W barbarzyńskim UK pedofila "nie księdza" skazali za przestępstwa sprzed 25 lat mimo że ma 101 lat! HAŃBA! ;-)

Data: 2016-12-16 18:16:43
Autor: A. Filip
W barbarzyńskim UK pedofila "nie księdza" skazali za przestępstwa sprzed 25 lat mimo że ma 101 lat! HAŃBA! ;-)
https://news.google.com/news/more?ncl=dW1FuVwljxn36mMc3G_wyBnjLVg4M&ned=uk

http://www.belfasttelegraph.co.uk/news/uk/paedophile-101-facing-doublefigure-prison-term-for-21-child-sex-offences-35299759.html
Paedophile, 101, facing 'double-figure' prison term for 21 child sex offences
Published 16/12/2016
A 101-year-old paedophile has become Britain's oldest prison inmate
after being warned to expect a double-figure jail term for committing
a string of historical child sex offences. [...]
Jurors deliberated over two days before convicting Clarke of 21 offences
of indecency with a child and indecent assault committed against two
young girls in the 1970s and 1980s.
Former RAF serviceman Clarke admitted nine charges relating to a young
boy [...]

A wystarczyło zostać reżyserem.

Ja i mój brat jesteśmy przeciw kuzynowi, ale my trzej stoimy razem
przeciw reszcie świata.  (Przysłowie afgańskie)

W barbarzyńskim UK pedofila "nie księdza" skazali za przestępstwa sprzed 25 lat mimo że ma 101 lat! HAŃBA! ;-)