W USA przesłuchają papieża?

Data: 2010-04-02 01:38:10
Autor: Barnim
W USA przesłuchają papieża?

Użytkownik "karwanjestkretynem" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hp563u$hk4$1news.onet.pl...
Watykan robi wszystko, by zablokować wniosek amerykańskiego adwokata, który
chce przesłuchania Benedykta XVI. Sprawa ma związek z oskarżeniami o
pedofilię, które padły pod adresem amerykańskich duchownych. Prawnicy chcą
sprawdzić, co Watykan wiedział na ten temat.

Ho, ho, żydowie i masoneria atakują KK na całego!

Żydowie w tym głupi, że nie wiedzą że swoje osobiste bezpieczeństwo
zawdzięczają wartościom promowanym przez religię.

W świecie bez Boga, np. w starożytnym Rzymie, Żydów dla zabawy
wrzucano do klatek z dzikimi zwierzętami. Ot, tak żeby nacieszyć oko
wyjącym z przerażenia i bólu Żydziakiem.

Coś mi się wydaje, że jeśli siłom zła się uda, to będziemy mieć
za jakiś, nieodległy czas, powtórke z rozrywki.

ha ha,
Barnim

Data: 2010-04-03 09:40:54
Autor: cyc
W USA przesłuchają papieża?

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hp5vi3$pq0$1news.eternal-september.org...

[...]

A co z Bogiem ma wspolnego przemilczanie przez kler przypadkow dokonywanych przez nich zbrodni w tym pedofilstwa ? .
Moze przyblizysz nam swoj poglad  na funkcje  miedzy tymi pojeciami ? .
Dla mnie oczywiscie taka istnieje , tyle , ze ja rozumiem ja tak , ze Bog traktuje zbrodnie o ktorej piszemy jako najcoezszy z grzechow  i zyczy sobie dla winnych kary w wymiarze ziemskim o czym nie raz wspomina w Pismie Swietym .
Jak Ty to widzisz ? .

cyc

cyc

Data: 2010-04-04 22:08:50
Autor: Barnim
W USA przesłuchają papieża?

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hp6red$omk$1news.onet.pl...

> [...]

dla winnych kary w wymiarze ziemskim o czym nie raz wspomina w Pismie

Jak ja to widzę? Kara śmierci dla dewiantów!

Barnim

Data: 2010-04-06 16:51:01
Autor: cyc
W USA przesłuchają papieża?

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpdg23$b8g$1news.eternal-september.org...

> [...]

Swietym .
Jak Ty to widzisz ? .

Jak ja to widzę? Kara śmierci dla dewiantów!

Nie przesadziles ? , czy kpisz ?

cyc

W USA przesłuchają papieża?