W Warszawie znowu komu¶ sufit spadł na głowę

Data: 2012-05-24 02:58:14
Autor: smiglostopy
W Warszawie znowu komu¶ sufit spadł na głowę
Moze powoli do burakow dotrze ze tak po prostu nie przystoi. Jakis czas temu, Pyry musialy dostac po mordzie zeby zglebic tajniki savoir vivre. Do konca jeszcze nie dotarlo, ale powoli, powoli... Zaplacil Slilic. Zobaczymy czy sie rozjasni w glowach.

Od Malinowych Nosow wiele wymagac nie mozna. Zreszta oni pewnie do konca nie wiedza za co te kary dostali. Caly czas chodza zdziwieni z Lenczykiem na czele. Zeby celebrowac pierwsze od niepamietnych czasow Mistrzostwo Polski przez obrazanie Legii to jest jakas paranoja i  niezly szok. To byla przeciez feta w centralnym punkcie miasta. Tam przyszly rodziny z dziecmi, a nute zarzucal kapitan zespolu. Kara zdecydowanie nie adekwatna to czynu. Z tymi burakami w skladzie czy bez, jako taki klub radzi sobie bez problemow. Zeby nie szukac daleko, 0:4 z Legia. Powinni porzadnie beknac finansowo i publicznie sie pokajac. Nie przed Legia bo tu od Malinowych nie wymaga sie zbyt wiele, ale przed swoimi kibicami (tymi bardziej rozumnymi).

Nastepnym razem, za jakies kolejne 25 lat, tego ryczacego zaspiewajle z megafonem powinni podstawic, moze on ma pozytywne kawalki w repertuarze? --

Data: 2012-05-24 08:51:53
Autor: Cavallino
W Warszawie znowu komu¶ sufit spadł na głowę

Użytkownik "smiglostopy   " <smiglostopy.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w
wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:jpk846$hqu$1@inews.gazeta.pl...
Moze powoli do burakow dotrze ze tak po prostu nie przystoi.

Jakis czas temu, Pyry musialy dostac po mordzie zeby zglebic tajniki
savoir
vivre.

Do buraków chyba nie dotrze, bo buraki my¶l± po warszawsku, czyli jak
skończeni idioci.
Na przykład próbuj± twierdzić, że pobicie piłkarzy ZANIM zd±żyli cokolwiek
za¶piewać, miało zwi±zek z tym, że PÓ¬NIEJ co¶ za¶piewali.

Data: 2012-05-24 19:21:39
Autor: danpe_
Dnia Thu, 24 May 2012 02:58:14 +0000 (UTC), smiglostopy napisał(a):

[...]

Nie to, co pilkarze Legii na spole z kibicami po zwyciestwie w derbach co
nie? "Polonia kurwo" tak to szlo, czy jakos inaczej?

Zapewniam, ze czas poswiecony Legii nie byl wiekszy niz 1% calosci czasu
poswieconego na swietowanie MP.
Takze schowaj warszawiaku swoja megalomanie w kieszen, albo lepiej gdzie
indziej i glebiej. Nie zaslugujecie na wiecej niz jedna przyspiewke o tym,
jak sfrajerzyliscie w tym roku.

Ale trudno sobie nie odmowic, za kazdym razem jak sobie przypominam tytuly
z prasy "Legia juz Mistrzem Polski" "Legia moze juz swietowac" i co sie
pozniej stalo to mi sie geba baaaardzo szeroko usmiecha.
A teraz czytam wypowiedzi burakow ze stolycy (uwazajacych sie za bardziej
kulturalnych, niz kibice z Wroclawia tylko dlatego, ze TVP pokazuje ich
paskudne ryje), ze WKS przegra obojetnie czy zagra z druzyna z Azerbejdzanu
czy z kims innym, a jedynym slusznym Mistrzem jest Legia.

Widac warszawiaki sie nic nie nauczyly. Nic tylko zaspiewac" Gdzie twoje berlo, berlo i korona? Gdzie twoje
Mistrzostwo Legio pierdolona".

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-24 19:39:07
Autor: Fedor
W dniu 2012-05-24 19:21, danpe_ pisze:
Ale trudno sobie nie odmowic, za kazdym razem jak sobie przypominam tytuly
z prasy "Legia juz Mistrzem Polski" "Legia moze juz swietowac"

Kto tak pisal i kiedy?

Data: 2012-05-24 20:07:32
Autor: danpe_
Dnia Thu, 24 May 2012 19:39:07 +0200, Fedor napisał(a):

W dniu 2012-05-24 19:21, danpe_ pisze:
Ale trudno sobie nie odmowic, za kazdym razem jak sobie przypominam tytuly
z prasy "Legia juz Mistrzem Polski" "Legia moze juz swietowac"

Kto tak pisal i kiedy?

A ze dwa-trzy razy widziałem takie nagłówki zwiedzaj±c dział prasy w Tesco,
tytułów nie wymienię bo nawet ich do ręki nie wzi±łem. Szukac w internecie
tez nie zamierzam, szkoda mi na to czasu ani platnych kb.

A kiedy - tak na 5 kolejek przed końcem gdzie¶, pamiętam, że Legia była
wtedy na pierwszym miejscu a Slask cos zmoczyl, trzeba by poszukac tabel i
wynikow to bys wiedzial dokladnie.
Zreszta szczerze powiedziawszy w tamtym momencie tez bylem pewien tryumfu
Legii.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-24 20:12:00
Autor: Fedor
W dniu 2012-05-24 20:07, danpe_ pisze:
[...]

Byly takie przebakiwania w tv w magazynach sportowych czy komentarzach ekspertow, ale w oficjalnej prasie takich regularnych tytulow nie kojarze, dlatego pytalem.

Data: 2012-05-24 20:19:53
Autor: danpe_
Dnia Thu, 24 May 2012 20:12:00 +0200, Fedor napisał(a):

Byly takie przebakiwania w tv w magazynach sportowych czy komentarzach ekspertow, ale w oficjalnej prasie takich regularnych tytulow nie kojarze, dlatego pytalem.

W gazetach tez byly, jedna taka kolejke pamietam, po ktorej byl wysyp
podobnych tekstow.
Natomiast wybacz, ale nie poswiecam tyle uwagi Legii aby to odnotowywac w
swojej pamieci dokladniej, a internet mam z orange free na karcie, nie bede
szukal w archiwach, za drogo by mnie to wyszlo.
Jak mam ograniczona ilosc danych do sciagniecia to wole je zuzyc na inne
strony.

danpe_
gg:827748

Data: 2012-05-25 01:44:47
Autor: smiglostopy
danpe_ <danpe_@poczta.onet.pl> napisał(a):
Ale trudno sobie nie odmowic,
Nic tylko zaspiewac" Gdzie twoje berlo, berlo i korona? Gdzie twoje
Mistrzostwo Legio pierdolona".

Ale ja sobie z tego znakomicie zdaje sprawe. Ja wiem, ze w niektorych enklawach krew sie gotuje na sama mysl o Legii. Ja wiem, ze ciezko sobie pewnych rzeczy odmowic i czasem trzeba wydeklamowac co na sercu lezy. Nie dziwi mnie absolutnie ze ty sobie ulzyles. Nie zdziwi mnie zupelnie jak inni grupowicze raznie sie przylacza (wszak czyta sie ta grupe juz troche czasu). Dziwi mnie, ze ulzyl sobie KAPITAN MISTRZA POLSKI z przydupasami. Na rynku. W obecnosci calego Wroclawia. Po Legii to splywa. Klub wyslal dwu zdaniowe oswiadczenie. Celeban dostal kopniaka w tylek i tyle. Najbardziej pokrzywdzony jest tu wizerunek, szacownego klubu Slask Wroclaw. --

W Warszawie znowu komu¶ sufit spadł na głowę