W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława

Data: 2010-04-26 20:46:07
Autor: marfi
W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława
Użytkownik "Charlie delta" <charlie.delta.trader@gmail.com> napisał w wiadomości news:aaca7845-bfc5-4c0a-a3fc-56bfac09502fk36g2000yqb.googlegroups.com...
światli Rodacy, ruszcie dupę, ja swoją już ruszyłem

Rusz dupę jeszcze raz i poszukaj mu panienki :)

--
marfi

Data: 2010-04-27 09:04:05
Autor: deq
Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości news:4bd5df72$0$17090$65785112news.neostrada.pl...
[...]

nie będzie pierwszej damy ale będzie pierwszy kot... hahahaha

kolejny prezydent jedynie dla pisoprzygłupów? nie może tak być!!!

pozdrawiam

Data: 2010-04-27 09:15:52
Autor: DJ \(Dominik\)
[...]

Może wyślij zdjęcie swojej żony, zobaczymy czy ładniejsza od kota.

hahahaha

W biurach PiS można składać deklaracje poparcia dla Jarosława