"W bezczelny sposób kpił ze stanu kapłańskiego"

Data: 2011-05-23 23:07:59
Autor: Grzegorz Z.
"W bezczelny sposób kpił ze stanu kapłańskiego"
http://fronda.pl/news/czytaj/tytul/ukarza__profanatorow___13389/

Myślałem że się posram ze śmiechu, oczywiście w kontekście "AntyKomory".

A tego "charyzmatyka" powinno się czym prędzej umieścić w Abramowicach.

Najlepiej ze zdjęciem "Komory" na ścianie w pokoju.

Data: 2011-05-23 21:25:03
Autor: MH
Grzegorz Z. <jacksparrow@noname.com> napisał(a):
[...]

MatkoBoskoJedynoDziewicoPrzenajświętsza !!  Im już tak JEBIE DoŁebów , że aż KŻYŻE w MJASTACH siem walom !!

MH

--

"W bezczelny sposób kpił ze stanu kapłańskiego"