cos nowego na rynku (choc nie na dlugo).
Nie zrozum mnie zle, we wczesniejszym poscie wspomnialem, ze premiera N9 jest dla mnie ciekawsza niz premiera iP4S i tyle.
Zadnego z nich nie kupie, nie sa w moim typie ;]

[...]

Fanboje Nokii atakuja Apple? Sa wogole tacy? Nie wiem jakie zalety ma Symbian w stos. do dominujacych systemow. Dluzej pracuja na baterii? Sprawdzalo sie to w wypadku 5800XM i to tylko dlatego, ze byl slaby procesor, maly ekran i malo aplikacji ktore zachecalyby do dluzszego korzystania z ekranu.

[...]

Tak tez jest wlasnie w Androidzie, sa ustawienia a w nich 1500 opcji od wszystkiego, nie wiem czy ten Pan mial dluzszy kontakt z Androidem.
Czy czasem w nowym iOS czesc ustawien wylazla z Ustawien na rozsuwana belke (sciagnieta z Androida nawiasem mowiac)?

Zdrowko

Data: 2011-10-22 14:08:40
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7v16u$moa$1news.onet.pl...
no tak, bo jest prostopadloscienne i sklada sie z dwoch czesci...a no i jest kolorowe ;] Czy pudelko naprawde ma jakies wieksze znaczenie?

Znaczenie nie tkwi w pudełku. Znaczenie w tkwi w upodabnianiu się do
lidera. W momencie gdy Nokia oficjalnie zaczęła gonić lidera nawet
kopiując jego pudełka moim zdaniem jest dyskwalifikujące Nokię.
Słyszałeś powiedzonko "imitation is the sincerest form of flattery"?

- corning gorilla glass, podobno szkło się łatwo tłucze, plastik lepszy?
Mowimy o ekranie czy obudowie? Ekran wykonany z gorilla glass
jak w iP4S tyle, ze odpowiednio zabezpieczony obudowa.

Jak zabezpieczony skoro podobno wystaje i już w czasie testu
został porysowany.

Obudowa N9 wykonana z poliweglanu, mozna wnioskowac, ze bedzie sie lepiej sprawowala niz metal podatny na wgniecenia czy zadrapania a z pewnoscia lepiej niz szklo, chocby nawet gorilla glass.

Zależy co znaczy "lepiej". Bo moim zdaniem taki plastik po 2
miesiącach używania, rysowania i gromadzenia się brudu
w licznych rysach będzie dawał wrażenie jakby krowie z geby
telefon wypadł lub z innego otworu, po przejściu przez 4 żołądki...

[...]

Ale to, że klapki na baterię nie ma NIE ZNACZY że iPhone jest
jednorazowy. Baterię jak najbardziej można bardzo łatwo wymienić.
W iPhone4 to są dwie śrubki na dole obudowy plus trzecia w środku.

[...]

To w N8 też trzeba śrubki odkręcać? To o co Wam chodzi z iP4???

[...]

Ale biały iPhone 4 nie kojarzy mi się z Barbie tak jak ta różowizna
czy majtkowy błękit. N9 jest dedykowany dla 12-letnich panienek
które chcą być wszystkie księżniczkami?

- zalety systemu MeeGo, jakbym czytał o systemie iOS...
Chyba w iOS nie ma tego patentu z trzema ekranami glownymi?

I bardzo dobrze - jest nieograniczona liczba ekranów głównych.
Na każdym z nich można mieć takie ikony jakie się chce, bez
konieczności przewijania niewiadomo ile bo się nie mieszczą....

[...]

3.5" a 3.9" to detale. Naprawdę.

[...]

Nie lubisz majtkowego błękitu?? :-)

[...]

Są fanboje Nokii. Zerknij na wątek w którym męczę się z wifi
w swojej Nokii 5630 XtremeMusic - napadli na mnie że muszę
być debilem skończonym że tak prostego i oczywistego tudzież
intuicyjnego systemu operacyjnego nie mogę okiełznać, nawet
mając instrukcję obsługi telefonu przed swoimi oczami i zadaję
takie głupie pytania jak "co oznacza ikonka w górnym rogu ekranu".
Dodam, że ikonki tej nie było, co ciekawe, w instrukcji :-)))
Potraktował mnie fanboj Nokii z buta bo ośmieliłem się skrytykować
jego fińskiego boga...

[...]

Nie wiem - w swoim iPhone4 mam wersję 4.3.3 i nie widzę na razie sensu
robić upgrade do iOS 5 - nawet nie interesowałem się co tam ma nowego.

Data: 2011-10-22 21:39:46
Autor: atm
On 2011-10-22 21:08, Pszemol wrote:
[...]

Mam na mysli upadek. Wiesz, jak dla mnie lepszy (praktyczniejszy) bylby patent z N8 lub chocby SGS2 gdzie ramka wystaje nieco przed szklo.
Poza tym jesli testujacy nie bawil sie w ruletke obracajac telefon ekranem do dolu to rownie latwo moglby porysowac kazdy inny ekran.

[...]

Podobnie jak z Siri powstrzymam sie ze spekulacjami do czasu gdy telefon zostanie dobrze przetestowany w praniu.

W pelni sie zgadzam, wiele osob narzekalo na zamknieta konstrukcje iP4... Jeden z pierwszych linkow: http://www.youtube.com/watch?v=X0IAD4BHH9s  Sekund 5 i bateria wyjeta.

[...]

Jak dla mnie wcale nie jest zaleta bateria pod klapka. Nigdy nie mialem zapasowej baterii, jesli potrzebowalbym ekstra soku kupilbym ladowarke li-ion lub chocby na akumulatorki AA. Obecnie klapki sa czesto tandetnie cienkie, maja delikatne zatrzaski i oslabiaja konstrukcje telefonu. Zaleta moze byc tylko to, ze latwo odswiezyc obudowe jak np w SGS.

[...]

Elop moze wie ;]

[...]

W Adroidzie za to masz dostepna w zaleznosci od potrzeb ilosc ekranow, na ktorych umieszczasz co chcesz: widgety, skroty do stron, foldery, przelaczniki modulow i pewnie wiele innych rzeczy, ktorych jeszcze nie uzywalem. Patrzac w ten sposob Android jest liderem. MeeGo wnosi cos nowego i tyle. Nie twierdze, ze lepszego i nie bede sie o to targowal.

[...]

Mam calkowicie przeciwne zdanie. 3.5" w N8 to zbyt malo na przyjemne internetowanie, klawiatura jest zbyt mala zeby precyzyjnie pisac. Czytanie ksiazek to tez kompromis miedzy wielkoscia czcionki a iloscia tresci na stronie. Mialem Defy z ekranem 3.7 - ta niewielka roznica w liczbach daje calkiem sporo w ergonomi. 4" w SGS bylby optymalny gdyby Samsung zamiast odchudzac telefon zmniejszyl jego szerokosc i wysokosc jak to bylo w Defy.

[...]

Nie lubie :] nie lubie tez rozowego i tych pozostalych. Nie lubie tez blyszczacego fortepianu z SGS i SGS2, Fajny jest za to dark grey z N8 i kolor Palma Tungstena.

[...]

Pamietalem, ze gdzies widzialem backup w Symbianie... Dosc dlugo szukalem tego ficzera az w koncu odnalazlem w....Menedzerze Plikow.
Przeciez to oczywiste ;]

[...]

Nie wiem czy w obecnej wersji systemu masz ficzer zwiazany z alarmem zwiazanym z konkretnym miejscem. Ciekaw jestem jak to sie sprawdza w praktyce.

Data: 2011-10-22 22:14:59
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7v66a$aon$1news.onet.pl...
[...]

Pierwszy raz masz w życiu do czynienia z czymś plastikowym?

[...]

W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

[...]

Wszystko jest już oczywiste jak używasz telefonu 10 lat
w różnych inkarnacjach tego samego systemu operacyjnego :-)
Ja miałem pecha bo z nokią nie miałem wcześniej do czynienia
i potworka doświadczyłem dopiero po przesiadce z innych
nowocześniejszych telefonów, w tym po doświadczeniu z WM6.5
i z iPhone4. Przesiadka do 5630 była jak z mercedesa do syrenki.

[...]

Acha, tak, czytałem o tym - fajny ficzerek. Możesz ustawić że jak
będziesz przejeżdżał koło pralni to ma Ci przypomnieć aby
odebrać spodnie... :-) Potrzebowałbym coś więcej aby się przesiąść.

Data: 2011-10-23 08:43:32
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7vffg.7ho.0poczta.onet.pl...
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7v66a$aon$1news.onet.pl...

W N8 masz 360 x 640 Pixele. W iPhone4 masz 640 x 960.
I tu jest zasadnicza różnica: 3.5" tu to nie to samo co 3.5" tam.

Uzytkownikom n8 wystarcza 360 x 640 - rozdzielczosc 640 x 960 to gejfoniarskie gejostwo.

Data: 2011-10-23 11:11:13
Autor: atm
On 2011-10-23 05:14, Pszemol wrote:
[...]

Obudowa telefonu/smartfonu cala barwiona, bez lakieru? Tak.

[...]

Tu rozdzielczosc ma drugorzedne znaczenie. Samsung U600 mial rozdz 320x240 i ekran pewnie ze 2". Taka sama rozdz. miala wiekszosc PPC z ekranami 3,5-3,7" Zdecydowanie bardziej odpowiadala mi wielkosc ekranu tych drugich urzadzen.

[...]

Zartowalem z ta oczywistoscia. Wiele elementow w Symbianie trzeba zapamietac bo na logike to nie dziala.

[...]

Pytalem, poniewaz ciekaw jestem jak to sie sprawdza w praniu. GPS musi pracowac, pytanie czy caly czas czy tylko gdy teleon poczuje ze jest ruszony. Jak szybko zlapie fixa po wyjsciu powiedzmy z biura do samochodu ile dodatkowo wciagnie baterii itd. Slowem : czy to nie bedzie inna odmiana funkcjonalnosci Siri.

Data: 2011-10-23 11:32:51
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j80lnh$884$1news.onet.pl...
On 2011-10-23 05:14, Pszemol wrote:
[...]

Przyglądnij się jak wygląda jakaś stara płyta CD, a o płyty CD się
chucha i dmucha, nie wyciera się jej po kieszeniach czy blatach biurek.

[...]

No ale właśnie porównujemy te same wielkości ekranu. N8 mając
mniejszą rozdzielczość daje nieadekwatną czytelność czcionek...
Musisz je powiększać aby były czytelne powodując że niewiele Ci
się mieści na ekranie. W iPhone4 czyta się tekst bardzo komfortowo,
czytelność malutkich czcionek jest rewelacyjna. Masz podobno iP4
to jesteś w stanie sam sobie porównać różnicę. Widziałem kilka
innych telefonów z tą samą wielością ekranu co iP4 ale mniejszą
rozdzielczością (ale N8 nie widziałem) i różnica jest jak niebo a ziemia.

[...]

Fixa łapie natychmiast: 2-3 sekundy. Telefon "wie" gdzie jest nawet
w budynku bo się dodatkowo posiłkuje triangulacją wież komórkowych.
Problemy mam tylko gdy trzymam telefon w przedniej kieszeni
jeansów jadąc na rowerze - zdarza się mu wtedy zgubić w lesie GPSa
- pewnie zasłonięty ze wszystkich stron przewodzącym ciałem człowieka
powoduje problemy z odczytem sygnału satelitów... i dlatego myślę
o kupieniu sobie uchwytu na kierownicę rowera :-))))

Data: 2011-10-22 22:41:45
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7uip8.758.0poczta.onet.pl...
[...]

Gdybym nie wiedzial, ze dla pszemola ajfon jest liderem, w zyciu nie domyslibym sie, ze jego zdaniem n9 jest w jakikolwiek pododna no ajfona. Ciekawe, ze atm nie zauwazyl tego kitu.

[...]

Sprawdzic, czy ip5 nie bedzie z poliweglanu i przypomniec pszemolowi.

Data: 2011-10-22 22:52:39
Autor: atm
On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

[...]

Odnosnie pudelka - nie wiem i nie wnikam. Nie chce mi sie szuakac i porownywac. W tym miejscu dyskusji akurat o pudelku byla mowa.

Jesli zas chodzi o telefon: jestem zdania, ze Apple uksztaltowal ten trend. Urzadzenia, ktore byly wczesniej byc moze posiadaly elementy iP ale nigdy nie przebily sie na tyle, zeby wytworzyc taka potrzebe nasladowania u innych producentow. Nokia przez dlugi czas prezyla sie, zeby stworzyc iP killera, chocby 5800 czy N8. Do chwili obecnej slabo to wychodzilo. Teraz stworzyli N9 i od razu chca to urzadzenie poslac do piachu...

[...]

:] Spokojnie, internet wszystko pamieta prawie jak kobieta:
http://www.youtube.com/watch?v=aZBhyPiyeOs&feature=player_embedded
Sporo mialem juz urzadzen z tworzywa i w zadnym nie zauwazylem efektow opisanych przez Pszemola, fakt ze nie pracuje w warsztacie czy na budowie. Co wiecej ten poliweglan jest barwiony wiec nie bedzie wycierania naroznikow jak to bylwalo chocby w ipaq'ach

Data: 2011-10-22 22:18:24
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7vaf0$ron$1news.onet.pl...
[...]

Poliwęglan to jest to samo tworzywo z którego robi się płyty CD.
Widziałeś kiedyś porysowaną płytę CD? Nie, one się nie rysują ;-)
Rysują się i to od najmniejszej porowatości... Dla mnie taki pomysł
na obudowę to jakaś porażka. Albo te tworzywa są zupełnie inne.

Data: 2011-10-23 10:37:00
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Sat, 22 Oct 2011 22:18:24 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
> [...]

Rysują się i to od najmniejszej porowatości... Dla mnie taki pomysł
na obudowę to jakaś porażka. Albo te tworzywa są zupełnie inne.

Mówisz jakby istniał tylko jeden rodzaj tworzywa PC.
Zobacz sobie np. w bazach CAMPUS ile i o jak różnych właściwościach jest tworzyw z gatunku PC.

--
AL

Data: 2011-10-23 11:13:57
Autor: atm
On 2011-10-23 05:18, Pszemol wrote:
[...]

Oj daleko poszedles z ta analogia...
Wiesz niektorzy sa tak bogaci, ze pala w piecu diamentami, znaczy sie weglem. Aaaa, to to samo ;]
Pogooglaj poliweglan, duzo tego i w dosc roznych formach wystepuje.

Data: 2011-10-24 09:32:04
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j80lsl$884$2news.onet.pl...
On 2011-10-23 05:18, Pszemol wrote:
[...]

Pogooglałem i mi wyszło że się łatwo rysuje.
A tobie co wyszło?

Data: 2011-10-24 16:44:43
Autor: atm
[...]

Szczerze? Nie chce mi sie szukac a i temat niezbyt mnie interesuje :]
iP4 sie tlucze i rysuje, SGS swieci sie jak psu jajka itd
Poki co wszystkie te urzadzenia w taki lub inny sposob sa kulawe i zeby to sprawa szla tylko o kolor czy material obudowy.
Poliweglan w N9 nie bedzie mial kiedy sie porysowac bo Elop po partii urzadzen do Kazachstanu pewnie zamknie linie i bedzie po temacie.

Data: 2011-10-24 10:42:58
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j83tks$ct7$1news.onet.pl...
[...]

To zabrzmiało trochę dziwnie - mnie do googla wysyłasz
jako próba argumentacji że za daleko z analogią poszedłem
a sam googla nie odwiedziłeś i wiesz o poliwęglanie mniej
ode mnie?

iP4 sie tlucze i rysuje, SGS swieci sie jak psu jajka itd
Poki co wszystkie te urzadzenia w taki lub inny sposob sa kulawe i zeby to sprawa szla tylko o kolor czy material obudowy.

No właśnie nie - mój iPhone4 wymieniony prawie po roku używania
na gwarancji ze względu na guzik Home nie miał ani jednej rysy.
A kładę go na biurku, noszę w kieszeni, parę razy mi wypadł na podłogę...
Staram sie oczywiście nie nosić go w kieszeni z pękiem kluczy, ale
nie dmucham i chucham na niego jak na swoje płyty CD/DVD które
po paru miesiącach używania mają potworną kolekcję rys...

Poliweglan w N9 nie bedzie mial kiedy sie porysowac bo Elop po partii urzadzen do Kazachstanu pewnie zamknie linie i bedzie po temacie.

A ja myślę że N9 na razie testuje się w Kazachstanie i Polsce aby
go wypuścić za miesiąc już z systemem Windows Mobile w USA :-)

Data: 2011-10-24 17:57:59
Autor: atm
On 2011-10-24 17:42, Pszemol wrote:
[...]

ZOstaniesz ekspertem do spraw poliweglanu w wydziale Nokia/N9 ;]
Wybacz, dzsisaj stracilem caly zapal do palowania sie o komorki,
mam full roboty, jesli chcesz to przyznam Ci racje ;]

[...]

Zwroc uwage, ze N9 jest matowy wiec rysy nie beda tak sie rzucac w oczy. Mialem blyszczacego jak psa jajka SGS i nawet po dluzszym czasie uzytkowania nie mial jakos specjalnie duzo rys. Co ciekawe szybka aparatu za to kilka wylapala.

Znajomy normalnie korzysta z iP4, nie nosi w prezerwatywce i sam nie wie kiedy pojawila sie sliczna rysa na frontowym panelu

[...]

Tak, to prawda, dadza chyba to samo lub bardzo zblizone body, WP i nazwa
to Searay.
http://komorkomania.pl/2011/10/04/nokia-searay-znamy-wyglad-i-specyfikacje

Data: 2011-10-24 13:52:33
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j841u9$sgj$1news.onet.pl...
[...]

Nie, nie o rację chodzi tylko o prawdę :-)
A wiemy przecież że plastik jest miękki i rysuje się łatwiej niż szkło.
Zapytaj byle kogo kto nosi okulary z tworzywa- łatwiej się rysują
od szklanych nawet gdy mają warstewki uodporniające je na rysy...

[...]

Będą, jak tylko zgromadzi się w nich kurz i tłuszcz z dłoni...
Zwłaszcza na tych kolorach "majtkowych".

Mialem blyszczacego jak psa jajka SGS i nawet po dluzszym czasie uzytkowania nie mial jakos specjalnie duzo rys. Co ciekawe szybka aparatu za to kilka wylapala.

Nie znam tego aparatu ale pewnie nie był różowy ani błękitny?

Znajomy normalnie korzysta z iP4, nie nosi w prezerwatywce i sam
nie wie kiedy pojawila sie sliczna rysa na frontowym panelu

Takie rysy pojawiają się od urazów z przedmiotami metalowymi.
Takimi jak klucze w kieszeni. Ja niedawno wymieniony telefon tak
zarysowałem sobie i mam dwie malutkie półokrągłe ryski wielkości
może 1mm właśnie od tego że zapomniałem wyjąć kluczy do
mieszkania z kieszeni. Ostre krawędzie metali mogą zarysować
szkło bo są od szkła twardsze - plastik jesteś w stanie zarysować
nawet paznokciem...

[...]

Widzisz - od lat pracuję w firmie elektronicznej jako inżynier projektant
to wiem, że nawet najgłupszy CEO nie zmarnowałby nakładów na nową
platformę w taki sposób o jaki posądzali go komentatorzy Nokii...
To oczywiste że wypuszczenie takie to jakiś rodzaj field-testu platformy
sprzętowej. Jakieś szczątki rozumu tam ktoś w Nokii jeszcze chyba ma...

Data: 2011-10-24 17:29:08
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j83tks$ct7$1news.onet.pl...

[...]

Hmm, byloby dziwne dopiero co w TV ruszyla calkiem spora kampania reklamowa.

Data: 2011-10-24 18:15:31
Autor: atm
[...]

http://hothardware.com/News/Elop-Says-No-Way-To-Possible-MeeGo-Comeback-Despite-N9-Awesomeness/
Swoja droga to on sam nie wie czego chce od dosc dawna

Data: 2011-10-24 19:04:43
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j842v5$1c6$1news.onet.pl...

[...]

Jest tam cos napisane, ze przestaja produkowac n9?

Data: 2011-10-24 20:12:43
Autor: atm
On 2011-10-24 19:04, Ghost wrote:

[...]

Nie, podobnie jak i w tym:
http://www.guardian.co.uk/technology/2011/sep/28/nokia-n9-last-of-line
Chyba jednak nie musza tego mowic jak krowie na rowie w swietle tego jak Nokia ostatnio sie zachowuje?

Data: 2011-10-24 20:30:28
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j849qt$orp$1news.onet.pl...
On 2011-10-24 19:04, Ghost wrote:

[...]

Moze jednak powiesz o co Ci chodzi bo gonienie za Twoimi linkami, srednio przypomina jakakolwiek forme dyskusji. Teza byla, ze wycofanie n9 teraz, jest malo prawdopodobne chociazby ze wzgledu na wlasnie uruchomione kampanie reklamowe, jesli twierdzisz, ze to nieprawda to napisz to konkretnie - zamiast jajfoniarsko pszemolic.

Chyba, ze rzeczywiscie masz role wieloletniego uzytkownika nokii, ktory jednak bardziej ceni sobie ajfona (z uwzglednieniem oryginalnosci pudelka) - powiedz to wprost, wtedy nie bede domagal sie _zadnych_ konkretow.

Data: 2011-10-24 20:54:43
Autor: atm
[...]

Taka wypowiedz jest dosc jednoznaczna:
"Asked whether the company had plans to launch the N9 in the UK, a Nokia spokesman said: "We have elected to ship the N9 to those markets we believe offer the most suitable conditions required for a successful launch."

The spokesman added that, after the N9, Nokia's "primary smartphone platform" will be Windows Phone, indicating that Meego software would be discontinued. He said: "[Windows] is where we will be focusing our energies and resources as we go forward. A lot of the innovation you can see in the N9 will continue to live on at Nokia in a variety of ways.""
N9 wyladowala na biedackich rynkach, chyba tylko po to zeby zadoscuczynic akcjonariuszom napierajacym na wprowadzenie N9 dso sprzedazy. Piszesz o kampanii reklamowej.... Masz przyklad HP i WebOS: malo bylo napieca przed wypuszczeniem tabletu? Pre3 tez byl reklamowany i mocno wyczekiwany a teraz jest juz pozamiatane.
Jak wspomnialem Nokia reklamuje N9 w dziwnych krajach, tak zeby czasem nie zarobic i chyba nie popsuc humoru Balmerowi. MeeGo w chwili obecnej nie ma zadnego wsparcia, w zasadzie jest w duzym stopniu dumbphonem, nie ma nawet wyboru w pierdzacych aplikacjach. Symbian tez poszedl w odstawke a wlasciwie w outsourcing. Obecnie caly nacisk jest kladziony na WP, reszta to zupelnie poboczne historie. Tu masz info co bedzie reklamowane i ile na to pojdzie kasy:
http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17/microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_effort_to_push_windows_phone_7

Data: 2011-10-24 14:13:00
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j84c9l$28u$1news.onet.pl...
[...]
[...]
N9 wyladowala na biedackich rynkach, chyba tylko po to zeby zadoscuczynic akcjonariuszom napierajacym na wprowadzenie N9
dso sprzedazy.

Zastanawiam się właśnie teraz co upodabnia rynek polski
do rynku kazachskiego a co odróżnia go od rynku amerykańskiego,
niemieckiego, francuskiego czy angielskiego gdzie N9 nie sprzedają.
Ktoś się może orientuje jaka to wspólna cecha rynku polskiego
i kazachskiego spowodowała że właśnie u nas N9 wypuszczono?? :-)

http://www.afterdawn.com/news/article.cfm/2011/10/17/microsoft_giving_more_money_to_nokia_samsung_in_effort_to_push_windows_phone_7

Co można myśleć o systemie operacyjnym który konkurując z systemem
darmowym (android) wymaga dopłat od jego producenta aby został użyty?
Nikt mi nie dopłaca abym zainstalował Windows 7 na pececie mimo iż
mam darmowego Linuxa - dlaczego Microsoft musi płacić za WM7?
Czyżby nie było takie dobre jak inne systemy dostępne do telefonów?

Data: 2011-10-24 23:13:00
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j84c9l$28u$1news.onet.pl...

[...]

Czy uwazasz, ze powyzej napisales cos o wycofaniu n9 czy konsekwentnie postanowiles pisac bez zwiazku?

Data: 2011-10-24 23:40:07
Autor: atm
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
On

Czy uwazasz, ze powyzej napisales cos o wycofaniu n9 czy konsekwentnie
postanowiles pisac bez zwiazku?

Dla mnie przeslanie jest dosc klarowne, zreszta rowniez dla autorow wczesniej podanych artykulow. Masz odmienne zdanie - ok.
Pozwolmy aby to czas wyjasnil.

Data: 2011-10-24 23:54:35
Autor: Ghost
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j84lvp$7av$1news.onet.pl...
On

[...]

Wycofuja n9 czy nie? Wstydzisz sie wypowiedziec wlasne zdanie w sposob KLAROWNY?

Data: 2011-10-25 00:21:13
Autor: atm
On 2011-10-24 23:54, Ghost wrote:

[...]

Wskaz prosze miejsce, gdzie napisalem iz to jest oficjalne stanowisko Nokii.

Data: 2011-10-25 07:30:38
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j84ocr$iul$1news.onet.pl...
On 2011-10-24 23:54, Ghost wrote:

[...]

Przeciez to ja wlasnie pytam sie Ciebie na jakiej podstawie twierdzisz, ze nokia zamyka produkcje n9 (nieladnie tak manipulowac dyskusja). Przeciez to Ty - nie wiedziec czemu - kontrujesz teze, ze uruchomienie kampanii reklamowej przeczy tezie o szybkim zamknieciu produkcji.

To jak napiszesz wprost, jak facet, czy Twoim zdaniem wycofuja n9, czy bedziesz dalej pszemolic?

Data: 2011-10-26 08:39:38
Autor: atm
[...]

Zdecyduj sie prosze: pytasz o to co JA uwazam czy tez na JAKIEJ podstawie tak uwazam? Zreszta, naprawde nie widze potrzeby aby przytaczac kolejne argumenty badz w jakikolwiek inny sposob Cie przekonywac. Jesli na podstawie wyzej przytoczonych informacji jeszcze nie znalazles odpowiedzi to ode mnie w tej kwestii wiecej sie nie dowiesz. Gdyby temat jednak Cie interesowal to polecam google, hint: elop zrezygnujemy
Pozdrawiam i powodzenia
EOT

Data: 2011-10-26 08:38:13
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j889vc$nk0$1news.onet.pl...
[...]

Zostaw go w spokoju - to zakompleksiony frustrat który
robi sobie rozrywkę z łapania ludzi za słowa i "przypierania
do muru" (jak mu się wydaje)... Olać sikiem prostym.
Jak go nie olejesz to będzie się doczepiał do każdej Twojej
wypowiedzi jak rzep psiego ogona... Taki już jest i nic nie poradzisz.

Co do wycofywania N9 - zauważ, że windowsiana wersja inaczej
się nazywa, więc faktycznie N9 to tylko wersja z MeeGo...

Data: 2011-10-26 15:52:50
Autor: Ghost
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]

Zostaw pszemola w spokoju - to zakompleksiony frustrat który

Masz racje.

Data: 2011-10-26 09:48:55
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j889vc$nk0$1news.onet.pl...

[...]

Ktorego slowa nie rozumiesz w cytacie "na jakiej podstawie twierdzisz"? Drugie pytanie zadalem by dac Ci mozliwosc wycowania sie.

Jak widac z zadnej nie skorzystales, wolisz rzucac linkami i udawac, ze "przeciez napisalem" zamiast sie po prostu wypowiedziec.

Pozdrawiam i powodzenia
EOT

Nigdy nie zrozumiem, dlaczego niektorzy lubia cos palnac, po czym wic sie w nieskonczonosc - klasyczne pszemolenie.Albo platna reklama.

Data: 2011-10-22 23:02:54
Autor: atm
On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

[...]

Mow co chcesz ale Pszemol ma racje:
http://usingwindowshomeserver.com/2011/10/14/unboxing-the-apple-iphone-4s/

http://www.gmanews.tv/story/235529/technology/review-nokia-n9-unboxing

Tak, jest oczywiscie pytanie czy ktos czasem wczesniej nie wymyslil takiego pudelka...

Data: 2011-10-22 23:10:59
Autor: Ghost

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:j7vb26$ton$1news.onet.pl...
On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

[...]

No chyba Cie poje...lo.

Data: 2011-10-22 22:20:14
Autor: Pszemol

On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

[...]

Tracisz z nim czas. Ja go od dawna ignoruję. To obsesyjnie chory człowiek...

Data: 2011-10-23 00:49:44
Autor: Ghost

On 2011-10-22 22:41, Ghost wrote:

[...]

Nie no nie mam sily.

Data: 2011-10-21 19:28:11
Autor: ALEX
W dniu Pt 21 10 2011 15:17, atm pisze:

[...]

Nokia ogólnie nie wie czego chce. Symbian miał zniknąć, jeszcze parę lat będzie istniał. MeeGo miało być następcą, nie będzie. Teraz postawiła na WM, ciekawe na jak długo. Nokia błądzi jak pijany we mgle :-/

--
ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2011-10-21 12:35:54
Autor: Pszemol
"ALEX" <czarnyjedyny-abcdef@gazeta.pl> wrote in message news:j7sa3p$jvl$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ciekawe czy taki brak wyraźnego przewodnictwa zaznaczy się
również u Apple po śmierci Jobsa. Byłoby to złe dla firmy tak
jak jest złe dla Nokii.

Data: 2011-10-21 20:00:41
Autor: atm
[...]

:-/

Ciekawe czy taki brak wyraźnego przewodnictwa zaznaczy się
również u Apple po śmierci Jobsa. Byłoby to złe dla firmy tak
jak jest złe dla Nokii.

Nie wiem jak Was ale mnie Tim Cook nie wzruszyl i nie rzucil na kolana
tymi wszystkimi statystykami i co chwila pokazujacymi sie jedynkami pierwszego miejsca. Bylo w tym strasznie duzo prezenia sie i na koniec iP4S, sorry po 16 miesiacach mogliby jednak znow namieszac na rynku smartfonow, teraz dogonili jedynie czolowke.

Data: 2011-10-21 13:16:32
Autor: Pszemol
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:j7sc0h$jfk$1news.onet.pl...
[...]

Nie wiem na kiedy zaplanowany jest iPhone5 - z tego co czytam
to był to ostatni projekt Jobbsa, nie 4S - być może projekt opóźnił się
z powodu jego złego stanu zdrowia przed śmiercią i dlatego tylko
ogłoszono 4S a nie ukończono iPhone5. Gdybyśmy mieli spekulować
co będzie z iPhone5 to można się domyślać że być może wkrótce się
pojawi - kto wie jak bardzo są opóźnione prace w tym zakresie...
Widziałem już w sieci fotografie pokrowców i obudów na iPhone5
u dostawców chinskich - chyba nie krążyłoby to w sieci gdyby ta
wersja iPhone5 nie była tuż-tuż na wypuszczeniu.

Data: 2011-10-21 20:38:25
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 13:16:32 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Pszemolu - takich projektow nie robi sie w trzy dni, ktos w to duze
pieniadze zainwestowal, produkcje seryjna przygotowal - i na pewno misal
zamiar sprzedawac, a nie podcinac sobie rynek wypuszczeniem 5.

Predzej by numerek zmienili - to bylby 5, a hipotetyczne dzielo Steva 6.

J.

Data: 2011-10-21 14:48:55
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:3fv6rci4kuyr$.al03h6r1xblt.dlg40tude.net...
[...]

Nie podcinaliby sobie rynku gdyby 4S kosztował $199 a 5 kosztował $399
(oba byłyby przecież dostępne z upustem w abonamentach 2 letnich).
Sprzedawaliby oba, tak samo jak wypuszczając 4S sprzedają wciąż wersję 4
taniej, w dwu odmianach GSM i CDMA oraz - co pewnie Cię zdziwi - 3GS, który
w wielu sieciach jest teraz nie za $49 ale za symboliczny grosz z abonamentem.

Predzej by numerek zmienili - to bylby 5, a hipotetyczne dzielo Steva 6.

Najwyraźniej 4S nie różni się od 4 wystarczająco dużo aby uzasadnić
zmianę cyfry.

Data: 2011-10-22 08:54:28
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:48:55 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
[...]
3GS, ktĂłry
w wielu sieciach jest teraz nie za $49 ale za symboliczny grosz z abonamentem.

No cóż, trzeba opróżniać magazyny...

> Predzej by numerek zmienili - to bylby 5, a hipotetyczne dzielo
Steva 6.

Najwyraźniej 4S nie różni się od 4 wystarczająco dużo aby uzasadnić
zmianę cyfry.

Po prostu gdyby nie wypuścili nic nowego to rynek by o nich zapomniał.
Wypuścili więc wersję '4 ass' i teraz robią dużo szumu by na siłę udowodnić wielkopomne znaczenie Siri.

--
AL

Data: 2011-10-22 13:34:04
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.5033196696242795064News.gazeta.pl...
[...]

Absolutnie nie. Wręcz przeciwnie.
Strategia Apple jest dla mnie całkowicie zrozumiała.

Z jednej strony flagowce kosztują sporo, adresowane są dla grupy
tzw. "early adopters" z drugiej strony zdają sobie doskonale sprawę
że nie każdego stać na taki drogi telefon jak iPhone4S i gdyby tylko
taki sprzedawali a wersję 4 i 3GS wycofali ze sklepów to zrobiliby sobie
krzywdę sprzedając po prostu mniej urządzeń z iOS a zatem wolą
kontynuować produkcję starszych modeli, gdzie design & testing
już jest zamortyzowany i mogą go sprzedawać za bezcen a przy tym
zwiększać bazę na której rośnie w siłę iOS dla którego powstają
przecież liczne programy codziennie umacniając jego pozycje na rynku.
ZauwaĹź, Ĺźe wersja 3GS, mimo Ĺźe stara, jest kompatybilna z najnowszymi
wersjami iOS i użytkownik kupujący dziś taką starą wersję iPhone
może wciąż cieszyć się, mimo że z ograniczeniami jakie sprzęt narzuca,
zaletami świetnego systemu operacyjnego jakim jest dla telefonów iOS.

Dlaczego nikt normalny nie kupi N9 od Nokii? Bo jest ona na systemie
MeeGo który jest systemem bez przyszłości, bez aplikacji, bez supportu.
Natomiast iOS się rozrasta i stanowi żywą i ciekawą alternatywę dla
zabałaganionego Androida czy przestarzałego i odgrzewanego WinMobile.

Po prostu gdyby nie wypuścili nic nowego to rynek by o nich zapomniał.
Wypuścili więc wersję '4 ass' i teraz robią dużo szumu by na siłę udowodnić wielkopomne znaczenie Siri.

Cały internet trąbi o Siri - youtube pełne jest filmików w których
ludziki się bawią tym ficzerkiem - myślę że dla każdego wyraźne
jest że Siri to hit i niczego nie trzeba na siłę robić, zwłaszcza szumu.

Data: 2011-10-22 20:36:51
Autor: Maciej Bebenek
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:

jest że Siri to hit i niczego nie trzeba na siłę robić, zwłaszcza szumu.

Zdaniem niektórych, pomyliłeś się o jedną literkę

http://shitsirisays.com/

Data: 2011-10-22 22:02:06
Autor: Pszemol
"Maciej Bebenek" <mobile.usun.to@bebenek.org> wrote in message news:1455975596341007370.579924mobile.usun.to-bebenek.orgnews.onet.pl...
"Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> wrote:
jest że Siri to hit i niczego nie trzeba na siłę robić, zwłaszcza szumu.

Zdaniem niektórych, pomyliłeś się o jedną literkę

http://shitsirisays.com/

Tak? Przykłady dane na tej stronie raczej tego nie dowodzą :-) BTW - Cale to gadanie o Siri spowodowalo, ze postanowilem oswoic
swojego glosowego asystenta (asystentke?) w samochodzie Acura.
Sparowalem telefon przez bt, utowrzylem liste kontaktow
i nagralem ich imiona... To dopiero byla katorga, ale jakos
to dziala: trzy powtorki i wreszcie asystentka zrozumiala
do kogo chcialem zadzwonic. Auto z 2007 roku, projekt pewnie
z 2004 bo wtedy zaczeli robic ten styl nadwozia... Tragedia.
Acura porownuje dzwiek imiona z nagrana jego probka - nie ma
mowy o rozpoznawaniu slow, wyrazow czy liter - sa klopoty
nawet z rozpoznawaniem numerow telefonow, trzeba podawac
cyfra po cyfrze. Mam nadzieje, ze Siri dziala duzo lepiej :-)

Data: 2011-10-22 22:34:27
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7ugoc.6fk.0poczta.onet.pl...

Natomiast iOS się rozrasta i stanowi żywą i ciekawą alternatywę dla
zabałaganionego Androida czy przestarzałego i odgrzewanego WinMobile.

Tak, tak. Pamietam jak zwolennicy makowek opowiadali jaki to Intel jest dpo dupy - do memntu... wiadomo jakiego.

Data: 2011-10-24 20:07:08
Autor: Titus Atomicus
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
In article <4ea328d8$0$8444$65785112@news.neostrada.pl>,
 "Ghost" <ghost@everywhere.pl> wrote:

> [...]

Tak, tak. Pamietam jak zwolennicy makowek opowiadali jaki to Intel jest dpo dupy - do memntu... wiadomo jakiego.

E, mogli sobie mowic. Ty tez mozesz sobie mowic.
Byly czasy kidy PPC byl duzo wydajniejszy niz jakikolwiek Intel.

TA

Data: 2011-10-23 10:08:07
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Oct 2011 08:54:28 +0200, ALdroid napisał(a):
Po prostu gdyby nie wypuścili nic nowego to rynek by o nich zapomniał.
Wypuścili więc wersję '4 ass' i teraz robią dużo szumu by na siłę udowodnić wielkopomne znaczenie Siri.

No, jesli to Siri naprawde tak dziala, to bedzie wiekopomne.

J.

Data: 2011-10-24 20:04:55
Autor: Titus Atomicus
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
In article <almarsoft.5033196696242795064@News.gazeta.pl>,
 ALdroid <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote:

Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:48:55 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobaĹ? przy sĹ?oiku:
> Nie podcinaliby sobie rynku gdyby 4S kosztowaĹ? $199 a 5 kosztowaĹ? $399
> (oba byĹ?yby przecieĹź dostÄ?pne z upustem w abonamentach 2 letnich).
> Sprzedawaliby oba, tak samo jak wypuszczajÄ?c 4S sprzedajÄ? wciÄ?Ĺź wersjÄ? 4
> taniej, w dwu odmianach GSM i CDMA oraz - co pewnie CiÄ? zdziwi - 3GS, kt?łry
> w wielu sieciach jest teraz nie za $49 ale za symboliczny grosz z > abonamentem.

No c?łĹź, trzeba opr?łĹźniaÄ? magazyny...

> NajwyraĹ?niej 4S nie r?łĹźni siÄ? od 4 wystarczajÄ?co duĹźo aby uzasadniÄ?
> zmianÄ? cyfry.

Po prostu gdyby nie wypuĹ?cili nic nowego to rynek by o nich zapomniaĹ?.
WypuĹ?cili wiÄ?c wersjÄ? '4 ass' i teraz robiÄ? duĹźo szumu by na siĹ?Ä? udowodniÄ? wielkopomne znaczenie Siri.

O, Qrde.
Masz czytnik do dupy.

TA

Data: 2011-10-23 10:06:36
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 14:48:55 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Cytujac Ciebie - przeciez dwie stowy to nie jest taki wielki pieniadz zeby
kupowac stary model :-)

[...]

Ale kolejki sie po niego dwa dni wczesniej nie ustawiaja :-)

Predzej by numerek zmienili - to bylby 5, a hipotetyczne dzielo Steva 6.
Najwyraźniej 4S nie różni się od 4 wystarczająco dużo aby uzasadnić
zmianę cyfry.

A kogo to obchodzi ? bedziesz sie pisemnie domagal uzasadnienia ? A przeciez ma rewolucyjne Siri.

P.S. 4S ... "for Steve" ?

J.

Data: 2011-10-23 11:24:59
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1wakluby2ns9v$.1j286m095c2uw.dlg40tude.net...
[...]

No... dla mnie nie, ale nie wszyscy muszą mieć taki komfort finansowy jak ja.

[...]

Sprzedano 4 miliony sztuk iPhone4S w 3 dni od premiery.
Powiedz mi, że Samsung sprzedał więcej sztuk Galaxy SII...

A co do 3GS - jest to telefon dziś bardzo powolny, ale jeśli
kogoś nie stać a koniecznie chce mieć iPhone i iOS to jest
jakąś tam opcją dla biednych :-)

[...]

iPhone 3GS też miał mnóstwo ciekawych dodatków w porównaniu
z iPhone 3G, mimo to nie został nazwany iPhone4 bo miał tą samą
obudowę, ten sam wygląd, ten sam "styl nadwozia" ;-)
Można więc przypuszczać, że aby zmienić cyferkę trzeba zmienić
ekran, obudowę i znacznie zmienić wygląd...

P.S. 4S ... "for Steve" ?

Nie sądzę... Tak samo jak przejście od 3G do 3GS nie było "for Steve".

Data: 2011-10-24 08:49:36
Autor: J.F.
Dnia Sun, 23 Oct 2011 11:24:59 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Przeciez ty tylko biedujacy imigrant jestes :-)

[...]

Ja to doceniam, aczkolwiek samsunga warto by sprawdzic. Moze nie w 3 dni,
ale 3 miesiace w Europie.

A tak swoja droga ... to od jakiego czasu oni to produkuja i jak.
Bo nawet jak roboty skladaja co sekunde jeden ... ee, tylko poltora
miesiaca.

Akurat obudowe i wyglad zmienic latwo.

J.

Data: 2011-10-24 07:35:49
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:u6p9f17g5y64.13bgmt4imist6$.dlg40tude.net...
[...]

Czy biedujący to bym nie powiedział - raczej w Galicji wychowany
w atmosferze oszczędności i skromności w wydawaniu pieniędzy :-)

[...]

No to sprawdź :-) Ale jest różnica 3 dni a 90 dni...

A tak swoja droga ... to od jakiego czasu oni to produkuja i jak.
Bo nawet jak roboty skladaja co sekunde jeden ... ee, tylko poltora
miesiaca.

No właśnie dlatego interesująca jest cisza przed wypuszczeniem
modelu i że coś tam się mimo wszystko wymknie mimo tajemnic.

[...]

Łatwo- trudno to pojęcia względne. A zmiana z wyświetlacza typowego
na wyświetlacz retina-scan jak w iPhone4 to nie tylko zmiana "wyglądu"
ale i zmiana całego user interface, czcionek, ikon itp... Chyba nie doceniasz
takiej zmiany wyglądu - może powinieneś wziąć do ręki iPhone 4 i 3GS?

Data: 2011-10-26 23:08:47
Autor: J.F.
Dnia Mon, 24 Oct 2011 07:35:49 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

To taka srednia sztuka - sprzedac 4 mln, a potem nic :-)

Zeby bylo rzetelnie, to trzeba porownywac dluzszy okres.

Można więc przypuszczać, że aby zmienić cyferkę trzeba zmienić
ekran, obudowę i znacznie zmienić wygląd...

Akurat obudowe i wyglad zmienic latwo.

Łatwo- trudno to pojęcia względne.

Przy tej skali - latwo

A zmiana z wyświetlacza typowego
na wyświetlacz retina-scan jak w iPhone4 to nie tylko zmiana "wyglądu"
ale i zmiana całego user interface, czcionek, ikon itp...

W rozsadnym systemie - zmian satosunkowo niewiele, chyba

Chyba nie doceniasz
takiej zmiany wyglądu - może powinieneś wziąć do ręki iPhone 4 i 3GS?

Ale ja bardziej o tym ze to nie ustawa decyduje o numeracji, walne inna obudowe, inny software i wyjdzie chocby i 9 :-)

J.

Data: 2011-10-27 17:03:52
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1pg46eln1ttk9.d5z0tc5zvhvt.dlg40tude.net...
[...]

A dlaczego "potem nic"? Skąd to bierzesz?

[...]

W systemie równającym wszystko do wspólnego mianownika może.
Natomiast w systemie wyciskającym ze sprzętu ostatnią kroplę potu
być może to jest duża i kluczowa zmiana strategii działania, przebudowa
fontów, sterowników grafiki, aplikacji do renderowania tekstu itp, itd.

[...]

Jasne... w swojej firmie możesz sobie robić co tam chcesz.

Data: 2011-10-24 09:13:53
Autor: Ghost

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:u6p9f17g5y64.13bgmt4imist6$.dlg40tude.net...

[...]

Warto by sprawdzic wielkosc wydatkow na reklame przed premiera. Uwzgledniajac oczywiscie sprawy  pod stolem, czyli oplacana reklame szeptana m.in. w usenecie i na forach.

Data: 2011-10-21 16:17:47
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

No wiesz - reszta jest w zasadzie normalna - kazdy to ma.
Diabel tkwi w szczegolach. A tym sie mozna pochwalic.

J.

Data: 2011-10-21 16:36:00
Autor: Mateusz
Użytkownik Pszemol napisał:
[...]

Find me casual date, female, blonde, tall, tonight, eight pm.

;)

Data: 2011-10-21 11:09:51
Autor: Pszemol
"Mateusz" <mateusznospam@vp.pl> wrote in message news:j7s017$bh$4news.onet.pl...
[...]

:-) Na pewno już przetestowane...
http://www.usatoday.com/tech/columnist/talkingyourtech/story/2011-10-20/siri-says-funny-things/50847142/1

Data: 2011-10-22 08:42:31
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 11:09:51 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:

> Find me casual date, female, blonde, tall, tonight, eight pm.
>
> ;)

:-) Na pewno juĹź przetestowane...

http://www.usatoday.com/tech/columnist/talkingyourtech/story/2011-10-20
/siri-says-funny-things/50847142/1

 Some questions OK; others, not

Asking "When does Daylight Savings Time begin?" results in Siri's voice giving the exact day, date and time, says Tom Eisenman, 58, of Springfield, Mass. But ask: "When does Daylight Savings Time end?" Siri's answer: "You don't have anything on your calendar for Daylight Savings Time." Eisenman's verdict: "Siri can be a time waster because you never know whether you'll get a useful response, even when the question is similar to something she has answered helpfully before."

--
AL

Data: 2011-10-22 14:11:55
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.4948217216963864437News.gazeta.pl...
[...]

Oficjalnie, Siri ma wciąż status "beta", a więc można się spodziewać
że będzie dostawało liczne poprawki i usprawnienia. I nie miejmy
złudzeń - żadne urządzenie nie jest perfekcyjne i nieomylne...

Swoją drogą, nigdy nie zdarzyło Ci się że zadałeś pytanie koledze
a on Cię nie dosłyszał czy nie zrozumiał i odpowiedział bez sensu?
Bo mi się zdarzyło tak i to nie raz :-) A kolega żywy i chyba inteligentny ;)
Jeśli ludzie są omylni i czasami powiedzą coś tak głupiego że głowa
boli to czego chcesz oczekiwać od maszyny imitującej ludzkie reakcje? ;)

Data: 2011-10-24 03:51:45
Autor: AL
W dniu 2011-10-22 21:11, Pszemol pisze:
[...]

tak, zdarzylo sie jak pytanie bylo dwuznaczne.
W powyzszym przykladzie nie jest dwuznaczne.

Gdyby mechanizm Siri byl rozwiniety - to w tym drugim pytaniu moglo pasc pytanie, czy chodzi Ci o 'kalendarz/Daylight Saving Time/...).
Widac wyraznie, ze Siri bierze pod uwage schematy zdan, w ktorych szuka slow tzw kluczy. W powyzszym przykladzie slowem kluczem bylo slowko 'end'.
A to powyzsze dowodzi, ze bedziesz sie musial przyzwyczaic/dostosowac do tych schematow - bo inaczej bedziesz 10 razy musial odpytywac swoj telefon o cos tracac czas i nerwy.

[...]

ja mam dwie uwagi do tej funkcji i jej wszechobecnego reklamowania na YT:

- dlaczego w kazdej reklamowce Siri jest pytanie o pogode?
   (to jakas sztandarowa funkcja, ze pytanie jest obowiazkowe i zawsze je musza testowac? Ilez razy mozna sie pytac o pogode?)
Ja mam pogodynke w formie widgeta na ekranie i wystarczy rzut okiem - ewentualnie dwa-trzy klikniecia i znam pogode z dowolnego miejsca na swiecie - bezblednie, dyskretnie i szybciej niz bym mial to mowic)

- dlaczego jak testuja Siri obcokrajowcy, to najczesciej Siri nie wie o co im chodzi?  (zly akcent, niewyrazna mowa - ja ich rozumiem o co chca pytac (mimo, ze angielski to nie moj mothertongue ), natomiast Siri twierdzi uparcie, ze nie)

Jesli to tylko potrafi pare rzeczy - to ja podziekuje, postoje :) (szybciej (a najwazniejsze, ze pewniej) zrobie cos poprzez mazniecie palcem w ekran lub klawisz)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-24 09:18:20
Autor: Ghost

Użytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisał w wiadomości news:j82gbj$pmd$1inews.gazeta.pl...

Gdyby mechanizm Siri byl rozwiniety

Za duzo wymagasz, nie ma dzisiaj wystarczajacej technologii. Apple dostarcza zabawke, czesto smieszna, raz na jakis czas dajaca sensowna odpowiedz, ale na pewno nie dajaca tego do czego teoretycznie ma sluzyc - wygode i oszczednosc czasu. Troche czasu minie i napaleni wyznawcy tez to przyznaja, bo poki co ludza sie jeszcze, ze dostana to, co dzisja niemozliwe. Taka sie sila wiary.

Data: 2011-10-22 16:13:53
Autor: Mateusz
Użytkownik ALdroid napisał:

[...]

No cóż, trzeba zaimplementowac w w ludziach Androida, wtedy nei beda zadawac roznych wariantow pytań ;)

Mysle, ze po porodzie mozna wszczepiac jakis mikroprocesor do mozgu noworodkom i odpowiednio programowac ;) Raz na piec lat do serwisu po nowy firmware i juz bedzie armia AndridĂłw z iPhonami...

A moze od razu wszczepiac iPhony? ;)

Data: 2011-10-21 16:47:23
Autor: J.F.
[...]

A tak swoja droga - to siri dziala choc w czesci tak jak pokazuja, czy to
po prostu US - reklamy nie musza miec nic wspolnego z rzeczywistoscia ? J.

Data: 2011-10-21 11:11:12
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:tbrn14171yp2.sbzm52o4xnx9.dlg40tude.net...
[...]

Cieszę się, że Ci się Siri tak podoba że wręcz nie możesz uwierzyć że tak to działa :-)

Data: 2011-10-21 19:11:49
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 11:11:12 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Mniej wiecej wiem jakiej to ogromnej pracy by wymagalo .. i bylbym
zaskoczony gdyby naprawde tak dzialalo.

A tak nawiasem mowiac - to akurat google calkiem niezle znajduje odpowiedzi
na takie pytania.

J.

Data: 2011-10-21 12:29:53
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:ttbzf5iiea51.1f64quy9gufo2.dlg40tude.net...
[...]

Dlaczego? Apple to duża firma, na pewno mają dużo zasobów
programistycznych do poświęcenia w 100% tej pracy...
Siri ewidentnie używa serwerów zewnętrznych i używa mocy
przerobowej poza iPhone do przetwarzania tych dźwięków.

A tak nawiasem mowiac - to akurat google calkiem niezle
znajduje odpowiedzi na takie pytania.

I wiąże następne pytania z kontekstem wcześniejszych pytań?
Typu:

- what's the weather in Chicago?
- sunny, windy, temperature 40F
- what about Los Angeles?
- rain, tunderstorms, 75F

Drugie pytanie "what about ..." jest powiązane z pytaniem
pierwszym o pogodę. Google też tak umie? I umie w czasie
np. umawiania się na spotkanie sprawdzić kalendarz i przesunąć
inne kolidujące spotkanie? Nie sądzę...

Data: 2011-10-21 20:42:02
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7rok1.6s8.0poczta.onet.pl...

Siri ewidentnie używa serwerów zewnętrznych i używa mocy
przerobowej poza iPhone do przetwarzania tych dźwięków.

Ojapierdziele...

Data: 2011-10-21 21:07:56
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 12:29:53 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Ale tu nie o moce przerobowe chodzi, tylko o calosc. Potrzebne trzy czesci - rozpoznawanie mowy, analiza jezyka naturalnego i
sztuczna inteligencja generujaca odpowiedzi.
A ile z tych rzeczy widziales dotychczas dobrze dzialajacych ?

[...]

Nie wiaze, nie odpoowiada, ale przynajmniej znajduje strony z pogoda w
Chicago.

Tlumacz googla tez coraz lepszy - a to poodpada pod "analiza jezyka
naturalnego".

Drugie pytanie "what about ..." jest powiązane z pytaniem
pierwszym o pogodę. Google też tak umie? I umie w czasie
np. umawiania się na spotkanie sprawdzić kalendarz i przesunąć
inne kolidujące spotkanie? Nie sądzę...

A Siri naprawde umie ? A skad wie ktore z dwoch kolidujacych spotkan przesunac ? P.S. A google terminarz uzytkownikow tez ma.

J.

Data: 2011-10-21 15:02:20
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:1x1aa9plje66z.g7fpsotptmck$.dlg40tude.net...
[...]

Widziałem całkiem niezłe "pisane" generatory odpowiedzi,
całkiem logiczne dialogi z tego wychodziły, czasami zabawne
i nie do odróżnienia od dialogu z żywą osobą...
Rozpoznawanie mowy też działa nieźle, są programy dyktujące
tekst na komputer dla ludzi bez rąk itp - taki głosowy OCR.
Analiza języka naturalnego - sam sobie odpowiadasz niżej
w postaci google translator. Microsoft też ma już translatory,
pewnie technologia jest już komercyjnie dostępna w formie
płatnego API. Sporo pracy więc będzie potrzebne na zgrabne
połączenie tego klocków lego w jedną funkcjonalną zabawkę.

[...]

No ale własnie na tym cała zabawa ma polegać że to nie ty się
naginasz do maszyny tylko maszyna stara się odgadnąć o co pytasz.

Tlumacz googla tez coraz lepszy - a to poodpada pod "analiza jezyka
naturalnego".

Zgadza się, ale to tylko komponent całości - znowu Apple do przodu:
niby wszystko było, każdy klocek był, ale nikt wcześniej nie połączył
klocków w całość i nie stworzył przez to nowej jakości.

[...]

Pyta użytkownika. Był z tym któryś z filmików youtube...
W czasie dodawania nowego masz informację że coś tam już
jest, możesz skasować, przesunąć (reschedule) albo nowy
meeting dać na inną datę/czas. Wszystko głosem sterowane
przez słuchawki - możliwe do zrobienia jadąc autem czy rowerem.
Wrzuć sobie w youtube "siri" - jest dziś tego zatrzęsienie filmików.
Dialogi niektóre całkiem zaawansowane.

P.S. A google terminarz uzytkownikow tez ma.

Co to znaczy że ma użytkowników? Co z tego wynika? Nie rozumiem.

Data: 2011-10-22 09:47:32
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 15:02:20 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
> P.S. A google terminarz uzytkownikow tez ma.

Co to znaczy Ĺźe ma uĹźytkownikĂłw? Co z tego wynika? Nie rozumiem.

No właśnie - proponuję wIęc zapoznać się z możliwościami kalendarza google

--
AL

Data: 2011-10-22 14:13:01
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.71741599227266976News.gazeta.pl...
> [...]

Co to znaczy Ĺźe ma uĹźytkownikĂłw? Co z tego wynika? Nie rozumiem.

No właśnie - proponuję wIęc zapoznać się z możliwościami kalendarza google

Naprawdę nie możesz wyjaśnić w 2-3 zdaniach o co Ci chodziło?
Kalendarz googla mam w iPhone i dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

Data: 2011-10-23 10:20:59
Autor: J.F.
Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:13:01 -0500, Pszemol napisał(a):
> [...]

Naprawdę nie możesz wyjaśnić w 2-3 zdaniach o co Ci chodziło?
Kalendarz googla mam w iPhone i dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

zobacz, 6 mld neuronow nie potrafi zrozumiec, a jakis program zrozumie ? Przyznaje ze to jest niezrozumiale .. ale to nie moja wina, tylko jezyka
polskiego, nie przepraszam ... nalecialosci amerykanskich :-)

"google (terminarz uzytkownikow) tez ma"

Nie uzywalem, ale pewnie potrafi pokazac ze terminy sie nachodza.
Oczywiscie jest klikato-graficzny, a nie gadany.

J.

Data: 2011-10-23 10:49:12
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Sat, 22 Oct 2011 14:13:01 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:

> [...]

Naprawdę nie możesz wyjaśnić w 2-3 zdaniach o co Ci chodziło?
Kalendarz googla mam w iPhone i dalej nie rozumiem o co ci chodzi.

To proponuje zacząć go używać - bo mienie czegoś nie wystarcza widocznie
;)

--
AL

Data: 2011-10-23 10:26:05
Autor: J.F.
Dnia Fri, 21 Oct 2011 15:02:20 -0500, Pszemol napisał(a):
[...]

Tez widzialem, ale malo uzyteczne to bylo.

Rozpoznawanie mowy też działa nieźle, są programy dyktujące
tekst na komputer dla ludzi bez rąk itp - taki głosowy OCR.

Taa, podsylalem jak to dzialalo w Viscie :-)

[...]

No i za do Apple docenie ... o ile to naprawde jest uzyteczne.
Bo byc moze ta "wiekopomna technologia" to sie zabawka okaze, ktorej nie da
sie uzywac.

Zobacz na MS - mamy juz windows 7, a funkcje glosowe ciagle nie sa
domyslnie wlaczane".

J.

Data: 2011-10-23 11:37:16
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:13sydfsqp5vom.l5ojcugqfw2v$.dlg40tude.net...
Tez widzialem, ale malo uzyteczne to bylo.

Bo to była zabawka w przeznaczeniu nie mająca pełnić
użytecznych funkcji poza entertaiment.

Rozpoznawanie mowy też działa nieźle, są programy dyktujące
tekst na komputer dla ludzi bez rąk itp - taki głosowy OCR.

Taa, podsylalem jak to dzialalo w Viscie :-)

A ja wczoraj doświadczyłem jak działało we flagowym modelu
samochodu Acura z 2007 roku... Żenada.

[...]

No ja Ci nie powiem bo na razie upgrade nie planuję.

Zobacz na MS - mamy juz windows 7, a funkcje glosowe ciagle
nie sa domyslnie wlaczane".

I może lepiej, skoro miałoby to działać jak w Viscie.
Widzisz - dla MS nie było punktem honoru zrobić tą funkcję
priorytetowym "selling point", a jak ktoś coś robi po łebkach
i byle jak aby było to wtedy wygląda to jak.... Android ;-)

Data: 2011-10-22 08:34:21
Autor: ALdroid
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 12:29:53 -0500, "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> naskrobał przy słoiku:
[...]

To jest akurat łatwe do zaimplementowana.

Google teĹź tak umie? I umie w czasie
np. umawiania się na spotkanie sprawdzić kalendarz i przesunąć
inne kolidujące spotkanie? Nie sądzę...

Nie sądzę, że poradzi sobie z wieloma kalendarzami - w tym zewnętrznymi.

--
AL

Data: 2011-10-22 14:14:06
Autor: Pszemol
"ALdroid" <al@nie.ma.takiego.adresu.pl> wrote in message news:almarsoft.935476043687725836News.gazeta.pl...
Google teĹź tak umie? I umie w czasie
np. umawiania się na spotkanie sprawdzić kalendarz i przesunąć
inne kolidujące spotkanie? Nie sądzę...

Nie sądzę, że poradzi sobie z wieloma kalendarzami - w tym zewnętrznymi.

Na 100% nie poradzi sobie z tym zewnętrznym kalendarzem co
jest zrobionym z papieru i wisi u Twojej mamy na ścianie... :-)

Data: 2011-10-23 21:25:07
Autor: AL
W dniu 2011-10-22 21:14, Pszemol pisze:
[...]

no to jest do dupy ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-10-21 16:55:37
Autor: J.F.
W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]
Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):

P.S. Lepiej zobacz na reklame 5 :-)

http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

J.

Data: 2011-10-21 11:14:46
Autor: Pszemol
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:6bfuq6bq81u3.1tkb9z29q0ikg$.dlg40tude.net...
Dnia Fri, 21 Oct 2011 07:25:54 -0500, Pszemol napisał(a):

P.S. Lepiej zobacz na reklame 5 :-)

http://www.youtube.com/watch?v=lzsBwnv_dAg

To chyba jest zmyłka jakaś... bez jaj. Zbyt cienki ten telefon.
Musiałby mieć chyba baterię cienką jak kartka papieru :-)

Data: 2011-10-21 18:26:03
Autor: Ghost

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:j7rkbc.5r0.0poczta.onet.pl...
[...]

To chyba jest zmyłka jakaś...

Nie, tak wlasnie bedzie dzialal ajfon pieńć.

W USA leci reklama TV iPhone 4S - w 100% eksponowany jest Siri [ang]