W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany

Data: 2009-04-06 10:19:21
Autor: Blazej Antczak
W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany
Witam,

proszę o propozycje warsztatu motocyklowego, który wykona mi niezbędny przegl±d oraz naprawy wynikłe. Według mnie na 1szy ogień:

1. Wymiana oleju w lagach
2. Wymiana płynu hamulcowego oraz pewnie klocków
3. Wymiana płynów w silniku i wale kardana

Moto: Yamaha XVS 650 Dragstar
Lokalizacja: Warszawa lub najbliższe okolice.

Może kto¶ wie z jakimi kosztami powinieniem się liczyć dla punktów 1,2,3.

Pozdrawiam,
Błażej

Data: 2009-04-06 09:31:52
Autor: masti
Dnia Mon, 06 Apr 2009 10:19:21 +0200, Blazej Antczak napisał(a):

Witam,

proszę o propozycje warsztatu motocyklowego, który wykona mi niezbędny
przegląd oraz naprawy wynikłe. Według mnie na 1szy ogień:

jak zwykle motorista.pl :)

--
mst <at> gazeta <.> pl BMW R1100GS '94 (DC) "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" Terry Pratchett

Data: 2009-04-06 12:57:05
Autor: maverik
W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany

Użytkownik "Blazej Antczak" <bl.antczak@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:grcdug$7ji$1inews.gazeta.pl...
[...]

694435859 - Michał, ma garaż na Ursynowie, na codzień pracuje w jednym z warszawskich serwisów, powołaj się na Arka z custompainting.

pozdr.

Data: 2009-04-07 12:25:21
Autor: Blazej Antczak
maverik pisze:

694435859 - Michał, ma garaż na Ursynowie, na codzień pracuje w jednym z warszawskich serwisów, powołaj się na Arka z custompainting.

pozdr.

Dzięki - pewnie zadzwonie i postaram się skorzystać.

Pozdrawiam,
B.

W-WA - Solidny a niedrogi poszukiwany